Az amerikai fiú

Blogunkon Az amerikai fiú című regény részleteit, véleményeket és álhíreket olvashattok.Itt találkozik a '80-as évek csukamájolaj-ízű valósága paranormális mindennapjaink részleteivel. A fejlécben szereplő kép Jan Erik Paulsen munkája.

Eddigi látogatóink száma

Csatlakozz hozzánk a fészbukon!

Sorok Között

Nincs megjeleníthető elem

Figyelj csak, ez érdekes!

Magyar faroknak magyar csalán való

2012.05.30. 10:16 Spejbl

Két éve van kormányon a FIDESZ-KDNP. Két év telt el, amiről azt halljuk, hogy nagy és csodás dolgok történtek, még akkor is, ha ebből egyelőre nem látunk semmit sem. Két olyan év, ami után még mindig csak addig jutottunk, hogy a FIDESZ minden őt érő többnyire jogos, elenyésző mértékben jogtalan kritikára csak annyit tud felelni, hogy: - De legalább nem mi vagyunk az MSZP! Sajnos, ha az olcsó retorikát, az üres nemzetieskedő gesztusokat kivonjuk a képletből, nem nagyon látni, hogy mitől jobb ez a mostani a védhetetlen (Bajnaiék előtti) elődöknél. VÉLEMÉNY

 

Tegnap a tisztelt házban (be kell szarni ettől az elnevezéstől) előkerült a Közgép ügye, hogy bizony az állami megrendelések 14%-ának elnyerése az kicsit sok, pláne, ha a cég vezetésének az országot irányító erőkhöz való kötődése nem kérdéses. Ami igazán furcsa volt Lázár János replikájában az az, hogy mennyire primitív módon próbált visszavágni azzal, hogy még mindig jobb, ha magyar cégeknél landolnak ezek a pénzek, mintha külföldi vállalatok nyelnék el, ahogy az korábban történt.

Persze értettem, hogy mire utal, az itt maradó pénzre, a magyar milliárdosok egészséges gyarapodására, hogy a magyar szürke gazdaság erősítése, ha az ismerős magyar nevekhez tartozó külföldi devizaszámlák duzzasztása még mindig jobb, mintha idegen népek fiainak játszanák ki az állami pénzeket. Bizony itt tartunk most is, 2012-ben: a vita nem arról folyik, hogy a korrupció, az állami pénzek sajátként kezelése bűn-e, hanem arról, hogy bizony bizonyos feltételek mellett ez azért nem olyan nagy gond, csak az nem mindegy, hogy kinek a zsebébe megy...

Lázár beszédének a csúcsa az volt, amikor arról kezdett szónokolni, hogy az MSZP és az LMP amerikai pénzből csinál amerikai politikát Magyarországon, míg a FIDESZ magyar pénzből csinál magyar politikát magyar embereknek... A nagy pártok évtizedes ámokfutása után én inkább azt szeretném, ha semmilyen pénzből semmilyen politikát nem csinálnának ezek a parlamenti hősök. Mert csak az a vége a dolognak, hogy más farkával, méghozzá a kisemberével verik a csalánt, ami nekünk nem fáj kevésbé, ha nemzeti csalánról beszélünk akkor sem.

Két év eltelt, állítólag nagy dolgok történtek. De pontosan mi is most a helyzet? Más mint az MSZP idejében? Megint jönnek a megszorítások, újra várjuk az IMF-hitelt... Engem ez valamiért határozottan az elmúlt ciklusokra emlékeztet. Lehet süketelni, de sajnos nem ment itt előre semmi sem.

Ha hozzánk és Yoda mesterhez hasonlóan te is úgy érzed, hogy komoly zavar van itthon az Erőben, hogy ideje lenne, ha végre rólunk, egyszerű polgárokról is szólna ez az ország, ha bontás helyett építkezés kezdődne, akkor csatlakozz hozzánk a fészbukon! Klikk: az amerikai fiú a fészbukon

Ha tetszett a bejegyzés, megköszönjük, ha ajánlod ismerőseidnek!

Fontos: Ha van valami, amit szívesen megosztanátok velünk, akkor azt elküldhetitek erre a címre: azamerikaifiu@gmail.com


Mi is ez Az amerikai fiú? Néhány kölyök története a '80-as évekből folytatásokban... Szóval nindzsák és dobócsillagok, cowboyok és igazi western, úttörők, bicajok, krinolin és irodalom, némi mágikus realizmus meg egy kondér málnaszörp (klikk)... Az egykori szocreál, vöröscsillagos vidéki Magyarország. Meg persze vélemények és álhírek, időnként.

80 komment · 7 trackback

Címkék: fidesz 2012 lázás jános

A bejegyzés trackback címe:

https://azamerikaifiu.blog.hu/api/trackback/id/tr524554490

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Az érett narancs 2012.06.01. 15:36:18

Beérett a Fidesz tízéves munkájának gyümölcse. Gyönyörű, érett narancsként mosolyog ránk mindannak az eredménye, ahogyan ez a párt az elmúlt tíz évben működött. Ültettek egy fát, és most zavartan mustrálják a hatalmas gyümölcsöt. Az első lépés - a nar...

Trackback: Főúr, három tenger és egy Nagy-Magyarország rendel! 2012.06.01. 12:30:17

Miért veszélyes a revizionista romantika? Miért nagy probléma, ha államtitkárok asszisztálnak vagy tesznek úgy, mintha asszisztálnának egy olyan halott író hamvainak a szomszédos országba történő becsempészésében, aki 1944–1945-ben a nyilasp...

Trackback: A jövő elkezdődött... 2012.06.01. 09:13:21

2012 júniusára ebben az országban minden megváltozik. Utána következik egy konszolidációs, nyugodtabb időszak. Lázár János, 2011. december 31. Tessék mondani: ez már az?

Trackback: Kis fideszes állathatározó, avagy ki kicsoda Orbán Viktor állatkertjében? 2012.05.30. 20:38:38

“Orbán pártja Orbánról szól. A többiek pillanatok alatt lecserélhető pofozózsákok, akiket leginkább akkor tol előtérbe a nagy sakkjátékos, amikor arra van szüksége, hogy ne az ő renoméja sérüljön.” - fogalmazta meg kommentjében hungarisztan...

Trackback: Az MTI hétvégén szeret helyreigazítani, főként, ha Ángyán Józsefről van szó 2012.05.30. 20:36:22

Már két helyreigazítást is közzétett az MTI amiért május másodikán az egyposztos Napraforgóblogot idézve megsértette Ángyán József volt földművelési államtitkár jó hírnévhez való jogát. Az elsőt május 19-én, szombaton 21:08-kor, a másodikat pünkösd vas...

Trackback: The Public Machine 2012.05.30. 20:20:34

Nagyjából a parlamenti ciklus fele telt el, ilyenkor érdemes félidős számvetést tartani. A napi történésektől, aktuális vitáktól hátrébb lépve összerakni egy képet: merre is tartunk. Megkísérlek én is felállítani egy ilyen képet, amelynek egyetlen ...

Trackback: Töprengő levél Kövér Lászlóhoz 2012.05.30. 19:58:25

Tisztelt Elnök Úr, Drága Lacám!Remélem, nincsen ellenedre, hogy ily baráti hangnemben, per tu, írom a levelemet hozzád, de hát, Te is tudod: én magam küldtelek arra a magas pulpitusra, ahol mostanság ütöd el az idődet; ha annak idején – többek kö...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kirsten 2012.05.30. 13:24:24

Hát abban egyetértünk hogy a zorvbán, lúzerjani, köteleskövér, simlicskalajos farkával kéne verni a csalánt és nem a mienkkel. Jól látod a dolgok menetét.

pirimogyoró 2012.05.30. 19:55:26

Ocsmány Viktor segítséget kér tőlem a kormányzáshoz. Ingyen Jézus koporsóját sem őrizték...

De egyébként is, minek kéne neki az én véleményem? Alibire van szüksége?

Ezt a sok k...a adót mind az én beleegyezésem nélkül vezették be, akkor miért nem kérdezett meg? Javaslom a csalán mellett a sündisznót is!

2012.05.30. 20:15:33

"az MSZP és az LMP amerikai pénzből csinál amerikai politikát Magyarországon"

Micsoda hülyeség.
Köztudott, hogy Richard Field norvég, Soros György meg palesztin.

dr.kakaósbögre 2012.05.30. 20:19:54

én inkább a farfekvéses sünt ajánlanám. szarásilag.

ha -12ből lesz -3, az növekedés (törölt) 2012.05.30. 20:26:00

Hát az mszp alatt folyamatosan nőtt az államadósság, meg jóval nagyobb hiányokat dobtak össze, úgyhogy annyira talán nem szarok.
Mondjuk az is igaz hogy az "annyira nem szarok mint az mszp" nem teljesítmény...
Kapnak egy 2est. De ha így folytatják legközelebb az lmpre ikszelek.

No_Fidesz_No_Problem 2012.05.30. 20:32:48

"a FIDESZ minden őt érő többnyire jogos, elenyésző mértékben jogtalan kritikára csak annyit tud felelni, hogy: - De legalább nem mi vagyunk az MSZP! "

*

Hehe, ha így folytatják, az MSZP azzal az egyetlen és nem túl kreatív szlogennel is képes lesz választást nyerni, hogy "Mi nem vagyunk Fidesz!"

KömKel · http://komkel.blog.hu/ 2012.05.30. 20:38:22

IMF-hitelvárás? A nagy büdös lófaszt!

Simornak letelik a mandátuma jövő ősszel, addig eltaktikáznak a fijjúk, aztán lenyúlják az MNB tartalékokat.

Ma jót röhögtem (kinomban) amikor hallottam a rádióban, hogy az angol elemzők szerint logikus és értelmes lépés lenne az IMF-el megegyezni. Itt józanság, b+?
Csak a rohadt populista politizálás megy.

Hertelendi 2012.05.30. 20:40:23

Ma már a fidesz és az orbán szitokszó!
Választást lehet vele nyerni.

nemecsek ernő áruló 2012.05.30. 20:41:15

@c1582523: HA beleszámoljuk a nyugdíjpénzt, időarányosan sokkal szarabbak fideszék.

LMP=SZDSZ 2012.05.30. 20:41:25

@No_Fidesz_No_Problem:

Kicsit túlbecsülöd az agyhalott munkásőr nyuggerek számát.

nemecsek ernő áruló 2012.05.30. 20:43:15

@LMP=SZDSZ: Az agyhalott munkásőr-nyuggerek egytől egyig fidesz szavazók. Hidd el. Ismerek párat.

LMP=SZDSZ 2012.05.30. 20:43:30

@c1582523: "De ha így folytatják legközelebb az lmpre ikszelek."

Vegyél hozzá kaftánt.

ha -12ből lesz -3, az növekedés (törölt) 2012.05.30. 20:43:50

@Kőmíves Kelemen: mer Simor a jegybanki tartalék védőszentje vagy mi?
ugye fogalmad sincs hogy hogy működik vagy mire való a tartalék? Mert kurvára nem az elnökön múlik a az elköltése.
Meséld el légyszíves, hogy védi meg a hős Simor a gonosz Zorbántól azt a pénzt? Ezt a legendát/mszpnépmesét még nem hallottam.

LMP=SZDSZ 2012.05.30. 20:45:26

@nemecsek ernő áruló: elhiszem komcsi, nektek mindent. Még azt is, amit kérdeztek.

KömKel · http://komkel.blog.hu/ 2012.05.30. 20:49:35

@c1582523:
Nem az egészet fogja lenyúlni, "csak" párezer milliárdot (lásd manyup).
Annyi kell csak, hogy a sötét választópolgárokat lekenyerezze a 2014-es választásra.

Igenis Simor a gátja annak, hogy ezt most megtegyék. Ha kicserélik egy fidesz-bábra, aki rábólint erre, akkor baszhatja az EU a hőbörgését.

(egyébként tisztában vagyok a devizatartalék mibenlétével és működésével, ellentétben mondjuk Orbánnal vagy Matolcsyval, akik csak a baszott sok nullát látják)

nemecsek ernő áruló 2012.05.30. 20:51:54

@LMP=SZDSZ: Rossz helyen kopogtatsz! A komcsi az, aki államosít (MANYUP, számolatlan magántulajdon), és aki a Hazafias Népfront utolsó elnökéből (Stumpf) alkotmánybírót csinál, aki a Népszabadság Pártélet rovatának a vezetőjét nagy hazaffyként adja el (Bayer) aki az MSZMP Központi Bizottság Társadalomtudományi Intézet elnökéből parlamenti házelnököt, és ideiglenes köztársasági elnököt csinál (Kövér), aki az egyik legmegbízhatóbb elvtársat alkotmányozó pozícióba engedi (Pozsgay).

Sorolhatnám, de minek. A magadfajta agyhalott úgyse képes felfogni, hogy teljes joggal hülyének nézik a komcsik. A káderek, és (te szavaiddal) agyhalott munkásőr-nyugdíjasok meg örvendeznek, hogy újraéledt a Kádár-kor. Örvendezz hát te is!

LMP=SZDSZ 2012.05.30. 20:55:01

@nemecsek ernő áruló:

De felhorgadtál komcsi :)
Illik rád az ing és magadra is vetted :))

nemecsek ernő áruló 2012.05.30. 20:56:54

@LMP=SZDSZ: Nem horgadtam fel, a magadfajta kis kommunisták már meg se mozdítják az arcizmaimat. Mondom: örvendezz, hogy újraéledt a Kádárizmus, ami ellen _ÁLLÍTÓLAG_ harcoltatok. Örülök, hogy végre színt vallottál, hogy ÉRTE harcoltatok, hiszen egy szavamat sem cáfoltad! Kösz! ;)

ha -12ből lesz -3, az növekedés (törölt) 2012.05.30. 20:57:02

@Kőmíves Kelemen:

"Igenis Simor a gátja annak, hogy ezt most megtegyék"

végül is csak azt a részt felejtetted el elmagyarázni, hogy Simor mivel/hogyan tudja megakadályozni ezt...
Naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa??????

Segítek: sehogy. Ha felakarták volna élni akkor már rég megtették volna. Simor semmit sem tudna ellene tenni.
Ami te magyarázol az valami tipikus dilettáns mszps urban legend, ami népmese hőst csinál egy offshore lovagból...

ikaljan · http://ikaljan.blog.hu 2012.05.30. 20:59:01

"a FIDESZ minden őt érő többnyire jogos, elenyésző mértékben jogtalan kritikára csak annyit tud felelni, hogy: - De legalább nem mi vagyunk az MSZP!"

De azért ez elég erős érv :-)

KömKel · http://komkel.blog.hu/ 2012.05.30. 21:03:17

@c1582523:
"népmese hőst csinál egy offshore lovagból"

Szóval innen fúj a szél, narancsdroidka...

Elárulom neked: én sem fizetek itthonra egy büdös vasat sem, amig ilyen rohadt tolvaj, hazug politikusok vannak a kupolás épületben. (ebbe az egész 22 év összes hülyéje beleértendő)
Van külföldön cégem, most már külföldi jogsim, külföldi lakcimem.
Nyugodtan köpködj csak, de én stadionokra és simicskának nem adok semmit.

Egyébként meg kéne nézni hány "nagymagyar" offshore-ozik most is. CBA tulajok, Csányi, ésatöbbi? Nekik szabad, mert narancsok?

A vitánkra visszatérve: legyen neked igazad, mert az jó mindenkinek. Ha nekem lesz, akkor úgyis mindegy.

lüke 2012.05.30. 21:06:41

már a cím is ordenáré

Romkocsmák félhomályában merengő, félázsiai BPBP 2012.05.30. 21:09:43

@ikaljan:
"De azért ez elég erős érv :-)"

Hát, attól függ, hogy mire!
Ha arra, hogy először az MSZP-t, majd a FIDESZ-t lőjék a Dunába, akkor igen! :)

ha -12ből lesz -3, az növekedés (törölt) 2012.05.30. 21:10:29

@Kőmíves Kelemen:
Még mindig nem sikerült megmagyaráznod hogy honnan vetted azt a simoros faszságot..

Kérlek linkeld be, hogy lássa mindenki. A sértődött személyeskedés is hihetőbb forrásokkal megjelölve.

ha -12ből lesz -3, az növekedés (törölt) 2012.05.30. 21:13:13

@Kőmíves Kelemen: vagy ha elmagyarázod hogy mit csinál amivel a tartalék felélést megakadályozza nekem az is elég.
Na?

KömKel · http://komkel.blog.hu/ 2012.05.30. 21:16:35

@c1582523:
Elégedj meg annyival, hogy ez egy libsibolsi offshoreos paranoiája, amit véletlenül elég sokan osztanak.

Sorry, de én dolgozok közben most is, kell a pénz, hogy az LMP-nek tudjak utalni egy amerikai barátomon keresztül :]

ha -12ből lesz -3, az növekedés (törölt) 2012.05.30. 21:27:00

@Kőmíves Kelemen:
"Egyébként meg kéne nézni hány "nagymagyar" offshore-ozik most is. CBA tulajok, Csányi, ésatöbbi? Nekik szabad, mert narancsok?"

amúgy ezt meg hogy sikerült a kommentembe belecsempészni?

Érdekes, hogy te droidozol le engem mikor egy nyilvánvaló 10mp alatt leellenőrizhető hazugsággal lebuksz, majd teljesen elborult dolgokat látsz bele a kommentembe. Így könnyebb rám húzni az ellenség képet?
Most meg már libsibolsikról beszélsz.

Ember te voltál az aki idiótaságokat kamuzott, nehogy már megsértődj mert lebuktál.
Vastag a bőr az arcodon az biztos, ahhoz képest, hogy mennyire megveted a fideszt ugyan olyan gőgös magatartást tanúsítasz mint ők.
Röhej.

Dr. Verőköltő 2012.05.30. 22:27:06

lehet ezt már írta valaki, de ők már az MSZP !! Sőőőőt

defenestratio · http://www.youtube.com/watch?v=SEuBeH4LCyU 2012.05.30. 22:27:41

gyáva népnek ilyen vezetők valók. "tetszettek volna forradalmat csinálni". hát hajrá, fel kell akasztani párat, csak az íze kedvéért, érezzék a törődést, a tettük súlyát, mindegy milyen párt, egyikért sem kár

rockjano 2012.05.30. 22:29:46

A legszebb az hogy az MSZP valódi politikai cselekvés nélkül kezdi a Fideszt behozni a közvéleménykutatásokban... Csinálni sem kell semmit a másik mindig olyan hülye hogy az már önmagában elég

Melchi Zadok 2012.05.30. 22:29:54

@BPBP: és rögtön utána mehetne a jobbik is

Dr. Verőköltő 2012.05.30. 22:29:57

@imperial: szerintem te meg hülye vagy !!

Dr. Verőköltő 2012.05.30. 22:34:42

bár egyszer érném meg, hogy egy ilyen blogon nem kerül elő a zsidózás meg a cigányozás! miért nem lehet ezt normálisan intézni? Gyurcsányék elkúrták mert ...., Orbánék elkúrták mert ....., zsidózás és cigányozás nélkül!

Peterpapo 2012.05.30. 22:37:18

@c1582523:

Nem is tudom, én nem értek hozzá, de Te ezt hogyan értelmezed?

"A megyei önkormányzatok 180 milliárd forintos átvállalt adósságának kifizetésére és gazdaságélénkítő tőkeinjekcióra használná fel kormány a Magyar Nemzeti Bank devizatartalékainak egy részét, az Indexnek immár kormányközeli forrásból is megerősítették a szándék tényét. A törvényi feltételeket az új MNB-szabályozás megteremtette..."

"A jegybanki tartalékok kormányzati, gazdaságpolitikai célú felhasználása jogilag problémás lehet. Az unió működéséről szóló szerződés értelmében a központi bankok nem fogadhatnak el utasítást a tagállamok kormányaitól vagy bármely egyéb szervtől. A tagállamok kormányai pedig kötelezettséget vállalnak arra, hogy tiszteletben tartják ezt az elvet, és nem kísérlik meg a nemzeti központi bankok döntéshozó szervei tagjainak befolyásolását. Ezeket a rendelkezéseket a Magyar Nemzeti Bankról szóló, januártól hatályos törvény is tartalmazza."

Nos?

Peterpapo 2012.05.30. 22:41:55

@c1582523:

Ja bocsi! Ez lemaradt:

"A jog nem akadály
Az MNB az általa kezelt devizatartalékokat önálló döntése szerint azonban meghatározott monetáris politikája céljaira is használhatja – persze fontos, hogy a törvény alapján az MNB monetáris politikáját önállóan alakítja ki, abban önállóan dönt, kormányzati ráhatástól mentesen. Ha azonban a kormány belülről, befolyásolni tudja a jegybank döntéseit, a jogi probléma akár át is hidalható – márpedig Simor András jegybankelnök éppen kormányzati hatalom- és irányításátvételről beszélt az Indexnek adott interjúban a jegybanktörvény kapcsán. Független elemzők pedig már akkor, a jegybanktörvény szokatlan időzítése és az IMF-tárgyalások emiatt történt megszakítása kapcsán felvetették: a tartalék feletti rendelkezés kérdése lehet a magyarázat mindenre."

Itt olvashatod bővebben:

index.hu/gazdasag/magyar/2012/01/03/devizatartalek/

Peterpapo 2012.05.30. 23:04:16

@verőköltő bodobács:

Hihi! :)

Olyan blogon is ez megy, amely arról szól, hogy tudósok tettek egy felfedezést valamiről, ami jó az embereknek. Az első, vagy a második hozzászólás az volt, hogy azoknak a szemét zsidóknak már biztos van olyanjuk.

Félre ne értsd! Veled értek egyet, de amit szeretnénk, az csak álom marad még minimum 100 évig. És még utána sem biztos, hogy valóra válik. Legfeljebb csak akkor, ha egyetlen egy ember marad a Földön. Szomorú, de ez van.

komplikato 2012.05.30. 23:38:55

@c1582523: "Hát az mszp alatt folyamatosan nőtt az államadósság, ..."
1972 óta mindig Most is. A vita tárgya a mértéke lehet, legalább is MÉG.

"... meg jóval nagyobb hiányokat dobtak össze, ..."
Az ideit nem tudták überelni és még csak május vége van.

komplikato 2012.05.30. 23:41:31

@c1582523: Tippelhetek? Azért hívják tartaléknak mert nem kéne elkölteni?

komplikato 2012.05.30. 23:46:45

@rockjano: "A legszebb az hogy az MSZP valódi politikai cselekvés nélkül kezdi a Fideszt behozni a közvéleménykutatásokban... "

Én bevallom, meglepődtem. Azt hittem nagy nagy tartalékai vannak a Fidesznek, soha el nem fogyó ... különben semmi nem indokolja a "bátorságukat". tévedtem,mert tévedtek.

rockjano 2012.05.30. 23:52:44

@komplikato: Várjunk meg azért más közvéleménykutatásokat is persze de ez annak a hatása lehet hogy meghozták az első néhány valódi adóemelő intézkedésüket és nem ez lesz a legutolsó mert nem lesz jobb a helyzet a következő években sem

És mi lenne ha lenne egy potens ellenzéki erő???

2012.05.30. 23:59:33

@LMP=SZDSZ: "Vegyél hozzá kaftánt. "

Miért? Török?

2012.05.31. 00:06:11

@LMP=SZDSZ: "Kende" lovasíjász kaftán - Íjászruhák áruháza - íjászruhák áruháza"

Ha, hogy a honfoglaló magyarok is!
Namost: miért kell az LMP-hez kaftán?
Látod, ezért nem szabad Álmos-an hont foglalni.

kalapocska 2012.05.31. 02:57:14

hat ne haragudjon senki en orulok ha nem a magyar emberek penzet koltik politikara. nem ertem Lazart. Miert pozitiv a magyar penzt kolteni (magyar??) politikara? Amerika kb mind a ket partja konzervativ a magyar mercen ( de mindenesetre a Republikanusok nagyon azok) tehat az amerikai politika miert is rossz a Fidesznek??
tiszta logikai bukta ez az erveles mind a ket oldalrol.

villamos alóli kacaj 2012.05.31. 03:35:19

Annak az exponálása,hogy " Magyar Vagyok " csak itthon divat.
" Odaát" már nem annyira menő (az odaát-ba már a keletet is beleérthetem).
Azért az nem semmi, ha valaki Magyarországon nyíltan és hangsúlyosan meri vállalni a magyarságát (a többi micsodákkal is szemben?).

Willy 2012.05.31. 07:03:38

Kedves Poster!

"ma már csak azzal tud védekezni"?
Te hol éltél az elmúlt 10 évben? Ezzel nyert választást, hogy ő nem MSZP mikor előtte sikeresen demonizálta.
Szar volt azis, de nem azért mert "kommunista" (mert a fidesz nagyobb bolsi) hanem mert dilettáns.
Egyben igaza van OV-nek a kormányzat egyik legfontosabb mérője a határozott irány. Így van, ebben is szar volt az előző (főleg azért mert nem volt meg az eszköze 2/3-ad és a despota felfogás is kisebb a másik csapatban)
Szóval igen ez fontos kérdés, közvetlenül ezután jön a kérdés, jó e az az irány?
Na igen ám kedves Viktor itt a hiba, mert a megbokrosodott ló is határozott irányba tart, és sajnos.

twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX · http://freewaresoftwarenews.blogspot.com/ 2012.05.31. 07:09:33

Meg az a szerencse, hogy Lezer Janos nem mondta azt a vegen, hogy Ufff!

Roy 2012.05.31. 07:22:33

@Kőmíves Kelemen: Én is attól félek, hogy nem lesz megállapodás, és Simor távozása után lenyúlják (ellopják) az MNB tartalékot.
Nos akkor lesz igazán vége ennek az országnak.

Roy 2012.05.31. 07:42:29

@Reterro: Látszik mennyire útálják Szlovákiában a magyarokat.
Nem lehet az, hogy a szlovákiai magyar gyűlölet csak bizonyos magyarországi magyar fejekben létezik?

Romboljuk le a modern világot... (törölt) · http://www.youtube.com/watch?v=9vq63q45qfk 2012.05.31. 07:44:47

@villamos alóli kacaj:
Dehogyis, maraggyá már az ilyen fasságokkal. Tudod milyen hazafiak például a finnek? Kurvasok ember elmegy önkéntes, hazafias oktatásokra, hogy mit kell csinálni ha jönnek a ruszkik például. Hogyan kell túlélni az erdőben kaja nélkül meg minden. Mondanál nekik ilyet, szerintem leköpnének. Azt mondanák neked, hogy látszik hogy Magyarországon 40 évig kommunizmus volt meg 20 év véleményterrorsita zsidó áldemokrácia.

zöldveltelini 2012.05.31. 08:13:13

@c1582523: Te meg egy hülye fasz vagy, menj nyald ki a vezéred és csatlósai seggét még mélyebben.

Peterpapo 2012.05.31. 08:22:02

@Somló November:

Mert a finnek tettekkel mutatják, hogy hazafiak, de az itthoniaknak csak a szája jár. Ha igazi hazafiak lennének, rendesen fizetnék az adót, stb. Ja és a finnek biztos nem mondanak olyat, hogy véleményterrorista zsidó demokrácia. Te, nagy magyar....

nu pagagyí 2012.05.31. 08:27:52

Azért árulkodó Lázár beszédéből az a rész, hogy az MSZP-t és az LMP-t vádolja külföldi pénzek elfogadásával. Nem érti, hogyan működhetnek még mindig ellenzéki pártok, amikor az ország minden szegletét megszállták és a magángazdaság, civilszféra szándékos tönkretételével pénz, csak ellenőrzésükkel juthat bárhová. Talán ennyiből is látható, hogy valóban egyeduralomra törnek, csak még vannak hibák.

LMP=SZDSZ 2012.05.31. 08:41:01

@Roy:

Próbáld ki te faszkalap. Költözz oda és legyél magyar kisebbség.

Persze ha úgy vagy "magyar" mint ákos kertész, akkor inkább izraelt javaslom.

LMP=SZDSZ 2012.05.31. 08:43:14

@Könnyen elkaptuk, uram!:

Ti tudjátok miért hordtok kaftánt jehuda.

Palkovics Ede 2012.05.31. 08:44:45

165 éve még mindig aktuális...

Petőfi Sándor: A szájhősök

Meddig tart ez őrült hangzavar még?
Meddig bőgtök még a hon nevében?
Kinek a hon mindig ajkain van,
Nincsen annak, soha sincs szívében!
Mit használtok kofanyelvetekkel?
Évrül-évre folyvást tart a zaj,
És nem ott-e, ahol volt, a nemzet?
Nincs-e még meg minden régi baj?

Tenni, tenni! a helyett, hogy szóval
Az időt így elharácsoljátok;
Várva néz rég s oly hiábá néz az
Isten napja s a világ reátok.
Nyújtsátok ki tettre a kezet már
S áldozatra zsebeiteket,
Tápláljátok végre a hazát, ki
Oly sokáig táplált titeket.

Áldozat s tett, ez a két tükör, mely
A valódi honfiút mutatja,
De ti gyáva s önző szívek vagytok,
Tettre gyávák s önzők áldozatra.
Hiszem én, hogy, mint a fák tavasszal,
Megifjodnak a vén nemzetek,
De ti hernyók új lombot nem adtok,
Sőt a régit is leeszitek.

S oh mi vakság! fölemelte még a
Népszerűség őket paizsára,
Az elámult sokaság, miképpen
Megváltóit, karjaiba zárja.
Megváltók? ők a hon eladói,
Elveszünk ez ordítók miatt...
Rólok tudja ellenünk, hogy félünk,
Mert a félénk eb mindég ugat.

Én ugyan nem állok a sereghez,
Mely kíséri őket ujjongatva,
És ha egykor közibök vetődöm,
Nem egyébért lépek e csapatba,
Csak azért, hogy fölfordítsam majd ez
Ál nagyok győzelmi szerekét,
S haragomnak ostorával vágjam
Arcaikra a bitó jelét!

(Szatmár, 1847. augusztus)

nu pagagyí 2012.05.31. 08:51:44

@Somló November: Finnország szerencséje, hogy nem volt sohasem birodalom, így nincs olyan, magát felsőbbrendűnek gondoló réteg, amelyik rabszolgának tekinti saját népét. Magyarország egykori vezetőrétege, mintegy 500 éves gyakorlattal rendelkezik országa kiárusításában az éppen aktuális megszálló részére, nulla szolidaritást tanusítva saját népe iránt. Az ő szellemi utódaik azok, akik kisajátítják manapság a nemzeti jelzőt.

DR. DR. DR. rasztaparaszt 2012.05.31. 08:52:31

Ma nagyon jo kedvem van. Szeretem, amikor a fagyi visszanyal, es az alszent nepnemzeti klerikalbalfaszok szopnak mint a torkosborz:

"A Hit Gyülekezetéhez került a hajdúsámsoni iskola"
index.hu/belfold/2012/05/30/a_hit_gyulekezetehez_kerult_a_hajdusamsoni_iskola/

remelem meg sok ilyen lesz meg az orszagban! Kellems hitgyulizest barmok!
:))))

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2012.05.31. 08:52:40

Hülye vagy Amerikai fiú.

Egyrészt bizonyított tény, hogy az LMP-t és az MSZP-t Amerikából pénzelik.
Az LMP esetén még kétséges, de az MSZP esetén tudjuk, hogy bármikor kiárusítják az országot, eladják a közműveket azoknak akik fizetnek nekik.

Másrészt inkább azon szurkolj te barom, hogy minnél több pályázatot tudjunk lehívni.
Van még mindig több ezer milliárd amit el kell költeni, vagy benyeli az EU.

Pályázz te barom, ne azon sírj hogy akik pályáznak mennyiszer nyernek.

Peterpapo 2012.05.31. 09:04:47

@Palkovics Ede:

Gratula! Ez telitalálat volt! Csak a szájuk jár és azt hiszik, hogy igazuk van, pedig csak ugató kutyák. "Én nagy magyar vagyok!" Közben még az anyjuk sem az. Róluk mindig a Kunta Kinte film jut az eszembe, aminek az volt a címe, hogy Gyökerek.

Peterpapo 2012.05.31. 09:08:52

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:

Te is a slepphez tartozol kicsi rigó? Nekünk mennyivel jobb, hogy magyar nyúlja a pénzünket? Baj ha az engem egyáltalán nem vigasztal, hogy nem külföldi lopja el, hanem magyar? Idióta.

Scagnetti 2012.05.31. 09:14:54

Ebben az a poén, hogy az MSZP is évek óta csak azzal próbálja eladni magát, hogy ők nem a Fidesz.

Tehát mindkettőre csak azért kellene szavazni, mert nem a másik. Szép kilátások.

nemecsek ernő áruló 2012.05.31. 09:18:54

@DR. DR. DR. rasztaparaszt: Érdekese, amikor a Pedofil-szekta kezébe kerültek iskolák, a magadfajta trollok távol maradtak.

villamos alóli kacaj 2012.05.31. 09:29:35

@Somló November:
Más történelem, más kultúra.
Ott az idegen ellenségkép, itt a magyar a "magyar" ellen gyakorlatozik.

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2012.05.31. 09:32:18

@Peterpapo: Nem tartozom a slepphez majom.

Csupán azt mondom hogy neked tök mindegy ki nyer, csak irígykedsz.
Életedben egy érettségit ha össze bírtál hozni, de a pályázat íráshoz ratyi vagy.
Csak sírsz.

Pedig elkölteni való pénz van szarásig.
Annyi pályázati pénzt kell még elkölteni, hogy beszarás.

Ezért aztán nem sírni kell, meg irígykedni, hanem pályázni.
Már ez nem neked szól, hanem azoknak akiknek van cége, és tudnak 2 mondatot önnállóan megfogalmazni.

Peterpapo 2012.05.31. 09:50:05

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:

Szövegértelmezésből nulla vagy az jól látszik. Talán ezt megérted:

"14. A kormányváltást követően az egy pályázat mellett megvalósult pályázatok aránya 7 százalékponttal, 53,4%-ról 46,2%-ra csökkent és némileg nőtt a közbeszerzési eljárásoknál a beadott pályázatok átlagos száma is."

Ha rogyásig van pénz miért csökkent a megvalósult pályázatok száma? Megmondom Neked, mert buta vagy hozzá. Bár így sem biztos, hogy megérted. Azért csökkent, mert azokra nem a haverok nyújtottak be pályázatot.

Tudod mit? Még egyszer megkérdezem: Mennyivel jobb az nekem, hogy a haverok lopják el a pénzünket, mint külföldiek? Meg is válaszolom, mert erre is képtelen vagy a troll agyaddal. SEMMIVEL.

Ha olyan messze laknál, amilyen hülye vagy, a Holdon lenne a lakásod.

Roy 2012.05.31. 09:54:51

@LMP=SZDSZ: Mond nem tudsz normálisan írni? Elég bunkó vagy.
Különben meg ki kérdezett?
Te is csak a Magyar Nemzetből értesülsz a szlovákiai kisebbségről?

Balt 2012.05.31. 10:17:38

@Kőmíves Kelemen: Akkor léccilécci fáradj egy brit blogra Cameront (vagy akit tetszik) ekézni! A soha viszont nem látásra!

Balt 2012.05.31. 10:23:26

@melchi zadok: Azon röhögök reggel óta, hogy nagy diadalként vezették fel az atv-n az aktuális Tárki-kvkutatást, mely szerint "kis híján összeér az MSZP és a Fidesz támogatottsága", amit aztán grafikusan is ábrázoltak:
Fidesz: 16%
MSZP: 15%
Jobbik: 21%

atv.hu/cikk/20120530_tarki_az_mszp_szintjere_csokkent_a_fidesz_tamogatottsaga

:))

2012.05.31. 10:23:47

@LMP=SZDSZ: De te láthaatóan nem tudod, kik hordanak kaftánt.

2012.05.31. 10:28:28

@LMP=SZDSZ: Sorold fel a leghíresebb tíz magyart! Ne legyen közte sváb, zsidó, szerb, szlovák! csak tizet kérek!

Scagnetti 2012.05.31. 10:29:31

@Balt: A Jobbik 21%-a hogy jött ki? Ne keverjük már a teljes népességen belüli méréseket a pártválasztókkal, mert ehhez hasonló fals eredmények jönnek ki!

DR. DR. DR. rasztaparaszt 2012.05.31. 10:43:26

@nemecsek ernő áruló: szopjatok.
zene fuleimnek, ahogy slattyog a szatokban az "adjuk a katkoknak a sulikat" broki! :)

nemecsek ernő áruló 2012.05.31. 10:45:07

@DR. DR. DR. rasztaparaszt: Az én értékrendem szerint senkinek nincs joga a hitgyüli ellen akármit is mondani, aki a pedofiloknak oda meri adni a gyerekét. Egy kutya mind. Szekta-szekta.

DR. DR. DR. rasztaparaszt 2012.05.31. 10:46:00

es remelem a mazsihisz is lenyul egy rakat gimit, csak hogy erezzetek a torodest! :)

DR. DR. DR. rasztaparaszt 2012.05.31. 10:49:13

@nemecsek ernő áruló: akkor olvasd el, mit irtam

en mellyen ellenzem, hogy vallasi iskolakat fabrikaljanak az oktatasi intezmenyekinkbol, azzal az uruggyel, hogy elobb kifosztja oket az allam, es a legatyasitott onkormanyzatoknak nem hagynak mas menekulesi utvonalat.
Viszont annak orulok, hogy kibujt a szog a zsakbol, a faszanyos fideszdroidoknak csak akkor szep a mese, ha az o kedves egyhazuk nyulja le a zsakmanyt.
Hat ezert orulok annak, hogy most szopila van.

DR. DR. DR. rasztaparaszt 2012.05.31. 10:53:54

kar hogy valamelyik satanista szekta nem bulizta ki maganak a "tortenelmi egyhaz" statust, elvegre a satan is punkt olyan idos a mese szerint, mint a jozsika.
Uuuugy megneznem azt a rofogest, amikor a satanistakhoz kerul egy ovoda :) :) :)
Az gyonyoru lenne! :)

Macropus Rufus 2012.05.31. 11:08:07

tetszik ez köpdösősdi: te vagy komancs, nem hanem te.

A baj, az, hogy ugyan abban a szarban ülünk mind. A komancsnak úgyan úgy a pofájáig ér mint a nem komancsank.
Ki kellene mászni, de mi csak komancsozni meg názcizni meg a faszmotudjamégmit tudunk csinálni. Feltételezem ha egy ház lángogban áll akkor a tisztelt feljebb említett bagázs azon vitázik a lángoló házban a családjával, hogy ki volt a hibás...
Erre mondom, hogy igazán okos nép a magyar és megérdemli a sorsát.

NEM MINDEGY 22 ÉVVEL A RENDSZERVÁLTÁS UTÁN KI A KOMANCS ÉS KI NEM??? Most állitólag nem komancsok vannak hatalmon, de úgy viselkednek, hogy Rákosi is megirigyelné. Elözőleg meg állitólagos komancsok voltak hatalmon és azok meg úgy viselkedtek, hogy egy vadkapitalista (az örömétől) könybelábadt szemekkel nézte mit is csinálnak.
Na akkor kiafaszomatérdekel, hogy ki a komancs és ki nem az?
Az embert mindíg a tettei határzzák meg, soha nem a szövege.

Tudjátok, ha egy állat úgy totyog mint egy kacsa, hápog mint egy kacsa úgy is néz ki mint egy kacsa, akkor az kacsa, hibáa állítja magáról azt, hogy nyúl.
Ez ilyen 1xü.
De úgy látszik ebben az országban még nem szokás a szemet használni nézésre/látásra, inkább a füll az ami ezt a szerepet átveszi.
Hát csak így tovább, előlre a sehová nem vezető úton...

Dr.Zemberevő 2012.06.04. 09:04:50

@Kőmíves Kelemen: Jól látod!
Ezek a hitvány parazita pondrók meg a parlamentben kis viccekkel húzzák az időt.
Hogyaszongya a Lárvaarcú: ezt a törvényt mégse szavazzák meg, mert nem fog tetszeni az IMFnek, inkább dolgozzák át egy picit pár hét alatt.
süti beállítások módosítása