Az amerikai fiú

Blogunkon Az amerikai fiú című regény részleteit, véleményeket és álhíreket olvashattok.Itt találkozik a '80-as évek csukamájolaj-ízű valósága paranormális mindennapjaink részleteivel. A fejlécben szereplő kép Jan Erik Paulsen munkája.

Eddigi látogatóink száma

Csatlakozz hozzánk a fészbukon!

Sorok Között

Nincs megjeleníthető elem

Figyelj csak, ez érdekes!

FIDESZ? Jó lenne hinni, hogy "csak" ostobák...

2012.07.28. 08:45 BKV Stüszi

szent ovi.jpgHa a kormányzat és az ország vezetői sorozatos hibái hátterében egyszerűen csak a butaság és a felkészületlenség állna, ahogy az sokáig legalább "remélhető" volt, már akkor sem lenne épp rózsás a helyzet, ennél azonban sajnos úgy tűnik, sokkal aggasztóbb a valóság. Mára kétségtelenül semmi hely nem maradt az olyasfajta empátiának, amivel egyszerűen csak annyit lehetne mondani, hogy "lehetséges, hogy totálisan alkalmatlan ez a bagázs (tisztelet a néhány esetleges kivételnek), de majd 2014-ben úgyis elhúznak, addig meg csak kibírjuk valahogy". Orbán Viktor ugyanis nagyon is tudatosan viszi véghez, amit eltervez. Hogy ez nem feltétlenül esik egybe a nemzet érdekeivel (bár erről ő biztosan mást gondol)? Az, úgy látszik, a hatalom gyakorlói közül senkit nem érdekel. - Magyarok, nem való nektek a demokrácia!- üzeni mosolyogva a bölcs és jóságos vezér, majd fejére teszi a szögesdrótból készített glóriát. VÉLEMÉNY

Az arrogancia, a gőg és a párbeszédre való képtelenség - nem véletlenül egyéni törvényjavaslatként, nem pedig a kormány által kerül számos törvény a parlament elé, az egyeztetések ugyanis így sokkal könnyebben megúszhatók -, a büszkén vállalt, de annál kártékonyabb unortodoxia, a negatív hírek egyszerű tagadása, az eszetlen központosítás, a szakemberek minden területen saját emberekkel történő hihetetlenül széleskörű (azért ne álltassuk magunkat, minden kormány csereberélt korábban is) lecserélése, a közmédia teljes kisajátítása, mind-mind megmutatták, hogy nagyon komoly gondok vannak a kormányzati fejekben. Számos baljós jel volt eddig is, ám még egyszer sem beszélt ennyire hátborzongatóan a miniszterelnök, úgy, hogy ennyire sötét és félelmetes mélység táruljon fel az emberek előtt, mint ahogy azt a VOSZ-os megbeszélésen tette.

Miután Demján a nemzeti összefogásról beszélt, Orbán kijelentette, hogy a 2/3-nál nagyobb összefogás nem lesz, hogy az összefogás nem szándék, hanem erő kérdése. Orbán úgy látszik tényleg azt gondolja, hogy a parlamenti 2/3 minden fölé emeli őt, mindenre felhatalmazza, de mindez még semmi ahhoz az álszent és fenyegető mondathoz képest, melyben egy esetleges diktatúra alternatívájaként beszél jelenlegi uralmáról, uralmukról:  

"Reméljük, a Jóisten megsegít bennünket, hogy a demokrácia helyett nem kell kigondolnunk más típusú politikai rendszereket, amelyeket a gazdasági túlélés érdekében aztán be kelljen vezetni.

Mi a fene ez a többes szám első személy? Kiknek kell vagy nem kell majd úgy gondolniuk? Mi az, hogy Isten kegyelmén múlik, hogy demokrácia maradunk-e? Mert ha nem segít meg, akkor jöhet a diktatúra? Mert még az is lehet, hogy muszáj lesz? Hogy veheti a bátorságot valaki ehhez? Hogy mondhatja, hogy esetleg majd nekik kell kigondolniuk "valami mást"? És mi is lehetne az pontosan? Egy ilyen mondat védhetetlen és elfogadhatatlan. Ráadásul kinek akart üzenni ezzel? A Nyugatnak, hogy ne piszkáljanak, mert rossz vége lehet? A Keletnek, hogy uraim, minden rendben, mi bírjuk a kínai stílust? Esetleg a magyaroknak, hogy ideje befogni a szátokat, mert még bármi megtörténhet? Bármelyik állítás is lenne igaz, megdöbbentő és elfogadhatatlan, hogy egy aktív miniszterelnök szájából ilyen elhangozhat. Jobb helyeken ennyi után már saját párttársai követelnék a lemondását, ha magától nem jut az eszébe, itthon azonban szó sincs ilyesmiről.

Ha először még egy véletlenül elhangzó, vérlázító mondatról is lett volna szó, később Orbán világossá tette, nagyon is jól tudja, mit beszél:orban-viktor-szemöldök.jpg

"Az összefogás nem szándék kérdése, hanem erő kérdése. Lehet, hogy vannak országok, ahol ez nem így működik, például a skandinávoknál, de egy ilyen félázsiai származék, mint mi, akkor tud összefogni, ha erő van. Ez nem zárja ki a konzultációt, a vitát és a demokráciát, de kell egy központi összefogás, ami az ország történelmi tapasztalataiból is levonható."

Jó lenne, ha mindent, ami rossz egyszerűen a butaság és a pitiánerség számlájára lehetne írni. Magyarország katasztrofális nemzetközi megítélését tényleg rá lehetne kenni "a mocskos libsi újságírókra és bloggerekre". De ideje, hogy senki ne dőljön be, hanem rájöjjön, nagyon is tudatos munka folyik itt. Folytatódik a centralizálás, az emberi élet legapróbb részletétől, egészen a felemelkedéshez vezető utak végső bezárásáig minden Orbán Viktorék kezében összpontosul, akik, ha saját érdekeik úgy hozzák - persze közben nemzetről és hazáról papolva - nem félnek a demokratikus berendezkedés szükségességét is megkérdőjelezni. És a maguk szemszögéből igazuk is van, hiszen mi, az általa lenézett, senkiházi, félázsiai származék, hogyan is gondolhatnánk azt, hogy életképesek volnánk a kormány vasmarka nélkül? Mi szolgának lettünk teremtve, ők pedig uralkodni. Tényleg megengedhető egy miniszterelnöknek, hogy 2012-ben így beszéljen saját népéről Európa szívében? Hogy összefogás helyett megfélemlítésben gondolkodjon? Demokratikusan megválasztott felelős vezető ilyet nem tehet.

Ha hozzánk és Yoda mesterhez hasonlóan te is úgy érzed, hogy komoly zavar van itthon az Erőben, hogy ideje lenne, ha végre rólunk, egyszerű polgárokról is szólna ez az ország, ha bontás helyett építkezés kezdődne, akkor csatlakozz hozzánk a fészbukon! Klikk: az amerikai fiú a fészbukon

Ha tetszett a bejegyzés, megköszönjük, ha ajánlod ismerőseidnek!

Fontos: Ha van valami, amit szívesen megosztanátok velünk, akkor azt elküldhetitek erre a címre: azamerikaifiu@gmail.com


Mi is ez Az amerikai fiú? Néhány kölyök története a '80-as évekből folytatásokban... Szóval nindzsák és dobócsillagok, cowboyok és igazi western, úttörők, bicajok, krinolin és irodalom, némi mágikus realizmus meg egy kondér málnaszörp (klikk)... Az egykori szocreál, vöröscsillagos vidéki Magyarország. Meg persze vélemények és álhírek, időnként.

323 komment · 3 trackback

Címkék: magyarország orbán viktor félázsiai

A bejegyzés trackback címe:

https://azamerikaifiu.blog.hu/api/trackback/id/tr764674599

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Félázsiából származik Orbán Viktor 2012.07.28. 13:08:17

Nyilván ezt bizonyítja a rendszerváltás évében róla, szüleiről és testvéreiről készült archív fotó is. Félázsiai származásával Magyarország miniszterelnöke maga dicsekedett el a Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetségének (VOSZ) ülésén, ahol ezt ...

Trackback: Paranoid téveszméket feltételez Orbánnál az ex-fideszes Fodor Gábor 2012.07.28. 13:06:56

A Fidesz alapítói közül nem Orbán az első, akin az elmebaj jeleit véli felfedezni a környezete. Fodor Gábor kijelentéseire azért érdemes odafigyelni, mert a Fidesz alapító tagjaként több, mint 25 éve ismeri Orbán Viktort, és láthatta a folyamatot, amel...

Trackback: Ján Slotától tanul magyargyűlöletet Orbán Viktor 2012.07.28. 13:05:15

Ján Slota elvtársa lett a “félázsiai származék” Orbán Viktor. Egy platformon vannak ugyanis a tekintetben, hogy a magyarság alacsonyabb rendű, az ázsiai sztyeppék félnomád törzseinek a leszármazottja. * Ján Slota, a Szlovák Nemzeti Párt (SN...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

J.László 2012.07.28. 18:23:41

@atti.atti:
A cenzusos választójog bevezetését nem fogjuk tudni elkerülni. Az első lépés, reméljük, ezzel meg fog történni.

J.László 2012.07.28. 18:26:50

@atti.atti:
Megfeledkeztem róla: úgy tudom, a liberátorok mintaországában (ezúttal az USA-ra gondolok) szintén előzetes regisztráció után lehet szavazni.

Metro van Kenmetro 2012.07.28. 18:29:14

@J.László: Reméljük, bár ezért is kapjuk majd MÉG a az értelemhiányos, politikai érdekekből származó kritikát.

christophe 2012.07.28. 18:29:16

@irógép: koszonom minden keresztèny,igazh
itu magyarnak,hogy fèlti a nyugat-europai,demokràciàkat,èrtèkeket jelentem itt Franciaorszàgban minden,ok.Ha ezt a HOFI megèrhette volna....

irógép 2012.07.28. 18:29:21

@dalida:
Istennek semmi baja a melegekkel, csak az egyháznak:)
Az egyházat emberek alkotják, akik sokfélék. És sajnos nem változik bizonyos szempontból eléggé az egyház.
És tudom nagyon kell ragaszkodni a gyökerekhez, mert különben nem élte volna túl a katolicizmus az elmúlt 2000 évet, de azon nagyon el kéne gondolkozni, mik a gyökerek, és mik az évszázadok során az egyházba épült rossz előítéletek, amik a korok szelleme miatt ragadt rá az egyházra.
És sokkal több embert tudna megszólítani az egyház, ha nagyon átgondolna egy pár dolgot. Pedig sok embernek szüksége lehetne egy sokkal elfogadóbb egyházra, főleg ebben a hihetetlenül értéket vesztett és üres világban.

joszip 2012.07.28. 18:29:51

Emlékeztek Palpatine szenátorra? :)

Lacdelo 2012.07.28. 18:31:47

@irógép:

A te vilàgod biztos èrtèket vesztett. Mi libsi-szocik jòl vagyunk.

irógép 2012.07.28. 18:34:51

@christophe:
én nem féltem. Csak sok baj van nyugaton is. Messze nem megy minden olyan jól, hogy olyan nagyon jó példa legyen.
És itt nem csak a hatalmas gazdasági válságra gondolok, amit nem tud olyan jól megoldani az a nagyszerű nyugat.
Amúgy az az ország ahol olyanok vannak, mint Franciaországban azért hát nem tudom mennyire jó példa.
Amúgy egész nyugat európa keresztény értéken alapon nyugszik. Úgy, hogy egy kereszténytől pont nem áll messze nyugat Európa.
És tőlem sem áll messze, és nem is utálom, sőt jó néhány országát imádom. Egyszerűen annyit mondtam, ott se megy minden annyira rendben, hogy annyira az legyen nekem a nagy jó példa.

irógép 2012.07.28. 18:37:02

@Lacdelo:
Az enyém nem az, és nem vitatom a te világodat sem, hisz nem ismerlek.
De pl. itthon a baloldal semmit nem mond,semmit nem mutat fel. Nem véletlenül nem nőnek, pedig a fidesz minden faszságot elkövet.

Metro van Kenmetro 2012.07.28. 18:40:15

@irógép: Tudod az egyház nem egy politikai szervezet, ami meg akar nyerni embereket azzal, hogy azt mondja, amit az emberek hallani akarnak. Az egyház Isten igéjét hirdeti. "Istennek nincs baja a melegekkel" Ezt neked mondta valaki? Mégegyszer leírnám az egyház Isten igéjét, kinyilatkoztatását képviseli. Az volna nagy baj, ha egyszer emberi gyarlóságból feladná az igazságot, Isten igazságát és önös célokból elfogadná. De az egyházon túl olvasd a bibliát és mond meg, hogy hol támogatja a Biblia a melegeket? A Biblia pedig Isten sugalmazására íródott. Tájékozódj, ne pedig reménykedj dolgokban.

eßemfaßom meg áll 2012.07.28. 18:40:44

"Mi csináltuk meg a "köteles akciót" is. Semmi kétség: ami elhangzik, az képileg erőteljes, sőt durva, de nem agresszív, és nem fenyegető. Kövér nem akar akasztani. De amit mond, az - egy kis rossz szándékkal - ellene fordítható. Még kiforgatni se nagyon kell, csak kihasználni a benne rejlő lehetőségeket (...) És összerakjuk. Fölhozatjuk még aznap reggel az egy szem kazettát, ami van, lejátsszuk a sajtónak. Szili Kati félig oldalra hajtott fejjel, sírós hangon mondja el, hogy ez milyen borzasztó. Nagyszombaton Lendvai Ildikó még a Fidesznek kézbesít mindenfajta leveleket, és elindítjuk azt az SMS-kampányt, amelynek a vége a köteles tüntetés. Gy.Ferenc"

Metro van Kenmetro 2012.07.28. 18:43:25

@irógép: Nyugaton igenis erkölcsi megújulásra és keresztényibb értékrendre van szükség.

irógép 2012.07.28. 18:45:51

@dr Kangörény:
"a félázsiai vezéred is az"
Annyira rossz, hogy itthon ennyire korlátoltan gondolkoznak sokan, min te is sajnos.
Azért mert nekem a nyugat sem a jó példa, akkor már rögtön valami Orbán hívő vagyok???
Ezzel a magad mély sötétségét bizonyítottad, hisz te el sem tudod képzelni, hogy valakinek van önálló véleménye, csak valakinek a véleményét lehet fújni??? Sajnálom, hogy te ilyen vagy.
Viszont én nem, én leszarom Orbánt is, mert egy fasz, meg Mesterházyt meg az összeset.
Látom te nem, neked egyből mindent össze kell kapcsolnod. Már használod az aktuális szófordulatot is Orbánra.
A te világod úgy kerek, ha valaki bírálja a nyugatot, akkor az valami Orbán hívő. Hát szerencsére nekem nem kell, hogy minden ilyen egy síkú legyen.
A nyugat meg kurva nagy válságban van, amit csak az nem lát aki nem olvas újságot, vagy nem akar róla tudni.
De mivel mi is Európához tartozunk elemi érdekünk, hogy mihamarabb megoldódjanak a gondok nyugaton is.
Ettől még lehet kritizálni a nyugatot, mert csomó mindent rosszul csinálnak ők is.

Herkules Irma 2012.07.28. 18:50:35

@joszip: nekem is ő jutott eszembe! kerestem is a Youtube-on videót, hátha akad valami, amit belinkelhetek ide.

irógép 2012.07.28. 18:52:16

@Metro van Kenmetro:
Amit írsz abban nagyon is igazad van!!!
Igen az egyház Isten igéjét hirdeti, és valóban nem kampányokat akar nyerni.
És igen nem lehet eltérni tőle, mert akkor megbomlana az egész.
Viszont az egyházat emberek alkotják, akik igenis tévednek és sok rosszat és előítéletet követnek el. Én ezek kiküszöböléséről beszélek.
És Isten nem beszél a melegekről, de viszont Isten mindenkit tökéletes másának teremtett, és mindenkit egyformán szeret, ezt viszont írja a biblia. Legyen az bárki, akár meleg is.

christophe 2012.07.28. 18:55:37

@Metro van Kenmetro: Anno Nagymamàm azt mondta Isten mindenki lelkèben ott van,mindenki màskèpp viszonyul hozzà.Sose higy azoknak akik istennel,a bibliàval pèldàloznak,fokènt ne a csuhàsoknak...
Ha gondolsz rà O tudni fogja

J.László 2012.07.28. 19:05:39

@christophe:
A francia helyesírásod is ilyen?

irógép 2012.07.28. 19:05:40

@christophe:
Egyrészről igazad van, a Nagymamád jól mondta amit mondott.
Másrészről azért nem minden "csuhás" rossz. Én aztán nagyon kritikus vagy az egyházzal sokszor, de azt is látom mennyit segítenek is, és mennyi jót tesznek világ szerte. Persze ezekről nem tudni, mert a hiradóba csak a pedofil pap kerül be.
Szóval nem kell így elítélni sem a vallást vagy az egyházat sem ...

2012.07.28. 19:07:26

@Metro van Kenmetro:

"Akkor meg már a hasonszőrűeket kell helyesebb irányba terelni"

Aha! A politikát összekevered a vallással.
Na abból lesz a tejszínhab. :))

zmzm 2012.07.28. 19:29:34

egy orsós (orbán )Viktor egy cigány mondja ezt a magyarokról

Gáborom 2012.07.28. 19:40:46

Nem azon kéne agyalni és hisztizni, hogy a Zorbán már megint fú, meg nem azon hogy libsi meg bolsi meg náci, mert ezek a kategóriák csak a néphülyítésre valók már, nincs igazi tartalmuk.
Mindenki a pénzre hajt, az ideológiáknak már annyi szerepük sincs mit esetleg volt, de mindig a pénz beszélt és most meg csak az.

Inkább arról kéne beszélni, hogy egyfelől valóban nem Európát kéne majmolni, mert Európa már nem az ami volt, az eszméi kiüresedtek, és a magukat baloldalinak meg liberálisnak mondó politikusok az EU-ban is csak túljárnak a saját eszükön, felnagyítanak kevésbé fontos kérdéseket és el sem hangoznak fontos dilemmák, egyébként meg a nagytőke szépen belerondított az EU gazdaságába is, főleg a bankszektor pénzéhségével és a termelés keletre majd távol-keletre hordásával.

Bajban van az EU gazdaságilag és morálisan is, még azt sem ismeri fel, hogy a nácik és a komcsik egy és ugyanaz a csürhe, mert náluk a komcsik nem gyilkoltak táborokban , mint itt, keleten.

Márpedig ha az nem oké amit a libsik majmolnak, de az sem megy amit Zorbánék művelnek - bár sok kérdésben érthetőek az elvek és azok okai, de a megoldások túl erőszakosak, átgondolatlanok stb, szóval két éve csak a hiszti szól minden fúdeöntudatos és fúdefüggetlen és mindent jobban tudó, a stílusból és tartalomból ítélve ifjú és kissé öntelt blogger, csak éppen azt nem tudja senki sem, hogy hogyan is kéne, ha sem nem így, sem nem úgy ahogy a nyugat sem nagyon már, és hát amúgy meg na neeeee, na de akkor hogyan?

Mindenki baromira ért itten a focihoz,lcsak éppen senki sem grundol össze egy nyerő csapatot - ez itt a baj.

Hisztizni viszont a legkönnyebb, az ilyen Milla féle nevetséges izélgetés meg kész röhej, csak azért mert fészbúk meg blog, még nem jelent semmit, még nem jelent minőséget és tartalmat, önmagában.

Nincsenek csodák, a Wikipédia nem pótolja az igazi tudást, és egy fészbúkon szerveződött kvázi-közösségből ne lesz sem párt, sem szavazóbázis, és a legkevésbé sem kormányozni szakmailag is képes kormány.

Almandin 2012.07.28. 19:52:17

@Stefánia kisasszony [tеuto-nordikus parasztlány]: Látom, ezt az árja-dumát elhitted. Semmi bajom a teuto-nordikus típusúakkal, viszont nem felsőbbrendűek másoknál. Arról meg csak a véletlen tehet, hogy pont ilyen rassztípusú lettél. Tehát ez nem érdem, hanem állapot, ami nem jogosít fel senki lenézésére.

taga20 2012.07.28. 19:53:16

@Gáborom: Akkor szerinted Viktor a nyerő.Normális vagy?

Stefánia kisasszony [tеuto-nordikus parasztlány] 2012.07.28. 19:57:19

@Almandin: Oszt téged ki kérdezett? A szőke kékszemű Wermacht tisztek az ideállyaim!

J.László 2012.07.28. 19:58:44

@Almandin:
Stefánia kisasszony provokátor. Szerintem az ellenkezője, annak, aminek látszik.

Almandin 2012.07.28. 20:22:37

@J.László: Lehet, ez bennem is felmerült.

xaverta 2012.07.28. 20:55:58

@Metro van Kenmetro:
A nagy egészből, a Bibliából kiragadott szösszenetekről írsz. Anélkül, hogy Gyurcsányt akarnám védeni, az öszödi beszédből is "kiragadott szösszeneteket" idéznek. Ezzel csak a következetlenségre akarom felhívni a figyelmed. Továbbá arra, hogy a gyűlölet szítása hogyan fér össze a keresztény eszme világgal? Tény, hogy nem követem a magyarországi hitéletet, de mintha ez ellen még egyetlen egyház sem emelte fel a szavát a keresztényi türelem jegyében.

Metro van Kenmetro 2012.07.28. 20:57:53

@irógép: Először is a Biblia Isten szócsöve. A Bibliában pedig bent van, hogy a homokos kapcsolat nem jó. Az ószövetségben legalább egy helyen, mint fentebb már írtam. A Bibliában egyértelműen szerepel. Másodszor nem az Önös gondolatokat vágyakat kell belemagyarázni Istenbe, nem őt kell alakítani egyes emberek igényéhez (melegek), hanem nekünk kell alkalmazkodnunk hozzá, hálával tartozunk neki. Egyébként, meg a "sokasodjatok és népesítsétek be a Földet" sem a melegséget támogatja. Kár is próbálkozni. Legközelebb az lesz, hogy a pedofilok és a drogosok is ugyanolyan normálisak?

Metro van Kenmetro 2012.07.28. 21:00:12

@christophe: Az én nagymamám is sok mindent szokott mondani, még sincsen bármennyire szeretem és tisztelem, mindenben igaza... Ilyen érveket nem is értem...
Ez sajnálatosan előítélet nem több, nem kevesebb.

Szélmalomharcos 2012.07.28. 21:00:15

@AnnaKarenina:
"Ti mertek, tudtok ilyet leírni, amikor a többség már megtapasztalta, milyen az, amikor egy párt, egy kormányzat valóban a saját népére támad?:)"

Nézd, itt most két lehetőséggel tudok számolni: vagy diktatúra van Magyarországon, vagy hisztéria van nálad. Én inkább az utóbbira tippelek. Ilyenkor nem szabad pánikba esni, és főleg kerüld el messze a mozdonyokat!

Metro van Kenmetro 2012.07.28. 21:02:44

@MikeBoy: Nem keverem a kettő. De szükség van mindkettőre. A politikának egy értékrenden kell alapulnia, különben, hogy hozhatna például általános erkölcsi dolgokat érintő kérdésekben törvényeket?

xaverta 2012.07.28. 21:04:16

@Gáborom:
"Mindenki baromira ért itten a focihoz,csak éppen senki sem grundol össze egy nyerő csapatot - ez itt a baj."

Biztosan nyerő csapatot összegründolni nem olyan egyszerű ezek szerint. Egyébként, te csatlakoznál egy új párthoz, illetve részt vennél a gründolásban, vagy a tisztes távolból szurkolnál ?

Metro van Kenmetro 2012.07.28. 21:06:54

@xaverta: A gyűlölet szítása ugyanúgy nem fér meg a kereszténységgel (szeresd felebarátodat, mint Ön magadat), mint a helytelen dolgok helyesnek való beállítása (melegek). Tudom, hogy ezzel a mai világban sok ellenszenvet ki lehet váltani, de Jézus, azt is megmondta, hogy gyűlölni fogják követőit. Az valóban igaz, hogy csak részleteket ragadok ki a Bibliából, de máshogy hogyan lehet idézni? Cáfold meg valamelyik állításom kérlek, ha az nem volt helyes a keresztény értékrend szerint.

2012.07.28. 21:07:54

@Metro van Kenmetro:

Nem te kevered a kettőt, hanem aki a vallás "nevében" politizál.

Ez itt ellentmondás (egy vs általános):

egy értékrenden kell alapulnia.....általános erkölcsi dolgokat érintő....

2012.07.28. 21:11:26

@Metro van Kenmetro:

"de Jézus, azt is megmondta, hogy gyűlölni fogják követőit"

Magyarul a szeretet amiről beszél nem más mint egy illúzió? :)

Metro van Kenmetro 2012.07.28. 21:13:14

@MikeBoy: Nézd a politika nagyban befolyásolja a mindennapi életet. Nem a vallás nevében kell politizálni, de egy fajta példa kell. Mint írtam egy értékrend, amiből kiindulva választ kaphatunk politikai, társasalmi vagy akár gazdasági kérdéseken. Ha helyes az értékrend, helyes válaszokat kaphatunk, ez szerintem a keresztény politizálás, ez kell, hogy a keresztény politizálás így KDNP alapja is legyen.

Metro van Kenmetro 2012.07.28. 21:16:38

@MikeBoy: Nem:) Ha szeretnék egymást az emberek, nem csak akik valóban igazak módjára élnek, akkor nem lenne gyűlölet, de sajnos Jézus előre látta, hogy az ördög szorgosan tevékenykedik és sok gyűlölet lesz. Széles az út, ami a romlásba vezet, és csak keskeny az ösvény ami a paradicsomba...

christophe 2012.07.28. 21:18:55

@Metro van Kenmetro: Csakhogy èn egyetèrtek vele,nem attol jo keresztèny valaki,hogy a màsikra sàrt dobàl,vagy keresztènyi mivoltjàval ''dobàlozik''lèpten nyomon.

christophe 2012.07.28. 21:22:00

dobàlodzik,sorry.èkezeteim peddig nincsenek...

christophe 2012.07.28. 21:24:45

pedig,na jo megyek aludni.

draft22 2012.07.28. 21:37:11

@Metro van Kenmetro: a pápa max melegekről beszél + azt mondja, hogy a házasság két különböző nemű emberre "vonatkozik, ez nem aqzt jelenti, hogy a katolikus egyház "harcolna" a melegek együttélésének azonos jogai ellen, a házasság elnevezés valamint az örökbefogadást nem helyesli ennyi. Spanyolország Európa legkatolikusabb országa az egyház csak a házasság elnevezés ellen tiltakozott a nemrég kormányra került konzervatív és a katolikus Egyházzal kó kapcsolatokat ápoló kormány nem fogja visszavonniaz elődje erre vonatkozó törvényeit. Magyarországon a katolikus Egyház pontosan 25 évvel van lemaradva a világegyháztól ez az a 25 év amikor a Fidesz szellemi elődpártja az Mszmp uralkodott.

Ringlósztár 2012.07.28. 21:37:17

@AnnaKarenina:
Nem értem, mit foglalkoztok vele, valami őrült, aki ma regisztrált új nikket.

draft22 2012.07.28. 21:48:22

@Metro van Kenmetro: A Bibliában sok minden benne van és az ellenkezője is, a biblia értelmezésének számtalan módja van + folyamatosan fejlődik (ez nem ellentmondás szintén utal rá a katekizmus) A katolicizmus nem könyvvallás.

Itt az IMF, Orbán takarodsz végleg, azt igérted? 2012.07.28. 22:11:48

O. Viktor szarházi felszólítja Romániában a magyarokat, hogy ne menjenek szavazni.
Hogy van ehhez pofája a szarházinak, miért és hogy mer beavatkozni egy másik ország belpolitikájába. Ha velünk tennék, habzó szájjal ugatna, hogy micsoda dolog ez. Már persze többször megtette, de az a párt bukott is mindig!

ORBÁN ALJAS, SUNYI, SZEMÉT, Jellemtelen, BETEG ALAK, TAKARODJ A FENÉBE!

pucros 2012.07.28. 22:11:50

Orbán mondatai kétségkívül úttörő mondatok, de azért el lehet rajtuk gondolkozni nyitottan, ha valakinek újak ezek a gondolatok. Nem kell dogmatikusnak lenni a demokráciával kapcsolatban sem.

Sola Scriptura 2012.07.28. 22:24:55

@Metro van Kenmetro: vagyis az emberek kegyeit keresik Isten akarata helyett. Az emberektől várják a dicsőséget, nem Istentől.

Sola Scriptura 2012.07.28. 22:29:39

@Metro van Kenmetro: Luther azt mondta, hogy Isten országát nem itt a földön kell megvalósítani, vagyis nem hitt abban, hogy a keresztyén tanítás egy az egyben alapja lehet bármiféle államelméletnek vagy politikának. Ugyanakkor azt is hangsúlyozta, hogy ha az állam vezetésében keresztyének vannak (és itt nem a keresztyénséget mint gúnyát magukra öltő és azután eldobó politikusokról, hanem "valódi" keresztyénekről beszélt) az az egész országra áldást hozhat.

ParaBello 2012.07.28. 22:31:29

@J.László: Igen, az USA-ban csak előzetes regisztráció után lehet szavazni. Ami megtehető a választás napján is, a szavazófülke előtt. Ez lényegében az itthoni gyakorlat szerint a névjegyzéki összevetéssel egyenlő. Buta vagy, jobnác.

Di622 · http://www.microglobe.co.uk/nissin-di622-digital-flash-for-canon-eos-ttl-ii-camera-p-5535.html 2012.07.28. 22:50:23

@J.László:
Komám téged sem az eszedért fognak elvinni a marslakók.

Kezdjük egyből az elején.
Valaki komolyan gondolta a „merjünk nagyot álmodni” jelmondatot és szívgyógyszerre pálinkát ivott.
Az illető nem cicózott: Magyarország rendezzen olimpiát….
Amikor a fickókám előadta a vízióját (pedig akinek víziói vannak forduljon orvoshoz) az akkori fideszesek nem azt mondták ám hogy Bélám legközelebb ne igyál annyit, hanem tapsoltak a remek ötletnek.
Csakhogy volt néhány megveszekedett ellenzéki akik elkezdték pedzegetni a következőket:
Jó jó de akkor mégis mennyibe fog ez kerülni?
Honnét lesz erre pénz?
Hová építenénk ennyi stadiont?
Mi a fenét csinálunk utána?
Különben is ha egy sima egyszerű foci EB-t nem tudunk tető alá hozni ez az olimpia egy kicsit elvetélt ötletnek tűnik. Ennyi erővel akár embert is küldhetnénk a marsra.
Nem lenne egyszerűbb valami valóban kicsi és elérhető dologgal kezdeni?
Mert oké hogy merjünk nagyokat álmodni, de azért a valóság talaján.
Na ezeket a hangokat akarta Kövér pajtás kötélre juttatni.
Most őszintén valaki logikusan ésszel belegondolt abba hogy egy olimpia megrendezése mekkora feladat amikor egy szaros metrót nem tudunk megépíteni már vagy 15 éve?
Komolyan gondolta Kövér hogy rendezünk egy olimpiát és ettől majd minden jó lesz?
Én mint konzervatív ember abban sokkal inkább hiszek hogy ha szorgos kitartó munkával építgetjük az idegenforgalmunkat sokkal előrébb lennénk. Ott van pl. a Balaton, annyi mindent lehetne kezdeni vele, nem kell mást csinálni csak ellesni hogy hasonló adottságú tavat hogyan hasznosítanak nyugaton.

Plagizáló+Asszonyverő+Gyilkos+Garázda=FideszMaffia 2012.07.28. 23:02:55

A Vezér likvidálására az engedély megadva.

TEK, az ip címet ismeritek. A gyerekeket ne verjétek fel...

tiborc2008 2012.07.28. 23:05:33

Az ország történelmének elmúlt 20 éve azt mutatja, hogy hazánkban ország irányítására alkalmas politikusok nem léteznek.
Orbán nem azt mondja, mint szemkilövöldöztető ocsmánycsótány, hogy el lehet menni, hanem azt, hogy EL KELL MENNI.
Ebből a reménytelen hitvány fos államból.

fchris82 2012.07.28. 23:09:12

@no successful: "A baj az, hogy soha eszükbe nem jutott megfogni az egeret. Ambícióiktól mindig messze állt a nemzeti érdekek képviselete."

Mutass légy szíves a világban egyetlen országot, mely nacionalizmussal, bezárkózással, kirekesztéssel - külföldi tőke rossz - képes volt felemelkedni, és fejlődni. Kínának volt anno egy látványos próbálkozása ezzel úgy néhány száz éve, mikor a világ egyik legfejlettebb állama volt, aztán szépen eltűnt a süllyesztőben, és az összefogást, az együttműködést hirdető államok szépen elhaladtak mellette.

Ez a "nemzeti érdekek képviselete" duma először is tipikus "vakcsoport", ezzel adnak el pl az ügynökök is olyan porszívót neked, amire semmi szükséged ;) Engem mindig emlékeztet arra, amikor vki egy focicsapatban nem jön rá, hogy a csapata és ő is sikeresebb lenne, ha nem önzőzne folyton, hanem tényleg csapatban játszana, a csapatért és ezáltal önmagáért. Szóval ha hátvédként nem akarna mindig gólt rúgni.

Nyitott piacok vannak, verseny van. Az értelmesebb a lehetőséget látta abban, hogy megnyílt Európa és nyithat cukrászdát Bécsben is a határok leomlásával, 10 millió helyett 500 millió ügyfelet tud kiszolgálni termékével, és szerintem csak az ostoba kezdett el azon siránkozni, hogy "jaj, bejönnek a külföldi vállalkozók". Kivételt képez ebben a gondolatmenetben az államilag dotált mezőgazdaság.

Szóval lehet, hogy szerinted a Fidesz a nemzeti "érdekeket" képviseli, csak akkor feltételeznem kell, hogy fogalmad sincs a pénzpiacok működéséről, a befektetések működéséről, fogalmad sincs, hogyan működik egy igazi vállalkozás, életedben nem írtál még üzleti tervet, és soha nem tárgyaltál külföldi partnerekkel. Most lehet hisztizni, és saját olimpiai számokat indítani, vagy fel lehet állni, és ki lehet állni az igazi olimpián is mindenki mással szemben, hasonló körülmények között - csak hogy hozzak vmi aktuális hasonlatot is. Miért csak azt látják egyesek, hogy a nyitottság a külföldi vállalatok elburjánzását jelenti és miért nem a lehetőséget látják inkább a helyzetben?

Az olimpiai hasonlattal élve a nemzeti érdekek képviselete kb azt jelenti, hogy nekünk derogál az igazi olimpián megméretni magunkat, mi rendezünk saját olimpiát, csak magunknak, saját olimpiai lánggal és saját versenyzőkkel, hogy igazán magyar legyen. Ez bennem szánalmat kelt, nem büszkeséget.

Lacdelo 2012.07.28. 23:30:51

@fchris82:

Azèrt van Fidesz kiakadva a külföldre, mert a hülye, csökkent kèpessègû szavazóiknak kell egy ellensègkèpp, amivel meg tudjàk magyaràzni az èrtelmetlen, inkompetens gazdasàgpolitikàjuk eredmènytelensègèt. Azt mèg sem mondhatjàk, hogy: Bocsànat, ezt nagyon elkùrtuk. A sok fèlàzsiainak egy erôs vezetô kell és nem demokràcia.

Lacdelo 2012.07.28. 23:40:31

Van olyan hülye ember ebben az orszàgban, aki azt hiszi, hogy Orbàn-Matolcsy duó okosabb a nyugatnàl?

Mennyivel jobban kellene mèg az orszàgot szèjjel lopni, gazdasàgilag tönkre tenni, hogy az idióta fideszesek ràjöjjenek, hogy a Vezetô komplett hülyènek nèzik ôket?

Lacdelo 2012.07.28. 23:48:25

Majd amikor az IMF, USA, Franciaorszàg, GB, Nèmetorszàg jön Magyarorszàgra kölcsönt kèrni és nem fordítva, akkor lehetne ilyen nagy a szàzad Viktornak.

A szomorù valósàg az, hogy a Magyarorszàg Fidesz àltal elmèlyített recessziòban vergôdik, nincs beruhàzàs, hitelezès, nagy munkanèlkülisèg, leèpített jogállam, hatalmas adóssàghegyek, sohasem làtott korrupció, mèlyszegènysèg, stb...

.

Metro van Kenmetro 2012.07.29. 00:12:35

@christophe: Sehol nem írtan, hogy én ilyen vagy olyan jó vagyok, és nem dobáltam sarat, azt írtam le, hogy véleményem szerint milyennek kellene lenni, merre fele kell haladni mindenkinek... a keresztény erkölcsös élet felé.

Metro van Kenmetro 2012.07.29. 00:18:39

@dalida: A fidesz szellemi előpártja már ez érdekes gondolkodás. Az meg külön figyelemre méltó, hogy milyen melegbarát kereszténységet próbálsz bele magyarázni, abba ami nem létezik. Nem az a lényeg ami Spanyolországban van, hanem az, amit a pápa mond és képvisel. Megírt egy pár könyvet, érdemes elolvasni... Nincs semmiféle meleg elfogadó álláspont az egyházban és nem is lehet, mert nem lenne helyén való, az egyházi tanítás szerint, saját magukat kellene arcul köpniük. Az meg, hogy ki miért meleg propagandázó nagyban függ a saját, rokon vagy ismerős más beállítottságától. Mért nem lehet otthon tartani a szexuális életet, nem való nyilvánosságra, főleg nem az abnormalitás reklámozása.

Metro van Kenmetro 2012.07.29. 00:26:56

@Sola Scriptura: Ezzel teljesen egyetértek: "azt is hangsúlyozta, hogy ha az állam vezetésében keresztyének vannak (és itt nem a keresztyénséget mint gúnyát magukra öltő és azután eldobó politikusokról, hanem "valódi" keresztyénekről beszélt) az az egész országra áldást hozhat." Ezt pedig nem tartom egymásból következő gondolatnak, szerintem hibás az okfejtésed: "Luther azt mondta, hogy Isten országát nem itt a földön kell megvalósítani" - ez így igaz is, de ebből miért következik, hogy? "nem hitt abban, hogy a keresztyén tanítás egy az egyben alapja lehet bármiféle államelméletnek vagy politikának." Keresztény értékrendre építkezve kell haladni szerintem, és egyébként itt jön képbe az, hogy azért a kereszténységen belül is vannak különbségek (katolikus, református, evangélikus között). Valódi keresztény értékrendre valósággal alapozva csak jó jöhet ki belőle.

alien 2012.07.29. 00:43:14

már azt hittem senkinek nem tűnt fel ez a borzalmas megnyilvánulás ez és a választójog korlátozása azt hiszem már sejteti mi készül szerintem a vége ov-nak nagyon csúnya lesz

a másik ami tetszett hogy európa egy része 15 év múlva éhezni fog, ha itt nem ránk gondoltak akkor csak az elmaradott berliniekről lehet szó

alien 2012.07.29. 00:46:39

Maga Brüsszel a legnagyobb akadály a nemzeti megoldások előtt, mondta Orbán Viktor a Tusnádfürdőn zajló Bálványosi Nyári Szabadegyetemen. A miniszterelnök szerint a kelet-európai országok sikeresebbek a válságkezelésben, de az EU bürokráciája megpróbálja ráerőltetni dogmává merevedett receptjeit.

Óva intett a nyugattal való szakítás gondolatától. "Egy csónakban evezünk, csupán azt kell elfogadni, hogy nem ugyanazok a receptek érvényesek a két oldalon" - mondta. Orbán egy nagy kelet-európai összefogást sürgetett, mert szerinte a következő 20-25 év többek között átrajzolja majd Nyugat-Európa és az EU, valamint Oroszország kapcsolatrendszerét is, amelynek ezek az országok mindig kárvallottjai voltak.

na erre mit léptek, valaki láthatná, hogy ez az ember nyilvánvalóan cselekvőképtelen állapotban van

alien 2012.07.29. 00:52:36

@fchris82: hát ez a szívemből szólt barátom

brlv24 2012.07.29. 01:25:58

@Lacdelo:
"Majd amikor az IMF, USA, Franciaorszàg, GB, Nèmetorszàg jön Magyarorszàgra kölcsönt kèrni és nem fordítva, akkor lehetne ilyen nagy a szàzad Viktornak.

A szomorù valósàg az, hogy a Magyarorszàg Fidesz àltal elmèlyített recessziòban vergôdik, nincs beruhàzàs, hitelezès, nagy munkanèlkülisèg, leèpített jogállam, hatalmas adóssàghegyek, sohasem làtott korrupció, mèlyszegènysèg, stb..."

Ez igaz, csak bármely tulajdonnév helyettesíthető bármi mással.

Az egész nem ország és pártfüggő.

szoja122 2012.07.29. 05:51:17

"de majd 2014-ben úgyis elhúznak, addig meg csak kibírjuk valahogy"."

Ez implicite tartalmazza azt a közkeletűen téves megállapítást: azt, hogy utána bármi is megváltozna.

Ez sajnos NEM pesszimizmus ez tény:

1. Az ellenzék sem sokkal jobb.

2. Ha abból indulunk ki, ami sajnos nem igaz, hogy minden idők legjobb kormányunk lesz, még az sem jelenthet lényegi változást, mert
a) a Fidesz mindent pozíciót elfoglalt, és rendkívül hatékonyan fogja obstruálni a kormányt. Megteszi, e felől senkinek ne legyen kétsége.A kormányzás így lehetetlen. Másrészt a 2/3-os törvények ugyancsak hozzájárulnak ehhez. Ezek után az embereknek elegük lesz abból, hogy a kormány tehetetlen, és a "köztársasági" elnök feloszthatja a parlamentet, az új alaptörvény alapján viszonylag könnyen, kezdődhet minden elölről.

Jó ellenzéknek -ami nincs- 2/3-al kellene győznie, ami nagyon nehéznek tűnik.
Csak egyet mondhatok:

Fel a fejjel, semmi remény...

szoja122 2012.07.29. 05:57:49

@Metro van Kenmetro: Tökéletesen igazad van, de sajnos a gyűlölködést fröcsögők -a keresztényi szeretet jegyében-, primitívek, hangosak és nagyon agresszívak.

De az egyház miért asszisztál ehhez? Nem ismeri Jézus hegyi beszédjét???

preddy 2012.07.29. 06:21:15

Mi ez a nagy csodálkozás és vita? Az ország egyik fele, mondjuk kétharmada, mindig is s&ggnyaló volt, a másik fele pedig csendben behódolt..
Atiati kedves, te naív vagy vagy félkegyelmű? Nem a vallásról szól ez, hanem a pénzről!

preddy 2012.07.29. 06:24:33

@Metro van Kenmetro:

A valódi keresztény értékrend pont úgy egy ködös ábránd, mint a kommunizmus!
Szép, szép, csak mint a párhuzamosok...

Csacsicska 2012.07.29. 06:46:35

@J.László:

Rosszul tudod.

Az USA-ban nagyon nagy a társadalmi mobilitás, ezért két választás között nagyon sokan lakóhelyet választanak. Miután az USA-ban nincs lakcím nyilvántartás, lehetőséget kell teremteni a választóknak, hogy az új lakhelyükön regisztrálják magukat.

A regisztrációnak kettős célja van: a polgár felkerül a helyi választási listára, továbbá a regisztráció pillanatától kezdődően megkap minden tájékoztatást az elkövetkező választásról/szavazásról.

A kétévente sorra kerülő választásokon (minden második két évben, tehát négy évenként van csak elnök-választás) nemcsak személyekre lehet szavazni, hanem országos és helyi népszavazási kérdésekben választani is lehet.

A regisztrált polgár egy terjedelmes tájékoztatóban (80-120 A/4-es oldal méretű kiadványra méltóztassék gondolni), minden egyes személyről és választási kérdésről tömör összefoglalót és PRO/KONTRA érvelést kap kézhez a választó.

A PRO/KONTRA érveket közismert személyek jegyzik - a választó tehát megismerkedhet a javaslat mellett és ellene szóló érvekkel, általa elfogadhatónak ismert személyek tollából.

A tájékoztatók célja, hogy a polgár felkészülten menjen el szavazni, ne helyben, a szavazó fülkében kelljen gyötörnie az agyát a számára megfelelő opció mellett. Még abban is segítik a választót, hogy egy külön lapon magával viheti az előre eldöntött válaszait... ugyanis nemritkán 40-45 kérdésben is kérik a véleményét.

A szavazók egyébként levélben is szavazhatnak, ennek rendkívül szigorú szabályai vannak, csalni nem lehet ezzel.

Amit Orbán kigondolt, az a szavazók előzetes szűrése. Ez teljesen ellentétes az Alkotmány (vagy a röhejes "Alaptörvény" előírásaival is), mert szűkíti a választásra jogosultak körét. Világos: Orbán pl. a cigányokat és műveletlen rétegeket akarja előzetesen kizárni, ismerve a passzivitásukat. Ezek az emberek persze el fogják mulasztani az előzetes regisztrációt és mikor eljön a választás napja, kerek szemekkel fognak csodálkozni, hogy ők most nem szavazhatnak.

Orbán egy fogalmat "regisztráció" - egészen más indítékból használ, mint ami annak a valós célja az USA-ban. Magyarországon kiváló és pontos szavazói névjegyzék áll rendelkezésre, nincs szükség semmiféle regisztrációra.

Mindezt Kaliforniából írom, jól ismerve az itteni rendszert és működését – szóval nem olvastam, hanem tapasztaltam. Ha tudsz ennél pontosabbat, írd meg. Köszönöm.

laci0011 2012.07.29. 08:02:19

@sóhajó: Érdekes amit gondolsz,szerinted az a bűnös akinek nincs lehetősége változtatni a dolgok menetén,akinek meg van és visszaél vele az rendben van,kac kac.

kormányzó 2012.07.29. 08:17:11

@atti.atti:
nemzeti,meg keresztény érték?
Honnan tudnád mi az,te fél-ázsiai cigánybérenc?

Stefánia kisasszony [tеuto-nordikus parasztlány] 2012.07.29. 08:23:34

@J.László: Szokásos fideszes fél-ázsiai terelésed, ahol összemosod a magyar és az USA viszonyokat.
Magyarországon eléggé jó lakcím nyilvántartás van.
De mit várjunk egy másodrendű faj egyedétől?

Stefánia kisasszony [tеuto-nordikus parasztlány] 2012.07.29. 08:26:29

Az összes fél-ázsiaitól megvonnám a szavazójogot és csak a szőke, kék szemű tisztafajú árják dönthessenek országos ügyekben.

torró 2012.07.29. 08:39:52

Azt hiszem amit most reggel mondott az egyik barátom, na az megoldotta Az Orbán ellenzékét. Azt mondja, tegnap nézte a HÍR Tv műsorát,benne Matolcsy új verzióját a pénz beszedés legújabb ötletéről. A következő az elképzelés: A 10 évnél idősebb autókat szigorúbb évenkénti műszaki vizsgára köteleznék, mivel, állítja ő, sok balesetet okoznak a rossz műszaki állapotú autók. Matolcsy úr nem ártana tájékozódni mert "ez így ebben a formában nem igaz" hogy klasszikusoktól idézzek. Sőt a gumiforgalmazókat is meg kell sarcolni,mert rossz minőségi gumikat hoznak be. Csakhogy így ez sem igaz.
Mi is következik ebből? Kit érintenek ezek az új terhek? Pontosan az ő szavazótáborukat is, meg a szimpatizánsok nagy részét.Ekkora agyament ötlet. Először is a nagy részét az ilyen autóknak le fogják rakni. Tehát nem fog befolyni, sem a vizsga díj, se gumit nem kell venni, sőt tankolni sem kell! És akkor mennyivel csökken a népszerűség? Gratula Matolcsy úrnak. Ha így folytatja, az ellenzék karba tett kézzel várhatja a választásokat, mert bárkinek lehet esélye. Mondjuk azért az ellenzék rátérdelhetne az ilyen és hasonló ziccerekre!
Erről azt jut eszembe, amikor a Horn kormány, hirtelen ötlettel, tájékozódás nélkül, mint most Matolcsy, be vezették volna, hogy a másod állású iparosok is ugyan annyi elvonást "élvezhessenek" mint a fő állásúak. Mi történt? Egy hét leforgása alatt 240 000-n adtuk le az engedélyünket. És akkor gyorsan visszavonták. Nos ennyit a végig nem gondolt hülye ötletekről!

Kalmár 2012.07.29. 08:47:18

@Csacsicska: Ja. Ugyanaz a rendszer, csak szerinted ez gonosz szándékú, az amerikai pedig segítő......

Stefánia kisasszony [tеuto-nordikus parasztlány] 2012.07.29. 08:57:22

@Kalmár: Látom csöpp agyadba nem megy bele hogy az USA-ban miért kellett bevezetni a rendszert. Ott személyi igazolvány, lakcím nyilvántartás hiánya miatt vezették be.
Ne a szavazások kelljen kínlódni az azonosítással.
Ott ennek hagyománya van. Erre érdekes módon eddig nem volt szükség Magyarországon. Egy hülye, mocskos, fidesz paraszt vagy, hogy most ez véded.

Stefánia kisasszony [tеuto-nordikus parasztlány] 2012.07.29. 09:00:47

@torró: Matolcsy be fog kerülni a közgazdaságtan történelmébe, kb a sztálini gabona export - szovjet éhínség, maoi nagyugrás - 10 milliók éhhalála mellé, egy "demokratikus" az EU közepén lévő állam gazdaságának tönkre vágása címén.

Hertelendi 2012.07.29. 09:14:34

@atti.atti: Ismét bebizonyítottad, hogy egy jellemtelen patkány vagy! Ráadásul ostoba is! Tegnap, ha emlékszel, megkövetted saját magad, mert durván fogalmaztál, (nem a vitapartneredet követted meg, hanem saját magad), erre most miket olvasok? Még mocskosabb módon beszélsz! Na ez vagy te és a párt társaid.
Ne prédikálj nekünk itt nemzeti és keresztény értékekről, amikor te egy önző barom vagy és számodra a kereszténység csak egy szó! Kb. ugyanolyan, mint a pénz...
A helyesírásod továbbra is kritikán aluli. Húzzál bele!

Stefánia kisasszony [tеuto-nordikus parasztlány] 2012.07.29. 09:23:20

@Hertelendi: Mibe húzzon bele? A kötelet húzza szorosabbra a nyakán, azt, abba húzzon bele!
A hülye fél-ázsiai!

rókafogta 2012.07.29. 09:28:21

@atti.atti: O te kis középosztálybeli dolgos szorgalmas, nem is tudtam ,hogy ilyen sokan vagytok és mi is. Röviden remélem hamarosan te várod a segélyt (a nem létezőt)Egyébként meg hol hallottad aki kritizálja Orbán baromságait az segélyen tengődő? Az még nem jutott eszedbe , hogy esetleg mi nem akarjuk eltartani tovább a szabadságharcoló Fidesz barmokat.

torró 2012.07.29. 09:46:50

Híresek is vagyunk! Olvasni való a rákfenéinkről!
index.hu/gazdasag/vilag/2012/07/23/offshore/
Dől a pénz az adóparadicsomba!

dr. Bubó 2012.07.29. 09:59:52

a "félázsiai beszéd" végéről egy fontosabb elszólás és őszinteség...

"A baloldali vállalkozók vagy ilyen világhoz tartozók esetében kifejezetten gesztus, amit szeretnék a köszönetemmel viszonozni, hogy az ország érdekét fontosabbnak tartották, mint a rövidtávú zavarkeltéssel okozható meg lázítással okozható politikai károkat, amit a kormánynak okozni lehet. Ez egy SOKKAL NAGYOBB DOLOG annál, mint azt talán MA ITT a teremben A TÖBBSÉG GONDOLJA. Nagyon remélem, hogy ez megmarad a következő másfél-két évre is."

Hogy mekkora dolog nem bármiáron kormányt rombolni, ZAVART KELTENI, KÁROKAT OKOZNI... ellenzékben - erről tényleg Orbán tudhat legtöbbet ebben az országban.

2012.07.29. 10:10:24

@hajraorban1:
vedd be a pirulát, te fideszpatkány

Lacdelo 2012.07.29. 10:26:43

@Metro van Kenmetro:

Èn egy csomó erkölcstelen keresztènyt ismerek. A gyerekemet semmi pènzèrt nem íratnàm be egy vallàsos iskolàba.

Lacdelo 2012.07.29. 10:34:01

@hajraorban1:

Elloptàk és felèltèk a 3000 mrd Ft MNYP-t. Ha ez nem lett volna, akkor 6%-os lett volna a hiàny. 2010-ben csak 4% alatt volt.

Igazad van, lopàsban és hazudozàsban a Fidesz utolèrhetetlen. ;)

Metro van Kenmetro 2012.07.29. 10:34:41

@Lacdelo: Emberekről általánosítasz egy vallásra? És előítéletes vagy? Ez nem túl intelligens dolog...

Lacdelo 2012.07.29. 10:45:44

@Metro van Kenmetro:

Nem minden keresztèny erkölcstelen. De van egy csomó közöttük.

Ha Jèzus ma èlne, akkor ellenforradalmàr lenne. Jèzus volt az elsô kommunista, liberàlis èrtèket vallott. A szolidaritàsról, szeretetrôl és egyenlôsègrôl beszèlt.

KDNP, Fidesz simàn meg szavazta hogy a gazdagok mèg gazdagabbak legyenek, a szegènyeket meg ellehetetlenítettèk. Habàr szerintük 27 ezer Ft-ból meg lehet èlni, plàne 48-ból és egy kecskèbôl. :(

Nem vèletlen, hogy màr a kutya se jàr templomba. Az egyhàz is csak a markàt tartja és nem ellenkezik a nèpsanyargatàs ellen. Kèpmutatò, àlszent banda - legalàbbis sokuk. Tisztelet a kivètelnek.

Lacdelo 2012.07.29. 10:50:06

@dr. Bubó:

Megköszönte a baloldalnak, hogy nem úgy viselkedtek mint ahogy ôk tettèk a szocik alatt. :)

A jobboldalnak csak a hatalom és a pènz kell és ezèrt hajlandóak az orszàgot is beàlldozni. :(

dr. Bubó 2012.07.29. 10:52:29

@Lacdelo: így van megköszönte hogy ők nem ojjan gátlástalan önző g@cik, mint ők maguk...

és ráadásul még egy dícsérettel is megfejeli... hogy ez genetikusan van így, mert erről nem is tudnak... eszükbe se jut...

Metro van Kenmetro 2012.07.29. 11:02:20

@szoja122: Ez egy nagyon összetett dolog. Először is jelen van egy vallás ellenes nézet a társadalomban és túl sok mindent próbálnak a kereszténységnek hibaként felróni. De valóban vannak hibák. Sajnos mivel kevesen mennek papnak így az egyház is lejjebb engedte a mércét, hogy ki lehet pap és ki nem, mert nagyon kellene az utánpótlás az egyháznak is, de amíg a nagy nyugati világ 1-2 vagy egyáltalán nem válal gyereket ez sem fog változni. Másodszor sok keresztény azt hiszi, hogy ha elmegy a templomba az már automatikus út a paradicsomba. Pedig pont erre van a megismerés kelyhe című példázat. Ezt úgy kell elképzelni, hogy katolikusként nyílván azt gondolom, hogy az én vallásom a legigazibb (mint minden egyéb vallású a sajátjáról), de a keresztény hit szerint nagyobb is ezért a felelősség. Minden vallásnak hitem szerint van egy kis tartó edénye, amivel rendelkezik, hogy megismerhesse az igazságot, van akiek ez egy kupica, van, akinek egy pohár, van akinek egy vödör és mondjuk a katolikusoknak egy hordó ez az edény. És itt jön képbe az, hogy egy emberevő benszülött lehet, hogy könnyebben jut be a mennybe, mint a keresztény, mert a benszülöttnek, ha tele van a kupicája, többet ér, mintha a kereszténynepk félig van a hordója. Nagyobb ismeret, nagyobb felelősség, erről feledkezik meg sok keresztény. Ennek ellenére, mivel végítéletkor mindenki maga ad számot az életéről hiba a képmutatók miatt felmenteni magunkat vagy elfordulni az igazságtól, azt kell nézni, amit mondanak, amit hirdetnek, mert az jó. Persze könnyebb hiteles emberektől elfogadni az igazságot, de igazából mindenkinél saját magán múlik csak, hogy meglátja-e a valós igazságot, a valós jót. Mindenkinek saját felelőssége, a végítéletkor a „de hát a másik...” senkit nem fog érdekelni. Ezekről hosszan lehetne még írni, vannak akiknek a vallás lejáratása az érdekük és kreálnak indokokat, hogy felmentsék magukat. Az ateizmus miből is származik legtöbbször? Csalódásból, dühből, reményvesztetségből (miért ilyen a világ, miért történhet ez, miért vagyok ilyen) és a gőgből (az emberi értelem mindenre megtalálja a választ) innen származik a tagadás. De az ateistáknak itt egy kérdés: Mi van, ha nekik van igzuk és nincs Isten? Akkor sosem tudják meg, hogy igazuk volt, és azt csinálhatnak, amit akarnak (carpe diem). De mi van, ha az ateisták tévednek és van Isten, és szartak rá egész életükben? Hát ebben az esetben mikor megtudják, hogy tévedtek nagyon ciki lesz szerintem. Hangsúlyozom, nem ezért kell hinni, de kiindulási alapnak a gondolkodás megkezdésének, az Istenkeresés beindításának talán jó. Az egyház problémáiról, kérdéseiről, hibáiról (második világháborús meghunyászkodás, nő i papok, cölibátus...stb) egyébként a pápa írt egy jó kis könyvet. Nehéz olvasmány, de talán érdemes elolvasni: Joseph Ratzinger : A Föld sója címmel. Végezetül egy Bibliai példa a hitről: Miután   Jézus    megmagyarázta    tanítványainak,   hogy    miért    mond
példabeszédeket, így  folytatta:  „Értsétek  meg hát  a  magvetőről  szóló
példabeszédet! Akik hallgatják a mennyek országáról szóló tanítást, és nem
értik meg, azokhoz eljön a gonosz,  és elragadja mindazt, amit a  szívükbe
vetettek. Ez az a mag, amelyik az útszélre esett. A kövek közé hullott mag
pedig az, aki meghallgatja ugyan a tanítást, és szívesen be is fogadja, de
az nem ver  benne gyökeret, csak  ideig-óráig él. Amikor  a tanítás  miatt
szorongatás, üldözés éri, csakhamar eltántorodik. A tövisek közé esett mag
az, aki meghallgatja  a tanítást, de  a világi gondok  s a csalóka  vagyon
elfojtja azt benne, és  gyümölcs nélkül marad. Végül  a jó földbe  hullott
mag az, aki meghallgatja, megszívleli a tanítást, és jó termést is hoz: az
egyik százszorosat, a másik hatvanszorosat, a harmadik harmincszorosat.”
Mt 13,18-23
Mint korábban már leírtam a bűn nem Istentől való, a szabad akarat felelőssége, az ördög közremüködésének eredménye. És egy példa a bűnről:
Jézus egy  alkalommal  ezt a  példabeszédet  mondta a  népnek:  A  mennyek
országa hasonlít ahhoz  az emberhez,  aki jó magot  vetett földjébe.  Amíg
azonban az  emberek aludtak,  eljött ellensége,  konkolyt hintett  a  búza
közé, aztán elment.
Amikor felnövekedett a vetés,  és már kalászba  szökkent, akkor előtűnt  a
konkoly is.  Erre elmentek  a szolgák  a gazdához,  és megkérdezték  tőle:
„Uram, nemde jó magot vetettél földedbe? Honnét van tehát a konkoly?” Mire
a gazda így felelt: „Ellenséges ember cselekedte ezt.”
A  szolgák  tovább  kérdezték:  „Akarod-e,  hogy  elmenjünk  és  kiszedjük
belőle?”  Azt  válaszolta  nekik:   „Nem!  Nehogy  a  konkolyt   gyomlálva
kitépjétek vele együtt a búzát is. Hagyjátok, hadd nőjön fel mindkettő  az
aratásig!  Aratáskor  majd  megmondom  az  aratóknak:  Előbb  a   konkolyt
szedjétek össze, és kössétek  kévébe, hogy tűzre  kerüljön. A búzát  pedig
gyűjtsétek csűrömbe!”
Mt 13,24-30

Metro van Kenmetro 2012.07.29. 11:04:36

@Lacdelo: ajánlom figyelmedbe azt amit @szoja122: -nak írtam

Metro van Kenmetro 2012.07.29. 11:08:41

@Lacdelo: Arról, hogy miért nem járnak az emberek Templomba sok mindenki tehet... a kommunisták, a liberálisok és az egyház is, hogy ebben a két nagy ellenszéllel szemben nem találta meg a hangot a hívekhez. De végérvényben minden ember, aki vélt, vagy valós sérelemből, vagy mivel hagyta magát meggyőzni egy kreált előítéletből hátat fordít az Istennek.

Metro van Kenmetro 2012.07.29. 11:16:40

@szoja122: Maga a templomba járás, az odafigyelés, és az értő hallgatása az igének, az aktív részvétel a misén és hallottak hétköznapi alkalmazása is hasznos lehetne a gyűlölet ellen. Minden vasárnapi misén elhangzik, hogy "Békességet hagyok rátok, az én békémet adom nektek. Köszöntsétek egymást a béke jelével!" Ahogy fentebb leírtam úgy kellene misére járni, és persze lehet, hogy sok képmutató is megy, de lehet, hogy egy-egy dolgot, azért ők is csak-csak megfogadnak, és ha eggyel kevesebb rosszat követnek el már megéri. Amit meg sokszor hall az ember, az előbb utóbb megragad benne, ha járnának misére és sokszor hallanák a szeretet és így a békesség fontosságát kevesebb lenne a gyűlölet.

Metro van Kenmetro 2012.07.29. 11:32:14

Szerintem a sok hiba ellenére, vagy ami rövidtávon hibának tűnik, de néhány éven belül megjön az eredménye (egykulcsos). Összességében jó irányba mennek a dolgok. De azt nagyon utálom mikor az egyén a saját felelősségét elfelejti, és csak szitkozódik és irigykedik. Kérdem én, az önsajnálaton túl mindent megtesz, hogy előrébb jusson (nem a nyalásra gondolok)? Az iskolában tanult-e vagy állandóan lógott? Elég talpraesett-e az illető vagy félős nyuszi-muszi? Először mindenki magában nézzen szét utána szitkozódjon, hogy a gazdagok még gazdagabbak, meg így lop úgy lop...stb, bár utána sem kéne gyűlölködni. Mondom ezt úgy, hogy nem vagyok túl tehetős... Ha végre ki lesz takarítva a kommunista, szoci, liberális csökevény az államigazgatásból, az államadósságból, médiából, meg a fejekből akkor kevesebb "fájó" intézkedéssel is lehet jó irányba haladni. Összességében az irány szerintem jó, de mint semmi emberi ez sem tökéletes persze.

Di622 · http://www.microglobe.co.uk/nissin-di622-digital-flash-for-canon-eos-ttl-ii-camera-p-5535.html 2012.07.29. 15:19:59

Drágáim aki még ott tart hogy a Fidesz szerint a félázsiai nem pejoratív jelző, annak itt van egyenesen Kövér László.

Aki szerint a félázsiai nem pejoratív:

Kövér László 2007:
"Úgy tűnik, hogy egyfajta exkluzív klubtagsággal rendelkező politikusok, akik szeretik a maguk kis gettóját minél komfortosabbá tenni, aztán vezető pozícióba helyezni magukat az ország életének irányításában, úgy gondolják, hogy a néppel való bármiféle párbeszéd, az emberek véleményének figyelembevétele az visszataszító, az európai normáktól eltérő, félázsiai tempó."

Csacsicska 2012.07.29. 18:07:32

@Kalmár:

Lehet, hogy túl hosszan írtam és elveszett a lényeg?

1. Az USA-ban nincs lakcím bejelentés, viszont nagy a területi mobilitás – hogy egészen szakszerűen fejezzem ki magam. Ezért a választások előtt aktualizálni kell a választók névlistáját. Ezt a célt szolgálja az amerikai regisztráció.

2. Magyarországon napra kész választói névjegyzék van, ezért teljesen szükségtelen dolog bármiféle regisztráció.

3. Orbánék a „regisztráció” címszót valami egészen más dologra akarják felhasználni: ki akarnak rekeszteni tömegeket a választásokból.

4. Az amerikai rendszer a minél több, az orbáni falansz a minél kevesebb választót célozza meg. Az alacsony választási arány ugyanis – köztudott – a Fidesznek szokott kedvezni.

Ezen felül a magyar „demokrácia” példát vehetne az amerikairól. Nemcsak a választások előkészítettségét és tisztaságát, valamint a választók tájékozottságát illetően, hanem a mindennapi demokráciából is. Ti egy diktatúrában éltek otthon - diktátorotok, Orbán Viktor éppen a minap mondta rólatok, hogy „félázsiai” csürhe vagytok, akiket terelgetni kell.

Nosza.

Metro van Kenmetro 2012.07.29. 21:51:31

@Csacsicska: Az milyen demokrácia, ill. demokrácia párti ország, amelyik mondvacsinált indokkal (ügynök beismerte, hogy blöffölt vegyifegyver ügyben) lerohanhatja Irakot? Amerika nem demokrácia, hanem látszat demokrácia más országokkal szemben meg gazdasági- és kultúrdiktatúra.
süti beállítások módosítása