Az amerikai fiú

Blogunkon Az amerikai fiú című regény részleteit, véleményeket és álhíreket olvashattok.Itt találkozik a '80-as évek csukamájolaj-ízű valósága paranormális mindennapjaink részleteivel. A fejlécben szereplő kép Jan Erik Paulsen munkája.

Eddigi látogatóink száma

Csatlakozz hozzánk a fészbukon!

Sorok Között

Nincs megjeleníthető elem

Figyelj csak, ez érdekes!

Rohadt proli, hogy jössz ahhoz, hogy gondolkodni merj?

2012.11.28. 09:49 Spejbl

orbán kerényi.jpgA sokat emlegetett és eredménytelenül kritizált, a választói jog gyakorlását lényegesen körülményesebbé tevő új választási törvényt végül elfogadta a FIDESZ-KDNP. Nem voltak illúzióim, a saját pitiáner érdekek láthatóan lényegesebbek, mint a sokat emlegetett demokrácia vagy   Magyarország jövője. Pedig a "HAZA", valaki egyszer azt mondta, nem lehet ellenzékben. VÉLEMÉNY

Az új választási törvény nem hagy kétséget afelől, hogy a kormányon lévő FIDESZ-KDNP-vel nemcsak az a probléma, hogy a gazdasági (unortodox vérengzés) és a kulturális (a Magyar Művészeti Akadémia dilettáns diktáljanak) életet mosolyogva kúrják szét napjainkban, nem törődve se a szakma véleményével, se az esetleges pusztító következményekkel (besorolásunk: bóvli után még bóvlibb), hanem az is, hogy mindent megtesznek azért, hogy a későbbiekben se kelljen saját alternatív valóságukon kívül mással foglalkozniuk, esetleg vállalni a felelősséget tetteikért. Maradjunk örökre következmények nélküli ország, ehhez már úgyis volt időnk hozzászokni. 

A FIDESZ-nek egykori rendszerváltó pártként nemcsak az a totális szégyene, hogy az egykori demokráciáért küzdő fiatal demokraták megélhetési politikusokká züllöttek, sokkal inkább az - amit most már titkolni se nagyon próbálnak -, hogy a hatalomért, a hatalom megtartásáért gyakorlatilag bármire képesek. A demokratikus intézményrendszer szétverésével, a választói jogok gyakorlásának megnehezítésével gyakorlatilag egyértelmű üzenetet fogalmaznak meg: aki mást mond, inkább kussoljon! Nem kell, hogy a senkiházi polgárok beledumáljának bölcs vezéreink dolgába.fertőzés veszély.jpg

A törvényi változás leginkább a bizonytalan szavazókat szűri meg, a FIDESZ-KDNP-nek nem érdeke, hogy a bizonytalanok végül szavazni induljanak, pláne, ha ellenük voksolnának. Mivel a FIDESZ szavazói elkötelezettek, ha sok ember a kellemetlenségek miatt inkább marad otthon, azzal arányait tekintve Vityáék sokat nyernek.

Egyetlen dologra nem számít, a nárcisztikus, a maga igazában - legyen szó kulturális vagy gazdasági kérdésekről - végletekig hinni akaró, az országot saját homokozójukká minősítő kormánypártok, hogy az állampolgárok esetleg megunják a hülyének nézésüket, hogy a törvény nem a kívánt távolmaradást eredményezi, hanem éppen ellenkezőleg, a pofátlan, gátlástalan és demokrácia ellenes húzás, sokakkal kimondatja, hogy ebből ennyi elég volt.

Egyetlen kérdés marad, vajon mit tesz a következő kormány, nem lenne jó tovább menni a megkezdett fehérorosz úton, de a FIDESZ leváltása sajnos önmagában még egyáltalán nem garancia arra, hogy végre építkezés kezdődjön. 

Csatlakozz hozzánk a fészbukon, ha tetszett a cikk, ha hozzánk és Yoda mesterhez hasonlóan te is úgy érzed, hogy komoly zavar van itthon az Erőben, hogy ideje lenne, ha végre rólunk, egyszerű polgárokról is szólna ez az ország, ha bontás helyett építkezés kezdődne.

Ha tetszett a bejegyzés, megköszönjük, ha ajánlod ismerőseidnek!

Fontos: Ha van valami, amit szívesen megosztanátok velünk, akkor azt elküldhetitek erre a címre: azamerikaifiu@gmail.com


Mi is ez Az amerikai fiú? Néhány kölyök története a '80-as évekből folytatásokban... Szóval nindzsák és dobócsillagok, cowboyok és igazi western, úttörők, bicajok, krinolin és irodalom, némi mágikus realizmus meg egy kondér málnaszörp (klikk)... Az egykori szocreál, vöröscsillagos vidéki Magyarország. Meg persze vélemények és álhírek, időnként.

181 komment · 4 trackback

Címkék: választás fidesz magyarország kdnp 2014

A bejegyzés trackback címe:

https://azamerikaifiu.blog.hu/api/trackback/id/tr1004931137

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: 120 ok, ami miatt nem szavaznék a Fideszre 2012.11.28. 17:59:32

Fülkeforradalom, gyorsnaszád, alaptörvény, manyup, békemenet, választási regisztráció, pávatánc, félázsia, romkocsmázás, oligarchák, csekkadó… Bűnlajstrom 2010 áprilisától 2012 augusztus elejéig. Ha kihagytam valamit, írd meg kommentben! * 1. A K...

Trackback: Milyen Viki? Aki az országot tönkreteszi! 2012.11.28. 17:53:14

A Népszava címlapon vágott vissza a békemenetes óriásplakátok és buszmatricák miatt. Nem volt nagy kihívás, hiszen a közpénzekkel tömött kormányzati kommunikációs stáb által feladott labda nem szállt túl magasra. Az első képen a Népszava november 26-i ...

Trackback: Egyikre pártra sem. Legyen az is egy érvényes szavazat! 2012.11.28. 16:52:01

Nem kormányváltásra van szükség, hanem politikai és erkölcsi rendszerváltásra. Mik is a legnagyobb és alapvető fő gondok hazánkban? Már régebben felsoroltam és most a szavazási bojkott és feliratkozás mizéria miatt talán elgondolkoznak rajta egyesek...

Trackback: Pártok akadályozzák a közmegegyezést 2012.11.28. 16:50:56

Szórakoztató képes erkölcstan és etikaoktatás. Bármilyen választáson, szavazáson lennie kell igen, nem és tartózkodom lehetőségnek. Tehát a listás szavazásnál is, az egyik pártra, egyik képviselőre sem választásnak. Egyik Pártra S...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hertelendi 2012.11.28. 18:54:31

@Hajdú Peter: Hú bazmeg, te nagyon beteg vagy! Inkább feküdj le!

@Disintegrator Rising: " értelmes emberek a fideszre szavaznak."
Ha annyira értelmes, mint te, akkor igen. Én speckó egy érettségit se nézek ki belőled

milyen szép a Vértes, ó 2012.11.28. 18:55:57

@félázsiai 2llkedő:

Bele köll írni a szent és örök alaptörvénybe, hogy visszamenőlegesen a másik irányba kell menni a zautópályán, oszt jó'van.

Pop40 2012.11.28. 18:56:34

@Hajdú Peter:

"jelenleg elerte az orszag, a szamara legjobb kormanyt."

Igen, jelenleg elérte az ország szamara számára a legjobb kormányt.

A szamarakhoz még a hozzád hasonló agyhalott fideszes majmokat is hozzászámíthatod, így teljes a kép.

Csak azt ne hidd, hogy te meg a hozzád hasonló balfasz narancsagyúak az "ország".

2llkedő 2012.11.28. 18:58:44

@milyen szép a Vértes, ó: Vissza köll állítani a baloldali közlekedést.

Pop40 2012.11.28. 18:59:00

@Disintegrator Rising:

ez volt a mai csoportépítő szlogen a pártnál a hülyéknek?:)

Squid 2012.11.28. 18:59:25

@milyen szép a Vértes, ó: Aztán Lézer Úr még bead egy módosítót, hogy aki szembejön az mind hülye :D

Pop40 2012.11.28. 19:03:54

@belekotty:

Vedd észre, hogy beleírta a "szerintem" szót.

Ez az ő esetében egyenértékű azzal, mintha azt írta volna, hogy "hülye vagyok, ne vegyetek komolyan".

Valami hihetetlen, hogy Vityáék elloptak mindent, ami mozdítható, és ennek ellenére csak ezekre a selejt bérkommentelőkre futja.

Niebur 2012.11.28. 19:06:58

@Hajdú Peter: Ön olvas is, vagy csak ír?
Mert ha olvasna is, akkor tudná a következőket:
- az 1. Orbán kormány 2001-2002-ben 3000 milliárd Ft-l(az akkori 50 %-val) növelte az államadósságot,
- a 2. Orbán kormány 2010. nyara és 2012. tavasza között mintegy 6 milliárd euro/dollár hitelt vett fel kereskedelmi 8-10 %-o kamatra, (kétszerese az IMF kamatnak)
- 2012. tavasz óta legalább 1000 milliárd Ft értékű forint hitelt vett fel,
-most készül újabb devizakötvény kibocsájtásra,
-ezekhez adja hozzá a Bajnai kormány által meghagyott kb. 500 milliárd Ft értékű IMF hitel maradványt, (ebből vették a MOL részvényeket)
-adja hozzá a "megőrzött" 3000 milliárd értékű magán nyugdíjpénztári vagyont,
-adja hozzá a kereskedelmi hitelekből eredező több száz milliárd Ft-s veszteséget,
(-ha valamit kifelejtettem majd mások pótolják)
és ezek után írja meg újra a véleményét.

Pop40 2012.11.28. 19:07:15

@milyen szép a Vértes, ó:

megtanulni valamit?

egy fideszes? :)

hol élsz te?:))

Hertelendi 2012.11.28. 19:07:49

@Disintegrator Rising: Szerintem téged a turkálóban találtak, ennyi ésszel csak ott születhettél...

milyen szép a Vértes, ó 2012.11.28. 19:09:22

@Squid:

Kihagyod a lényeget: 'visszamenőleg'.

Cinki 2012.11.28. 19:10:12

Hagyjuk már a politikát! Ez egy tündérmese! Itt minden olyan szép... Vagy nem?

milyen szép a Vértes, ó 2012.11.28. 19:12:32

@Pop40:

6 év alatt nagy részük megtanulta, hogy Gyurcsány a Sátán, annyira büszkék erre, hogy naponta el kell dicsekedjenek vele. Szerintem joggal büszkék rá.

regress 2012.11.28. 19:15:37

@Hajdú Peter: @Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: a rendszerváltás óta egy párt sem süllyedt odáig,hogy még a szart is ellopják a zemberektől.nektek oxigénhiányosoknak még ízlik is.

Squid 2012.11.28. 19:15:59

@Niebur: A MNYP rendszer átalakítása/újraszabályzása helyett, felszámolás eredményeképp a jövőbeni +25%-os nyugdíjfizetési kötelezettségének, nehezen felbecsülhető költségét, és az ezáltal szinte biztosan bebukó rendszert nem számoltad bele! :D

Ez egy olyan tétel ami felbecsülhetetlen kárt okozott..

Pop40 2012.11.28. 19:26:21

@milyen szép a Vértes, ó:

Az emútnyócévet is megtanulták, nehéz lesz átprogramozni őket, mikor lassan kínos lesz a vezérnek, hogy az emútnyócév legszarabb 4 éve már az ő nevéhez kapcsolódik.

Ettől függetlenül nem értem, hogy abból a rengeteg lopott pénzből hogy nem bírnak legalább 1-2 épeszű bérkommentelőt megfizetni. A fidesz mellett tisztességes ember nyilván nem áll ki, de vannak elegen, akik nem analfabéták, és egy kis zsozsóért akár az Orbán-féle szarkupacot is hajlandóak éltetni.
A vezér helyében beruháznék pár ilyenbe, mert ezek az önkéntes majmok, akik itt szennyezik a blogot, csak ártanak a nemes ügynek. Ember nincs, aki egy ilyen retardált hülyeségét elolvasva a fejéhez kap azzal, hogy "eddig másra akartam, de most már tuti a fideszre szavazok!"

2llkedő 2012.11.28. 19:28:55

@Squid: "Ez egy olyan tétel ami felbecsülhetetlen kárt okozott.."

Semmiféle kárt nem okozott, hiszen a gyerekeknek kell majd eltartani a szülőket.

milyen szép a Vértes, ó 2012.11.28. 19:33:42

@Pop40:

Ott van pl. Géfodorgé, bár picit túlárazták őket azzal a pármilliárddal -- vagy nem jöttek még bele, ki mennyiért élteti a Vezért, vagy tényleg nem vállalták kevesebbért.

NIPREDIL 2012.11.28. 19:46:29

Mindig csodálom, amikor a droidok hallelujáznak a saját jogaik szűkítése miatt.
És az milyen, hogy "kérelmezni" kell a legalapvetőbb demokratikus jogomat? Talán a kézcsók is kötelező lesz, vagy a hajlongás orbán kalapja előtt??

Netuddki. 2012.11.28. 19:46:46

"az egykori demokráciáért küzdő fiatal demokraták megélhetési politikusokká züllöttek"

Kis naiv! Az orbán papa már a '90-es évek elején próbálta a vásárlóit megfélemlíteni amikor nem tőle akarták venni a hirtelen duplába kerülő dolomitot. Szóval ilyen családból származik a derék viktorka...

Tita nick 2012.11.28. 19:51:46

Rohadt proli! Ne gondolkodj! A debreczenijózsefek gondolkodnak helyetted is! Buzi proli!

Hertelendi 2012.11.28. 19:54:02

@Tita nick: Miért nem mész a jó édes anyádba te mocskos patkány?

Tita nick 2012.11.28. 19:57:47

@Hertelend Hmm, te is Debit olvasol? :-)) hehehei:

Hertelendi 2012.11.28. 20:01:17

@Tita nick: Naná! Inkább őt, mint a fajüldöző bayerzsoltot

Pop40 2012.11.28. 20:01:36

@Tita nick:

Egy hozzád hasonló majomnak sokk lehetett azzal szembesülni, hogy Debreczeninek speciel mindenben igaza lett, pedig mennyit fikázták anno. Ehhez képest minden bejött, amit Orbánról jövendölt, sőt, néhol még alá is becsülte.

De ez nem kell hogy zavarjon, bégess csak tovább. :)

Tita nick 2012.11.28. 20:04:04

:-) Istenem, mennyi baromarcú állat szívja el a levegőt a normálisak elől! Na mentek picsába léptem. Pá.

Pop40 2012.11.28. 20:04:36

@milyen szép a Vértes, ó:

Pár posztot olvastam azon a blogon, egyszerűen horror.
Vagy tételesen hazudik, vagy (mint legutóbb, mikor a vezér szabadságharcos kijelentését mosdatta) egyszerűen olyan unalmas, hogy olvashatatlan.

Ha ennyi telik attól, akit milliárdokkal tömnek ki, ez a csürhe még annál is nagyobb szarban van, mint amekkorának kívülről látszik.

Tita nick 2012.11.28. 20:06:04

PS.: azért kihalhatnátok már...

Pop40 2012.11.28. 20:06:53

@Tita nick:

Ugye?:) De szerencsére már egyre fogytok.

Tita nick 2012.11.28. 20:08:17

@Pop40: Mekkorát fox te csalódni pajti... nem gond, elmész majd.

Pop40 2012.11.28. 20:10:37

@Tita nick:

Ez tény, hogy a fajtádban minden épeszű ember csak csalódni tud.

Hova megyek el, hülyegyerek?:)

Tita nick 2012.11.28. 20:12:56

Mindegy, bárhová... Izland? :-)

Tita nick 2012.11.28. 20:15:02

@Pop40: Kubába. Ott még vörös a Nap.

Squid 2012.11.28. 20:16:11

@félázsiai 2llkedő: "Semmiféle kárt nem okozott, hiszen a gyerekeknek kell majd eltartani a szülőket."

Ezt azért fejtsd ki légyszi bővebben mielőtt nekedesek mint részeg a kertajtónak!

Köszi!

Pop40 2012.11.28. 20:17:19

@Tita nick:

A vörösre nem ti buktok?
A vezéred vörösebb, mint Castro elvtárs legszebb napjaiban.

Izland nekem kicsit hideg ebben az évszakban. :)

Tita nick 2012.11.28. 20:20:02

@Pop40: :-) Ott sem lesz kisebb a pöcsöd, nyugi.

milyen szép a Vértes, ó 2012.11.28. 20:24:38

@Pop40:

Átnevezték, amit régen kommunistának hívtak, az most nemzeti fideszes, ami nem fideszes, az komcsi. Kövesd a magyar nyelv legújabb változásait. (Egyszerűbb a szavak jelentését megváltoztatni a hívek fejében, mint új szavakat megtanultatni velük.)

Pop40 2012.11.28. 20:28:55

@Tita nick:

Hogy te milyen humoros egy elvtárs vagy:)
Sose aggódj te az én pöcsöm miatt:)

Bár ha helyből ez jut eszedbe, lehet, hogy a sajátod miatt nem ártana... :)

Tita nick 2012.11.28. 20:32:12

Pöj-pöj, stipi-stopi :-)

Pop40 2012.11.28. 20:33:02

@milyen szép a Vértes, ó:

Tiszta Orwell.
Ha ő látta volna ezt a birkasereget, elalélt volna a gyönyörtől :)

Fekete Dália 2012.11.28. 20:34:04

Annyit tudok mondani, ha a felsőoktatástól elvonják a 23 milliárdot, akkor tömeges regisztráció lesz.
Már most háborognak a szénszünet miatt, amelyre talán utoljára úgy 50 évvel ezelőtt volt példa.
Szóval nekik végük, ha kényszerrel fogok elmenni regisztráltatni!

Egyébként ez törpe mi a fenét akar az új és drága buzinessz iskolájával, úgy gondolja van esélye lekörözni a külföldi üzleti iskolákat?

Gatinho 2012.11.28. 20:40:29

Én nem értem ezt a sok picsogást. Egy IQ 60%-os is felfogja, hogy regisztrálni kell, ha szavazni akar és le akarja váltani valakit, valamit. Regisztrálni egy plusz nyűg, ebben egyetértek. De ha akarok szavazni, akkor regisztrálok, ennyi. Nem értem miért csorbult a demokrácia... Senkit nem zártak el a szavazás lehetőségétől. "Bizonytalanok" lárifári. A bizonytalan is regisztrálhat, aztán max. nem megy el szavazni. Unalmas már állandóan ezt a szánalmas ballib nyekergést olvasni.

Pop40 2012.11.28. 20:45:50

@Gatinho:

Igen, a hivatalok majd kinyitnak hétvégén, hogy aki hétközben melózik, ne kelljen ezért szabit kivenni, kedvenc maffiapártod meg kifizeti az utazási költségeit annak, akinek ezért fel kell utaznia a városba.

"Nem értem miért csorbult a demokrácia... "

Hát persze hogy nem, de ne aggódj, nem is kell értened. Emútnyócév, Gyurcsánytakarodj, elég, ha ennyit értesz.

Fekete Dália 2012.11.28. 20:48:12

@Gatinho:
Hát ne olvasddd bassszddmeggg!
Túl fárasztó feladat lehet neked az olvasás is, a gondolkodásról nem is beszélve....

dr kíváncsivagyok 2012.11.28. 20:49:14

1.) A Köztársasági elnöknek kötelessége elutasítani és az alkotmánybíróságra küldeni a Választási törvényt,...mert ha az Emberek elnöke , akkor köteles figyelembe venni kb. 80 % - nyi elutasító véleményt !
2.) Moldova György Havas műsorába egy sárga csillaggal érkezett, azt mondta : ebben az országban nem kell kidobni az egyszer már használt sárga csillagot... el kell tenni,...fog az még kelleni ...

Szégyen !

milyen szép a Vértes, ó 2012.11.28. 20:51:47

@Gatinho:

"A bizonytalan is regisztrálhat, aztán max. nem megy el szavazni. "

:)))

Arról meg elfelejtettél beszélni, hogy ebben a csodálatos kolbászkerítésekkel szegélyezett mai világban mindenkinek öröm és boldogság 1-2 nap szabadság kivétele, meg némi hivatalbajárás. Meg hogy a Közgép milyen csodálatos rendszert fog kiépíteni (ahhoz, hogy 6 millió ember regisztrálhasson adott esetben) a mai helyett, melyet anno a 100 ezer zsarolásnak nem engedő magánnyugdíjpénztár-tag feldolgozása is megzakkantott kicsit.

dr kíváncsivagyok 2012.11.28. 20:52:12

@Gatinho: "De ha akarok szavazni, akkor regisztrálok, ennyi"

No,...debilkém,...aki falun lakik 30 -50 km - t kell utaznia regisztrálni, elmegy rá egy napja és 4- 5 ezer ft- ja !

Mert a Fidesznek ez a rendszer kedvez....na ezért , debilkém !

ördöngös pepecselés 2012.11.28. 20:52:54

A Kormány végleg megadta a kegyelemdöffést a balliberális csülhének és az ÁL (!) nemzeti dzsobbiknak.

Szerencsére megint Fidesz-KDNP Kormányzás lesz 2014-től. Ti pedig köpködhettekk, meg szopkhodhatjáok fletóék, libajnaiék, sifferék, jávorék, meseháziék, zázrivezcék (vona) lomposát! :)
Persze néha illene arra is gondolni, hogy a kedvenceitek által felbvett gigahitelek nyögése van most a jelenlegi, II. Orbán Viktor Kormánya alatt.
Persze ti csak addig juttokk, hogy "Orbán takaroggy..." meg manyup, meg azeri baltás! :DD

De a szocik adóságát akkor is most kell fizetni!!!!

ördöngös pepecselés 2012.11.28. 20:54:50

Aki lusta dög elmenni feliratkozni (amit neten is lehet mellesleg, hazugság hogy nem), az legyen lusta szavazni is, és maradjon otthon!!!
De NEM lesz itt szoci csalás, meg dzsobbikos megvesztegetés észak keleten...gulyás, pálinka, szátaztészta, meg miegymás...
Úgyhogy ha el akarjátok zavarni a "patászorbánt" akkor húzzátok el a gusztustalan balliberális beletek regisztrálni, ha meg ennyire sem vagyto hajlandoak, akkor maradjatok othon a faszba!!!

ördöngös pepecselés 2012.11.28. 20:56:50

@Kentetsu:

Mi lenne??? NEm szavazhatsz!!! Ilyen egyszerü!! Aki több honapig nem képes feliratkozni, az ne is szavazhason!
Aki leszarja az Ország sorsát, az ne is szavazzon be ide semilyen ballib, meg dzsobbikos gittegyletet!!

Fekete Dália 2012.11.28. 20:58:54

Na itt van már még egy db belőlük.
Neki már az írás se megy.:)

Hertelendi 2012.11.28. 20:59:46

@Balibgeczyk: Hát megjöttél gyönyörűségem! Hú de boldog lettem! Jöttél színvonalat csökkenteni? Baszki ha kettővel kisebb lenne az IQ-d máris sárgarépa lenne a neved...

milyen szép a Vértes, ó 2012.11.28. 21:01:01

@Balibgeczyk:

Eddig még csak fideszes bukott le választás-vásárlással, de azért erőltesd, nem kínos ám. :) Mondjuk aki annyira buta, hogy még mindig erőlteti a 'neten is lehet regisztrálni' baromságát, annak a kínos mást jelenthet. Kedves retardált, 6.000.000 választópolgárnak nincs netes jogosultsága, találj valami más hülyeséget.

Fekete Dália 2012.11.28. 21:01:01

@Balibgeczyk:
Ilyen helyesírással lehet regisztrálni?

Pop40 2012.11.28. 21:01:21

@Balibgeczyk:

tanulj meg magyarul, te majom.

ahogy elnézem, te még a pártodnál is hülyébb vagy.

ördöngös pepecselés 2012.11.28. 21:01:48

@Hertelendi:

"Jöttél szinvonalat csökkenteni?"

Szerintem nézz körül inkább a saját portátokon...

Belinkeljem hogy az a barom, köpködő dekol48 nevű haverotok micsoda ocsmányságokat írkál mindenhova, vagy inkább kiméljelek titeket???

Gatinho 2012.11.28. 21:02:37

@dr kíváncsivagyok:

Először is anyád debil, te kis korcs. Másodszor minden településen van jegyző, vagy körjegyzőség, úgyhogy nem kell utazni. Leülhetsz.

Fekete Dália 2012.11.28. 21:03:13

@Balibgeczyk:
Úgy gondolod, hogy megéri itt égetni magad a fidesz-kdnp miatt?

milyen szép a Vértes, ó 2012.11.28. 21:03:44

@Pop40:

A fideszesek 60-70, a jobbikosok 80-90 százaléka nem nagyon ért magyarul. A magyar nyelv alapfoka nevű komcsi baromság valamiért nem tartozik egy igaz hazafi eszköztárába. :)

ördöngös pepecselés 2012.11.28. 21:04:13

@milyen szép a Vértes, ó:

Te miröl beszélsz? Még a legszutykosabb prolik is képesek TÖBB HÓNAP IDŐTARTAM ALATT LEGALÁBB 10 percre neten lenni!!
Aki erre ""nem képes"" az egy álszent fasz. Ez az igazság.

Még a legtrógerebb borsodi cigány is egész nap a neten lóg, vagy ha nem átmegy a késdobálóba nettelni...

Bogyó 2 2012.11.28. 21:04:52

@Gatinho: Nem érted miért csorbult a demokrácia? Azért, amit írtál, plusz nyűg. Nem lett diktatúra, csak csorbult a demokrácia, mert nehezebb gyakorolni egy demokratikus jogot, mint eddig. Hiába mondjátok, hogy el lehet menni, meg lehet oldani. De miért? Holnap mi lesz a következő? Legközelebb melyik alkotmányos jogunk lesz az, amivel csak akkor élhetünk, ha külön kérjük.
Olyan is lesz, hogy egy hatósági vagy bírói döntés ellen csak akkor fellebbezhetek, ha előbb regisztrálom magam a fellebbezésre jogosultak névsorába?
Olyan is lesz, hogy csak akkor mehetek el egy politikai rendezvényre, ha regisztrálom magam a tüntetésre jogosultak közé?
Akkor léphetek be egy egyesületbe, pártba, ha regisztrálok az egyesülési joggal élni kívánók nyilvántartásába?
És így tovább.
Ha két éve azt mondjuk, hogy a Fidesz majd bevezeti, hogy csak akkor szavazhatunk, ha külön kérjük, kiröhögtetek volna, lett volna itt bérrettegőzés! S lám itt vagyunk! Most meg semmi baj vele. Szépen, apránként nyomják le a torkotokon, s a miénken azt a bizonyost, csak ti örültök is neki.

Pop40 2012.11.28. 21:05:45

@Hertelendi:

ha ennél is kevesebb lenne kettővel az iq-ja, összeroppantaná a vákum a fejét.

nagy veszteség mondjuk nem érné ezzel a világot:)

ördöngös pepecselés 2012.11.28. 21:06:48

@Fekete Dália:

Szerintem ti égetitek magatokat, pontosabban a dekol nevű cimborátok.. :D

"Te nyomorult agyhalott fityeszes zorbánseggnyaló seggfej! Olyan hülye vagy, hogy az már fájdalmas lehet! BAROMARCÚ KRETÉN FITYESZES FASZ!"

Aki ilyeneket ír mégis mi jogon vádaskodik?

Legalább most legyetek kicsit objektívak!!

Pop40 2012.11.28. 21:08:26

@milyen szép a Vértes, ó:

De, abba beletartoznak:P

Ezt a sok szarházit meg még senki nem gyanúsította meg azzal, hogy igazi hazafiak lennének:)

Fekete Dália 2012.11.28. 21:09:05

@Balibgeczyk:
Ezt neked írta?:))))
Mondjam azt, hogy igaza van?

milyen szép a Vértes, ó 2012.11.28. 21:09:13

@Gatinho:

Tehát legmesszebb a szomszéd községben és hetente legalább 4-8 órában meg lehet találni egy jegyzőt. Ha bent van. Az jó.

ördöngös pepecselés 2012.11.28. 21:09:29

@Bogyó 2:

Amíg volt második forduló, addig 2X kellett elmenni, és most is.

Mi lett plusz nyűg? Most csak 1 fordulo van + feliratkozás (amit neten is lehet)

2 forduló: 2X kell elballagni...
feliratkozás + 1 forduló: 2X kell elballagni.

Tehát mi lett plusz nyűg???

ördöngös pepecselés 2012.11.28. 21:11:47

@Fekete Dália:

Mindenkinek ilyeneket ír, aki nem ballib. Ne légy elfogult, nézd meg micsoda pocskondiákat csinál állandóan...

na további szép estét!!!

milyen szép a Vértes, ó 2012.11.28. 21:12:24

@Balibgeczyk:

Az a gond, kedves idióta, hogy a netes regisztrációhoz nem csak internet kell (ennyi aggyal nem csoda, hogy nem érted), hanem jogosultság is. Az 'ügyfélkapu' nevű vuduvarázslat, ha így jobban megy.

Pop40 2012.11.28. 21:13:04

@Balibgeczyk:

Az nem tűnt fel, te retardált fasz, hogy mindkét forduló vasárnap volt?

Vasárnap majd kinyit a hivatal, hogy mehess regisztrálni?

Fekete Dália 2012.11.28. 21:14:15

@Balibgeczyk:
Ügyfélkapuról hallottál már?
A neten való regisztráláshoz is el kell menni az okmányirodába.
Szerinted hol van az okmányiroda?
Ha neten regisztrál valaki, akkor honnan lesz igazolás a kezében, hogy ő regisztrált, mi van akkor, ha kiderül, hogy a neten regisztrálók közül valakik tömegesen nem kerülnek fel a listára?
"Véletlenül".

Bogyó 2 2012.11.28. 21:18:33

@Balibgeczyk: Megérdemelnéd, hogy ne mehess kórházba, orvoshoz, csak ha regisztrálod magad az eü. ellátással élni kívánók listájára! Ha nem regisztrálsz, megérdemled, igaz?
De regisztrálj a kenyeret és tejet vásárolni szándékozók nyilvántartásába is, aki lusta rá, az dögöljön éhen!
Aztán nem is értem, hogy miért kell alapvetően biztosítani mindenkinek ingyenesen a levegőt, aki regisztráció nélkül is levegőt vesz, az fizessen jogosulatlan levegővételért bírságot. Mivel a regisztrációra mindenkinek lehetősége lesz, ezért semmit sem csorbul a demokrácia, vagy az állampolgárok komfortérzete. Meg így aztán kizárhatjuk, hogy egyesek túl sokat terheljék feleslegesen az egészségügyet meg túl sok kenyeret egyenek és elhízzanak, valójában mindez az állampolgárok érdekében történne.

milyen szép a Vértes, ó 2012.11.28. 21:19:17

@Fekete Dália:

Mondjuk ez az a szempont, amelyre ráfázhat a Drága Vezető, ha kavarodás támad a 'regisztrált, de nincs a listán' témában. (Nem is feltétlenül szándékosan, abba nem gondoltak bele a barmok a 'hogyan gátoljuk a szavazást' nagy lelkesedésében, hogy a szavazópolgárok töredékének feldolgozására se nagyon van meg a kapacitás.)

milyen szép a Vértes, ó 2012.11.28. 21:21:33

@Bogyó 2:

Ja, régen is ez volt, Hazánk Atyjai példaképeinek idején, ha valaki lusta volt ételjegyet regisztrálni, akkor bizony éhezett. De saját hibája volt, mitől lett volna ez korlátozás?

Nyekenyóka · http://www.hir24.hu/elet-stilus/2014/02/19/itt-a-bizonyitek-a-netes-trollok-pszichopatak/ 2012.11.28. 21:21:58

@milyen szép a Vértes, ó:

"áfázhat a Drága Vezető, ha kavarodás támad a 'regisztrált, de nincs a listán' témában."

Majd ha mégsem úgy alakul, ahogy, visszavonják az egész törvényt, oszt' jó napot...simán kinézem belőlük.
Mondom ezt volt fideszes szavazóként.

Hertelendi 2012.11.28. 21:23:54

@Balibgeczyk: "Belinkeljem hogy az a barom, köpködő dekol48 nevű haverotok micsoda ocsmányságokat írkál mindenhova, vagy inkább kiméljelek titeket???"

Szerintem inkább anyádat linkeld be. Jobban tette volna, ha inkább lenyelt volna téged...nem hiányoznál senkinek

Nyekenyóka · http://www.hir24.hu/elet-stilus/2014/02/19/itt-a-bizonyitek-a-netes-trollok-pszichopatak/ 2012.11.28. 21:24:18

@Balibgeczyk:

Te nagyon idióta! A második fordulós részvétel csak lehetőség volt! És csak ott, ahol a győztes párt 50% alatti eredményt ért el! Szóval senkinek NEM KELLETT elmenni a második fordulóra, csak ha akart. Ellenben ha nem regisztrálsz, akkor EGYÁLTALÁN nem is szavazhatsz! Te nagyon troll !

milyen szép a Vértes, ó 2012.11.28. 21:26:58

@Nyekenyóka.:

De beírják az alaptörvénybe, hogy 'mégse érvényes az, hogy nem érvényes az, hogy nem érvényes', vagy csak kihúzzák? :)

Amúgy igen; valószínűleg arra szintén van forgatókönyv, hogyan kell visszavonni a határontúliak szavazati jogát akkor, ha kiderül, hogy mégis többségben vannak közöttük a Párt ellen szavazók. Ó, ahogy a trollok magyaráznák, hogy 'de nem is ide adóznak' és társait... :)

Nyekenyóka · http://www.hir24.hu/elet-stilus/2014/02/19/itt-a-bizonyitek-a-netes-trollok-pszichopatak/ 2012.11.28. 21:30:42

@milyen szép a Vértes, ó:

Erdélyben szerintem simán többségben vannak a Fideszesek.
Majd olvass bele az erdely.ma kommentjeibe, és meglátod.

Bogyó 2 2012.11.28. 21:32:28

@Balibgeczyk: A regisztrációhoz semmi köze a két fordulónak, ez megint micsoda marhaság. Két forduló vagy volt, vagy nem. Ha valaki elvitte első kanyarban az 50%-ot, nem volt 2. forduló.
2. különbség:Aki nem vett részt az első fordulón, attól még elmehetett a másodikra. Volt értelme. Most csak az egyikre elmenni, nincs.
3. különbség: A szavazások vasárnap voltak reggel hattól este 7-ig. Regisztrálni munkaidőben kell.

Ez csak egy marhaság, hogy most ugyanannyi a nyűg. A 2. fordulóra nem volt nyűg elmenni, mert döntést hoztál. A regisztrációnál meg nem te hozol döntést, hanem a hatóság teszi lehetővé neked, hogy járjon az, ami eddig enélkül is járt. A 2 forduló pont, hogy jó dolog volt, pl. Orbán nem alakít kormányt enélkül 1998-ban. Az egyfordulós rendszer megint a nagy pártoknak, a kétpártrendszernek kedvez, mert nincs lehetőség ismert választási eredmények alapján történő összefogásra, hogy még több ember álljon a képviselő mögött. Valójában ez is egy olyan plusz eljárás és nehézség volt, amit a nagyobb demokrácia, legitimáció miatt találtak ki. Kaptunk érte pluszban egy ilyet. Most viszont örüljünk, hogy visszakérhetjük az einstandolt üveggolyót. Így is kaptunk valamit, igaz, amit előbb elvettek. Tényleg jó ez nekünk? Jó ez az országnak? Tudjuk, hogy nem.

Bogyó 2 2012.11.28. 21:37:37

@milyen szép a Vértes, ó: Az azért nyilvánvaló, hogy nem személyesen a jegyzőt kell ezen érteni. A Polgármesteri hivatalban intézendő ügyek mind vagy képviselő-testülethez, vagy polgármesterhez vagy jegyzőhöz telepítik. A hivatal apparátusa azért van, hogy ezeket intézze. Így a regisztrációnál is nyilván valamilyen korábban is a választásokkal foglalkozó Mancika, Gizike, vagy Feri fogja vezetni a jegyzéket, s ha ő nincs akkor a kollégája is elintézi. Ahogyan eddig is ők vezették a névjegyzéket, intézték, ha valaki nem kapott kopogtatót stb. De ettől még felháborító az egész regisztráció, mert nyilvánvaló, hogy mi a célja.

milyen szép a Vértes, ó 2012.11.28. 21:38:17

@Nyekenyóka.:

Ne gondold, csak ott is hangosak az idióták, a nagyobb rész normális, csak épp -- pont ezért -- nem törődik a magyarországi választásokkal (az Orbán előtt térdelő, az RMDSZ forgácsolására létrehozott 'magyar' pártok viszont nekifutásból estek arcra a választásokon), erre számít a Fidesz, erről szól az egész kettős állampolgárság.

milyen szép a Vértes, ó 2012.11.28. 21:41:04

@Bogyó 2:

Igen, gondoltam, hogy nem kell a jegyző személyesen, de a hivatala, illetve annak nyitva tartása hátráltató tényező akkor is. :)

Miért nem gátak épültek stadionok helyett? 2012.11.28. 21:48:08

Orbán Viktor!

Önnek 2014-ben távoznia kell a hatalomból !!!

Hogy miért ? Mert:

- Ön az elmúlt két és fél évben szavahihetetlen emberré vált.
- Ön a jelenlegi törvénykezési gyakorlattal kiüresítette a parlamentet és a parlamentarizmust.
- Ön felszámolta az alkotmányos jogállamot, a demokrácia fő garanciáját képező hatalommegosztást, a fékek és ellensúlyok rendszerét (kiüresítette a jogállam intézményeit, s ma már egy autokratikus rendszert álcáz az idézőjelbe tett demokráciával.)
- Az Ön által megfogalmazott „centrális politikai erőtér” létrehozása érdekében a saját embereit – megbízható pártkádereket, barátokat, üzlettársakat, azok feleségeit, férjeit – nevezte ki nemcsak a közigazgatás és az állami szféra gazdasági vezetői pozícióiba, hanem többségében hosszú, kormányzati ciklusokat átívelő időtartamú mandátummal az ország demokratikus működése szempontjából kiemelten fontos testületeket – az Országos Választási Bizottságot, az Állami Számvevőszéket, a Gazdasági Versenyhivatalt, a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság elnöki posztját és a Médiatanácsot, a közszolgálati médiát, a Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyeletét, a jegybank monetáris tanácsát, a Költségvetési Tanácsot, az Alkotmánybíróságot is – „gleichschachtolta”, formalitássá silányítva a törvényhozást és a Nemzeti Együttműködés Rendszerét.
- Ön régóta csúfot űz a törvénykezésből azzal is, hogy megengedi, érdemi viták nélkül, egyéni képviselői indítványok alapján – sokszor az európai jogrenddel ellentétben, a szakmaiságot nélkülözve – szülessenek meg a sarkalatos törvények is a parlamentben.
- Ön a civilizált Európában példa nélküli módon mindennapos gyakorlattá tette az önkényuralomra jellemző, visszamenőleges hatályú törvénykezést is.
- Ön a megbízhatóságot, hűséget és szervilitást sokkal fontosabb „erénynek” tartja egy kormányzati vagy pártfunkció pozíció betöltésénél, mint a szakmaiságot, ami döntően hozzájárul az ország jelenlegi állapotához.
- Ön a választások előtt, 2010 februárjában (a választások előtt), azt nyilatkozta az MTV Ma reggel című műsorában: „Én úgy gondolom, hogy a médiarendszeren belül minden mozdulatot ötször-hatszor meg kell gondolni. Tehát semmilyen kapkodásra, összevonásra, szétválasztásra, átrendezésre itt, legalábbis rövidtávon föltétlenül szükség nincsen.” Ennek ellenére hatalomra kerülése után létrehozták a Médiatanácsot, amelynek sajtószabadságot veszélyeztető törvényjavaslatai, szakmai körökben félelmet keltő intézkedései a határon túl is hatalmas botrányokat kavartak, elszigeteltségbe taszítva az országot.
- Ön a közigazgatásban, az igazságszolgáltatásban, a médiában egy hatalomfüggő, kiszámíthatatlan és kiismerhetetlen kafkai rendszert hozatott létre, s ennek okát is deklarálta, amikor 2010 kora nyarán az osztrák Kronen Zeitungban kijelentette: „Nem csinálok titkot abból, hogy a kétharmados törvények területén megkötöm a következő tíz magyar kormány kezét.”
- Ön és mamelukjai ennek a szándéknak az érdekében a nemzet megkérdezése és jóváhagyása nélkül – a kétharmados többség akaratából – létrehozták a Nemzeti Együttműködés Rendszerét, amelyből a nemzetet alkotó társadalmi csoportok jelentős részét vagy kihagyták, vagy azok nem kívántak csatlakozni ehhez az önkényuralmi alapvetéshez.

reszeg tengeresz 2012.11.28. 21:59:25

@Niebur: " az 1. Orbán kormány 2001-2002-ben 3000 milliárd Ft-l(az akkori 50 %-val) növelte az államadósságot,"

Ez konret hazugsag, az allamadossag vegig csokkent alattuk.
Na mar itt tartatok, hogy nem csak csusztattok, hanem egyenesen hazudtok?

Baldrick68 2012.11.28. 22:31:41

@Stabilo:
Hol az előny a fidesznek?
Először kezdjük talán a választókörzetek átrajzolásával.
Totál véletlenül pont úgy sikerült meghúzni a határokat, hogy ha ezek a határok lettek volna érvényben, akkor a 2002 és a 2006 -os választást is a Fidesz nyeri.
De ez csak puszta véletlen ugye?

Aztán nézzük a regisztrációt.
Az kétségtelen hogy a fiesznek van legjobban mozgósított droid serege, akik képesek bármikor eljönni spontán békemenetelni és ha kell akkor meg TV székházat gyújtogatni.
Ezek a droidok a vezérért bármire képesek. És amúgy azt is el bírom képzelni hogy a kubatov listákból ők már automatice regisztráltak lesznek :-)

A harmadik lépés, hogy épp most akarják államosítani az idomsoft Zrt-t.
És tutod mivel foglalkozik ez a cég?
Iiiigen ez a cég csinálta eddig is a választási rendszereket.

De persze gondolom ez mind csak üres bérretegés.

Nyekenyóka · http://www.hir24.hu/elet-stilus/2014/02/19/itt-a-bizonyitek-a-netes-trollok-pszichopatak/ 2012.11.28. 22:33:16

@Baldrick68:

Az Örs Vezér terénél élő ismerősöm, aki a XIV. kerben lakik, eléggé ki van akadva, hogy az a lakótelep a XVI. kerhez tartozik a választásoknál...

valamit · http://darwin.freeblog.hu/ 2012.11.28. 22:51:36

Az a "haza nem lehet ellenzékben" dumát úgy kellett érteni, hogy "pénz nem lehet ellenzékben".

Egyallampolgar 2012.11.28. 22:55:56

Azért van a törvénynek jó oldala is:
- A kampánycsend korszerűsödött.

- Az ajánlós rendszer jobbnak tűnik mint a kopogtató cetlis.

Érdekes lesz, hogyan hálálja meg a nagyérdemű a regisztrálást.

Netuddki. 2012.11.28. 23:00:45

@Balibgeczyk: "Aki ilyeneket ír mégis mi jogon vádaskodik?"

Akinek ez a nickneve az milyen alapon szól be másoknak? Te, te kis balibgeczi, te! Muhaha!

Egyallampolgar 2012.11.28. 23:02:36

@reszeg tengeresz:
Önt most komolyan a 98-2002 Orbán kormány gazdaságpolitikájának értékelése izgatja?

Azzal egyetértünk, hogy Medgyessy Péter a beiktatása után elkezdte a költségvetési hiány durva elengedését? Abban is, hogy a 100 napos programot a FIDESZ is megszavazta?

Most a mostani kormány értékelése van terítéken. Ez a poszt pedig nem a Matolcsy nevű recesszióról, hanem az aljas, cinikus új választói törvényről szól.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.11.29. 00:39:11

bunkobrendelmatyi.blog.hu/2012/11/28/7_regisztracios_idoszak

Milyen érdekes, hogy sokan feszegetjük ugyanazokat a kérdéseket, meglehetősen hasonló következtetésekre jutva, és egy értelmes cáfolatot nem olvastam még, mely ne ideológiai alapon közelítette volna meg a kérdést.

2llkedő 2012.11.29. 05:40:35

@Squid: "mielőtt nekedesek mint részeg a kertajtónak!"

Egyszerű. Ne igyál annyit, oszt nem esel a kertajtónak.

Niebur 2012.11.29. 05:43:51

@reszeg tengeresz:
Hazudni mostanában más szokott:
Adósság átvételkor: kb. 6200 milliárd Ft.
Adósság átadáskor: kb. 9200 milliárd Ft.
Önnek is javaslom:
1. kijózanodni
2. olvasni

2llkedő 2012.11.29. 05:45:59

@reszeg tengeresz: "Ez konret hazugsag, az allamadossag vegig csokkent alattuk.
Na mar itt tartatok, hogy nem csak csusztattok, hanem egyenesen hazudtok?"

Ez konkrét hazugság, ugyanis az államadósság végig nőtt, legfeljebb a GDP %-ában csökkent. A kettő nem egy és ugyanaz.

Holnap Kapitány · http://iloveyouso.blog.hu 2012.12.07. 10:13:44

Tisztelt Magyar Művészeti Akadémia! Hiánypótlási felszólításuknak eleget téve tagfelvételi kérelmemhez ezúton mellékelem pályaművemet.

John Fogerty: Lookin' Out My Back Door.

iloveyouso.blog.hu/2012/12/07/a_lelkem_hatso_udvaran

házelnök 2012.12.16. 11:12:58

@Balibgeczyk: Neked diktálnak, vagy magadtől vagy ilyen?
süti beállítások módosítása