Az amerikai fiú

Blogunkon Az amerikai fiú című regény részleteit, véleményeket és álhíreket olvashattok.Itt találkozik a '80-as évek csukamájolaj-ízű valósága paranormális mindennapjaink részleteivel. A fejlécben szereplő kép Jan Erik Paulsen munkája.

Eddigi látogatóink száma

Csatlakozz hozzánk a fészbukon!

Sorok Között

Nincs megjeleníthető elem

Figyelj csak, ez érdekes!

Rohadt proli, hogy jössz ahhoz, hogy gondolkodni merj?

2012.11.28. 09:49 Spejbl

orbán kerényi.jpgA sokat emlegetett és eredménytelenül kritizált, a választói jog gyakorlását lényegesen körülményesebbé tevő új választási törvényt végül elfogadta a FIDESZ-KDNP. Nem voltak illúzióim, a saját pitiáner érdekek láthatóan lényegesebbek, mint a sokat emlegetett demokrácia vagy   Magyarország jövője. Pedig a "HAZA", valaki egyszer azt mondta, nem lehet ellenzékben. VÉLEMÉNY

Az új választási törvény nem hagy kétséget afelől, hogy a kormányon lévő FIDESZ-KDNP-vel nemcsak az a probléma, hogy a gazdasági (unortodox vérengzés) és a kulturális (a Magyar Művészeti Akadémia dilettáns diktáljanak) életet mosolyogva kúrják szét napjainkban, nem törődve se a szakma véleményével, se az esetleges pusztító következményekkel (besorolásunk: bóvli után még bóvlibb), hanem az is, hogy mindent megtesznek azért, hogy a későbbiekben se kelljen saját alternatív valóságukon kívül mással foglalkozniuk, esetleg vállalni a felelősséget tetteikért. Maradjunk örökre következmények nélküli ország, ehhez már úgyis volt időnk hozzászokni. 

A FIDESZ-nek egykori rendszerváltó pártként nemcsak az a totális szégyene, hogy az egykori demokráciáért küzdő fiatal demokraták megélhetési politikusokká züllöttek, sokkal inkább az - amit most már titkolni se nagyon próbálnak -, hogy a hatalomért, a hatalom megtartásáért gyakorlatilag bármire képesek. A demokratikus intézményrendszer szétverésével, a választói jogok gyakorlásának megnehezítésével gyakorlatilag egyértelmű üzenetet fogalmaznak meg: aki mást mond, inkább kussoljon! Nem kell, hogy a senkiházi polgárok beledumáljának bölcs vezéreink dolgába.fertőzés veszély.jpg

A törvényi változás leginkább a bizonytalan szavazókat szűri meg, a FIDESZ-KDNP-nek nem érdeke, hogy a bizonytalanok végül szavazni induljanak, pláne, ha ellenük voksolnának. Mivel a FIDESZ szavazói elkötelezettek, ha sok ember a kellemetlenségek miatt inkább marad otthon, azzal arányait tekintve Vityáék sokat nyernek.

Egyetlen dologra nem számít, a nárcisztikus, a maga igazában - legyen szó kulturális vagy gazdasági kérdésekről - végletekig hinni akaró, az országot saját homokozójukká minősítő kormánypártok, hogy az állampolgárok esetleg megunják a hülyének nézésüket, hogy a törvény nem a kívánt távolmaradást eredményezi, hanem éppen ellenkezőleg, a pofátlan, gátlástalan és demokrácia ellenes húzás, sokakkal kimondatja, hogy ebből ennyi elég volt.

Egyetlen kérdés marad, vajon mit tesz a következő kormány, nem lenne jó tovább menni a megkezdett fehérorosz úton, de a FIDESZ leváltása sajnos önmagában még egyáltalán nem garancia arra, hogy végre építkezés kezdődjön. 

Csatlakozz hozzánk a fészbukon, ha tetszett a cikk, ha hozzánk és Yoda mesterhez hasonlóan te is úgy érzed, hogy komoly zavar van itthon az Erőben, hogy ideje lenne, ha végre rólunk, egyszerű polgárokról is szólna ez az ország, ha bontás helyett építkezés kezdődne.

Ha tetszett a bejegyzés, megköszönjük, ha ajánlod ismerőseidnek!

Fontos: Ha van valami, amit szívesen megosztanátok velünk, akkor azt elküldhetitek erre a címre: azamerikaifiu@gmail.com


Mi is ez Az amerikai fiú? Néhány kölyök története a '80-as évekből folytatásokban... Szóval nindzsák és dobócsillagok, cowboyok és igazi western, úttörők, bicajok, krinolin és irodalom, némi mágikus realizmus meg egy kondér málnaszörp (klikk)... Az egykori szocreál, vöröscsillagos vidéki Magyarország. Meg persze vélemények és álhírek, időnként.

181 komment · 4 trackback

Címkék: választás fidesz magyarország kdnp 2014

A bejegyzés trackback címe:

https://azamerikaifiu.blog.hu/api/trackback/id/tr144931137

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: 120 ok, ami miatt nem szavaznék a Fideszre 2012.11.28. 17:59:32

Fülkeforradalom, gyorsnaszád, alaptörvény, manyup, békemenet, választási regisztráció, pávatánc, félázsia, romkocsmázás, oligarchák, csekkadó… Bűnlajstrom 2010 áprilisától 2012 augusztus elejéig. Ha kihagytam valamit, írd meg kommentben! * 1. A K...

Trackback: Milyen Viki? Aki az országot tönkreteszi! 2012.11.28. 17:53:14

A Népszava címlapon vágott vissza a békemenetes óriásplakátok és buszmatricák miatt. Nem volt nagy kihívás, hiszen a közpénzekkel tömött kormányzati kommunikációs stáb által feladott labda nem szállt túl magasra. Az első képen a Népszava november 26-i ...

Trackback: Egyikre pártra sem. Legyen az is egy érvényes szavazat! 2012.11.28. 16:52:01

Nem kormányváltásra van szükség, hanem politikai és erkölcsi rendszerváltásra. Mik is a legnagyobb és alapvető fő gondok hazánkban? Már régebben felsoroltam és most a szavazási bojkott és feliratkozás mizéria miatt talán elgondolkoznak rajta egyesek...

Trackback: Pártok akadályozzák a közmegegyezést 2012.11.28. 16:50:56

Szórakoztató képes erkölcstan és etikaoktatás. Bármilyen választáson, szavazáson lennie kell igen, nem és tartózkodom lehetőségnek. Tehát a listás szavazásnál is, az egyik pártra, egyik képviselőre sem választásnak. Egyik Pártra S...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kentetsu 2012.11.28. 14:12:59

Az az igazán izgalmas, hogy ha nem regisztrálsz, attól még a szavazati jogod megmarad. Most arra leszek kíváncsi, amikor elmegyek szavazni regisztráció nélkül és ott azt mondják, hogy nem lehet, akkor mit csinálnak az elvtársak? Nem élhetek a legalapabb, demokratikus polgárjogommal? Nekem ez kissé bűzlik ..

martsika 2012.11.28. 14:58:32

@Kentetsu: nem bűz az, hanem illat! csak nem mindenkinek eléggé kifinomult még hozzá a szaglása! :(

Az ezredes 2012.11.28. 15:51:52

Én meg arra leszek kíváncsi, hogy mi lesz, ha valamelyik egybites frakciótag, esetleg a holdudvarból valamelyik degenerált elfelejt regisztrálni?

Mert ugye az lehetetlen, hogy akkor ők befáradnak az illetékes elvtárshoz, és csudák csudájára mégis felkerülnek a választási jegyzékbe.

inebhedj - szerintem 2012.11.28. 15:57:59

"egyértelmű üzenetet fogalmaznak meg: aki mást mond, inkább kussoljon!"

Az elmúlt 24 év hazai demokratikus intézményrendszerének eddig is ez volt az egyértelmű üzenete (elég csak a köztársasági elnök választásos szavazásra, a kopogtató cédulás rendszerre, a részvételi limitekre és százalékokra, a szavazókörzetek méretbeli aránytalanságaira, a kampányfinanszírozásra, vissza nem hívhatóságra, mentelmi jogokra, költségtérítésekre, össze(nem)férhetőségre, tanácsadásokra és szakértésekre, meghívásos pályázatokra, csillió éves titkosításokra, privatizációra, stb. gondolni), akinek ez eddig nem esett le, annak egy kis regisztráció már se nem oszt, se nem szoroz.

Fred Krueger 2012.11.28. 15:58:12

@Az ezredes: majd csörög a piros telefon, aztán el lesz intézve.

Styxx 2012.11.28. 15:59:13

@Kentetsu:
Kb, mint ha személyi igazolvány nélkül mennél a "régi" rezsimben. a szavazati jogodat nem gyakorolhatod, mivel nem teszel eleget az összes feltételnek.
Érdekel, hogy Áder vajon lép-e az AB felé.
Ezt a nagyon durva lépést nyilván semmi sem igazolja, viszont a fideszes önigazolásban is van némi ráció, bár több sebből vérzik: A rendszerváltáskor a disszidensek nem szavazhattak, ergó az első, szabad választás is az MSZP, mint MSZMP-utódpárt felé lejtett.
(Most abba ne menjünk bele, hogy az 1990-es, lazalaci, liberális "csuhások-térdre!"-Fidesz és a mai, barokkos, konzervatív jobboldali néppárt köszönőviszonbyan sem volt egymással, valamint a Krassó György-féle népszavazással kellett volna kezdeni, amin akkoriban csak röhögtek, így talán most nem lenne ilyen felemás a rendszerváltás, de hát semmi sm tökéletes.)

Mérnork 2012.11.28. 16:03:41

Kedves Amerikai Fiú!
Biztos én látom rosszul a dolgot, de szerintem pont ugyanakkora nehézséget okoz a választási regisztráció egy fideszdroidnak, mint egy gyurcsifannak (vagy rosszabbikosnak, 4K-snak libatartónak stb.).
A nagy ámerikában, hogy oldják meg demokratikusan a regisztrációt? Ott másképp hajlik a téridő és ők a választás előtti regisztrációval is demokraták, mi meg itt Mo.-n meg mán nem?

Kivlov 2012.11.28. 16:13:03

Az a baj, hogy a szavazást nem regisztrációhoz, hanem adófizetéshez kéne kötni...

Az ezredes 2012.11.28. 16:19:53

@Mérnork: Az pl. elég nagy különbség, hogy ott egyszer kell regisztrálni, és utána életed végéig minden választáson szavazhatsz. Nálunk meg 4 évente meg kell ismételni. Aztán az USA-ban sok államban a választás napján is lehet regisztrálni.

Amúgy meg ez tipikus fidesz-módszer, hogy minden ország törvényeiből kiválogatják a szemetet, aztán mutogatnak, hogy "de máshol is így van". Nincs így, ilyen szigorú regisztrációs rendszer sehol sincs.

Kivlov 2012.11.28. 16:22:37

@Az ezredes:
"ilyen szigorú regisztrációs rendszer sehol sincs. "

De ennyi naplopó, élősködő, más farkát csalánba verő ember se nagyon van máshol...

ottomoll 2012.11.28. 16:24:21

@Kivlov: És akkor mi lenne a nyugdíjasokkal?

VT Man 2012.11.28. 16:24:24

Tegye fel a kezét, akit a regisztráció akadályoz meg abban, hogy a Fidesz ELLEN szavazzon!

Na, ki az a balfasz?

VT Man 2012.11.28. 16:26:27

@Kivlov:
"Az a baj, hogy a szavazást nem regisztrációhoz, hanem adófizetéshez kéne kötni... "

Így van. Elég lenne az utolsó 4 év SZJA bevallását vinni.

Volt jövedelme? Szavazhat.
Nem volt, csak kapott pénzt az államtól? Nem szavazhat.

Persze a "trükkös" csalók miatt definiálni kellene, hogy legalább 3-6 hónap minimálbérének megfelelő jövedelmet kell 4 év alatt összeszedni.

Akinek ez megvan, az dönthet arról, hogy a rengeteg befizetett adóval melyik párt irányítása alatt gazdálkodhat az állam.

HomicideWatch (törölt) 2012.11.28. 16:27:40

"Az MSZP azt kezdeményezi, hogy a demokratikus pártok és szervezetek 2013 első négy hónapjában szakpolitikai terveikről tárgyaljanak, majd a programok egyeztetése után közösen készüljenek fel a regisztrációs kampányra. Ez vezethet el ahhoz, hogy a jövő év végén közös egyéni jelölteket és közös listát állítanak a választásokra - mondta Mesterházy Attila"

Együtt 2014: Mszp, Bajnai, Gyurcsány
Összefosás a köbön.

No fidesz, No MSZP
El lehet menni a pics...

Kivlov 2012.11.28. 16:28:27

@ottomoll:
Semmi.
18 alatt se lehet szavazni. 65 felett se nagy baj, ha nem ő dönt arról, hogy mások mennyit fizessenek az ő nyugdíjára...

Az ezredes 2012.11.28. 16:29:55

@VT Man: aha, és akkor a 18-22 évesek hogy szavaznak? Akkora über-demagógia ez az adózáshoz kötött szavazat. Szavazni mindenkinek joga van.

Basszus ebben az országban azért nem dobálják az ember után a munkahelyet, nehogy már a munkanélkülisége miatt diszkrimináljunk valakit.

Kivlov 2012.11.28. 16:32:05

@Az ezredes:
"Szavazni mindenkinek joga van. "

Aha, adót fizetni kb 2,7M embernek a kötelessége, mi? A többi meg szavazgat, hogy általuk összedobott pénzzel mit kezdjünk. szép...

ottomoll 2012.11.28. 16:33:27

@Mérnork: Szerintem se okoz a regisztráció különösebb gondot egy normális értelmi képességú embernek. (Ráadásul az egy fordulóssá tétellel csökken is a teendők száma nem csak nő.)
Viszont a szavazatvásárlási projektekbe beépít egy nehezítést. Ugyanazokat az embereket kell összevadászni a választásokkor, akiket korábban -egy kis ösztönzéssel- beregeztettek, és ez már legalább egy plusz macera. Nyilván kell tartani stb.
Egyébként meg ha a "proli" le akarja váltani Orbánékat regisztráljon! Ennyire egyszerű..

s 2012.11.28. 16:33:42

Kurva anyádat, viktor királyfi. Bele lesz a végbeledbe tolva tüzes piszkavas, osztán somolygahtsz a sunyi kis szemeiddel, nagyokos faszparaszt. Anyádat basztad volna meg lóháton, vágtában, buzi kis cigány pöcs. Te putriba való elmefogyatékos lelenc.

spontan · http://erdekessegek.info 2012.11.28. 16:33:50

Ezt az egész regisztrációt csak gumicsontnak dobták, hogy ezen rágódjanak a népek, a lényegi húzás, a választókerületek átrajzolása helyett.

Az ezredes 2012.11.28. 16:35:57

@Kivlov: a kormányzás nem csak pénzügyekről szól, hanem kismillió másról is, ami azt is érinti, akinek nincs munkája/nem adózik.

s 2012.11.28. 16:36:35

@Kentetsu: A vascső erősebb a regisztrációnál. Tehát véleményem szerint szavazhatsz, mert mindenki szeretne onnan ép bőrrel hazamenni, és otthon megenni a bablevest kirántott hússal és ubisalival.

ottomoll 2012.11.28. 16:37:09

@Kivlov: Igen, de ez alkotmányos problémákat vetne fel. A teljeskörű választójog kapcsán.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2012.11.28. 16:42:09

@VT Man: Nem az a baj, te narancsköpet, hogy meg kell csinálni a regisztrációt, hanem az, hogy ha nem lenne mögötte hatalommegtartási szándék, akkor totál felesleges. Feleslegesen túráztatják a népet, érted? Írod mindenhova a rohadt propagandista hozzászólásaidat, de nem érted meg, még mindig, hogy mi itt a baj? Pedig hányszor elmagyarázták már? Ha ilyen nehéz felfogású csülök vagy, akkor meg ne akarjál már meggyőzni senkit semmiről, ne hintsd a mantrát!

ottomoll 2012.11.28. 16:42:33

@Kentetsu: Mint alkotmnyos jogod megmarad, de mivel nem teljesítetted az új választtójogi törvényben foglaltakat, nem szavazhatnál.

milyen szép a Vértes, ó 2012.11.28. 16:43:52

@Mérnork:

Ámerikában nincs nyilvántartás, tehát a regisztrációra szükségük van. (Belgiumban nincs regisztráció, előzzük meg e következő fideszes hazugságot.)

A legtöbb amerikai államban 5 perc regisztrálni a bolt előtt, nem kell hozzá szabadnapot kivenni. Amúgy hány regisztrációt bír el a rendszer? Ha jól rémlik, pl. Zuglóban 50.000+ emberre jut egy iroda, és ennél alighanem akad rosszabb. Vagy majd a Közgép kiépíti a megfelelő keresztmetszetet?

És igen, a fidesz(-, elempé-, maszop- ésatöbbi)droidok elmennek majd lelkesen, de lehet, rémlik, a poszt a bizonytalanokról szól, esetleg azokról, akik nem tehetik meg, hogy szabadnapot vesznek ki és utaznak pár órát 'talán sorrakerülünk'-alapon.

De ez mind lerágott csont, gondolom, mostanra már azt is "elfelejtetted", mit olvastál 10 másodperce.

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2012.11.28. 16:55:01

Az én tippem szerint sokkal több szavazó lesz mint eddig.
Mert minden országban ahol van regisztráció többen is szavaznak.
Belgium Luxemburg.

Az emberek nem szeretnek kimaradni semmiből.
Viszont alapból leszarják a politikusokat. Az összeset.

Ez meg csak hangulatkeltés-
Persze majd nyilván megmagyarázzátok azt is, miért szavaznak majd többen mint eddig bármikor.
Ez a dolgotok.

Attitude Adjuster · http://atta.blog.hu 2012.11.28. 16:57:08

"A törvényi változás leginkább a bizonytalan szavazókat szűri meg, a FIDESZ-KDNP-nek nem érdeke, hogy a bizonytalanok végül szavazni induljanak, pláne, ha ellenük voksolnának. Mivel a FIDESZ szavazói elkötelezettek, ha sok ember a kellemetlenségek miatt inkább marad otthon, azzal arányait tekintve Vityáék sokat nyernek."

Egyvalamit tessék már nekem elmagyarázni. Vannak, akik mindenáron el akarják kergetni a kormányt. Vannak, akik megtartanák. Mindkét csoport megpróbálja meggyőzni a bizonytalanokat, hogy csatlakozzon hozzájuk. Miért is lenne kívánatos, hogy végül azok hozzák meg a kettejük közötti döntést, akik mindezen meggyőzési kísérletek dacára úgy érzik, nem tudnak dönteni?

És most ne azzal szemmel nézze senki a kérdést, hogy végül a két elkötelezett csoport közül melyik lesz nagyobb számú, hanem tisztán elméleti szempotnból. Miért lesz egy döntés attól megalapozottabb, ha az a csoport dönt, amelyik a legkevésbé vagy akár csak a leghosszabb idő alatt képes döntést hozni? Mitől demokratikusabb egy ilyen döntés?

kvadrillio 2012.11.28. 16:58:38

a választói jog gyakorlását lényegesen körülményesebbé tevő új választási törvényt végül elfogadta a FIDESZ-KDNP."...ezt is csak bürokrácijacsökkentésűl találták ki, mint az adózási eccerűsítést, occt már asse érti hogyis kell, aki kitalálta.....
mert mérne komplikáljuk, amit lehetne eccerűbben is ???!

...PEDIG...CSAK EZZEL AKARJA vIKTOR SRKENTENI A NÉPET, HOGY dafke elmennyen regisztr-szavazni.....:)

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2012.11.28. 16:58:39

@milyen szép a Vértes, ó:

Hehe.. Fideszes hazugság..
Én speciel innen szedtem:

ataszjelenti.blog.hu/2012/11/19/sulyos_csusztatasok_a_miniszterelnokseg_leveleben

az Európai Unió két alapító tagállamában (Belgiumban és Luxemburgban), valamint a világ számos más országában működik már nagyon régóta a regisztráció intézménye, mégsem kérdőjelezi meg senki ezen országok berendezkedésének demokratikus voltát.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2012.11.28. 16:59:54

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: Több mint 80 százalékos országosan az elutasítottsága a regisztrációnak. Nem baj magyarázzad csak, ez a dolgod (gondolom, ezért fizetnek, mert magadtól ilyen hülye nem lehetsz).

Plagizáló+Asszonyverő+Gyilkos+Garázda=FideszMaffia 2012.11.28. 17:00:34

A kubatov-birkákat szervezetten regisztráltatják-szavaztatják.

Ha meg valami gikszer támadna, akkor majd az OVB...ööö, akarom mondani az NVB tagok kimossák a fides-maffiát, oszt jónapot...

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2012.11.28. 17:00:44

@Attitude Adjuster:

Pont a bizonytalanokat akarják meggyőzni a bérretegéssel.
Ez a rettegés, diktatúrázás a kampány szerves része.

Minden ciklusban 1990-től kezdve diktatúrát sápítoznak az MSZP-s kampányszekér tolói, mikor nem a kedvenc MSZMP-s utódpártjuk van hatalmon.

Stabilo 2012.11.28. 17:00:50

Aki eddig akart szavazni, az most is el fog menni. Ezen rugózni minek.
A szerencsétlen cigányoknak meg legalább kétszer visznek majd "segélycsomagot" a helyi politikusok, egyszer a regisztráció előtt, egyszer meg a szavazás előtt.
Most tőlük sajnálod ezt a kis pluszt? Rasszista-e vagy te-e, komám?

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2012.11.28. 17:03:42

@pocakos focista, az a halálom:

A bérretegés soha nem érdekelt.

Szerintem több szavazó lesz, mint eddig.

Szerinted nem.

Majd meglátjuk melyikünk az ostoba.

Bár addigra majd kitalálsz más indokokat.

ottomoll 2012.11.28. 17:05:04

@Stabilo: Magukat verik mag. A szavazóikat a regisztrácó ellen idomítják, holott mostmár épp az lenne az érdekük, hogy minél többen regisztráljanak közülük.

Attitude Adjuster · http://atta.blog.hu 2012.11.28. 17:05:58

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:

"Pont a bizonytalanokat akarják meggyőzni a bérretegéssel.
Ez a rettegés, diktatúrázás a kampány szerves része."

Nem az ellenzők szándékai érdekelnek, hanem maga az ellenérv.

Squid 2012.11.28. 17:07:10

@Mérnork: "Kedves Amerikai Fiú!
Biztos én látom rosszul a dolgot, de szerintem pont ugyanakkora nehézséget okoz a választási regisztráció egy fideszdroidnak, mint egy gyurcsifannak (vagy rosszabbikosnak, 4K-snak libatartónak stb.).
A nagy ámerikában, hogy oldják meg demokratikusan a regisztrációt? Ott másképp hajlik a téridő és ők a választás előtti regisztrációval is demokraták, mi meg itt Mo.-n meg mán nem?"

Az ugye megvan a nagy védelmezés közben, hogy a VÁLASZTÁSI NÉVSORBÓL küldik ki a regisztrációra felhívást, hogy felvegyenek a Fidesz féle Választási Regisztrációs listára.

Gondolom a dolog tragikomikus ellentmondása megvan!

Az USA-ban 1x kell a drága kicsi életedben regiszrálni ha még nem voltál esetleg, mivel nincs központi nyilvántartás.

Lehet védeni a Fidesz alig leplezett választási csalását, de jól kijönni a dologból kb annyira esélyes mint hógolyónak túlélni a napkitörést..

Ja és a végére! Miért kell CSAK Fideszdelegáltakból új választási bizottságot alapítani 9 évre? Nem gyanús ez?

Stabilo 2012.11.28. 17:07:18

Én folyamatosan azt hallom mostanában az ilyen és ehhez hasonló blogokon, hogy a nép már mennyire leakarja váltani a Fideszt. Már ennyi meg annyi utálja és gyűlöli a rendszert...
De hol vannak ezek a tömegek? Sok fele járok, de nem nagyon látom őket sehol sem. Semmi tüntetés, semmi elégedetlenség...
Nem lehet, hogy ez a baromi nagy ellenállás csak itt egyes bitfejekben létezik? :)

sárkányfő 2012.11.28. 17:07:59

@Kivlov:
"Aha, adót fizetni kb 2,7M embernek a kötelessége, mi? A többi meg szavazgat, hogy általuk összedobott pénzzel mit kezdjünk. szép..."

Úgy látom, te valamiért azt gondolod, hogy a 10 millió emberből csak 2,7 millió fizet adót.

Áruld már el nekem, a maradék 7,3 millió melyik boltba jár, ahol ÁFA nélkül adják a kenyeret? Mától kezdve én is ott vásárolnék, rám férne, kevés a pénzem.

Köszi.

Squid 2012.11.28. 17:09:20

@Kivlov: "Aha, adót fizetni kb 2,7M embernek a kötelessége, mi? A többi meg szavazgat, hogy általuk összedobott pénzzel mit kezdjünk. szép..."

Gondold át mennyi is az annyi :D

www.vg.hu/lapokkepek/cikkek/27000/27549_ados.jpg

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2012.11.28. 17:09:55

Tiltakozzunk úgy, hogy nem regisztrálunk!!! Nehogymá' a faszparaszt, cigánygyerek mondja meg, hogy mit csináljuk!!! :P

ketroot 2012.11.28. 17:10:50

Valami nagyokos akkor világosítson már fel, hogy a lakosság miért nem regisztrálhat levélben, mint a külhoniak?

Azt a kérdést már fel sem merem tenni, hogy mi a picsának szavazhatnak a határon túliak...?

sárkányfő 2012.11.28. 17:11:30

BolseViki egy szép nagy lépést tett, visszafelé a múltba, de ahhoz egyelőre gyáva, hogy ne csak részben, de teljesen a kádári rendszert hozza vissza.

Mondjuk ha nem lennénk az EU-ban, már mi lennénk Fehéroroszország 2.0.
Nem csoda hogy utálja bolseviki az EU-t.

Plagizáló+Asszonyverő+Gyilkos+Garázda=FideszMaffia 2012.11.28. 17:11:40

Regisztrálunk.

Szavazunk.

Győzünk.

Aztán indulhatnak az eljárások a fides-bűnszervezet minden egyes tagja ellen.

kvadrillio 2012.11.28. 17:13:44

"Közepes lett az idei burgonyatermés

cikk megosztása

2012. szeptember 21., 07:04 szerző: Varga Ibolya
0 hozzászólás
Megyei körkép - Az utóbbi hetekben Pápa, Nagyvázsony környékén és a Bakonyban is látjuk, hogy szedik a burgonyát. Lassan a piacon is megjelennek a télálló fajták.

óA szárazság és a nagy meleg az oka annak, hogy a szokásosnál legalább két héttel korábban kezdődödött meg országszerte a burgonya betakarítása - tudtuk meg Léber Ferenctől, a zirci Bakony Termelőszövetkezet elnökétől. A termés mennyisége közepes, ami nagyjából hektáronként 20 tonnás átlagot jelent. Csak azokon a területeken tudnak ennél nagyobb hozamokról beszámolni, amelyeken meg tudták oldani az öntözést.
Burgonyaszedés Eplény határában, a kézi szedés minőségjavító, mert ezzel a módszerrel kevésbé sérül a krumpli felszíne és elállóbb lesz (Fotó: Gáspár Gábor)

Szerdán tartotta meg a tanácskozását az Országos Burgonya Szövetség és Terméktanács, melyen az derült ki, hogy Európa más országaiban is kevesebb a termés és emelkednek az árak. Például Németországban egy kiló mosott burgonyárért korábban 12, most 25 eurócentet adnak. Szerencsére a mosott borgonya nem terjedt el nálunk, hiszen ha ezt nem használjuk fel viszonylag gyorsan, akkor hamar megrothad, gusztustalanná válik, de ha mégis mentjük, ami menthető és felhasználjuk az épen maradt részét, akkor sem járunk jól, mert sokat veszít a minőségéből. A burgonyára vonatkozó legújabb szabályok szerint egyébként a csomagolásra rá kell írni a termelő nevét, a burgonya fajtáját és a felhasználási javaslatot is. Nem mindegy, hogy főzni, sütni szeretném a gumókat, vagy éppen salátát szándékozom készíteni belőle. Ezt csak a nagyobb termelők tudják megtenni. Az utóbbi időben a piacokon az őstermelőktől is megérdeklődjük a fajtát és az ajánlott felhasználást.

A zirci gazdaságban ebben az évben valamivel csökkent a vetőburgonya területe, az étkezésié viszont egy kicsit nőtt. A betakarítás itt is megkezdődött, de csak később fogják feldolgozni, azaz válogatni, csomagolni a gumókat. Ebben az évben többféle mennyiséget adagolnak, nemcsak huszonöt kilós, hanem tíz-, öt-, sőt kétkilós csomagokat is készítenek. A vevőik újabban kétféle méretet kérnek. Egyrészt negyven-negyvenöt milliméter átmérőjűt, másrészt hatvan milliméter körülit, illteve annál nagyobbat. A háziasszonyok igénylik így, hiszen a kisebb szemek, pláne, ha közel azonos a méretük, jobban és egyszerre főnek át, ezért finomabbak, míg ha például sütni szeretnénk, vagy pláne tócsit készítünk belőle, akkor jobb a nagyobb szemű.

A burgonyatermesztők akár örülhetnek is annak, hogy Lengyelországban is jelentősen csökkent idén a burgonya vetésterülete. Nem kell attól félni, hogy letörik az árakat. A korábbi évek heves árhullámzásai miatt Magyarországon csökkent a vetésterület, például a Bakonyban, mely híresen jó a krumplinak és a káposztának, a nagyobb gazdaságok közül egyedül a zirciek foglalkoznak ezzel a növénnyel. Ez is okoz nekik gondot, például a repcét most időben, augusztusban elvetették, eddig 30-40 százaléka kelt ki, nagyon kellene még neki az eső.

"...hmmm.... JAHHH..., HOGY CSÖKKENT A VETÉSTERÜLET ,??!!! A LENGYELEKNÉL IS..!!.ahha...ezért lesz drágább a BURGONYA ???!

sárkányfő 2012.11.28. 17:14:05

@ketroot:

neeeem kérdez....

kussol....

légy jó fideszes, bólogatsz, vonulsz Bayer után és örülsz a szabadságharcnak.

nem kérdez.
nem gondolkodik.
nem izgága.
csöndben van.
nyugszik.
ül.
jó kutya.

ketroot 2012.11.28. 17:15:07

@sárkányfő:

Igenis!

Mikor megyünk A Menetre akkó'?

Stabilo 2012.11.28. 17:15:14

@Squid: "Lehet védeni a Fidesz alig leplezett választási csalását, de jól kijönni a dologból kb annyira esélyes mint hógolyónak túlélni a napkitörést.."

Én eddig azt gondoltam, hogy a választási csalás az azt jelenti, hogy valamely oldal jogosulatlanul szeretne előnyhöz jutni.
Na most ha mindenkinek egyformán kell szívnia a regisztráció miatt, akkor hol itt a könnyítés bármelyik oldalnak?
Vagy arra szeretnél utalni, hogy a nem Fidesz szavazók értelmi képessége kisebb mint a Fidesz szavazóké, ezért a kormány arra számít, hogy nekik annyira bonyolult lesz a rendszer, hogy már a regisztráció során elakadnak?
Azért ez így elég hülyén jönne ki, nem?

kvadrillio 2012.11.28. 17:17:53

"
Székelyhon.ro
2012. november 28., szerda; Ma Stefánia napja van
Rss Facebook oldal Twitter oldal Iwiw oldal Google +1 oldal
Kedvenc lap
Kezdőlap
Regisztráció Belépés

Főoldal
Aktuális
Választások
Csíkszék
Udvarhelyszék
Marosszék
Háromszék
Gyergyószék
Világ
Olvasóink küldték
Sport
Közvetítések
Jégkorong
Kosárlabda
Labdarúgás
Kézilabda
Futsal
Téli sportok
Röplabda
Egyéb sportágak
Magazin
Művelődés
Faluszerte
Fotó
Videó
Apró
Webáruház
Szórakozás

Aktuális / Udvarhelyszék
Rekordtermést hozott a szárazság
Széchely István | 2012.09.10. [16:26] | Utolsó módosítás: 2012.09.10. [16:37]
Megosztás
Megtekintések száma2723
Hozzászólások0

A rendkívüli szárazság ellenére fél kilónál is nagyobb paradicsom termett egy székelyudvarhelyi nyugdíjas kertjében, burgonyatermése pedig több mint kétszer akkora, mint tavaly. Ő maga is értetlenül áll a jelenség előtt.

rekord meretu paradicsom vn 001_bParadicsom- és pityókatermésének legnagyobb példányait mutatja Kerestély Jenő

Az idei, katasztrofális szárazság ellenére rekordméretű és -mennyiségű termésnek örülhet egy székelyudvarhelyi nyugdíjas házaspár. A Szent János utcában lakó Kerestély Jenőék kertjében 64 dekagrammos paradicsom termett, de sok, ennél valamivel kisebb példány is termett idén veteményesükben. Szerencse, hogy van kútjuk, ugyanis a palántákat két-három naponta öntözni kellett, és saját forrás nélkül lehetetlen lett volna pótolni a csapadékhiányt – mondta el a 72 éves férfi.

Még különösebb, hogy 10 áras boldogfalvi földjükön – amit egyáltalán nem öntöztek – több mint kétszer annyi burgonya termett, mint múlt évben, ráadásul a pityóka az átlagnál nagyobb méretű, 67 dekagrammos is van közte. Tavaly 19 zsák krumpli termett itt, idén viszont 40, és alig van közte a disznóknak és vetőburgonyának való kisméretű pityóka – mondta el Kerestély Jenő, aki kérdésünkre elmondta, művelték, gondozták a kerteket, de még ő maga sem érti, hogy ebben a nagy szárazságban minek köszönheti ezt a rendkívül jó termést. A paradicsom-vetőmagot egy helyi gazdaboltban vásárolta, a burgonya viszont egy holland fajta, amiről korábban azt mondták, jól bírja a szárazságot, és ez most be is igazolódott – mondta boldogan a nyugdíjas férfi.

Kerestély Jenő egyébként nem először örülhet rekordméretű termésnek, 2009-ben például egy 84 dekásra nőtt paradicsommal, később pedig egy 4,57 kilogrammos karalábéval szerepelt az Udvarhelyi Híradó hasábjain.
"

...akkóó...ezt a holland fajtát kköll nálunk is, mert jól tűűri a szárazságot...ugye....

tuggyuk Orbán in gyen kabja...NADE AKKOR IS !!!

Zabaalint (törölt) 2012.11.28. 17:17:56

@ottomoll:
A szavazatvásárlás hatékonyságát másik oldalon meg növeli, hiszen az összes szavazó számát ez csökkenti.

sárkányfő 2012.11.28. 17:18:34

@ketroot:

Ha majd a Vezér biccent!
Addig állandó készültségben lenni!
De ha majd biccent, akkor mind egyszerre mozdultok! Mentek a Hang után!

Zabaalint (törölt) 2012.11.28. 17:20:41

@Stabilo:
Nem az értelmi képessége jobb a Fidesz szavazóknak, hanem nagyobb a biztosan Fideszre szavazó droid mag minden más párténál, akik biztosan regisztrálni is fognak. Az okos emberek egyik ismérve ugyanis, hogy vannak kétségeik, így nem biztos pártválasztók, a Fideszes mag nem ilyen.

ottomoll 2012.11.28. 17:24:39

@Zabaalint: A szavazatvásárlás hatékonyságát oldalaktól függetlenül csökkenti. Ha egy fideszes akar szavazatokat venni (na jó ösztönözni), neki is ugyanazokkal a nehezítésekkel kell szembenéznie, mint mszp-s társának.

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2012.11.28. 17:25:21

@Zabaalint: Én pl. mindig arra szavazok az uccsó pillanatban, akinek szebb a logója a szavazólapon. Nekem az esztétika a szuperlatívuszosan fontos! Persze a fasz droidok csak a fideSS logót ismerik, ami nem is szép.

ottomoll 2012.11.28. 17:26:47

@Zabaalint: Tehát ha le akarják váltani a Fideszt, mert már nagyon elegük van belőle, akkor regisztrálni fognak, hiszen okos emberek, és megértik, hogy csak így lehet.

Squid 2012.11.28. 17:29:11

@Stabilo: "Én eddig azt gondoltam, hogy a választási csalás az azt jelenti, hogy valamely oldal jogosulatlanul szeretne előnyhöz jutni.
Na most ha mindenkinek egyformán kell szívnia a regisztráció miatt, akkor hol itt a könnyítés bármelyik oldalnak?
Vagy arra szeretnél utalni, hogy a nem Fidesz szavazók értelmi képessége kisebb mint a Fidesz szavazóké, ezért a kormány arra számít, hogy nekik annyira bonyolult lesz a rendszer, hogy már a regisztráció során elakadnak?
Azért ez így elég hülyén jönne ki, nem?"

Tényleg? Ez a "védelem"? :D

Ez tündéri! Lesz még több kifogás, esetleg új érvelés miért rohadtul demokratikus ez így?

Igen a Fidesz szavazóknak is ugyanannyi erőfeszítés elmenni regisztrálni majd szavazni, ez nem is kérdés!

Te úgy gondolod, hogy frankó, ha a kormány sem a választókkal, sem az ellenzékkel, se senki mással nem egyeztetve Alkotmányba foglal egy saját "fejlesztésű" szavazási rendszert? Mert csak?

Azért mert a Fidesz szavazónak is el kell menni regisztrálni, nem fogom sem én sem más csont nélkül lenyelni az egyik alapvető állampolgári jogom brutális korlátozását.

Te durva hasonlattal élve azt akarod eladni nekem, hogy mivel a kormány szart etet a polgáraival és ebben a fidesz szavazók is benne vannak egyem én is szépen zokszó nélkül!! No bocsi ez nem fog menni, de próbálkozz csak még!! :D

De aranyapám a 100x elmagyarázott és kivesézett választókerület átrajzolás, a csupa fideszkáderből álló új Választási Bizottság 9 évre valamit a választást lebonyolító cég államosítása neked mit jelent?

Ez nem jogosulatlan előny, ez nyílt és jól definiált kísérlet a választási eredmények befolyásolására, és a választók számának drasztikus korlátozására.

Százan száz helyen elmagyarázták részletekben menően, ne próbáld megvédeni, nem fog menni!

2llkedő 2012.11.28. 17:42:23

@Stabilo: "Én eddig azt gondoltam, hogy a választási csalás az azt jelenti, hogy valamely oldal jogosulatlanul szeretne előnyhöz jutni.
Na most ha mindenkinek egyformán kell szívnia a regisztráció miatt, akkor hol itt a könnyítés bármelyik oldalnak?"

Ha viszont nincs semmi értelme az egésznek, akkor mi értelme van a regisztrációnak?

Mpatikus Eszetlenellenes 2012.11.28. 17:49:54

@Stabilo:
Jogászkodsz, de hiába, kilóg a dakota ló lába.
A JOGNAK ugyanis az erkölcs és etika az alapja.
Aki hatalmon van, az most mindenféle adminisztrativ akadályokat állit azok elé akik Őket indokoltan/indokolatlanul de leválhatják.
Ilyen szabályozásokat az erkölcs és etika alapszabályaira adó társadalmakban népszavazásra bocsátják, de MINIMUM csak a következő választási ciklusra (esetünkben 2018-ra) élesitik.

A poszt pont ezt a szellemiséget hiányolja, ami ennek a mára már elfajzott fidesznek korábban hitelt és bizalmat adott.
Most pedig csatlakoztak, a maffiaalapokon müködő mszp nevü hatalmi tömörülés mellé, nesze itt van még egy. Amaz sunyi volt és mohón teszetosza, emez agresszivan hatalmát fitogtatva arrogáns, és izléstelenül cinikus.

CSAK AMAZT EL LEHETETT ZAVARNI!
...egyébként meg a továbbiakban is jó jogászkodást...

Brix 2012.11.28. 17:50:49

@Mérnork: @Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: Igen, csak más országokban, mint pl az USA-ban, volt valós oka a regisztrációnak, hiszen ott nincs lakcím bejelentés és nyilvántartás, valamint bárhol akár nagyáruházakban is lehet önkéntesek segítségével 1 perc alatt regisztrálni. Az amerikai demokrácia és választási rendszer lényeges eleme, hogy a választásokon minél több, arra jogosult állampolgár jelenjen meg. A regisztráció tehát elsősorban ezt célozza meg. Szemben Orbán regisztrációjával, ami egyszerűen igyekszik kizárni az állampolgárokat a választásból. Ég és föld a különbség – csak a szó azonos.

Hajdú Peter 2012.11.28. 18:03:37

Szerintem 10-20 evig egyaltalan nem kene valasztasokat rendezni. Mert jelenleg elerte az orszag, a szamara legjobb kormanyt. Lehet hogy a fidesz nem tokeletes, de ennel jobbat nem lehetne talalni, csak rosszabbat.
Talan valaszuk vissza az mszp-t ? Akik azonnal felvenenek a nevunkben 1000 milliard dollar adosagot, amit ellopnanak, aztan mi 100 evig fizethetnenk utanuk. Mert most is ez van, a Gyurcsanyek odosaganak visszafizetesebe rokkan bele az orszag.

Ludovikás Levente 2012.11.28. 18:05:09

"(a Magyar Művészeti Akadémia dilettáns diktáljanak)"

Kicsoda micsodát ne vagy mégis?
Ha egy jórészt Kossuth díjasokból álló testület dilettáns akkor ki lesz a szakértő?

Követem egy ideje Amerikai Csávó posztjait, de egyre kevésbé az aminek látszani akar

2llkedő 2012.11.28. 18:12:34

@Hajdú Peter: "Talan valaszuk vissza az mszp-t ? Akik azonnal felvenenek a nevunkben 1000 milliard dollar adosagot, amit ellopnanak, aztan mi 100 evig fizethetnenk utanuk."

Jó, hogy te döntöd el, hogy ki mit csinálna.

Disintegrator Rising · http://disintegrator.blog.hu/ 2012.11.28. 18:17:38

@félázsiai 2llkedő: már ismerjük őket. csődöt és adósságot csinálnak csak a szocik. ezért nyer a fidesz 2014ben is. kutya se fog a bajnaiszocira és társaira szavazni :)

2llkedő 2012.11.28. 18:18:58

@Disintegrator Rising: "kutya se fog a bajnaiszocira és társaira szavazni"

Vagy a kutya is rá fog szavazni.

Disintegrator Rising · http://disintegrator.blog.hu/ 2012.11.28. 18:20:46

@félázsiai 2llkedő: igen, rosszul mondtam, csak a szoci kutyák szavaznak rájuk :)

2llkedő 2012.11.28. 18:21:58

@Disintegrator Rising: Tudod vannak értelmes emberek, akik különbséget tudnak tenni a Gizike és a gőzeke között. Te nem tartozol közéjük.

kvadrillio 2012.11.28. 18:27:57

"Brüsszelből kapnak fizetést a Jobbik médiamunkásai
18 hozzászólás hvg.hu 2012. 11. 28. 12:30
Az EU-ellenességéről ismert Jobbik „házi televíziója”, a Barikád TV két médiamunkása is rendszeresen kap fizetést Brüsszelből, de a szabolcsi választókerületi szervezők is a párt EP-képviselőjének, Kovács Bélának a helyi asszisztensei – derül ki a politikus hivatalos weboldaláról. Egy időben Szabó Gábor pártigazgató testvére, Novák Előd, valamint a Kuruc.infóval összefüggésbe hozott személyek is hasonló módon jutottak pénzhez. A Jobbikból nemrég azért zártak ki Lenhardt Balázst, mert Szegedi Csanád EP-képviselő brüsszeli kifizetései ügyében tett feljelentéseket. "

ÉN CSAK AKKO REGISZTRÁLOK, HA INNEN KAPOM A FIZUT.......:o)

Hajdú Peter 2012.11.28. 18:29:41

@félázsiai 2llkedő: "Jó, hogy te döntöd el, hogy ki mit csinálna."

Miert az mszp-tol ugyan mi mast varhatnank ? Csinalt az mszp barmit is az elmult 60 evben, kezdve a 56-os forradalom leveresetol a napjainkig, barmit is, ami nem az orszag pusztitasarol, rombolasarol, kifosztasarol szolt ? En nem tudok rola, es nem hinnem barki tudna mondani egyet is.

Brix 2012.11.28. 18:30:47

@Hajdú Peter: Te eszetlen! Az egész magyar államadósság kb. 100 milliárd dollár körül van, és nem 1000 milliárdos tétel. A hiteleket többek között azért kellett felvenni, mert mindíg többet fogyasztottunk, mint amennyit meg tudtunk termelni. Kellett a pénz többek között a középosztály támogatásáram a nyugdíjak kifizetésére és a lejáró hitelek visszafizetésére. Orbánék is lehívtak vagy 5 milliárd dollárt az IMF hitelből amit MOL részvényre és más hülyeségekre fordítottak. Hogy 10-20 évig hatalmon maradna a fidesz, az erősen kétséges. Most 18-19 %-ot mérnek neki a teljes lakosság körében ,ami igen karcsú! Maga a választási regisztráció is azért lett bevezetve, mert amikor sok szavazó ment el választani: 2002-ben vagy 2006-ban, a baloldal mindíg lealázta Orbánékat

belekotty 2012.11.28. 18:34:08

@Hajdú Peter: "Szerintem 10-20 evig egyaltalan nem kene valasztasokat rendezni." - Ez ám a demokratikus elkötelezettség! :-))

milyen szép a Vértes, ó 2012.11.28. 18:36:19

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:

Eddig is tudtuk rólad, hogy annyira buta vagy, hogy az már inkább elmebaj, de tényleg nincs senki, aki szólhatna, hogy egy szintnél jobban ne járasd le magad? :)(A nem 'fideszes hazugság, a fidesz is monta, hogy úgy van' azért kicsit erős. Mondjuk valószínű, hogy nem jöttél rá, a TASZ-posztban idézik a fideszes levelet... De 5 perc keresés, és megtudhatod, a belgáknál 'kötelező' szavazni és minden állampolgár _automatikusan_ alanya ennek. A legalább 5(?) éve ott élő külföldiek regisztrálhatnak, ha szavaznának.)

Disintegrator Rising · http://disintegrator.blog.hu/ 2012.11.28. 18:39:29

szerintem ha egy szoci szavazó nem megy el szavazni mert regisztrálnia kell, akkor már megérte bevezetni a törvényt.

2llkedő 2012.11.28. 18:41:29

@Disintegrator Rising: "értelmes emberek a fideszre szavaznak."

Helyesebben a birkák a fideszre szavaznak.

2llkedő 2012.11.28. 18:45:06

@Hajdú Peter: "Miert az mszp-tol ugyan mi mast varhatnank ?"

Mszp-n kívül nem ismersz mást?

milyen szép a Vértes, ó 2012.11.28. 18:48:15

@félázsiai 2llkedő:

Valószínűleg hetekig idomították, mire ennyit megtanult, szerinted miért próbálják azt sulykolni a retardáltabb fideszrajongóknak (ha egyáltalán el lehet ilyen csoportot különíteni), hogy mindenki más emeszpé és gyurcsány egyszerre? Nincs annyi idő a választásokig, hogy megtanulják az újabb démonok neveit. :)

zachary 2012.11.28. 18:49:30

Egy külföldi orvos blogja: drfejborblog.blogspot.de/

Kicsit felháboritó, de sokszor igazat mond.:)

2llkedő 2012.11.28. 18:52:41

@milyen szép a Vértes, ó: Egyre jobban ott tartanak, hogy mindenki szembe jön az avtopályáv.

Hertelendi 2012.11.28. 18:54:31

@Hajdú Peter: Hú bazmeg, te nagyon beteg vagy! Inkább feküdj le!

@Disintegrator Rising: " értelmes emberek a fideszre szavaznak."
Ha annyira értelmes, mint te, akkor igen. Én speckó egy érettségit se nézek ki belőled

milyen szép a Vértes, ó 2012.11.28. 18:55:57

@félázsiai 2llkedő:

Bele köll írni a szent és örök alaptörvénybe, hogy visszamenőlegesen a másik irányba kell menni a zautópályán, oszt jó'van.

Pop40 2012.11.28. 18:56:34

@Hajdú Peter:

"jelenleg elerte az orszag, a szamara legjobb kormanyt."

Igen, jelenleg elérte az ország szamara számára a legjobb kormányt.

A szamarakhoz még a hozzád hasonló agyhalott fideszes majmokat is hozzászámíthatod, így teljes a kép.

Csak azt ne hidd, hogy te meg a hozzád hasonló balfasz narancsagyúak az "ország".

2llkedő 2012.11.28. 18:58:44

@milyen szép a Vértes, ó: Vissza köll állítani a baloldali közlekedést.

Pop40 2012.11.28. 18:59:00

@Disintegrator Rising:

ez volt a mai csoportépítő szlogen a pártnál a hülyéknek?:)

Squid 2012.11.28. 18:59:25

@milyen szép a Vértes, ó: Aztán Lézer Úr még bead egy módosítót, hogy aki szembejön az mind hülye :D

Pop40 2012.11.28. 19:03:54

@belekotty:

Vedd észre, hogy beleírta a "szerintem" szót.

Ez az ő esetében egyenértékű azzal, mintha azt írta volna, hogy "hülye vagyok, ne vegyetek komolyan".

Valami hihetetlen, hogy Vityáék elloptak mindent, ami mozdítható, és ennek ellenére csak ezekre a selejt bérkommentelőkre futja.

Niebur 2012.11.28. 19:06:58

@Hajdú Peter: Ön olvas is, vagy csak ír?
Mert ha olvasna is, akkor tudná a következőket:
- az 1. Orbán kormány 2001-2002-ben 3000 milliárd Ft-l(az akkori 50 %-val) növelte az államadósságot,
- a 2. Orbán kormány 2010. nyara és 2012. tavasza között mintegy 6 milliárd euro/dollár hitelt vett fel kereskedelmi 8-10 %-o kamatra, (kétszerese az IMF kamatnak)
- 2012. tavasz óta legalább 1000 milliárd Ft értékű forint hitelt vett fel,
-most készül újabb devizakötvény kibocsájtásra,
-ezekhez adja hozzá a Bajnai kormány által meghagyott kb. 500 milliárd Ft értékű IMF hitel maradványt, (ebből vették a MOL részvényeket)
-adja hozzá a "megőrzött" 3000 milliárd értékű magán nyugdíjpénztári vagyont,
-adja hozzá a kereskedelmi hitelekből eredező több száz milliárd Ft-s veszteséget,
(-ha valamit kifelejtettem majd mások pótolják)
és ezek után írja meg újra a véleményét.

Pop40 2012.11.28. 19:07:15

@milyen szép a Vértes, ó:

megtanulni valamit?

egy fideszes? :)

hol élsz te?:))

Hertelendi 2012.11.28. 19:07:49

@Disintegrator Rising: Szerintem téged a turkálóban találtak, ennyi ésszel csak ott születhettél...

milyen szép a Vértes, ó 2012.11.28. 19:09:22

@Squid:

Kihagyod a lényeget: 'visszamenőleg'.

Cinki 2012.11.28. 19:10:12

Hagyjuk már a politikát! Ez egy tündérmese! Itt minden olyan szép... Vagy nem?

milyen szép a Vértes, ó 2012.11.28. 19:12:32

@Pop40:

6 év alatt nagy részük megtanulta, hogy Gyurcsány a Sátán, annyira büszkék erre, hogy naponta el kell dicsekedjenek vele. Szerintem joggal büszkék rá.

regress 2012.11.28. 19:15:37

@Hajdú Peter: @Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: a rendszerváltás óta egy párt sem süllyedt odáig,hogy még a szart is ellopják a zemberektől.nektek oxigénhiányosoknak még ízlik is.

Squid 2012.11.28. 19:15:59

@Niebur: A MNYP rendszer átalakítása/újraszabályzása helyett, felszámolás eredményeképp a jövőbeni +25%-os nyugdíjfizetési kötelezettségének, nehezen felbecsülhető költségét, és az ezáltal szinte biztosan bebukó rendszert nem számoltad bele! :D

Ez egy olyan tétel ami felbecsülhetetlen kárt okozott..

Pop40 2012.11.28. 19:26:21

@milyen szép a Vértes, ó:

Az emútnyócévet is megtanulták, nehéz lesz átprogramozni őket, mikor lassan kínos lesz a vezérnek, hogy az emútnyócév legszarabb 4 éve már az ő nevéhez kapcsolódik.

Ettől függetlenül nem értem, hogy abból a rengeteg lopott pénzből hogy nem bírnak legalább 1-2 épeszű bérkommentelőt megfizetni. A fidesz mellett tisztességes ember nyilván nem áll ki, de vannak elegen, akik nem analfabéták, és egy kis zsozsóért akár az Orbán-féle szarkupacot is hajlandóak éltetni.
A vezér helyében beruháznék pár ilyenbe, mert ezek az önkéntes majmok, akik itt szennyezik a blogot, csak ártanak a nemes ügynek. Ember nincs, aki egy ilyen retardált hülyeségét elolvasva a fejéhez kap azzal, hogy "eddig másra akartam, de most már tuti a fideszre szavazok!"

2llkedő 2012.11.28. 19:28:55

@Squid: "Ez egy olyan tétel ami felbecsülhetetlen kárt okozott.."

Semmiféle kárt nem okozott, hiszen a gyerekeknek kell majd eltartani a szülőket.

milyen szép a Vértes, ó 2012.11.28. 19:33:42

@Pop40:

Ott van pl. Géfodorgé, bár picit túlárazták őket azzal a pármilliárddal -- vagy nem jöttek még bele, ki mennyiért élteti a Vezért, vagy tényleg nem vállalták kevesebbért.

NIPREDIL 2012.11.28. 19:46:29

Mindig csodálom, amikor a droidok hallelujáznak a saját jogaik szűkítése miatt.
És az milyen, hogy "kérelmezni" kell a legalapvetőbb demokratikus jogomat? Talán a kézcsók is kötelező lesz, vagy a hajlongás orbán kalapja előtt??

Netuddki. 2012.11.28. 19:46:46

"az egykori demokráciáért küzdő fiatal demokraták megélhetési politikusokká züllöttek"

Kis naiv! Az orbán papa már a '90-es évek elején próbálta a vásárlóit megfélemlíteni amikor nem tőle akarták venni a hirtelen duplába kerülő dolomitot. Szóval ilyen családból származik a derék viktorka...

Tita nick 2012.11.28. 19:51:46

Rohadt proli! Ne gondolkodj! A debreczenijózsefek gondolkodnak helyetted is! Buzi proli!

Hertelendi 2012.11.28. 19:54:02

@Tita nick: Miért nem mész a jó édes anyádba te mocskos patkány?

Tita nick 2012.11.28. 19:57:47

@Hertelend Hmm, te is Debit olvasol? :-)) hehehei:

Hertelendi 2012.11.28. 20:01:17

@Tita nick: Naná! Inkább őt, mint a fajüldöző bayerzsoltot

Pop40 2012.11.28. 20:01:36

@Tita nick:

Egy hozzád hasonló majomnak sokk lehetett azzal szembesülni, hogy Debreczeninek speciel mindenben igaza lett, pedig mennyit fikázták anno. Ehhez képest minden bejött, amit Orbánról jövendölt, sőt, néhol még alá is becsülte.

De ez nem kell hogy zavarjon, bégess csak tovább. :)

Tita nick 2012.11.28. 20:04:04

:-) Istenem, mennyi baromarcú állat szívja el a levegőt a normálisak elől! Na mentek picsába léptem. Pá.

Pop40 2012.11.28. 20:04:36

@milyen szép a Vértes, ó:

Pár posztot olvastam azon a blogon, egyszerűen horror.
Vagy tételesen hazudik, vagy (mint legutóbb, mikor a vezér szabadságharcos kijelentését mosdatta) egyszerűen olyan unalmas, hogy olvashatatlan.

Ha ennyi telik attól, akit milliárdokkal tömnek ki, ez a csürhe még annál is nagyobb szarban van, mint amekkorának kívülről látszik.

Tita nick 2012.11.28. 20:06:04

PS.: azért kihalhatnátok már...

Pop40 2012.11.28. 20:06:53

@Tita nick:

Ugye?:) De szerencsére már egyre fogytok.

Tita nick 2012.11.28. 20:08:17

@Pop40: Mekkorát fox te csalódni pajti... nem gond, elmész majd.

Pop40 2012.11.28. 20:10:37

@Tita nick:

Ez tény, hogy a fajtádban minden épeszű ember csak csalódni tud.

Hova megyek el, hülyegyerek?:)

Tita nick 2012.11.28. 20:12:56

Mindegy, bárhová... Izland? :-)

Tita nick 2012.11.28. 20:15:02

@Pop40: Kubába. Ott még vörös a Nap.

Squid 2012.11.28. 20:16:11

@félázsiai 2llkedő: "Semmiféle kárt nem okozott, hiszen a gyerekeknek kell majd eltartani a szülőket."

Ezt azért fejtsd ki légyszi bővebben mielőtt nekedesek mint részeg a kertajtónak!

Köszi!

Pop40 2012.11.28. 20:17:19

@Tita nick:

A vörösre nem ti buktok?
A vezéred vörösebb, mint Castro elvtárs legszebb napjaiban.

Izland nekem kicsit hideg ebben az évszakban. :)

Tita nick 2012.11.28. 20:20:02

@Pop40: :-) Ott sem lesz kisebb a pöcsöd, nyugi.

milyen szép a Vértes, ó 2012.11.28. 20:24:38

@Pop40:

Átnevezték, amit régen kommunistának hívtak, az most nemzeti fideszes, ami nem fideszes, az komcsi. Kövesd a magyar nyelv legújabb változásait. (Egyszerűbb a szavak jelentését megváltoztatni a hívek fejében, mint új szavakat megtanultatni velük.)

Pop40 2012.11.28. 20:28:55

@Tita nick:

Hogy te milyen humoros egy elvtárs vagy:)
Sose aggódj te az én pöcsöm miatt:)

Bár ha helyből ez jut eszedbe, lehet, hogy a sajátod miatt nem ártana... :)

Tita nick 2012.11.28. 20:32:12

Pöj-pöj, stipi-stopi :-)

Pop40 2012.11.28. 20:33:02

@milyen szép a Vértes, ó:

Tiszta Orwell.
Ha ő látta volna ezt a birkasereget, elalélt volna a gyönyörtől :)

Fekete Dália 2012.11.28. 20:34:04

Annyit tudok mondani, ha a felsőoktatástól elvonják a 23 milliárdot, akkor tömeges regisztráció lesz.
Már most háborognak a szénszünet miatt, amelyre talán utoljára úgy 50 évvel ezelőtt volt példa.
Szóval nekik végük, ha kényszerrel fogok elmenni regisztráltatni!

Egyébként ez törpe mi a fenét akar az új és drága buzinessz iskolájával, úgy gondolja van esélye lekörözni a külföldi üzleti iskolákat?

Gatinho 2012.11.28. 20:40:29

Én nem értem ezt a sok picsogást. Egy IQ 60%-os is felfogja, hogy regisztrálni kell, ha szavazni akar és le akarja váltani valakit, valamit. Regisztrálni egy plusz nyűg, ebben egyetértek. De ha akarok szavazni, akkor regisztrálok, ennyi. Nem értem miért csorbult a demokrácia... Senkit nem zártak el a szavazás lehetőségétől. "Bizonytalanok" lárifári. A bizonytalan is regisztrálhat, aztán max. nem megy el szavazni. Unalmas már állandóan ezt a szánalmas ballib nyekergést olvasni.

Pop40 2012.11.28. 20:45:50

@Gatinho:

Igen, a hivatalok majd kinyitnak hétvégén, hogy aki hétközben melózik, ne kelljen ezért szabit kivenni, kedvenc maffiapártod meg kifizeti az utazási költségeit annak, akinek ezért fel kell utaznia a városba.

"Nem értem miért csorbult a demokrácia... "

Hát persze hogy nem, de ne aggódj, nem is kell értened. Emútnyócév, Gyurcsánytakarodj, elég, ha ennyit értesz.

Fekete Dália 2012.11.28. 20:48:12

@Gatinho:
Hát ne olvasddd bassszddmeggg!
Túl fárasztó feladat lehet neked az olvasás is, a gondolkodásról nem is beszélve....

dr kíváncsivagyok 2012.11.28. 20:49:14

1.) A Köztársasági elnöknek kötelessége elutasítani és az alkotmánybíróságra küldeni a Választási törvényt,...mert ha az Emberek elnöke , akkor köteles figyelembe venni kb. 80 % - nyi elutasító véleményt !
2.) Moldova György Havas műsorába egy sárga csillaggal érkezett, azt mondta : ebben az országban nem kell kidobni az egyszer már használt sárga csillagot... el kell tenni,...fog az még kelleni ...

Szégyen !

milyen szép a Vértes, ó 2012.11.28. 20:51:47

@Gatinho:

"A bizonytalan is regisztrálhat, aztán max. nem megy el szavazni. "

:)))

Arról meg elfelejtettél beszélni, hogy ebben a csodálatos kolbászkerítésekkel szegélyezett mai világban mindenkinek öröm és boldogság 1-2 nap szabadság kivétele, meg némi hivatalbajárás. Meg hogy a Közgép milyen csodálatos rendszert fog kiépíteni (ahhoz, hogy 6 millió ember regisztrálhasson adott esetben) a mai helyett, melyet anno a 100 ezer zsarolásnak nem engedő magánnyugdíjpénztár-tag feldolgozása is megzakkantott kicsit.

dr kíváncsivagyok 2012.11.28. 20:52:12

@Gatinho: "De ha akarok szavazni, akkor regisztrálok, ennyi"

No,...debilkém,...aki falun lakik 30 -50 km - t kell utaznia regisztrálni, elmegy rá egy napja és 4- 5 ezer ft- ja !

Mert a Fidesznek ez a rendszer kedvez....na ezért , debilkém !

ördöngös pepecselés 2012.11.28. 20:52:54

A Kormány végleg megadta a kegyelemdöffést a balliberális csülhének és az ÁL (!) nemzeti dzsobbiknak.

Szerencsére megint Fidesz-KDNP Kormányzás lesz 2014-től. Ti pedig köpködhettekk, meg szopkhodhatjáok fletóék, libajnaiék, sifferék, jávorék, meseháziék, zázrivezcék (vona) lomposát! :)
Persze néha illene arra is gondolni, hogy a kedvenceitek által felbvett gigahitelek nyögése van most a jelenlegi, II. Orbán Viktor Kormánya alatt.
Persze ti csak addig juttokk, hogy "Orbán takaroggy..." meg manyup, meg azeri baltás! :DD

De a szocik adóságát akkor is most kell fizetni!!!!

ördöngös pepecselés 2012.11.28. 20:54:50

Aki lusta dög elmenni feliratkozni (amit neten is lehet mellesleg, hazugság hogy nem), az legyen lusta szavazni is, és maradjon otthon!!!
De NEM lesz itt szoci csalás, meg dzsobbikos megvesztegetés észak keleten...gulyás, pálinka, szátaztészta, meg miegymás...
Úgyhogy ha el akarjátok zavarni a "patászorbánt" akkor húzzátok el a gusztustalan balliberális beletek regisztrálni, ha meg ennyire sem vagyto hajlandoak, akkor maradjatok othon a faszba!!!

ördöngös pepecselés 2012.11.28. 20:56:50

@Kentetsu:

Mi lenne??? NEm szavazhatsz!!! Ilyen egyszerü!! Aki több honapig nem képes feliratkozni, az ne is szavazhason!
Aki leszarja az Ország sorsát, az ne is szavazzon be ide semilyen ballib, meg dzsobbikos gittegyletet!!

Fekete Dália 2012.11.28. 20:58:54

Na itt van már még egy db belőlük.
Neki már az írás se megy.:)

Hertelendi 2012.11.28. 20:59:46

@Balibgeczyk: Hát megjöttél gyönyörűségem! Hú de boldog lettem! Jöttél színvonalat csökkenteni? Baszki ha kettővel kisebb lenne az IQ-d máris sárgarépa lenne a neved...

milyen szép a Vértes, ó 2012.11.28. 21:01:01

@Balibgeczyk:

Eddig még csak fideszes bukott le választás-vásárlással, de azért erőltesd, nem kínos ám. :) Mondjuk aki annyira buta, hogy még mindig erőlteti a 'neten is lehet regisztrálni' baromságát, annak a kínos mást jelenthet. Kedves retardált, 6.000.000 választópolgárnak nincs netes jogosultsága, találj valami más hülyeséget.

Fekete Dália 2012.11.28. 21:01:01

@Balibgeczyk:
Ilyen helyesírással lehet regisztrálni?

Pop40 2012.11.28. 21:01:21

@Balibgeczyk:

tanulj meg magyarul, te majom.

ahogy elnézem, te még a pártodnál is hülyébb vagy.

ördöngös pepecselés 2012.11.28. 21:01:48

@Hertelendi:

"Jöttél szinvonalat csökkenteni?"

Szerintem nézz körül inkább a saját portátokon...

Belinkeljem hogy az a barom, köpködő dekol48 nevű haverotok micsoda ocsmányságokat írkál mindenhova, vagy inkább kiméljelek titeket???

Gatinho 2012.11.28. 21:02:37

@dr kíváncsivagyok:

Először is anyád debil, te kis korcs. Másodszor minden településen van jegyző, vagy körjegyzőség, úgyhogy nem kell utazni. Leülhetsz.

Fekete Dália 2012.11.28. 21:03:13

@Balibgeczyk:
Úgy gondolod, hogy megéri itt égetni magad a fidesz-kdnp miatt?

milyen szép a Vértes, ó 2012.11.28. 21:03:44

@Pop40:

A fideszesek 60-70, a jobbikosok 80-90 százaléka nem nagyon ért magyarul. A magyar nyelv alapfoka nevű komcsi baromság valamiért nem tartozik egy igaz hazafi eszköztárába. :)

ördöngös pepecselés 2012.11.28. 21:04:13

@milyen szép a Vértes, ó:

Te miröl beszélsz? Még a legszutykosabb prolik is képesek TÖBB HÓNAP IDŐTARTAM ALATT LEGALÁBB 10 percre neten lenni!!
Aki erre ""nem képes"" az egy álszent fasz. Ez az igazság.

Még a legtrógerebb borsodi cigány is egész nap a neten lóg, vagy ha nem átmegy a késdobálóba nettelni...

Bogyó 2 2012.11.28. 21:04:52

@Gatinho: Nem érted miért csorbult a demokrácia? Azért, amit írtál, plusz nyűg. Nem lett diktatúra, csak csorbult a demokrácia, mert nehezebb gyakorolni egy demokratikus jogot, mint eddig. Hiába mondjátok, hogy el lehet menni, meg lehet oldani. De miért? Holnap mi lesz a következő? Legközelebb melyik alkotmányos jogunk lesz az, amivel csak akkor élhetünk, ha külön kérjük.
Olyan is lesz, hogy egy hatósági vagy bírói döntés ellen csak akkor fellebbezhetek, ha előbb regisztrálom magam a fellebbezésre jogosultak névsorába?
Olyan is lesz, hogy csak akkor mehetek el egy politikai rendezvényre, ha regisztrálom magam a tüntetésre jogosultak közé?
Akkor léphetek be egy egyesületbe, pártba, ha regisztrálok az egyesülési joggal élni kívánók nyilvántartásába?
És így tovább.
Ha két éve azt mondjuk, hogy a Fidesz majd bevezeti, hogy csak akkor szavazhatunk, ha külön kérjük, kiröhögtetek volna, lett volna itt bérrettegőzés! S lám itt vagyunk! Most meg semmi baj vele. Szépen, apránként nyomják le a torkotokon, s a miénken azt a bizonyost, csak ti örültök is neki.

Pop40 2012.11.28. 21:05:45

@Hertelendi:

ha ennél is kevesebb lenne kettővel az iq-ja, összeroppantaná a vákum a fejét.

nagy veszteség mondjuk nem érné ezzel a világot:)

ördöngös pepecselés 2012.11.28. 21:06:48

@Fekete Dália:

Szerintem ti égetitek magatokat, pontosabban a dekol nevű cimborátok.. :D

"Te nyomorult agyhalott fityeszes zorbánseggnyaló seggfej! Olyan hülye vagy, hogy az már fájdalmas lehet! BAROMARCÚ KRETÉN FITYESZES FASZ!"

Aki ilyeneket ír mégis mi jogon vádaskodik?

Legalább most legyetek kicsit objektívak!!

Pop40 2012.11.28. 21:08:26

@milyen szép a Vértes, ó:

De, abba beletartoznak:P

Ezt a sok szarházit meg még senki nem gyanúsította meg azzal, hogy igazi hazafiak lennének:)

Fekete Dália 2012.11.28. 21:09:05

@Balibgeczyk:
Ezt neked írta?:))))
Mondjam azt, hogy igaza van?

milyen szép a Vértes, ó 2012.11.28. 21:09:13

@Gatinho:

Tehát legmesszebb a szomszéd községben és hetente legalább 4-8 órában meg lehet találni egy jegyzőt. Ha bent van. Az jó.

ördöngös pepecselés 2012.11.28. 21:09:29

@Bogyó 2:

Amíg volt második forduló, addig 2X kellett elmenni, és most is.

Mi lett plusz nyűg? Most csak 1 fordulo van + feliratkozás (amit neten is lehet)

2 forduló: 2X kell elballagni...
feliratkozás + 1 forduló: 2X kell elballagni.

Tehát mi lett plusz nyűg???

ördöngös pepecselés 2012.11.28. 21:11:47

@Fekete Dália:

Mindenkinek ilyeneket ír, aki nem ballib. Ne légy elfogult, nézd meg micsoda pocskondiákat csinál állandóan...

na további szép estét!!!

milyen szép a Vértes, ó 2012.11.28. 21:12:24

@Balibgeczyk:

Az a gond, kedves idióta, hogy a netes regisztrációhoz nem csak internet kell (ennyi aggyal nem csoda, hogy nem érted), hanem jogosultság is. Az 'ügyfélkapu' nevű vuduvarázslat, ha így jobban megy.

Pop40 2012.11.28. 21:13:04

@Balibgeczyk:

Az nem tűnt fel, te retardált fasz, hogy mindkét forduló vasárnap volt?

Vasárnap majd kinyit a hivatal, hogy mehess regisztrálni?

Fekete Dália 2012.11.28. 21:14:15

@Balibgeczyk:
Ügyfélkapuról hallottál már?
A neten való regisztráláshoz is el kell menni az okmányirodába.
Szerinted hol van az okmányiroda?
Ha neten regisztrál valaki, akkor honnan lesz igazolás a kezében, hogy ő regisztrált, mi van akkor, ha kiderül, hogy a neten regisztrálók közül valakik tömegesen nem kerülnek fel a listára?
"Véletlenül".

Bogyó 2 2012.11.28. 21:18:33

@Balibgeczyk: Megérdemelnéd, hogy ne mehess kórházba, orvoshoz, csak ha regisztrálod magad az eü. ellátással élni kívánók listájára! Ha nem regisztrálsz, megérdemled, igaz?
De regisztrálj a kenyeret és tejet vásárolni szándékozók nyilvántartásába is, aki lusta rá, az dögöljön éhen!
Aztán nem is értem, hogy miért kell alapvetően biztosítani mindenkinek ingyenesen a levegőt, aki regisztráció nélkül is levegőt vesz, az fizessen jogosulatlan levegővételért bírságot. Mivel a regisztrációra mindenkinek lehetősége lesz, ezért semmit sem csorbul a demokrácia, vagy az állampolgárok komfortérzete. Meg így aztán kizárhatjuk, hogy egyesek túl sokat terheljék feleslegesen az egészségügyet meg túl sok kenyeret egyenek és elhízzanak, valójában mindez az állampolgárok érdekében történne.

milyen szép a Vértes, ó 2012.11.28. 21:19:17

@Fekete Dália:

Mondjuk ez az a szempont, amelyre ráfázhat a Drága Vezető, ha kavarodás támad a 'regisztrált, de nincs a listán' témában. (Nem is feltétlenül szándékosan, abba nem gondoltak bele a barmok a 'hogyan gátoljuk a szavazást' nagy lelkesedésében, hogy a szavazópolgárok töredékének feldolgozására se nagyon van meg a kapacitás.)

milyen szép a Vértes, ó 2012.11.28. 21:21:33

@Bogyó 2:

Ja, régen is ez volt, Hazánk Atyjai példaképeinek idején, ha valaki lusta volt ételjegyet regisztrálni, akkor bizony éhezett. De saját hibája volt, mitől lett volna ez korlátozás?

Nyekenyóka · http://www.hir24.hu/elet-stilus/2014/02/19/itt-a-bizonyitek-a-netes-trollok-pszichopatak/ 2012.11.28. 21:21:58

@milyen szép a Vértes, ó:

"áfázhat a Drága Vezető, ha kavarodás támad a 'regisztrált, de nincs a listán' témában."

Majd ha mégsem úgy alakul, ahogy, visszavonják az egész törvényt, oszt' jó napot...simán kinézem belőlük.
Mondom ezt volt fideszes szavazóként.

Hertelendi 2012.11.28. 21:23:54

@Balibgeczyk: "Belinkeljem hogy az a barom, köpködő dekol48 nevű haverotok micsoda ocsmányságokat írkál mindenhova, vagy inkább kiméljelek titeket???"

Szerintem inkább anyádat linkeld be. Jobban tette volna, ha inkább lenyelt volna téged...nem hiányoznál senkinek

Nyekenyóka · http://www.hir24.hu/elet-stilus/2014/02/19/itt-a-bizonyitek-a-netes-trollok-pszichopatak/ 2012.11.28. 21:24:18

@Balibgeczyk:

Te nagyon idióta! A második fordulós részvétel csak lehetőség volt! És csak ott, ahol a győztes párt 50% alatti eredményt ért el! Szóval senkinek NEM KELLETT elmenni a második fordulóra, csak ha akart. Ellenben ha nem regisztrálsz, akkor EGYÁLTALÁN nem is szavazhatsz! Te nagyon troll !

milyen szép a Vértes, ó 2012.11.28. 21:26:58

@Nyekenyóka.:

De beírják az alaptörvénybe, hogy 'mégse érvényes az, hogy nem érvényes az, hogy nem érvényes', vagy csak kihúzzák? :)

Amúgy igen; valószínűleg arra szintén van forgatókönyv, hogyan kell visszavonni a határontúliak szavazati jogát akkor, ha kiderül, hogy mégis többségben vannak közöttük a Párt ellen szavazók. Ó, ahogy a trollok magyaráznák, hogy 'de nem is ide adóznak' és társait... :)

Nyekenyóka · http://www.hir24.hu/elet-stilus/2014/02/19/itt-a-bizonyitek-a-netes-trollok-pszichopatak/ 2012.11.28. 21:30:42

@milyen szép a Vértes, ó:

Erdélyben szerintem simán többségben vannak a Fideszesek.
Majd olvass bele az erdely.ma kommentjeibe, és meglátod.

Bogyó 2 2012.11.28. 21:32:28

@Balibgeczyk: A regisztrációhoz semmi köze a két fordulónak, ez megint micsoda marhaság. Két forduló vagy volt, vagy nem. Ha valaki elvitte első kanyarban az 50%-ot, nem volt 2. forduló.
2. különbség:Aki nem vett részt az első fordulón, attól még elmehetett a másodikra. Volt értelme. Most csak az egyikre elmenni, nincs.
3. különbség: A szavazások vasárnap voltak reggel hattól este 7-ig. Regisztrálni munkaidőben kell.

Ez csak egy marhaság, hogy most ugyanannyi a nyűg. A 2. fordulóra nem volt nyűg elmenni, mert döntést hoztál. A regisztrációnál meg nem te hozol döntést, hanem a hatóság teszi lehetővé neked, hogy járjon az, ami eddig enélkül is járt. A 2 forduló pont, hogy jó dolog volt, pl. Orbán nem alakít kormányt enélkül 1998-ban. Az egyfordulós rendszer megint a nagy pártoknak, a kétpártrendszernek kedvez, mert nincs lehetőség ismert választási eredmények alapján történő összefogásra, hogy még több ember álljon a képviselő mögött. Valójában ez is egy olyan plusz eljárás és nehézség volt, amit a nagyobb demokrácia, legitimáció miatt találtak ki. Kaptunk érte pluszban egy ilyet. Most viszont örüljünk, hogy visszakérhetjük az einstandolt üveggolyót. Így is kaptunk valamit, igaz, amit előbb elvettek. Tényleg jó ez nekünk? Jó ez az országnak? Tudjuk, hogy nem.

Bogyó 2 2012.11.28. 21:37:37

@milyen szép a Vértes, ó: Az azért nyilvánvaló, hogy nem személyesen a jegyzőt kell ezen érteni. A Polgármesteri hivatalban intézendő ügyek mind vagy képviselő-testülethez, vagy polgármesterhez vagy jegyzőhöz telepítik. A hivatal apparátusa azért van, hogy ezeket intézze. Így a regisztrációnál is nyilván valamilyen korábban is a választásokkal foglalkozó Mancika, Gizike, vagy Feri fogja vezetni a jegyzéket, s ha ő nincs akkor a kollégája is elintézi. Ahogyan eddig is ők vezették a névjegyzéket, intézték, ha valaki nem kapott kopogtatót stb. De ettől még felháborító az egész regisztráció, mert nyilvánvaló, hogy mi a célja.

milyen szép a Vértes, ó 2012.11.28. 21:38:17

@Nyekenyóka.:

Ne gondold, csak ott is hangosak az idióták, a nagyobb rész normális, csak épp -- pont ezért -- nem törődik a magyarországi választásokkal (az Orbán előtt térdelő, az RMDSZ forgácsolására létrehozott 'magyar' pártok viszont nekifutásból estek arcra a választásokon), erre számít a Fidesz, erről szól az egész kettős állampolgárság.

milyen szép a Vértes, ó 2012.11.28. 21:41:04

@Bogyó 2:

Igen, gondoltam, hogy nem kell a jegyző személyesen, de a hivatala, illetve annak nyitva tartása hátráltató tényező akkor is. :)

Miért nem gátak épültek stadionok helyett? 2012.11.28. 21:48:08

Orbán Viktor!

Önnek 2014-ben távoznia kell a hatalomból !!!

Hogy miért ? Mert:

- Ön az elmúlt két és fél évben szavahihetetlen emberré vált.
- Ön a jelenlegi törvénykezési gyakorlattal kiüresítette a parlamentet és a parlamentarizmust.
- Ön felszámolta az alkotmányos jogállamot, a demokrácia fő garanciáját képező hatalommegosztást, a fékek és ellensúlyok rendszerét (kiüresítette a jogállam intézményeit, s ma már egy autokratikus rendszert álcáz az idézőjelbe tett demokráciával.)
- Az Ön által megfogalmazott „centrális politikai erőtér” létrehozása érdekében a saját embereit – megbízható pártkádereket, barátokat, üzlettársakat, azok feleségeit, férjeit – nevezte ki nemcsak a közigazgatás és az állami szféra gazdasági vezetői pozícióiba, hanem többségében hosszú, kormányzati ciklusokat átívelő időtartamú mandátummal az ország demokratikus működése szempontjából kiemelten fontos testületeket – az Országos Választási Bizottságot, az Állami Számvevőszéket, a Gazdasági Versenyhivatalt, a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság elnöki posztját és a Médiatanácsot, a közszolgálati médiát, a Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyeletét, a jegybank monetáris tanácsát, a Költségvetési Tanácsot, az Alkotmánybíróságot is – „gleichschachtolta”, formalitássá silányítva a törvényhozást és a Nemzeti Együttműködés Rendszerét.
- Ön régóta csúfot űz a törvénykezésből azzal is, hogy megengedi, érdemi viták nélkül, egyéni képviselői indítványok alapján – sokszor az európai jogrenddel ellentétben, a szakmaiságot nélkülözve – szülessenek meg a sarkalatos törvények is a parlamentben.
- Ön a civilizált Európában példa nélküli módon mindennapos gyakorlattá tette az önkényuralomra jellemző, visszamenőleges hatályú törvénykezést is.
- Ön a megbízhatóságot, hűséget és szervilitást sokkal fontosabb „erénynek” tartja egy kormányzati vagy pártfunkció pozíció betöltésénél, mint a szakmaiságot, ami döntően hozzájárul az ország jelenlegi állapotához.
- Ön a választások előtt, 2010 februárjában (a választások előtt), azt nyilatkozta az MTV Ma reggel című műsorában: „Én úgy gondolom, hogy a médiarendszeren belül minden mozdulatot ötször-hatszor meg kell gondolni. Tehát semmilyen kapkodásra, összevonásra, szétválasztásra, átrendezésre itt, legalábbis rövidtávon föltétlenül szükség nincsen.” Ennek ellenére hatalomra kerülése után létrehozták a Médiatanácsot, amelynek sajtószabadságot veszélyeztető törvényjavaslatai, szakmai körökben félelmet keltő intézkedései a határon túl is hatalmas botrányokat kavartak, elszigeteltségbe taszítva az országot.
- Ön a közigazgatásban, az igazságszolgáltatásban, a médiában egy hatalomfüggő, kiszámíthatatlan és kiismerhetetlen kafkai rendszert hozatott létre, s ennek okát is deklarálta, amikor 2010 kora nyarán az osztrák Kronen Zeitungban kijelentette: „Nem csinálok titkot abból, hogy a kétharmados törvények területén megkötöm a következő tíz magyar kormány kezét.”
- Ön és mamelukjai ennek a szándéknak az érdekében a nemzet megkérdezése és jóváhagyása nélkül – a kétharmados többség akaratából – létrehozták a Nemzeti Együttműködés Rendszerét, amelyből a nemzetet alkotó társadalmi csoportok jelentős részét vagy kihagyták, vagy azok nem kívántak csatlakozni ehhez az önkényuralmi alapvetéshez.

reszeg tengeresz 2012.11.28. 21:59:25

@Niebur: " az 1. Orbán kormány 2001-2002-ben 3000 milliárd Ft-l(az akkori 50 %-val) növelte az államadósságot,"

Ez konret hazugsag, az allamadossag vegig csokkent alattuk.
Na mar itt tartatok, hogy nem csak csusztattok, hanem egyenesen hazudtok?

Baldrick68 2012.11.28. 22:31:41

@Stabilo:
Hol az előny a fidesznek?
Először kezdjük talán a választókörzetek átrajzolásával.
Totál véletlenül pont úgy sikerült meghúzni a határokat, hogy ha ezek a határok lettek volna érvényben, akkor a 2002 és a 2006 -os választást is a Fidesz nyeri.
De ez csak puszta véletlen ugye?

Aztán nézzük a regisztrációt.
Az kétségtelen hogy a fiesznek van legjobban mozgósított droid serege, akik képesek bármikor eljönni spontán békemenetelni és ha kell akkor meg TV székházat gyújtogatni.
Ezek a droidok a vezérért bármire képesek. És amúgy azt is el bírom képzelni hogy a kubatov listákból ők már automatice regisztráltak lesznek :-)

A harmadik lépés, hogy épp most akarják államosítani az idomsoft Zrt-t.
És tutod mivel foglalkozik ez a cég?
Iiiigen ez a cég csinálta eddig is a választási rendszereket.

De persze gondolom ez mind csak üres bérretegés.

Nyekenyóka · http://www.hir24.hu/elet-stilus/2014/02/19/itt-a-bizonyitek-a-netes-trollok-pszichopatak/ 2012.11.28. 22:33:16

@Baldrick68:

Az Örs Vezér terénél élő ismerősöm, aki a XIV. kerben lakik, eléggé ki van akadva, hogy az a lakótelep a XVI. kerhez tartozik a választásoknál...

valamit · http://darwin.freeblog.hu/ 2012.11.28. 22:51:36

Az a "haza nem lehet ellenzékben" dumát úgy kellett érteni, hogy "pénz nem lehet ellenzékben".

Egyallampolgar 2012.11.28. 22:55:56

Azért van a törvénynek jó oldala is:
- A kampánycsend korszerűsödött.

- Az ajánlós rendszer jobbnak tűnik mint a kopogtató cetlis.

Érdekes lesz, hogyan hálálja meg a nagyérdemű a regisztrálást.

Netuddki. 2012.11.28. 23:00:45

@Balibgeczyk: "Aki ilyeneket ír mégis mi jogon vádaskodik?"

Akinek ez a nickneve az milyen alapon szól be másoknak? Te, te kis balibgeczi, te! Muhaha!

Egyallampolgar 2012.11.28. 23:02:36

@reszeg tengeresz:
Önt most komolyan a 98-2002 Orbán kormány gazdaságpolitikájának értékelése izgatja?

Azzal egyetértünk, hogy Medgyessy Péter a beiktatása után elkezdte a költségvetési hiány durva elengedését? Abban is, hogy a 100 napos programot a FIDESZ is megszavazta?

Most a mostani kormány értékelése van terítéken. Ez a poszt pedig nem a Matolcsy nevű recesszióról, hanem az aljas, cinikus új választói törvényről szól.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.11.29. 00:39:11

bunkobrendelmatyi.blog.hu/2012/11/28/7_regisztracios_idoszak

Milyen érdekes, hogy sokan feszegetjük ugyanazokat a kérdéseket, meglehetősen hasonló következtetésekre jutva, és egy értelmes cáfolatot nem olvastam még, mely ne ideológiai alapon közelítette volna meg a kérdést.

2llkedő 2012.11.29. 05:40:35

@Squid: "mielőtt nekedesek mint részeg a kertajtónak!"

Egyszerű. Ne igyál annyit, oszt nem esel a kertajtónak.

Niebur 2012.11.29. 05:43:51

@reszeg tengeresz:
Hazudni mostanában más szokott:
Adósság átvételkor: kb. 6200 milliárd Ft.
Adósság átadáskor: kb. 9200 milliárd Ft.
Önnek is javaslom:
1. kijózanodni
2. olvasni

2llkedő 2012.11.29. 05:45:59

@reszeg tengeresz: "Ez konret hazugsag, az allamadossag vegig csokkent alattuk.
Na mar itt tartatok, hogy nem csak csusztattok, hanem egyenesen hazudtok?"

Ez konkrét hazugság, ugyanis az államadósság végig nőtt, legfeljebb a GDP %-ában csökkent. A kettő nem egy és ugyanaz.

Holnap Kapitány · http://iloveyouso.blog.hu 2012.12.07. 10:13:44

Tisztelt Magyar Művészeti Akadémia! Hiánypótlási felszólításuknak eleget téve tagfelvételi kérelmemhez ezúton mellékelem pályaművemet.

John Fogerty: Lookin' Out My Back Door.

iloveyouso.blog.hu/2012/12/07/a_lelkem_hatso_udvaran

házelnök 2012.12.16. 11:12:58

@Balibgeczyk: Neked diktálnak, vagy magadtől vagy ilyen?
süti beállítások módosítása