Az amerikai fiú

Blogunkon Az amerikai fiú című regény részleteit, véleményeket és álhíreket olvashattok.Itt találkozik a '80-as évek csukamájolaj-ízű valósága paranormális mindennapjaink részleteivel. A fejlécben szereplő kép Jan Erik Paulsen munkája.

Eddigi látogatóink száma

Csatlakozz hozzánk a fészbukon!

Sorok Között

Nincs megjeleníthető elem

Figyelj csak, ez érdekes!

Fekete György: Hogyan építsünk diktatúrát

2012.12.04. 08:55 Spejbl

mucsarnok_3.jpgEz egy rövid poszt lesz. Egyetlen gondolat, néhány mondatban. Nem az a gond, ha az ízlések nem egyeznek, ha esztétikailag, ideológiailag nem ért egyet valaki valamivel. A gond kurvára az, amikor valaki be akar tiltani valamit, amikor meg akarja mondani, hogy mi a jó és mi nem. A legfélelmetesebb pedig, ha ez az ember, aki begyűjtötte a Műcsarnokot, aki egy kulturális Matolcsy, egy dilettáns, mindenféle önkritika nélkül. Kedves Fekete úr, maga, aki elutasítja a kommunizmust, aki fütyül az olyan áldemokráciára, ami itt van, aki liberÁLizmusról bölcselkedik, kérem, saját szellemi börtönébe ne akarjon bezárni egy egész társadalmat.

VÉLEMÉNY

Nagyon rossz irányba mutat az ízlés uniformizálása, a másként gondolkodók, mást vallók sima betiltása, leginkább pedig az, amikor ön azt mondja és gondolja, hogy a kritikai művészetnek nincs helye. Ön egy Kossuth-díjas belsőépítész, tanár, állítólag művész, legyen méltó ehhez. Vagy forduljon orvosához vagy gyógyszerészéhez, mielőtt építeni kezdené szép új világát! Megértését köszönjük! Felebaráti szeretettel: Spejbl (protestáns, vallásgyakorló)

ui.: Abból, amit ön szeretne nem sülhet ki jól, ön sok évtizedet megélt már, még emlékezhet, mit jelent a szó: diktatúra, játsszon is bármilyen színben.

Csatlakozz hozzánk a fészbukon, ha tetszett a cikk, ha hozzánk és Yoda mesterhez hasonlóan te is úgy érzed, hogy komoly zavar van itthon az Erőben, hogy ideje lenne, ha végre rólunk, egyszerű polgárokról is szólna ez az ország, ha bontás helyett építkezés kezdődne.

Ha tetszett a bejegyzés, megköszönjük, ha ajánlod ismerőseidnek!

Fontos: Ha van valami, amit szívesen megosztanátok velünk, akkor azt elküldhetitek erre a címre: azamerikaifiu@gmail.com


Mi is ez Az amerikai fiú? Néhány kölyök története a '80-as évekből folytatásokban... Szóval nindzsák és dobócsillagok, cowboyok és igazi western, úttörők, bicajok, krinolin és irodalom, némi mágikus realizmus meg egy kondér málnaszörp (klikk)... Az egykori szocreál, vöröscsillagos vidéki Magyarország. Meg persze vélemények és álhírek, időnként.

 

166 komment · 1 trackback

Címkék: műcsarnok fekete györgy

A bejegyzés trackback címe:

https://azamerikaifiu.blog.hu/api/trackback/id/tr704944386

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Nemzeti konzultációval mindent lehet? 2012.12.04. 18:57:52

Újabb nemzeti konzultáció a határon - most éppen a hajléktalanok témájában és a megyei jogú városokban. És miért? Legfőbb taláros testületünk nemrégi döntése miatt, röviden: Orbán Viktor szerint "ésszerűtlen az Alkotmánybíróság döntése, amely kimo...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2012.12.04. 17:57:54

@sárospataki lány: Jaja!

Soha nem kaptak lóvét, kitüntetést a jobboldaliak amikor a szocik regnáltak!

Olyan sem volt, hogy nem fogtak kezet a nyakas jobbosok a miniszterelnökkel.

nandras01 2012.12.04. 17:57:55

@Ya Basta!:
"oreg korara mindneki meghulyul kicsit.
lehet ezt szeretni es mosolyogni rajta"
well, de ha ez az öregkorára meghülyült baromarcú, hatalommal és egy zsák (állami) pénzzel kezdi eljátszani a prokrusztész- ágyat, akkor azért már nem annyira őszinte az a mosoly...

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2012.12.04. 17:59:41

@Gattopardo:
Te tévedsz..

Ti vagytok a kultúr nácik, akik a keresztényeket magyarokat szapuló hazaárulókat véditek, mikor végre elmozdítják őket posztjaikról.

septem 2012.12.04. 18:00:40

@Beru: na, ez szép volt. alapvetően egyetértünk. de, ízlések és pofonok. nekem jobban bejön a fekete féle vonal, mint a kakis művészet. ez nem ki a magyar kérdése.

Anti Anyag (törölt) 2012.12.04. 18:02:03

@Az igazi Sipi - Citizen of European Union: Nem a liberalizmust utálom, hanem akik a nevükben fellépnek, többek között az ilyen pszichopatákat, akik le tömeg-gyilkosozzák a másikat a véleményükért.

Egy gyógyszeres kezelés való neked nem a politizálás.

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2012.12.04. 18:02:42

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: Egy keresztények elsősorban keresztények és csak másodsorban magyarok.

Anti Anyag (törölt) 2012.12.04. 18:04:32

@Stefánia kisasszony ✠ peenemündei tündérke ✠: Nagyon helyes, hogy végre elindul egy olyan folyamat, amelyben felszámolják a liberális hitbizományokat.

Onnan is látszik, jó helyre nyúltak, hogy megy a visítozás. Remélem, jönnek a többiek is.

Beru 2012.12.04. 18:08:58

@septem: nekem meg egyik vonal sem jön be, de ez saját vélemény. És nem fogom kijelenteni, hogy mi a jó. De akik kijelentik, hogy mi a művészet, mi a jó, mi a helyes, milyen a jó művész, vagy a jó hazafi, nos az nekem ugyanolyan, mintha megmondanák, ki a jó magyar. Semmi joguk erre a pártkatonáknak.

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2012.12.04. 18:11:14

@Anti Anyag: Csak a hit és az egészséges nacionalizmus az, ami segít megőrizni a nemzettestet!
És az egészséges nemzettest megőrzésének eszköze annál sikeresebb, minél jobban ajvékolnak a liberálisok!

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2012.12.04. 18:12:41

@zala:
Kösz..

Észre se vettem hogy közben a komcsi cenzúra ezt a Gyurcsányos videót már elintézte.

Váltottam..

Anti Anyag (törölt) 2012.12.04. 18:13:43

@Beru: A művészeteket legfőképpen az állam szponzorálja, ráadásul a vezetőket is a kormány nevezi ki, ezért valahol mindig megmondják mi a művészet.

Ilyen alapon a jobboldal még mértéktartó, hiszen a ballibsiknél eleve nem lehetett jobboldali vezető és a jobboldali gondolkodású művészeket sem szerették.

Beru 2012.12.04. 18:14:01

@kolbászoszsömle: a nemzettest az milyen? Terhes nőt formáz? vagy izmos munkásembert? vagy sok hazafit összetömörítve? Hogy néz ki az a nemzettest? Mert szerintem csak egy csúnya, mesterséges szóösszetétel, melynek semmi köze a szép magyar nyelvhez. És előzménye sincs az anyanyelvben.

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2012.12.04. 18:16:58

@Beru: Ezt te nem érted!

A nemzettest egy ideál, amit úgy lehet megóvni, hogy vigyáznak rá.
És onnan lehet tudni, hogy épp vigyázva van rá, hogy a liberálisok ajvékolnak.

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2012.12.04. 18:19:20

@Beru:
Minden művész úgy fejezi ki ezt is, ahogy akarja.

Ahogy a liberális testet, közösséget megtestesítő alkotásokat is.
A tányérba tett szardarab pl nagyon találó és kifejező volt ízlésvilágotok számára.

Anti Anyag (törölt) 2012.12.04. 18:36:15

@kolbászoszsömle: Tény, minél jobban visít a liberális, annál megfelelőbb a kormány a többi 99%-nak.

nem várt fordulat 2012.12.04. 18:36:26

ezer százalék most már, hogy stefi ezért fizetést kap.

Beru 2012.12.04. 18:39:12

@kolbászoszsömle: igazad van, tényleg nem értem. Azt hittem az évszázadokig használt "nemzet" kifejezés elég szép, de már látom, ez az új kreálmány, ez az új szó, a "nemzettest" az ideál.
@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: ezt sem tudtam eddig, hogy a liberális test a szart szeretné. Azt hittem van választás és van kultúra a szaron és az Acél-féle kultúrirányításon túl is. Ha ettől leszek liberális, vállalom. Ahogy azt is, hogy egyik sem tetszik.

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2012.12.04. 18:45:08

@Beru: A nemzettest akkor boldog, ha visít a liberális.

@Anti Anyag: Ezért kéne előírni, hogy a papoknak muszáj legyen kúrni a gyerekeket!
KJépzeld, akkor hogy visítana a sok liberálbolsevik buzi, ha most, amikor néha, egyszer egyszer kiderül valami hasonló ekkora feneket kerítenek neki!
Képzeld csak el, az milyen felemelő lenne!
Mindjárt kiderülne, hogy ki az, aki nem nemzeti!

lyia (törölt) 2012.12.04. 18:49:42

A művészet abban különbözik az alkalmazott pártpropagandától, hogy a hatalom mankója nélkül is megáll a saját lábán.

Lehet, sőt, kell is ábrázolni a szart, mert evilágból való, csak szépen kell csinálni.

Az eszményített pártpropaganda soha nem lesz népszerű, mert a csillogó lepel alól mindig kilátszik a hatalmi mankó lólába.

Ellenben egy rakás szar is katartikus, ha "úgy" van ábrázolva.

Ha Szent István magára gyújtja a budit, miközben a Népszava címlapján maszturbáló Staller Ilona négyfelé vágott testét szemléli, az lehet sokkoló élmény, csak "úgy" kell megfösteni.

Ha mindez Alaptörvény-illusztráció, és csak a pénzért születik a mű, vagy a hatalom kívánsága ösztönzi a festőt, puszta kerényizmus (éhező művészeknek: kenyérizmus) az egész.

Silbermann 2012.12.04. 18:50:16

Fekete az Aczél-Pozsgai féle kettős kultúr kampfját valósítja meg a 21. század második évtizedének elején.

Csacsicska 2012.12.04. 18:55:09

Kultúrát irányítani?

Hát hol van itt kultúra?!

ijontichy 2012.12.04. 18:57:18

@bearman: Én viszont látok különbséget. Feketegyuri előtt ugyanis ott van Aczélgyuri példája, hova vezet az, amikor emberek be akarnak tiltani mindent, ami ellenkezik a nézetükkel.
Persze ezért nem igazán Fekete a felelős, hanem az a görény, aki nagyon is számításból helyezte pozícióba ezt az elmeszesedett agyú szerencsétlent. :-(

wmaki · http://szuklatokoruekdemagabiztosak.blog.hu/ 2012.12.04. 19:03:16

Ajvékoltok, mi, libsik???
Aztán majd amikor jönnek a zsidók a lajtoskocsival, és elrabolják hazánk édesvízkészletét, akkor majd ráébredtek az igazunkra, de akkor már késő!

lyia (törölt) 2012.12.04. 19:04:29

@kolbászoszsömle:

Kedves ismeretlen!

A liberális ab ovo nem lehet bolsevik, és nem helyesli, ha a papok gyerekeket kúrnak.

Általában a papságot sem helyesli, de nem bántaná a papságot soha, mert toleráns.

A liberális nem nemzeti, ez igaz, de emberi.

Szemben pl. a nácival, aki nemzeti (vagy inkább faji, már ha ez jelent valamit Európa közepén), de embertelen.

Végül pedig intésünk liberálisoknak és mindenki másnak:

"Jobb a keselyűk, mint a hízelgők közé kerülni, mert az előbbiek csupán a holtakat, az utóbbiak viszont az élőket falják fel." (Antiszhenész)

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2012.12.04. 19:09:12

@lyia: Valld be, hogy ajvékolnál, ha a kétharmad akár csak megengedné a papoknak azt, amit szoktak csinálni!

Sőt, riasztanátok a nemzetközi bérrettegő haverjaitokat a Nyújork-telavív tengelyen.

mrZ (törölt) 2012.12.04. 19:09:23

@Anti Anyag:
A liberális nem visít.
Hanem nevet.
Kinevet.
Téged.
Is.

lyia (törölt) 2012.12.04. 19:10:45

@wmaki: Te tényleg egy maki vagy, majd szólj, amikor az első zsidó lajtoskocsi megérkezett az ezeréves magyar határra, édesvízért.

Mire Izraelbe ér vele, szarrá vámolják a románok, a szerbek, a bolgárok, a görögök, a törökök, a szírek, a libanoniak.

Ha ez neked üzlet, legyen a tiéd ....

windex 2012.12.04. 19:12:33

@Stefánia kisasszony ✠ peenemündei tündérke ✠:

Fekete György egy becsületes, református hitű magyar ember, aki a keresztény ihletésű magyar képzőművészet feltárásának, megújításának és méltatásának szentelte egész életét. Sokoldalú, tartalmas életművet hagy ránk.

Appel Henrik viszont csak egy patkányképű magyargyűlölő judeobolsevik zsidó volt.

van itt egy kis bibi, tündérke. hogy fekete györgy református, magyar, keresztény - stimmel. a feltárás, méltatás, pláne megújítás - na ez már nem stimmel. a megújításhoz olyan szelleműnek kell lenni, a méltatás, különösen minőségi alapon már egy mezei galériás kiállításmegnyitón sem ment neki (pedig csak 12 alkotó volt. amikor rákérdeztek, hogy a munkácsy díjast miért hagyta ki a felsorolásból - nevét se mondta - neki állt feljebb: nem jegyezhet meg minden nevet! nos, ha valaki kiállításmegynitásra vetemedik, és úgy építi azt fel, hogy felsorolja az alkotókat, akkor gáz kihagyni közülük akár egyet is. ja, hogy nem a törlészkedő fajtából volt? hogy nem a patetikus, operettbe illő "szittyamagyar" vonalat képviselte, hanem teljesen oké, mélyérzésű magyar, aki ezzel soha nem veri a mellét? egyértelmű, az ilyen feketének nincs is. ez az egyik gond feketével, hogy nem is a közös gondolkodás, értékrend és érzelmek alapján válogat - bár ezt állítja - hanem a megfelelés, kapcsolatok alapján. na, itt jön az, hogy nem becsületes, ti. a jellemhiba, pláne az ilyen, nem fér ám bele ebbe a fogalomba. aki pedig a személyes véleménye alapján dönt, hogy ki jó művész, ki fér bele, és ki nem, az bizony igencsak hasonlít appel henrikre. és nem távolról, hunyorítva. külön sajnálatos, hogy a gyurkoviccsal, páskándival, makovecz-cel - és feketével is, sajnos - induló akadémia élvonalából eltűntek a kiválóságok, és maradt a hőzöngő középszer, az operettkatona. azt nincs ínyemre agyontömjénezni, ha nem bánod. ha te viszont azt teszed, nagyon nem vagy képben, mondhatni fogalmatlan vagy :-) és az operetthős által vezetett akadémia maga alá söpri az NKA-t is, a nemrég megszüntetett Magyar Alkotóművészek Országos Egyesületének kvázi jogutódját - amibe tekintet nélkül beletartozott és azonos jogokat élvezett bárki, lévén alkotóművész volt, bármilyen tábort favorizált, vagy épp utált - ami, ha objektív, de legalább szakmai alapú ítélkezésre számíthatnánk, rendben van, még ha deklarálják is, hogy milyen irányvonalat kedvelnek jobban ideológiailag, de szakmailag pártatlan lenne - de az elfogadhatatlan, hogy ideológia, kapcsolatok és operettérzelgősség alapján rostálnának ki nívós művészeket. országos szervezetekből, amiknek mindenkit képviselnie kellene, mert azért vannak. ahogy a műcsarnok is azért jött létre a XIX. század végén, hogy az összmagyar művészetet képviselje és mutassa be. (ez ugye nem azt jelenti, hogy minden szar mehet, de különbség a szakmai szűrő, ill. ideológiai szűrő) hát ez régóta nem így van, és szégyene ennek a rezsimnek, hogy kisszerű módon nem ezt valósítja meg. viszont legázol minden szervet, szervezetet, ahol pénzhez, lehetőségekhez, megjelenéshez lehet jutni. és ne keverjük ide a magángalériákat, azoknak nem dolga egy ország, egy nemzet művészetének globális bemutatása. ezeknek a szervezeteknek, intézményeknek viszont igen, de nem teszik. a hatalom erejével és kevély elbizakodottságával dönt a rezsim - talpnyaló szolgái keze áltál - mintha tudná, mi a minőségi gondolat, minőségi művészi munka. dölyfösen basáskodik, nem a dolgát végzi. akárcsak fekete györgy, aki így már nem is olyan becsületes ember, ugye, tündérke? :-)

bürger 2012.12.04. 19:12:40

Fekete Györggyel egy rendkívül buta ember. A jól fésült hajában az esze - egyébként minden rendbe.

Trompf · http://trompf.blog.hu 2012.12.04. 19:13:37

Hagy kérdezzem már meg, mert erről semmit nem olvastam itt sem..

Tulajdonképpen mi a probléma Fekete szakmai pályájával hozzáértésével, azon túl hogy a Fidesz nevezte ki és nem az MSZP ?

hu.wikipedia.org/wiki/Fekete_Gy%C3%B6rgy_%28bels%C5%91%C3%A9p%C3%ADt%C3%A9sz%29

windex 2012.12.04. 19:15:41

kiegészítésül: a fent említett kiválóságok sajnos haláluk okán nincsenek az akadémia élén.

a MAOE jogutódjának pedig nincs köze az NKA-hoz, nem fogalmaztam pontosan, bocsánat!

lyia (törölt) 2012.12.04. 19:16:10

@kolbászoszsömle:

Nocsak!

Szerinted mit szoktak csinálni a papok?

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2012.12.04. 19:17:35

@Trompf: Az baszd meg, hogy ő, mivel református és presbiter, fütyül a demokráciára.

lyia (törölt) 2012.12.04. 19:23:13

Ami a magamfajta liberálist illeti, jelszavam konfuciánus:

"Amit magadnak nem kívánsz, azt ne tedd az embereknek!"

Ezt követi a mindenkori első számú vezetőnek szóló senecai intelem:

"A bölcsesség legfőbb tiszte és tanújele, hogy a szavak és a tettek összecsengenek."

Én ezért nem is tanácsolom senkinek, hogy kúrjon kiskorút, vagy, hogy ne arra figyeljen, amit mondok, hanem arra, amit csinálok ...

Trompf · http://trompf.blog.hu 2012.12.04. 19:23:16

@windex:

Ácsi..
Te bizton állítod, hogy ezidáig minden művésszel szakmailag egyenrangúként bántak minden körülmények között a vezetők ?

Akkor biztosan meg tudod magyarázni, hogy az MSZP miért cserélte le a
A Nemzeti Kulturális Alapprogram vezetőjének, Jankovics Marcellnak leváltása

– A Kulturális Intézmények Igazgatóságát
– A Kulturális Örökségvédelmi Hivatal vezetőjét
– A Millenáris Programiroda Kht. vezetőségét
– A Mafilm Rt.-elnök és az igazgatósági tagokat
– A Nemzeti Kulturális Alapprogram Mozgókép Szakmai Kollégiuma elnökét
...

Csakhogy a kultúra területéről szemezgessek.
vagy az annyira magától értetődő hogy az ide kinevezett MSZP-s káderek függetlenek lesznek, ahogyan az is, hogy Fekete nem az ?

Leginkább az a kérdés ki számára függetlenek ezek, és ki számára nem az Fekete.

Szerintem éppen Fekete és életrajza a garancia arra, hogy a kulturális életet nem érte csorba kinevezésével.

septem 2012.12.04. 19:23:16

@Beru: szerintem túlgondolod.

@mrZ: persze a neten nevet, élőben meg pislog és makog, mint tótawé a pódium beszélgetésen. ha minden kötél szakad elerszt egy nácizást.

Rob67 2012.12.04. 19:24:31

A birok 62 evesesen nyugdijba mennek...
Ez a pelenkazasra szorulo, egyertelmuen agyhalott, soha megnem ertett , sikertelen muveszlelek, egy trotty, miert lehet ennyi idosen is szabadlabon?
Oregek otthonaban lenne a helye gyuri ba.
Ertem hogy haragszik a kadar erara, mert ezzel a hajjal es stilussal csak ruhatarosnak vettek fel.
Valak szoljon az orvosnak hogy gyuriba em talalja a gyogyszeret...

lyia (törölt) 2012.12.04. 19:25:11

@Trompf: Hát, csak az, hogy ő is egy kinevezett művész ...

lyia (törölt) 2012.12.04. 19:28:20

@Trompf: Hát, csorba az nem érte. Törött az egész ...

windex 2012.12.04. 19:28:31

@Trompf: nahát, a wikipédián levő szócikk nem egy kritikai vonalat is felvonultató összegzés ugyan (így gyanakvás nélkül nemigen hagyatkozhatunk rá), de abból is látszik, hogy saját szakmájában és művészként nem durrantott nagyot. inkább a tévében (mikor is? és akkor hogy is lehetett egy református, mélyérzésű magyar tévés? nem kellett "megbízható, rendszerhű" elvtársank lenni?), tanárként (ajjaj, nem ismerős a mondás: aki nem tudja, tanítja?:-), könyvszerkesztőként, stb. élt kellemesen. közben és azóta is mindenféle orgánum elnökeként, funkcionáriusaként olvashattuk/hallhattuk a nevét. vagyis sertepertélő volt, a pálya szélén fontoskodó középszer. hát, lehetne részletezni, de dióhéjban ez a baj a pályájával, és (erősen korlátozott) hozzáétésével. és akkor most már te is tájékozottabb vagy :-) egyáltalán nem lenne baj, hogy a fidesz nevezte ki, ha olyan kvalitás lenne - mint mondjuk az akadémia kiváló társalapítói, gyurkovics tibor, páskándi géza és makovecz imre. de nem olyan. ez a baj, nem a fidesz. mellesleg szépen besimult az MSZMP alá is, ezt, ha olvasol a sorok közt, a tömjénező wikipédiás életrajzból is ki lehetne hámozni. még melleslegebbül érdekes lenne tudni, ki, és mikor töltötte fel ezt az életrajzot ;-) biztos lenne ám meglepetés!

dr kíváncsivagyok 2012.12.04. 19:28:39

@Hattory Hanzo:
" Szegénykém, Fekete egy belsőépítész, a képzőművészethez sok köze ninc"

Ezzel az erővel egy mesterfodrásznak is adhatták volna a magyar kulturális élet irányítását,...hiszen hajszobrász-nak is hívják őket ! Afféle művészemberek...mint Fekete .
( A "Nagyanyám szeme" - vagy mi a picsa című "alkotása " meg egyszerűen szar, egy közepes asztalosmester bármikor csinál olyat !)

Foxtrotty 2012.12.04. 19:31:14

Ez a poszt tényleg rövid lett, pont csak az maradt ki belőle amiről szólni akar

De most tényleg, ki van betiltva művészileg Magyarországon? Tudtok példát mondani Csurka Istvánon kívül?

windex 2012.12.04. 19:31:14

@Trompf: @Rob67: még csak nem is haragszik a kádár érára :-) remekül ellébecolt akkor is

Trompf · http://trompf.blog.hu 2012.12.04. 19:33:20

@windex:
Azt értem hogy te nem hiszel a wikipédiában leírtaknak.

Egyébként a wikipédiát bárki szerkesztheti és a valótlanságokat is bárki bejelentheti, és javítják.

De a homályos utalásokon túl leírnád a valóságot?

És ha megkérhetlek javíttasd a wikipédiát, ha alá is tudod támasztani vádjaidat, hogy másokat ne vezessenek félre Fekete rajongói.

Nekem azért gyanús hogy évtizedeken keresztül semmi gond nem volt vele szakmai körökben sem.
Most hogy a Fidesz kinevezte hopp, komcsi vádak tucatjai látnak napvilágot pl általad is homályos utalásokkal.

Ugye mindketten tudjuk ez a fajta sározás kiknek a módszere ?

Papageno68 2012.12.04. 19:34:09

@lanyi: Van, a részletekről ne kérdezz, csak tapasztalom, nem értem.

windex 2012.12.04. 20:05:15

@Trompf: annyira szar, hogy mindig ebbe futunk bele, ebbe, hogy ha kritika éri az egyik oldalt, előrángatják a másik bűneit. mintha az menthetné, igazolhatná emezek bűneit. de válaszolok: szó sincs arról, hogy az általad felsoroltakat elfogadahatónak tartanám. nagyonis nehezményezem - bár jankovics is megéri a pénzét, de nem azért, mert nem maszopos, hanem mert egy végtelenül hiú, érdekvezérelt ember, aki pl a pannónia rajzfilmstúdiót, (ill. ami maradt belőle) is nyugodt szívvel lehúzta a klotyón, amikor az érdeke úgy kívánta -, és abban is látom a kártékony, részrehajló, kirekesztő tendenciát. pl a többféle szolgáltató- és kultúrműsorokban nem láthattuk a legkiválóbb néptáncos, népzenész, néprajzos, szociológus arcokat, képző- és iparművészeket, akik nem feküdtek jól az aktuális ideológiai vonalon, a művészettörténészi divathullámnak nem feleltek meg, illetve mást gondoltak, mint az aktuális budapesti "vezető" értelmiség. kitűnő alkotókról, tudósokról, koponyákról és arcokról van szó, akiknek mellőzése mindenki kárára vált. és akkor az általad érintett adminisztratív "rend"-ről még nem is ejtettünk szót. a lényeg: ebben a témában - mondjuk kultúrában - létezik egy politika felett álló szempont, én ezt várom el, bármilyen rezsim van, és amelyik nem felel meg ennek az elvárásnak, bukott a szememben. külön szomorúság, hogy a bizakodó ember, miután a szocializmus örökségét részben továbbvivő maszopos rezsim megbukott, reménykedett, hogy az utána következő talán jobban látja, kezeli ezt a kérdéskört és problémát. de csalódnunk kellett. úgyhogy ne kötekedjen velem senki azzal, hogy "de amazok a feketeseggűek", te se, ugye érted, miért ne. remélem, miután több dolgot tisztáztunk, egyetértünk, mert ezek is, azok is minket károsítottak, károsítanak meg

mrZ (törölt) 2012.12.04. 20:18:38

@windex:
hu.wikipedia.org/w/index.php?title=Fekete_Gy%C3%B6rgy_%28bels%C5%91%C3%A9p%C3%ADt%C3%A9sz%29&action=history
A wiki lapokon van egy fül hogy laptörténet. Az utolsó 5kbyte-os javítás dec 1-én névtelen szerkesztőtől.
Az ip cím szerint dunaújváros,
Host name:
netacc-gpn-4-186-237.pool.telenor.hu

zala 2012.12.04. 20:20:17

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: "Észre se vettem hogy közben a komcsi cenzúra ezt a Gyurcsányos videót már elintézte."

nem szerzői jogokra vagy egyéb okra hivatkozással nem lehetett megtekinteni, hanem privát videó volt, de persze lehet, hogy személyesen a főkomcsi kormány viktor tette priváttá zavarkeltési céllal.

windex 2012.12.04. 20:27:30

@Trompf: a wikis cuccnak az a lényege, hogy adatszerűen nyilván stimmel. de az élet más. és ha kicsit is jártas voltál akkoriban abban a társadalmi közegben - képző- és iparművészet, pl - akkor te is tudnád, hogy kiket minek tekintett a szakma. semmi vész, senki nem haragszik senkire, de az emberek általában tudják a másik viselt dolgait, mint faluban a szomszédokét, akiknek nem kellett feltétlenül ellopni a más tehenét, hogy tudják a személyisége szerethető, vagy kevésbé szerethető gyenge pontjait.

engem meg ahgyj békén az ilyen cinikus-cinkos beszólásokkal, hogy mi kinek a módszere. nem fogok személyeskedésbe bocsátkozni, pl nem nevezem meg a galéria-beli incidens résztvevőit, részben mert nem kérdeztem meg őket, hogy beleegyeznének-e, hogy közszemlére tegyem az esetüket, és amúgy sem a személyek a fontosak, részben pedig mert mindegy, a karakter világosan kirajzolódik - a marketinggel szemben.

aztán ne légy pontatlan. nem igaz, hogy ne hinnék a wikinek. de látom, hogy tömjénező a kontextus. lehet ezt így is leírni, amiből az világlik ki, hogy milyen nagyszerű az illető, meg lehet úgy is, hogy milyen tehetségtelen nímand az a bizonyos illető. ugyanazokkal az adatokkal, más hangulatot keltve. ami pedig fekete esetét illeti, akit elkápráztat a díjak és egyéb kiválóságok felsorolása, az nem látja azt, amit csak kicsit élesebb szemmel látni lehet: egy ilyen korú művész-építész kiállítói és egyéb lajtsromát elolvasni rém unalmas, olyan hosszú. már aki aktív. közben a serteperte funkciók is felsoroltatnak, igazolandó emberünk fontosságát, ugye. mert hát a hiúság nagy úr. ám ebből az látszik, hogy aki sok orgánum elnöke, több helyen tanítást vállal, adminisztrátora a művész szakmáknak, az hoppá! nemigen lehet alkotó, merthogy azok nemigen érnek rá az ilyesmire. a tanárok, azaz e szakmákban mesterek pedig nem váltogatják ilyen sűrűséggel az iskolákat, ahol tanítanak, ugye. szóval ne megfogni akarj, hanem értsd jól, amit olvasol. ja, és hogy kinek módszere az efféle élet és életrajz? a fontosságát bizonyítani, és kimaradni nem akaró, hatalomvágyó, hiú, megélhetésért kritikus dolgokar is képes embereké. a valóban jelentékeny művészek, építészek, tudósok, stb. valahogy nem az effajta marketinggel törődnek, láss a szemedtől, ne kötekedj, engem le lehet győzni, de nem az a lényeg, hanem a közeg, amiben élsz és az azt alakító emberek - mint pl fekete. és orbán, aki ez esetben a tájékozatlanság és a jóhiszeműség áldozata, mert azt gondolván, hogy mert fekete a kiváló pásákndi, gyurkovics és makovecz hajójában evezett, akkor ő is ugyanazt jelenti, és rábízhatja a kultúrát. sajnos a mi pechünk, hogy amazok már az örök vadászmezőkön írnak, építenek és rajzolnak, és a középszerű konjunktúralovag maradt itt nekünk bbűvésznek, aki visszaél az amúgy hibásan egyszemélyes döntéseket gyakorló közhivatalnok jóhiszeműségével

Kandabula 2012.12.04. 20:27:34

Nem tudom, mi a probléma. Az Új színházba sem jár senki, Fekete rendezvényeit is kerülni fogják. Persze van probléma, a pénzek mozgása... De hát eddig is tele lett szórva az ország Vass Albert szobrokkal. Ez a bót is telítődik lassan.

windex 2012.12.04. 20:37:04

@mrZ: az ahelyzet, hogy én ehhez nem értek. meg különben is, az adat úgy érdekes, ha értelmezhető is. vagyis ha tudjuk, hogy fekete holdudvara, vagy egy beosztottja készítette, egészítette ki, meg ilyenek, akár a "profi" politikusaink tanácsadóinak, kampány- és sajtófőnekinek, szóvivőinek tanácsára, fényezendő egy kicsit a királyi jogart :-) akkor tudnánk, és csettinthetnénk elégedetten, mosolyogva dőlve hátra a hintaszékben, tajtékpipánk csutoráját szopogatva, bodor füstöt eregetve két korty jó bor között :-) addig marad a látás okán a gyanakvás, és a nem hivatalos, színes és árnyalt múlt ismerete alapján annak biztos tudata, hogy ezt nem egy objektív, a témát alaposan kielemző, mélyen látó írástudó töltötte fel. de ha nem is valami udvaronc, akkor is, legjobb esetben is nagyon felületes író volt, mondjuk ami a mai nyomtatott és elektronikus sajtót jól jellemzi :-)

lanyi 2012.12.04. 20:38:06

@kolbászoszsömle:

Mondjuk a spontán privatizáció nem volt hibáktól terhelt?

Csak az a gond, hogy a liberélisok engedték a cigányokat, meg a zsidókat garázdálkodni?

mrZ (törölt) 2012.12.04. 20:44:49

Van itt egy kis zavar az erőben:

98-ban még így szólt a történet:
Részt vett az 56-os felkelésben és büntetésben volt.
www.valasztas.hu/ve/j51/j51-iwR8CSNWk4xcwiwCmqmA1B-aqg.htm

Az az 56os részvétel mondjuk nem tűnik fel a 96-os életrajzban:
www.mkogy.hu/kepviselo/elet/f193.htm

Anti Anyag (törölt) 2012.12.04. 20:45:40

@Trompf: A liberálisok eleve kedvelik ezt a módszert.

Míg persze maguknál már azért is fel vannak háborodva, ha az illetőről kideríti valaki, hogy zsidó.

Szemét társaság ez nagyon.

windex 2012.12.04. 20:45:47

@Trompf:

"Szerintem éppen Fekete és életrajza a garancia arra, hogy a kulturális életet nem érte csorba kinevezésével."

jajj! ezt csak most láttam! sajnos nagyon tévedsz. fekete és életrajza garancia arra, hogy csorba érte a kultúrát, a kulturális életet. és kérlek, ha nem is hiszed el, legalább gondolkozz, vagy kérdezz utána - de ne politikailag elkötölezett vonalakon. vajon az mond-e neked valamit, hogy amikor kiderült, hogy magához ragadná a műcsarnokot, l. simon lászló első, reggeli nyilatkozata arról szólt, hogy nana, ezt azért nem kéne. (és ugye nem sz áskálódó ellenzéki politikus szólt, hanem a fidesz kulurállamtitkára. aztán nyilván lelőtték a pártközpontban, persze, mert nem ismételte meg, de az első spontán reakció még kicsúszott a sajtó kezei közé... szóval nincs ez rendben sehogysem, és sajnálnám, ha benyalnád a mézesmadzagot :-) ha netán visszaéltek a tájékozatlanságoddal, akkor kezd szimatolni. és mindig mindenekelőtt kételkedj! nyilván abban is, amit én írok, de járj kicsit utána, de prekoncepciók nélkül. amit így szerez az eember, azt nevezhetjük tudásnak :-)

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2012.12.04. 21:00:04

@lanyi: Ha olvasnál is, nem csak írnál, akkor nem kérdeznél ilyen hülyeségeket!

Mindennek a liberálisok az okai.
Még annak is, hogy a jobbik itt nácul.

windex 2012.12.04. 21:00:54

@mrZ: ugye-ugye? zavar az erőben - ez jó :-)

windex 2012.12.04. 21:03:25

@lyia: általában egyetértünk :-) csak egy dologban tennék egy észrevételt: a nemzeti is lehet liberális. és viszont is :-)

@kolbászoszsömle: nem, nem mindennek okai a liberálisok. ha ezt állítod, részrehajló vagy és nem tárgyilagos

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2012.12.04. 21:03:49

@Trompf: Amíg nem kapott korlátlan hatalmat a magyar művészeti élet felett, nyugodtan játszhatott akadémikust.

Ki nem szarja le, hogy demens öreg komcsik egymás hátát lapogatják, címeket adományoznak maguknak?

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2012.12.04. 21:06:31

@windex: Ha olvasnál pl. kurucot, vagy vidéki, stefánia, bloggergéza összest, esetleg mandineret meg konzervatóriumot, tudhatnád, hogy de.
Meg Fekete is megmondta.
Hogy a libeÁLizmus az oka mindennek!

Legyél te is NERkompatibilis!
Mert aki NER az nyer!

windex 2012.12.04. 21:07:09

@kolbászoszsömle: az egészséges nacionalizmust nem érdekli, hogy ajvékol-e bárki. te nagyon el vagy tévedve, túl sok indulat, kevés ráció és tisztánlátás

windex 2012.12.04. 21:11:22

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! halló, gulyás debrecenből a műcsarnok élére került igazgató nem magyarokat szapuló kultúrnáci :-)

@kolbászoszsömle: konzervatóriumot, mandinert olvasok is :-) kuruc túl sok, mert nem elég intelligens, viszont érzelmi, indulati alapú, nem jó

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2012.12.04. 21:17:09

@windex: Pontosan!

Az egészségesen nacionalista embert nem érdekli a liberális csürhe ájvékolása.
Igazából ez a lényege az egésznek!
Csak meg, és teszi a dolgát.
A liberálisok meg ájvékolnak.
Minél jobban teszi a dolgát, annál hangosabban ájvékolnak.

Mint Fekete esetében, aki kimondta az igazat: "azzal számolnunk kell, hogy például Konrád Györgyöt is magyarnak tekintik külföldön".

És ezzel a mondatával bizonyította, hogy méltó arra a posztra, amit elért!

A fidesz érában, amit majd aranykorként fognak jellemezni, lehet a kultúra mindenhatója, Orbán legfőbb főideológusa.

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2012.12.04. 21:19:55

@windex: Ne mondd már, hogy a konzervatóriumot intelligens médiumnak tartod!

Azért vannak határok, aminél meg kell állni!

mrZ (törölt) 2012.12.04. 21:19:59

"1956-ban nemzetőr parancsnok, 1957-ben vizsgálati fogságba kerül."
www.mma.hu/membersform.php?koztestulet=1&ID=2

Nem akárki, "parancsnok"!!!
És természetesen a komenista terror engedi levizsgázni majd pozicióba emeli.
Kérdés van?

windex 2012.12.04. 21:24:43

@kolbászoszsömle:

"A gond azzal van, hogy ő fütyül a demokráciára, fütyül az éppen érvényes Alaptörvényre, és ehhez a jogot abból vindikálja, hogy ő presbiter.

Na, ez a gond, nem az, hogy sajátosan értelmezi a kultúrát.
Hogy egy mocskos BŰNÖZŐ, akit Orbán ráültet a kultúrára"

hát, ezt frankón fogalmaztad meg. velős és lényegretörő, egyetértünk, bár a "bűnöző" nekem kicsit erős

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2012.12.04. 21:26:24

@mrZ: Az azért perképes, ha azt akarod sugallni, hogy besúgott, elárult mindenkit, akit ismert, ezért engedték szabadon a komcsik, és mint zsarolható, megtört figurát tették pozícióba, úgyhogy nehogy ezt tegyed!

Vagy legalábbis határozottan határolódj el attól, hogy a fenti értesüléseket ezzel a céllal osztottad meg a nagyérdeművel, mert azért van olyan a világon, hogy emberi méltóság, amire vigyázni kell.

windex 2012.12.04. 21:31:42

@kolbászoszsömle: na jó... :-) de azt még el bírom viselni a kuruccal szemben, ennyi. amaz meg már annyira, de annyira unintelligens, hogy... szóval érted

viszont feketénél azért azt hinni, hogy méltó a mostani posztjára, mert ezt mondta konrádról - ez sajnos a kortárs és közelmúlt teljes magyar művészetének degradálása. politikai indokból, gondatlan következtetéssel elkövetett "bűncselekmény" :-) nem igaz, nem helyes, nem árnyalt és koncepciózus, nem nyerő gondolat. ha bármelyik másik akadémia alapító (páskándi, makovecz, gyurkovics) lenne most a helyén, az jó lenne - persze akiket liberális csürhének nevezel (és ez is egy finoman szólva kevéssé árnyalt, ezért nem igaz kifejezés) akkor is ajvékolna :-) - de ebben az örömben sajnos nem lehet részünk, mert ők már az örök vadászmezőkön írnak és rajzolnak

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2012.12.04. 21:33:26

@windex: Létrehozott egy szervezetet, aminek szellemisége ellentétben van az alkotmányos renddel, majd puccsot hajtott végre, és a szervezete innentől kezdve, a szándéka szerint legalábbis az Alaptörvényre, a törvényekre fittyet hányva fog diszponálni az Alaptörvény által neki biztosított erőforrások felett.

Az államellenes szervezkedés és puccs minden államban bűncselekmény, legyen az diktatúra, vagy demokrácia, míg a törvényekre fittyet hányva az állam pénze felett diszponálni itt legalábbis hűtlen kezelés.
Ha ezt milliárdos tételben csinálja, akkor különösen nagy értékben elkövetett minősített esete.
Aki ezt csinálja, az bűnöző.

NA YA! 2012.12.04. 21:38:56

Már akkor filmet készítettek fekete elvtársról:
www.youtube.com/watch?v=AS1HIThPcz8

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2012.12.04. 21:41:23

@windex: A fidesz-érában, Orbán igazságát kimondva kulturális mindenhatóvá válni...

Ez minden igazi, konzervatív szemléletű művész álma!

És képzeld, milyen felemelő lehet egy ilyen szervezet tagjának lenni!
Egy szervezeté, mely a gránit-szilárdságú Alaptörvényben is nevesítve vagyon!
Egy helyen szerepelni az pl. emberi jogok garanciájával (mínusz hajléktalanok), egyenértékűnek lenni velük.

Hát van-e magasztosabb dolog ennél?
Fidesz által elismert művésznek -FÁEM-nek lenni?

windex 2012.12.04. 21:59:37

@kolbászoszsömle:
"Létrehozott egy szervezetet, aminek szellemisége ellentétben van az alkotmányos renddel, majd puccsot hajtott végre, és a szervezete innentől kezdve, a szándéka szerint legalábbis az Alaptörvényre, a törvényekre fittyet hányva fog diszponálni az Alaptörvény által neki biztosított erőforrások felett.

Az államellenes szervezkedés és puccs minden államban bűncselekmény, legyen az diktatúra, vagy demokrácia, míg a törvényekre fittyet hányva az állam pénze felett diszponálni itt legalábbis hűtlen kezelés.
Ha ezt milliárdos tételben csinálja, akkor különösen nagy értékben elkövetett minősített esete.
Aki ezt csinálja, az bűnöző."

ez elvben remek. az ördög a részletekben rejlik. az akadémia létrejöttének eredeti oka, majd célja ne egészen az volt, amit írtál - puccs meg ilyenek - hanem hogy lássa a társadalom, kiktől fosztja meg őt az aktuális rezsim, ill. hogy azok, akiket negligálnak, legalább erkölcsi elismerést kapjanak a kitűnő munkáért, vö. alternatív kossuth díj a maga 1 forintjával. és az, hogy fekete is ott bábáskodott, nem jelenti azt, hogy nagyágyú lett volna, és ahogy azt a ma már sajnos halott nagyformátumúak kezelték, rendben volt ám, szóval azok nem voltak bűnözők, még a fenti, általad vázolt értelemben sem. aztán ők meghaltak, és középszer uralma alatt az adminisztratíve felemelkedő akadémia sebes lecsúszásba váltott - kiváló jobboldali gondolkodású művészek fáznak attól, hogy bekerüljenek. persze abban meg igazad van, még a cashmilliárdoktól eltekintve is, hogy a vigadó és a műcsarnok (!) tulajdon lett (ezt nem bírom megemészteni, miért?! miért nem elég, ha az államé marad és ők használják?) az már bűnözés. és bűnöző az, aki elveszi, ahogy az is, aki odaadja. szóval a végén csak igazad lett :-)

Anti Anyag (törölt) 2012.12.04. 22:16:43

"Mint Fekete esetében, aki kimondta az igazat: "azzal számolnunk kell, hogy például Konrád Györgyöt is magyarnak tekintik külföldön""

Nekem nagyon szimpatikus ez a Fekete.

Most már azt is értem, miért van ekkora ajvékolás miatta.

windex 2012.12.04. 22:27:38

@Anti Anyag: dehogy érted :-)nem fekete a szimpatikus - azt csak hiszed, mert azt látod bele, ami neked szúrja a csőrödet, csak hogy szalonképes legyek :-) elég szomorú, hogy nem tájékozódsz rendesen, és kebledre ölelsz olyat, akit nem kéne, csak mert ezt mondta konrádról, aki neked sem a szíved csücske. a világ árnyaltabb, mint hogy frankó lenne az "ellenségem ellensége a barátom" elv. na ezek után jön a pofára esés :-)

windex 2012.12.04. 22:31:18

@Anti Anyag: dehogy érted :-)nem fekete a szimpatikus - azt csak hiszed, mert azt látod bele, ami neked szúrja a csőrödet, csak hogy szalonképes legyek :-) elég szomorú, hogy nem tájékozódsz rendesen, és kebledre ölelsz olyat, akit nem kéne, csak mert ezt mondta konrádról, aki neked sem a szíved csücske. a világ árnyaltabb, mint hogy frankó lenne az "ellenségem ellensége a barátom" elv. na ezek után jön a pofára esés :-)

MacChicken (törölt) 2012.12.04. 22:40:05

Konyorgom, hogy valaki jo alaposan dugja mar meg Stefania kisasszonyt! Ha ronda meg fizetek is erte, csak vegre kieleguljon.

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2012.12.04. 22:52:39

@windex: " persze abban meg igazad van, még a cashmilliárdoktól eltekintve is, hogy a vigadó és a műcsarnok (!) tulajdon lett (ezt nem bírom megemészteni, miért?! miért nem elég, ha az államé marad és ők használják?) "

Ha a kormány nem ad pénzt az Akadémia működéséhez, akkor a tulajdonuktól fájó szívvel kénytelenek lesznek megszabadulni, így lesz majd valamelyik havernek, haveri cégnek Műcsarnoka, Vigadója.

Tiszta győztes szitu.
Ha Orbán győz, övé a kultúra, ha nem ő győz, akkor a nem fidesz kormány vagy az orbáni kultúreszményt pénzeli, vagy átjátssza ezt a két épületet (plusz a sallang) neki.

Egyszerű ez! Él az, aki eleven.

Hunor Levente 2012.12.05. 00:44:09

Elképesztő ez a Fekete György videó. Ennek a gyalázatos vallási elnyomásnak nem tudom mikor lesz vége.
Fekete György szövegében már a keresztény kultúrára épülő Magyarország elgondolása is vitatható, de ezt figyelmen kívül hagyva: a keresztény kultúra nem azonosítható - ahogy azt lényegében F.GY. teszi - egy az egyben a keresztény vallással, hanem valamiféle keresztény elemek meglétét jelenti. Illetve a felhasználásukat műalkotásokban. A jelen diktatúra ez utóbbit korlátozza. Akkor is, ha csak a terjesztését akadályozza.
(Egyébként, ha Fekete György 80 éves, akkor mit keres egy kormány által megbízott szervezet élén, miért nem vonult nyugdíjba, csak azért, mert nem bíró?)

De hová tűnt Columbo felesége? 2012.12.05. 02:24:58

@lanyi:

"Most komolyan...

Van olyan idióta, aki azt hiszi, hogy az ország vagy a saját nyomorának az okozója a zsidóság vagy a cigányság? "

Annyira szépen fogalmaztad meg a kérdést.

A válasz egyszerű: nagyon sok ilyen idióta van!
Ők azok, akik elfelejtik, hogy történelmünk során hogyan vájta ki magyar magyarnak szemét.
Ők azok, akik nagy magyarnak vallják magukat, így aztán zsidóznak és cigányoznak, ami kétélű: egyrészt önnön gynegeségeikről terelnék el ezzel a figyelmet (ti: hazánk múltjával sem tudnak/mernek szembenézni), másrészt a harc/ellenségkeresés a lételemük, ami mentén szerintük bizonyítást nyer magyarságunk kizsákmányolása.

@Hunor Levente:
"Egyébként, ha Fekete György 80 éves, akkor mit keres egy kormány által megbízott szervezet élén, miért nem vonult nyugdíjba, csak azért, mert nem bíró"

Fekete GYörgyről az a hír járja, hogy a régi rendszerben masszív kommunista volt, az államhatalom kiszolgálója.
Ha ez igaz, akkor mindenki döntse el maga, hogy a fidesz vajon miért egy ilyen embert otl a kultúra arcába.

@kolbászoszsömle:

"Az ország bajának oka nem a zsidóság és nem a cigányság, hanem a liberálisok, akik hagyták ezeket az elemeket országrontani!"

Neked láthatóan nem sikerült túl sok történelemórán részt venned, mert ha ezt megtetted volna és figyeltél is, akkor tudhatnád, hogy Magyarország legnagyobb hibája a magyar-magyar belviszály. Ezeréves múltunkból kérlek mondj 100 évet (ez 10%), amikor zsidók és cigányok kormányoztak.

"Csak a hit és az egészséges nacionalizmus az, ami segít megőrizni a nemzettestet!
És az egészséges nemzettest megőrzésének eszköze annál sikeresebb, minél jobban ajvékolnak a liberálisok!

Ez pedig akkora blődli, hogy szinte fájdalmas. Az egészséges nacionalizmus rendben van, de ez a nemzettest duma már kissé avítt, nem gondolod?
Amit pedig a liberálisokról írsz, azon jót röhögnének például az amerikaiak.

Ahogyan a magyar töténelemről, úgy a liberalizmusról sem tudhatsz túl sokat.
Régóta botlom a neten hozzászólásaidba, láthatóan túlfűtött önbizalommal és némi agresszivitással próbálod ellenúlyozni vélhető és komoly hiányosságaidat.

@Anti Anyag:
"Nekem nagyon szimpatikus ez a Fekete.
Most már azt is értem, miért van ekkora ajvékolás miatta."

Hogy miért van az ajvékolás? Mert Fekete (állítólag) vérkomcsi fickó, azért. Az, hogy neked ez így bejön, nem lep meg, ha a fidesz is bejön...egy tőről fakadnak.

Jobbérzésű emberek viszont nem szeretnek volt komcsikat látni fontos pozíciókban - még akkor sem, ha ez manapság bevett gyakorlat...

gabest1 2012.12.05. 07:12:55

Ki az a Fekete György? Melyik nyugdíjazott szubkultúra része a Műcsarnok? A népesség 0.1%-a vagy 0.01%-a érintett?

felcsutisuttyo 2012.12.05. 07:26:05

Ki a F. ez??? a Fekete György? VALAMI ORBÁN APRÓD????? VAGY UDVARI BOLONDJA?????? --vagy csak sima segg törlője???

Guszti2004 2012.12.05. 07:43:28

Feketével annyival van csak több baj mint akárki mással akit egy bármilyen kormány kinevez akármilyen felelőtlen pozícióba, hogy az öltözkôdésén éz frizuráján látszik hogy dilis. Az embek nem tolerálják, ha nem hazudnak nekik. Pl Gyurcsány is akkor került parkoló pályára, amikor először igazat mondott. Ezért van több gond Matolcsyval is mert a fizimiskája elárulja a lényegét. Legalább próbáljanak becsapni.

Rendíthetetlen Álamkatona 2012.12.05. 08:07:19

@Feketecsuklya: Hol volt magyargyalázó szar kiállítva?

Györffy László "Nem érzek hálát, amiért részt vehetek a teremtésben" című művéről beszélsz?

Hol volt abban magyarokról szó? Magadra vetted? (De az nem igazi szar volt ám, csak műanyag, azt ugye tudod?)

Én sem tartom jó műnek, sőt kimondottan szarnak (haha). De magyargyalázónak? Kereszténygyalázónak? Nem.

sárospataki 2012.12.05. 08:29:46

@SPYD3RM4N: nem, ez jól van így, Magyarország egyik rákfenéje, hogy valami álságos erkölcsiségtől hajtva nem mondjuk ki az igazat, szégyenkezünk miatta, mint az egyszeri család, amelyik veszekszik, nincs szeretet, de kifele gondosan ügyel az arcára. Már baloldalról is jön a "gondolkodó ember mindig baloldali", meg a nyílt kinyírósdi világnézeti alapon, ez egyel jobb annál, hogy ugyanezt csinálják, csak szégyenkezve. Ez ugyanis megnyitja az utat a gyógyuláshoz, vagy a pusztuláshoz, de végre elmozdulás van.

Feketéve meg nem az a baj, hogy makoveczista, mert az önmagában nem rossz dolog, hanem hogy egy világraszóló faszkalap.

windex 2012.12.05. 12:54:39

@kolbászoszsömle: általában nem vagyok híve a látszólag sem szabályos megoldásoknak, de a műcsárda esetében remélem, hogy bárki jön ezek után, elveszi tőlük. lehet választani: az úr adta, az úr elvette, avagy ebül szerzett jószág ebül vész el :-) aztán kerítsenek valami házat, ami nem jelképértékű. és persze remélem, hogy fekete - tekintettel hajlott korára - nem húzza már sokáig ezt az épp soron levő "elnökséget", töretlen örök optimizmusom által vezérelve pedig remélem továbbá, hogy az őt követő góré, ha nem is olyan kvalitású lesz, mint a már halott alapítók, de feketét fényévekkel múlja felül úgy humánkompatibilitásban, mint szakmailag és tág látókörűségben, pl

windex 2012.12.05. 13:33:43

@sárospataki lány: "Feketéve meg nem az a baj, hogy makoveczista, mert az önmagában nem rossz dolog, hanem hogy egy világraszóló faszkalap"

tömör és pontos :-) hehe

@De hol van Columbo felesége?: hogy fekete masszív kommunista lett volna, kétlem. már abból kiindulva, hogy szerintem a kommunistaság elsősroban meggyőződés. hát, fekete inkább opportunista volt. annak idején olyan állásokat töltött be, amihez bizalminak kellett lenni - tévé, könyvszerkesztés, ilyenek. azt nem engedték olyannak, aki harcos máskéntgondolkodó volt :-) ugye. mondjuk keresztény, református, presbiter, nagyonmagyar - az antiklerikális, internacionalista alapú világban ezt nemigen jutalmazták tévés, könyvkiadói állásokkal :-) azt mondja fekete, ugye, hogy "megpróbáltunk a szocializmuson belül élni a szocializmuson kívül". szerény meglátásom szerint ha valaki nem akar kollaborálni, akkor a komcsi idők alatt eltervezgeti a belső tereket, esetleg rajzol, szobrokat farag, ilyesmi, nem? de nem olyan állásokat szerez, ahol követelmény a jó káderség. 100 szónak is egy a vége, úgy hajlik, ahogy a szél fú... kicsit émelyít csak, ahogy most erőteljesen veri az asztalt a kultúra miatt, és hogy nem engedi a kereszténység és magyarság gyalázását. ami önmagában, egy hiteles embertől nagyon frankó dolog lenne. de tőle :-) hehe

windex 2012.12.05. 13:42:02

@Rendíthetetlen Álamkatona: hm, elsősorban polgárpukkasztó mű, aztán hogy jó-e, attól függ, a befogadó (néző) mire asszociál. ha arra gondolok, hogy a konzumkultúra és fogyasztói társadalom kritikája, akkor jó szándékú mű. mert ugyanígy a szart kapjuk a tévében, az egymással bánásban intézményileg, az utcán, a közlekedésben, stb, stb, stb... sokszor szépen csomagolva, feltálalva. de annak, aki nem lát benne efféle utalást, annak rossz mű. mert csak a felületet látja, és hát szart kiállítani felháborító, mert ha meglátjuk, már a szagát is érezni véljük, és hát az fujj, és nem is illendő, ugye :-) de természetesen hogy keresztény és magyargyalázó lenne? hát dehogy. fekete magát érzi sértve, mert a konzervatív felületességét bántja - csak a kellemes-kellemetlen, jó-rossz modor vonalon tájékozódik, meg a patetikus hazaszemléletben - ezért mond ilyen hülyeségeket :-) hehe

-JzK- 2012.12.05. 13:50:35

Miben áll a kulturális ízlésbeli különbség?

Nézzétek meg: www.youtube.com/watch?v=WN79ti93NBY

Ez a rész fontos itt: 0:35:40 - 0:38:45, ahhoz tekerjetek...

windex 2012.12.05. 13:51:24

@Hunor Levente: igen, igen :-) a (judeo)keresztény kultúra nem azonos a keresztény vallással. példa:

áll egy meztelen ember egy reflektorokkal megvilágított színpadon, közte, és a nézőtér között függöny. hirtelen elrántják a függönyt. az ember pedig az ágyéka elé kapja a kezét. reflex. de miért ez a reflexe? mert a keresztény kultúrában nőtt fel. igaz ez persze más kultúrákban felnőttekre is, ami persze nem azt jelenti, hogy nincs különbség, csak azt, hogy bizonyos dolgokban van azonosság. ellenben ha ugyanezt tesszük egy távol keleti, vagy dél amerikai, vagy afrikai törzsi kutlúrában felnőtt emberrel, az vagy nem kap sehová, vagy az arca elé, hogy védje magát. nincs ugyanis bűntudata a testét illetően. és ez az egész pont ugyanúgy van azokkal, akik vallásosak, mint azokkal, akik nem vallásosak, csak ebben a kultúrában szocializálódtak :-)

De hová tűnt Columbo felesége? 2012.12.05. 14:26:30

@windex:

Értelek, de hadd pontosítsak.

Nem állítottam, hogy Fekete komcsi lett volna - ellenben ezt írtam: "állítólag" illetve "az a hír járja róla".

Maradjunk annyiban, hogy nem lehetett rossz viszonyban Aczél elvtárssal, bizonyos értelembe kiszolgálta a rendszert - hasonlatos Schmitt Pálhoz.

windex 2012.12.06. 09:07:41

@De hol van Columbo felesége?: jaja, csak eltűnődtem kicsit ezen a kérdésen... bocs, nem kioktatáásnak szántam, csak ha már felvetődött, ugye. és ajjaj, schmitt a baj! :-) az még feketénél is nagyobb sötét konjunktúralovag, kritikátlan köcsög politikusok, egy ilyet rátenni az elnöki zsámolyra, gusztustalan :-)

De hová tűnt Columbo felesége? 2012.12.06. 09:51:29

@windex:

Tudom, hogy nem annak szántad, nem is így vettem.

Schmitt? Az ő magyar politikai karrierjében minden benne van, ami miatt itt tart ez az ország.

Gusztustalan pedig az volt, ahogy próbálták őt védeni elvtársai, ahogy nem mertek tiszta vizet önteni a pohárba, és gerincesen felvállalni, miszerint hiba volt Sp kinevezése (és nem mernek most, Semjén vélhetően szintén plágiumnak értékelhető ügyei esetén sem felvállalni semmit).

Aki az igazsággal nem mer szembenézni, az annyit is ér?

windex 2012.12.06. 18:50:57

@De hol van Columbo felesége?: igen. öröm ilyet olvasni :-) és nem politikailag, hanem az emberi jóérzés miatt, köszönöm!
süti beállítások módosítása