Az amerikai fiú

Blogunkon Az amerikai fiú című regény részleteit, véleményeket és álhíreket olvashattok.Itt találkozik a '80-as évek csukamájolaj-ízű valósága paranormális mindennapjaink részleteivel. A fejlécben szereplő kép Jan Erik Paulsen munkája.

Eddigi látogatóink száma

Csatlakozz hozzánk a fészbukon!

Sorok Között

Nincs megjeleníthető elem

Figyelj csak, ez érdekes!

Mikor a Terrorelhárítási Központ benéz hozzád az ablakon

2012.08.15. 06:49 Spejbl

ak.jpgA szerelő azt mondja, őt fegyverrel fenyegette meg az udvaron egy fiatal férfi, mert a munkáját akarta végezni. A fiatal férfi azt mondja, a valódira tényleg nagyon hasonlító airsoft "játékpuskájával" ment ki az udvarra, mert azt hitte tolvajok ugrottak át a kerítésen. Úgy érzi, nem követett el hibát, sőt, tisztázták is a helyzetet, mégis a Terrorelhárítási Központ tagjai érkeztek hozzájuk este vendégségbe. Hogy pontosan mi és hogyan történt, nem tudjuk. Mégis eléggé durván hangzik a történet. A nevét vállalni nem kívánó, családjával együtt előállított fiatalember személyes beszámolóját eljuttatta hozzánk egy barátja, mi pedig azt gondoltuk, miért nem ismerhetné meg bárki. A történet több szempontból is kifejezetten érdekes. Az egyik, hogy a média mennyire kényére-kedvére formálhatja a valóságról alkotott képet. A másik, hogy mi van akkor, ha a hatalom erőfitoktatása, a kommandózás rosszul sül el? Országot vezetni és közvéleményt formálni egyaránt hatalmas felelősség, amivel élni és visszaélni egyaránt lehet. Én sajnos úgy érzem, hogy a TEK-től félni kell, sajnos lehetséges, hogy időnként még akkor is, ha éppen nem tettél semmit sem. TI ÍRTÁTOK

Az alábbiakban változtatások nélkül (két helyen pótoltuk a lemaradt toldalékot és két helyen változtatni kellett a szórenden) adjuk közre a hozzánk eljuttatott beszámolót. Hogy pontosan mi és hogyan történt, azt mi természetesen nem tudhatjuk,  elgondolkodni azonban mindenképp érdemes a dolgon. A gépkarabélyos rém képe mellett, azért jó megismerni a másik nézőpontot is, függetlenül attól, hogy - mint az ki is derült, illetve leírja a beszámoló készítője - vélhetően nem túl szerencsés felütés egy fegyvernek látszó tárggyal a kézben, ordítozva nyitni egy találkozót, még akkor sem, ha a látszat esetleg amellett szól, hiszen úgy látszik, bármi meg történhet. Ahogyan természetesen a jó szakit se arról ismerik meg, hogy idegen udvarokba ugrál be csőkulccsal a kezében, mert neki ott dolga van. Hogy a jó kommandóst miről lehet megismerni? Na, ez egy igazán jó kérdés...

"Egy ismerősömmel történt az eset, jó fej srác, se nem szélsőséges, se nem roma, mint amit a szennyportálokon állítanak, egy egyszerű srác."

Kistokaji gázórás incidens – FEGYVERREL TÁMADT... VAGY MÉGSEM?!

A kálvária, amit az egész családom megszenvedett, 2012.07.24. kezdődött.

ak csőkulcs.jpgA délutáni órákban a testvéreim és az édesanyám pihenni készültek, ekkor vették észre, hogy két gyanús alak szakadtas ruhában a ház körül ólálkodik. Mikor kimentünk édesanyámmal, látom, hogy az egyik „úriember" beugrik az udvarra egy csőkulccsal a kezében.

Én ekkor az előzőleg tisztított, működésképtelen, töltetlen airsoft légfegyveremet kezembe véve elindultam kifelé, hogy megkérdezzem az illetéktelen behatolót, mit keres a portánkon.
Minden normális ember ezt tette volna, aki félti a családja egészségét, épségét. Mikor kiértem, a kerítésen belül guggolt az egyik illető, kezében szerszámmal. Hangosan rákiáltottam: „Mit csinál itt?" Ezután felszólítottam a távozásra. Ekkor ő közölte, hogy nem megy, mert neki itt dolga van. Kérdeztem, hogy mi dolga van a portámon, ekkor mondta el, hogy a gázszolgáltatótól jött, és megkérdezte, hogy igazolja-e magát? (Ha ezt az elején megtette volna, és úgy próbálja elvégezni a munkáját, mint egy kulturált ember, akkor el sem jutottunk volna a végkifejletig). Én mondtam neki, hogy mindenképpen. Ekkor megmutatta a munkalapját és egy papírt, amin TIGÁZ logó volt és írás, amit nem tudtam elolvasni. Pár másodpercre mutatta csak meg, semmiféle fényképes igazolványt nem mutatott ezenkívül.

Ezek után én mondtam, hogy akkor sem ez a módja a bejutásnak és megkérdeztem mi dolguk. Azt a választ kaptam, a gázórát kell leszerelniük. Bár nem értettem miért szerelik le, de tudomásul vettem. Miután „igazolták magukat" a másik „úriember" megkérdezte, hogy lemehetnek-e a pincébe (mert ott van a gázóra). Megengedtem nekik, megmutattam a mérőórát. Ők elkezdték vizsgálni, közben magyarázatot kértem, miért akarják kikötni. Mondták, hogy valami tartozás miatt. Eközben készült az ominózus fénykép, amit a híradóban is közöltek, persze az engedélyem nélkül készült. Nem értettem miért akarják leszerelni az órát, ezért megkértem őket, hogy had beszéljek édesanyámmal a tisztázás végett. Ekkor felmentem és a „fegyvert" fent is hagytam a házban. Az édesanyámtól kapott számlalevéllel mentem vissza, megkérdeztem, hogy hol van ezen feltüntetve a korábbi tartozás, de ezt nem tudták megmutatni. Felhívtam a főnöküket és a TIGÁZ ügyfélszolgálatát, ahol felvilágosítást adtak. Ezután beleegyeztem a leszerelésbe, együttműködtem, végigvártam, majd alá is írtam a munkalapot, igazolva munkájuk végeztét. Normál hangulatban búcsúztunk el. Később, délután nevelőapám hazaérkezett. Kiderült a tartozás, amiről a TIGÁZ állítása szerint értesítőt küldött, amit nem kaptunk meg. A felszólítást ajánlva postázták, amit ők vissza is kaptak és úgy vették, mintha mi értesítve lennénk. Itt jegyezném meg, 2012-ben nemcsak postai úton lehet értesíteni egy embert. Ismét hívtuk az ügyfélszolgálatot, mondták, hogy menjünk be személyesen, és ha befizetjük, azonnal visszakötik.

Másnap, 2012.07.25-én bementünk édesanyámmal és a két testvéremmel, befizettük a rendkívül hatalmas összeget, ami 11.514 Ft volt. Erről érvénytelen csekket küldtek ki korábban, de ezen kívül minden csekket befizettünk. Még ezen a napon a TIGÁZ alkalmazottja egy TIGÁZ emblémával ellátott autóval, egyenruhában megérkezett, dudált és várt kívül, ahogy a másik cég embereinek is illett volna. Kimentem, beengedtem majd elvégezte a munkát, ahol hibát is feltárt. Az előző szerelők egy faragott „dugót" tettek a gázcsőbe, ami szabályellenes és balesetveszélyes is tudtommal, de erre a Tigáz alkalmazottja is felhívta a figyelmet. Ezután aláírtam az ő munkalapját is, megköszöntem a munkáját és elbúcsúztunk.

ak TEK_log.jpg18 óra magasságában a szokásos focizásra készültem a haverokkal. Körbejártuk az ismerősöket és a focipályára visszamenet arra lettem figyelmes, hogy a ház körül újra gyanús alakok ólálkodnak és nézelődnek befelé. Róluk utóbb kiderült a TEK felderítői voltak, elég gyengén adták elő a felderítést. Őket be is jelentettem a rendőrségen, mivel akkor még azt hittem, hogy betörők és azt nézték, itthon van-e valaki. Meg kell jegyezni, sajnos az utóbbi időben több bűncselekmény is történt településünkön, betörés, pénzváltásos átverés, éberen figyeljük az idegeneket.

20:30kor egy hívást kaptam ismeretlen számról, hogy 10 perc múlva itt lennének a rendőrök beszélni a két gyanús személyről. Mikor megérkeztek, kimentem, de már az egész ház körbe volt véve, a környéket az összes utat lezárták, akciófilmbe illő jelenet volt tucatnyi rendőrautóval és a TEK közreműködésével. Nem értettem az egész szituációt, együttműködést tanúsítottam, ennek ellenére a sárba nyomtak, a telefonom a zsebemből eldobták és szorosan megbilincseltek. Ezután a nevelőapámat, édesanyámat és a hétéves ikertestvéreimet is utcára parancsolták a szakadó esőben. A testvéreimet beültették egy kocsiba és édesanyámat visszavitték a házkutatás idejére a házba, így a testvéreim kétségbeesetten zokogtak, mivel a nevelőapámat is letartóztatták.

ak 3 tek.jpgNevelőapámat és engem bevittek a miskolci rendőrségre, ott hosszú ideig várnunk kellett az orvosra. Kértem őket, engedjenek ki a mosdóba, mert muszáj kimennem, mert mielőtt letartóztattak, elég nagy mennyiségű folyadékot ittam edzés után. Mondták, hogy majd elmehetek, ez 21:30 körül volt. 23 óra környékén túl az orvosi vizsgálaton, vizes ruhában, rövidnadrágban egy hosszú ujjú pulóverben elmehettem pisilni, aztán bezártak a fogdába, majd 4 óra várakozás után hajnali 3-kor kihallgatásra került sor. Ott elmondtam mindent az eseményekkel kapcsolatban. Kb. 1 órás kihallgatás után, hajnal 4-kor szabadon engedtek minket. Nevelőapámmal egy szál pizsamában, papucsban, elázva, igazolványok és működő telefon nélkül...
Végül anyát tudtuk értesíteni, egy segítőkész régi iskolatársam közreműködésével.

A megpróbáltatások egy részén túl vagyunk, de talán még nincs vége. Minden médiában azzal állnak elő, hogy megfenyegettem a szerelőket, és engem sároznak, amit arcátlannak és felháborítónak tartok.
Remélem, ha vége lesz ennek, és a törvény előtt is ártatlan leszek, akkor ugyanolyan mértékben igyekeznek majd tisztára mosni a nevem, mint amennyire igyekeznek most eláztatni.

Summázva: Ha kerítést átmászó, illetéktelenül behatoló, szakadt külsejű alakokat látsz az udvarodon, semmiképp sem airsoft fegyverrel, indulj ki megkérdezni, mit keresnek ott engedély nélkül. (az üzenet nem az, hogy igazival, mielőtt bárki megpróbálná így értelmezni - a szerk.)
A médiában lejáratták, meghurcolták szüleimet, hétéves testvéreimet, engem. A szónak nagy ereje van, még ha hazug és rágalmazó is. Egy ország előtt állítottak be fegyveres támadónak, közönséges bűnözőként bántak velem, pedig csak a családomért aggódtam. Vigyázz, hogy veled ne történjen meg ugyanez. A hasonló mentalitású szerelő „úriembereket" kérném, hogy használják a csengőt vagy dudáljanak a kocsival, így talán nem teszik tönkre más emberek életét. Ez az incidens akár a munkámba vagy testvéreim, családom mentális egészségébe is kerülhet!

Köszönöm a figyelmeteket, legyetek szívesek, OSSZÁTOK TOVÁBB, hogy minél több ember megtudja az igazságot! A "gázos rém", Kistokaj

Ha hozzánk és Yoda mesterhez hasonlóan te is úgy érzed, hogy komoly zavar van itthon az Erőben, hogy ideje lenne, ha végre rólunk, egyszerű polgárokról is szólna ez az ország, ha bontás helyett építkezés kezdődne, akkor csatlakozz hozzánk a fészbukon! Klikk: az amerikai fiú a fészbukon

Ha tetszett a bejegyzés, megköszönjük, ha ajánlod ismerőseidnek!

Fontos: Ha van valami, amit szívesen megosztanátok velünk, akkor azt elküldhetitek erre a címre: azamerikaifiu@gmail.com


Mi is ez Az amerikai fiú? Néhány kölyök története a '80-as évekből folytatásokban... Szóval nindzsák és dobócsillagok, cowboyok és igazi western, úttörők, bicajok, krinolin és irodalom, némi mágikus realizmus meg egy kondér málnaszörp (klikk)... Az egykori szocreál, vöröscsillagos vidéki Magyarország. Meg persze vélemények és álhírek, időnként.

54 komment · 1 trackback

Címkék: airsoft kistokaj TEK

A bejegyzés trackback címe:

https://azamerikaifiu.blog.hu/api/trackback/id/tr984712896

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Budai elvtárs, ez már az ítélet! 2012.08.15. 11:40:26

A hazai és az uniós jogszabályok megsértésével büszkélkedett Budai Gyula a Csongrád megyei gazdakörök fórumán. Mely hazai jogszabályokat sért a megvalósult dinnyekartell és a tervezett alma- és egyéb kartellmegállapodás? Mely uniós jogszabályokat sért ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr. jenőke (jenőke) 2012.08.15. 09:03:40

Ez jutott eszembe:
- Értem én, értem. Maga rendben van. De !! Mi van a kabáttal ??

martsika 2012.08.15. 10:17:33

a történet két radikálisan eltérő interpretációja a széljobbról:

az első szövegben arról beszélnek, hogy miért ezeket az ártatlan embereket zaklatják, ahelyett, hogy: "nem ártana olyan esetekben is hasonló alapossággal fellépni, mikor valódi fegyverekről van szó - még akkor is, ha a fegyvert használó népcsoportot minden áron integrálni akarják." a másodikban, meg arról, hogy cigányok űzték el a gázszerelőket... nevetséges. egyetlen dolog nem számít, hogy mi történhetett valójában.

jovonk.info/2012/07/30/airsoft-fegyver-volt-nem-gepkarabely

deres.tv/index.php?page=hir_showone&id=7061&aktiv_fomenu_id=2&aktiv_almenu_id=10

egyetlen dolog nem változott az az ember, aki "se nem szélsőséges, se nem roma, mint amit a szennyportálokon állítanak, egy egyszerű srác." De ő meg nem érdekel senkit se.

déjá vu39 2012.08.15. 11:39:00

Ja, kérem, a TEK-nek el kell költeni a 12 Mrd forintját.

Egyébként, ha jól tudom, az ember megvédheti magát, ha illetéktelenek belépnek a magántuladonba.

Lajosforras 2012.08.15. 11:53:37

bezártam volna a gecibe a pincébe,aztán rájuk hívom a rendőrséget a büdös parasztjaira,miután utánuk basztam egy szintén airsoft-os füstgránátot. a TEK meg ha ennyit tud összesen, szélnek kéne ereszteni őket.

wannabebiker · wannabemotoros.blog.hu 2012.08.15. 12:06:39

Az az airsoft nem kellett volna bele, a kezdetektől, meg a tartozás sem.

MIért van olyan érzésem, hogy a srác verziója nem fedi teljesen a valóságot?

Nem tudom, de a TEK nem megy "csak úgy" ki... Ha így lenne, az elég szomorú országképet festene.

Meister · https://www.facebook.com/Meister1977 2012.08.15. 12:10:39

@Lajosforras: Hát igen, ha jól értem, másnap mentek akciózni... :-)

mrZ (törölt) 2012.08.15. 12:13:43

Az uralkodás eszköze a megfélemlítés.
Demokrácia mi?

logikusan@ · http://logikusan.blogspot.hu 2012.08.15. 12:15:14

A helyi körzeti megbízottnak kellett volna kimenni, és rákérdezni a fegyver engedélyezett voltára. De akkor mi indokolná a TEK szükségességét? Előbb-uóbb saját maguk fognak jeleneteket szervezni, nehogy vissza kelljen menniük minimálbérért dolgozó szekusoknak.

poa ogapo 2012.08.15. 12:17:39

Milliós kártérítést kaphatsz ha elindítod az ügyet tedd meg.

A rendőri intézkedés, továbbá a TEK (mert az nem rendőrség) szintén vizsgálható, sőt büntető feljelentést kellene tenned.

Ha nincs anyagi lehetőséged vagy ismereteid ezzel kapcsolatban fordulj, az alapvető jogok biztosához, TASZ-hoz, Helsinki Bizottsághoz illetve van még egy két jogsegélyszolgálat.

Legyél aktív és elégtételt fogsz kapni, továbbá talán segítesz abban, hogy másokkal ilyen ne forduljon elő.

Walter Hartwell White 2012.08.15. 12:29:41

A paranoid túlhatalom ilyen túlkapásokhoz vezet. Tényleg nem kéne annyiban hagyni, tán megtanulják ténylegesen indokolt esetben bevetni őket. Nem beszélve arról, mennyi közpénz megy el ezekre az uli-buli akciókra?

Shopping 2012.08.15. 12:34:07

egyik ismerősömre ( háromgyerekes család) hajnali 4kor törtek rá a kommandósok.

1. rossz címre mentek
2. nem közölték az indokot, pedig azt elméletileg kéne.
3.bocsánatot sem kértek

énisfélek 2012.08.15. 12:34:40

@wannabe_biker: "Ha így lenne, az elég szomorú országképet festene. "

Egyszerű (névtelen) feljelentés lőfegyver, robbanóanyag leghalványabb gyanújáról: azonnal száz fővel kivonuló kommandó.
Húsz éve egy egész falut terrorizáló bűnözőcsalád: panaszkodj a körzeti megbízottnak.
A balesetek 1 (azaz:egy) százalékáért felelős sebességtúllépés: milliárdos traffipax beruházások és több száz rendőr dolgozik folyamatosan.
Egyes részeken sötétedés után veszélyes az utcán tartózkodni: ha ott rendőrt szeretnél látni, vigyél magaddal fényképet egyről.
Köszöntelek Magyarországon :)

BGYCS 2012.08.15. 12:35:02

Mindenképpen feljelentést kell tenni az ügyészségen. Javaslom még a kedves szerelő ellen magánvádas eljárásban hamis vád miatt eljárás indítását. Vaskos kártérítési igénnyel.
Ha elfogad a posztoló egy tanácsot: legközelebb hasonló szituációban ne airsoft játékkal menjen ki, hanem pl. kerékanya kulccsal. Ha téves volt a feltevése és "csak" a saját telkén a saját autóján akarta meghúzni a csavarokat. Ha nem, akkor hajrá.

kvadrillio 2012.08.15. 12:46:45

Figyejje-TEK...TEK...TEK.....

IDE MENNYETEK MÁÁÁ KI ....:
"Huszonegyezer milliárd dollár offshore-számlákon
mandiner.hu/.../20120723_huszonegyezer_milliard_d... - Tárolt változat
2012. júl. 23. – Huszonegyezer milliárd dollár offshore-számlákon: 21 billió dollár áramolhatott adóparadicsomokba egy friss tanulmány szerint.

..érttyük ???! ÉRTTYÜK ????
AVAGY NEM ÉRTJÜK ???!

min 2012.08.15. 12:46:52

@Shopping: nekem is volt egy koolégám akikre rátörtek a kommandósok az éjjel. Az ablakon át jöttek be elemlámpár géppisztolyt az arukba tolva ébredtek...Aztán tisztázták, hogy rossz címre jöttek és azt sem mondták, hogy fapapucs távoztak. Ez a TEK egy vicc osztag, egy szánalom...

Peripetia 2012.08.15. 12:48:03

A TEK orbán kuryája, és néha azért csinálni is kéne valamit a pénzünkért. Itt az eredmény. Soha ilyen aljas, tudatlan és képzetlen rendőrségünk még nem volt. Szar az egész és én már egy percig sem bízom bennünk, meg a köztörvényes bűnöző keresztapjukban sem. A kádár-rendszer rendőrsége -bármily szomorú- ezektől jobb volt. Most tessenek sírni.

kvadrillio 2012.08.15. 12:50:40

" Mindegyik elrabolt magyar rendőr volt
Csak egyikük volt kutyakiképző. A TEK szerint nincs összefüggés a korábbi szíriai emberrablással."

occt ezeket, meg az elődjeiket mikor sikerál már megtalálni nekTEK ?! :)

kvadrillio 2012.08.15. 13:08:45

"
Címlap
Belföld
Külföld
Gazdaság
Adó és költségvetés|
IMF|
Bank és biztosítás|
Energia|
Euróválság|
Állás|
Autópálya|
Ingatlan|
Kkv|
Utazás|
Igaz ami igaz
Tech
Tudomány
Kult
Sport
Vélemény
Videó

RSS
Világ
Soros György nagyot bukott a Facebookkal

Portfolio.hu

2012. augusztus 15., szerda 11:55

|

Nem sikerült jól beszállnia Sorosnak a Facebookba. A részvényei legalább 20 százalékos mínuszban állnak.

A 100 millió dollárnál nagyobb összeget kezelő hedge fundok számára negyedévente kötelező közzétenniük amerikai részvénypozícióikat. Ennek megfelelően fény derült, mibe fektették pénzüket a legnevesebb alapkezelő guruk az elmúlt negyedévben.

A magyar származású Soros György alapja például teljesen leépítette érdekeltségeit a legnagyobb amerikai pénzügyi óriások felé azáltal, hogy eladta a megmaradt 420 ezer Citigroup, 701 ezer JP Morgan és 120 ezer Goldman Sachs részvényét. Emellett viszont érdekes, hogy Soros vagyonkezelője tulajdonosként jelent meg a Facebooknál, hiszen a negyedév során 341 ezer részvényt vásárolt a cégből – írja a BusinessInsider.

Soros a Facebookon (ha még mindig megvan) legjobb esetben is 20 százalékot bukott eddig. Persze ez nem fogja megrengetni a családi vagyont, a Facebook részesedés értéke ugyanis elhanyagolható nagyságú a teljes vagyonhoz képest.

Közzétette negyedéves pozícióját az egyik leggazdagabb amerikai befektető, Warren Buffett cége is. A Berkshire Hathaway jelentős részesedést vásárolt az Oilwell Varco-ban és a Philips 66-ban, ami a ConocoPhilips olajipari társaság egyik tagja. Mindeközben Buffett értékesítette az összes, több mint 7,7 millió Intel részvényét, és jelentős visszavágta pozícióját a Johnson & Johnsonban és a Sanofi Aventis-ben.

Más nagyobb gurukkal ellentétben Buffett viszont vásárolt az amerikai pénzügyi szektorban, 5 millió Bank of America részvényét 18 millióra duzzasztotta a negyedév során. A befektetési guruk leginkább aranyat vásároltak az elmúlt negyedévben.
"

...ANYÁÁÁÁÁM ! HOGY EZ MEG MILLEN EGY SZEGÉNY HARÁCSOLÓ IS ! ASSZITTEM ENNÉL AZÉRT EZERSZER TÖBB VAN NEKIJEHHH !

most meg még harmadszor is meghá.sodott...mert kell neki valaki fenéktörlésre is ! :)

kvadrillio 2012.08.15. 13:11:17

AZ USA ADÓSSÁGA MEG TSÚÚNNNYA KÍNA KEZÉBEN REMEG !

MERT EZEK A RAFINÁLT, KABBZSI SOROS GYÖRGYÖK TÖNKRETETTÉK EZT A SZÉP..., NAGY...., EGYESÜLT ÁLMOKAT ! :)

Walter Hartwell White 2012.08.15. 13:19:44

Ez biztos, hogy ide tartozik?

kvadrillio 2012.08.15. 13:34:54

"A rendőrfőkapitány sógora is segített a gellértes szexpartiban?

Index

2012. augusztus 15., szerda 08:41 | [4 órája frissítve]

|

A német Handelsblatt részleteket közöl abból a 2011 júniusában készült revizori jelentésből, amely az Ergo-csoporthoz tartozó Hamburg-Mannheimer biztosító (HMI) 2007-es, a budapesti Gellért fürdőben rendezett szexpartijáról szól. A cég Budapesten rendezett bulit a legjobban teljesítő értékesítőinek, amelyen legalább húsz prostituált is megjelent. A revizorok 300 gigabájt adatot dolgoztak fel, több tízezer e-mailt elemeztek és csaknem száz embert kérdeztek meg a történtekről.

A cég vezetése 2006 végén döntött arról, hogy igazán emlékezetes bulit rendez legalább száz embernek. A Party Total című rendezvény előkészületeként a cég néhány illetékese Budapestre utazott terepszemlére. Itt találkoztak a partit megszervező EMEC nevű ügynökség vezetőjével. A revizori jelentés szerint a biztosító egyik vezetője Budapesten találkozott korábbi barátnőjével is. Ő jól ismerte egy szabadtéri szórakozóhely tulajdonosát, akinek jó kapcsolatai voltak a budapesti prostitúció világában, olvasható a jelentésben.

A szervezők a parti bevezetőjeként a 100 meghívott vendéget a Dunán hajóztatták, amely mellett egy kisebb motorcsónak haladt el, amelyen félmeztelen nők a "We love HMI" molinót tartották. A Gellért fürdőben a biztosítótársaság akkori vezetője a buli elején bejelentette: itt olyan nők vannak, akikkel beszélgetni kell és olyanok is, akikkel viszont egyáltalán nem szükséges beszélgetni.

A lap korábban megírta: a bulin részt vevő nők különböző színű karszalagokat viseltek, egy részükről mindenki tudta, hogy prostituáltak. A termálfürdőben lefüggönyözött ágyakat is felállítottak, így aki akart, bebújhatott velük a függönyök mögé. A nők minden ilyen alkalom után kaptak egy pecsétet a karjukra, és ahogy az egyik szemtanú elmondta, volt olyan nő, akinek a parti végén egy tucat pecsét volt a karján. A revizori jelentés idéz egy takarítót is, aki a buli végén arra panaszkodott, hogy használt óvszereket kellett összeszednie.

A résztvevők ellátásáért egy ismert tévés szakács, Stefan Marquard volt felelős, aki egy másik kollégájával közösen egy catering-céget is vezet. A szakácsoknak titoktartási nyilatkozatot kellett aláírniuk. Egyikük később úgy nyilatkozott: fogalmuk sem volt arról, hogy a teljesen hagyományos módon induló parti mivé alakul Budapesten.

A buli másnapján egy étterembe mentek a meghívottak, ahol egy ismert hegedűs is fellépett, olvasható a revizori jelentésben. A hegedűs az egyik szervező szerint az akkori budapesti rendőrfőkapitány sógora volt. Ő intézte el, hogy a Gellértben a záróórát éjfélről hajnali négyig hosszabbítsák meg. 20-30 résztvevő ezután még egy diszkóba is elment, amelyet egy szemtanú bordélynak írt le. Itt ugyan elvileg mindenki saját költségére szórakozott, de egy tanú úgy nyilatkozott, hogy valószínűleg itt is a biztosítótársaság fizette a számlát.

A revizorokat egyébként elsősorban az érdekelte, hogyan könyvelte el a biztosító a prostituáltakra fordított vállalati költségeket. Az összesen 83 ezer euróba (mai árfolyamon kb 23 millió forint) kerülő parti költségvetéséből például érdekes módon 4176 eurót utaltak át egy budapesti ügynökségnek, amely a revizorok szerint egy egyébként ingyenes ajánlat teljesítésén túl semmilyen egyéb szolgáltatást nem végzett. Érdekes az is, hogy a Budapestre szóló repülőjegyeket duplán fizették meg (36 ezer euró), de 20 személy esetén túlságosan magas összeg is szerepel a számlán.

A lap megjegyzi, hogy ugyanez a biztosító már a hetvenes évek második felében is rendezett "vezetői szemináriumot" prostituáltak részvételével, amikor a nőkre fordított költségeket helikopteres sétarepülésként könyvelték el, egy másik esetben pedig a nagymértékű pezsgőfogyasztás helyett a számlán 600-700 üveg kólát tüntettek fel."

JAHHH....EGYBKÉNT DÖGÖLJÖN MEG MINDEN NYUGDÍJAS ÉS MUNKANÉLKÜLI !

ÉLJEN AZ ÉDES ÉLET !

DOLCSEHHHHH...VITAAA !

b+

bunkó · http://bunko.blog.hu 2012.08.15. 13:35:15

@kvadrillio: "ASSZITTEM ENNÉL AZÉRT EZERSZER TÖBB VAN NEKIJEHHH !"

Ez a való életben úgy szokik menni, hogy két jóbarát összebeszél: az egyikük kibocsátja a részvényeket, a másikuk meg látványosan bevásárol belőle, ezért mindenki más is akar venni a részvényből, így óriási lesz a bevétel. Amikor aztán kipukkad a lufi (bedől az árfolyam), akkor a beetető barát titokban kártalanítva van (sőt vastag haszon is csurran-cseppen), a többi balek meg így járt.
Ezek a trükkök bizonyos üzleti körökben napi rutinnak számítanak.

2012.08.15. 14:23:24

Azért nem világos mi a gond, fegyvernek látszó tárggyal fenyegette meg az embereket, feljelentették, kiszállt a tek megnézni mi van. Kiderült semmi, elengedték. Kicsit peches szitu de azt gondolom ők nem sokat mérlegelhettek, hozzájuk került az ügy, hát kellett full házkutatás meg a delikvens azonosítása, adatgyűjtés, ellenőrzés, akár tenorista is lehetett volna.
Gondolom a tigázos csávó így bosszulta meg a dolgot, őt is értem, csak annyi, hogy csodálom miért nem kopogott be előre, hogy is áll neki szerelni valaki telkén csak úgy.
De az is lehet, a sztori nem pont így volt, hanem a kiscsákó ideges lett mert nem gondolta, hogy komolyan veszik a szolgáltatás megszüntetését... ezen a blogon voltak furább dolgok is, végülis csak egy blog ahol valami amerikai kölyök írdogál unalmában.

netnepper 2012.08.15. 14:39:20

Ha engedély nélkül "beugrik" a szerelő, máskor ne fegyvernek látszó tárgyat használj, hanem fejszét, vagy csákányt, mit a cigók. Engedély nélkül egy szerelő sem léphet be magánterületre, mert lehet, hogy csak egy szerelőnek álcázott terrorista, aki a csapok megnyitásával fel akarja robbantani a házat!

eßemfaßom meg áll 2012.08.15. 14:59:40

Tény. Aki géppisztolynak látszó tárgyat fog valakire aki belép a portájára, az számitson rá, hogy később rákérdeznek nemcsak fegyvernek látszó eszközökkel felszerelt hatósági személyek, hogy ezt mégis hogy gondolta.

ingenium rusticus /nyomokban félázsiait tartalmaz! · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.08.15. 15:10:39

Nem értem.

Kimentél egy olyan fegyvernek látszó tárgyal, ami a gázszerelő szemében fegyver. Ő még utoljára tekézett.
Szólt a zsaruknak, meglátogatott a TEK.

Félreértés tisztázva.

Tanúlság: Ha valki beugrik a kertedbe, szépen ráhívod a zsarukat, közben vered a szeneslapáttal.
Fasznak kel vagizni a "fegyverrel"?

EdinaEdina · http://edinaoldala.blog.hu/ 2012.08.15. 15:13:16

Hááát....biztos, hogy minden
úgy történt, ahogy a levélíró leírta?

EdinaEdina · http://edinaoldala.blog.hu/ 2012.08.15. 15:18:39

"Erről érvénytelen csekket küldtek ki korábban, de ezen kívül minden csekket befizettünk."
Mi az, hogy érvénytelen csekket küldött ki a Tigáz?

"A felszólítást ajánlva postázták, amit ők vissza is kaptak és úgy vették, mintha mi értesítve lennénk."
Ezt a levelet miért nem kapták meg? A postás 2x is ki szokta postázni, illetve üzit szokott hagyni, ha nincs otthon az érintett.

EdinaEdina · http://edinaoldala.blog.hu/ 2012.08.15. 15:24:42

Nem úgy van, hogy 60 nap tartozás után kapcsolják ki? És kettő azaz 2 felszólítást küldenek?

Kodomo 2012.08.15. 15:28:34

Ha baseball-ozni járnál, le is lőttek volna.

A'rpi 2012.08.15. 15:36:46

@EdinaEdina: " Mi az, hogy érvénytelen csekket küldött ki a Tigáz?"

az, hogy ervenytelen. nekem a telenor kuldott olyat a multkor, amire a postan a gep azt irta hogy ervenytelen, pedig megprobaltak maisk gepen, az is. valoszinu hibas rajta a kod (ellenorzoosszeg stb). vegul elutaltam netbankon...

Walter Hartwell White 2012.08.15. 15:43:57

Akkor ezentúl a betörő bűnöző urak is TEK-et hívhatnak később, ha a házigazda fegyvert (vagy annak látszó tárgyat) fog rájuk az új önvédelmi szabályozás következtében?

EdinaEdina · http://edinaoldala.blog.hu/ 2012.08.15. 15:44:11

@A'rpi: "A Tigáz Zrt. szerződéses partnerként tekint ügyfeleire, mondta Száraz Gábor sajtószóvivő. A szolgáltatásért utólag számláz, már a számlán is feltüntetve minden fontos fizetési információt. Aki valamilyen ok miatt fizetési késedelembe esik, automatikusan kap fizetési emlékeztetőt, majd felszólítót, meghatározott ütemezéssel. Annak ellenére, hogy a Tigáz a nap 24 órájában pontosan szolgáltat, szerződéses partnereiről nem tudhatja, milyen ok miatt késnek a fizetéssel. Éppen ezért inkább emlékeztet szerződéses kötelezettségre. Egy ponton túl, az emlékeztetőt követően fizetési hajlandóság hiányában hivatalos (részben formailag is kötött) felszólítást küld a társaság. Legvégső, a szolgáltató számára sem jó, kényszerű esetben, kikapcsolási értesítőt. Akinek nem célja a számla rendezése, az ellen jogi úton, vagy az adósság eladásával érvényesíti jogos érdekeit a társaság, de ez már „szélsőséges” eset."
Tehát akkor itt egy csomó meg nem kapott illetve érvénytelenül kiállított csekk kell(ene), hogy legyen. (Azt elhiszem, hogy kapott egy rossz csekket, de az emlékeztetőként kiküldött is rossz volt? És ha rossz volt, akkor miért nem kért helyette másikat?) És akkor a fizetési felszólítást se kapta meg... na persze...

A'rpi 2012.08.15. 15:48:38

@EdinaEdina: ezt nem tudhatom, en csak azt mondtam, hogy elofordul nehanapjan hogy hibas (postan nem befizetheto) sarga csekket allitanak ki szolgaltatok (vagy partnereik). nem ismerem a folyamatokat, de elkepzelheto az is, hogy csak 1-2 lesz hibas, nem az osszes.
az mar mas kerdes, hogy ilyenkor nyilvan reklamalni kell vagy megoldani maskepp a befizetest, pl banki atutalassal.

EdinaEdina · http://edinaoldala.blog.hu/ 2012.08.15. 16:00:00

@A'rpi: Igen, abban igazad van, hogy lehet olyan, hogy 1-2 csekk hibás.
Itt a Tigáz eljárási rendje - szerintem ez érvényes most is -
m.tigaz.hu/cikk?context=/Root/Sites/tigazhu/media/hirek/2011/torvenyi-valtozas-alapjan-csokkent-a-kikapcsolasi-ido
A második levél kiküldése a lejárt fiz. határidő 40. napján van, a kikapcs. pedig a 61. napon.

Azt is nehezen tudom elképzelni, hogy a gázos csak úgy huppp átugrik a kerítésen, meg se próbál becsöngetni, bekiabálni... (persze minden lehet, de kicsi esélyt adok egy ilyen verziónak.)

EdinaEdina · http://edinaoldala.blog.hu/ 2012.08.15. 16:39:34

A gázosok közfeladatot ellátó személyek,ezért van az, hogy akár komoly büntire is számíthat a srác azért, mert fegyverrel hadonászott rájuk.
Sajnálom őt, mert egyik baj éri a másik után. Nem elég, hogy nincs pénze fizetni, ezért meggondolatlanságot csinál, aminek bünti lehet a következménye.
(Mivel lőfegyverrel hadonászott, ezért van az, hogy nem a "sima" rendőrök, hanem a "kommandósok" mentek érte. Ez más esetben is így szokott lenni.)

Anti Anyag (törölt) 2012.08.15. 17:37:57

Na ja, fizetnie kellett volna a gázt, nem airsofttal hősködni fegyvertelenek ellen.

A kommandósok akciója után megérdemelten jön a komoly büntetés is.

kétség 2012.08.15. 18:15:20

@EdinaEdina: A gázosok eonosok messze nem közszolgálatot ellátó emberek, főleg a leszerelő brigádok , hanem egy szolgáltató alvállalkozói. Akik előzetes értesítés után engedéllyel léphetnek csak magánterületre! Hogy játszák a hatóságosdit az egy másik kérdés.

komplikato 2012.08.15. 18:20:30

@wannabe_biker: "Nem tudom, de a TEK nem megy "csak úgy" ki... Ha így lenne, az elég szomorú országképet festene."

Nyilván ezért ment ki a TEK két hete egy sima betörő elfogásához.

komplikato 2012.08.15. 18:25:41

@EdinaEdina: "A gázosok közfeladatot ellátó személyek, ..."

Pont ezért szomorú, hogy 2009 óta terjed a hír miszerint rengeteg embernél eljátszották, hogy "meg van buherálva az óra, le kell szerelni" és csak pár embernek jutott eszébe fényképezni és videózni, amely esetben hirtelen még sem. Pont ezért valaki bemászna ide gázórát szerelgetni, ráhívnám a megyei rendőrséget, meg pár újságírót is ...

Martian (törölt) 2012.08.15. 18:36:39

Megszólítani az ólálkodó gázszerelőt: jaj de jó, hogy a tűzszerész úr végre megérkezett hatástalanítani azt a nagy II. vh.-s bombát a pincelejárónál!
:)

Ambiorix 2012.08.15. 18:37:34

Az ugye alap, hogy ha két gázszerelő kérdezés nélkül behuppan a kerítésen, azonnal elengedem Buksit és Morzsit, a két különösen emberszerető kaukázusi-rottweiler keveréket.
De az igazi kérdés az, hogy most tényleg a fegyver/nek látszó tárggyal/ hadonászó gáztolvajt kell sajnálni?

nemjogasz 2012.08.15. 18:49:35

Na ja, a TEK az tud valamit, nagyon veszélyes játékfegyveres terroristát elfogni nem kis teljesítmény.
Amúgy hogy van ez, felhívom a rendőrséget, hogy a szomszéd/főnök/anyós fegyvernek látszó tárggyal mászkál a saját kertjében, akkor rögtön ráküldik a megyében lévő összes rendőrt, és rátörik az ajtót? Milyen alapon?
A következő mi lesz, hős kommandósaink majd életüket kockáztatva elfognak egy játszótéren műanyagpisztollyal játszadozó nyolcévest?
De a srác is hülye volt, azt kellett volna mondania, hogy hazudik a gázos. Vagy csak csöndbenmaradni.

nemjogasz 2012.08.15. 18:54:19

@Ambiorix: gáztolvaj gázórával meg befizetetlen csekkel, téged se az eszedért szeretnek, mi?

kétség 2012.08.15. 19:06:11

@Ambiorix:
Nem kellene valakit azért gáztolvajnak minősíteni, mert egy számlát nem fizetett be.Ha igazán gáztolvaj lenne, tudná a jogait, tehát az udvarba beugró gázost megánlaksértésért símán fejbeverte volna, és nem hagyta volna leszerelni az órát amíg el nem hárította a veszélyt, vagy állította vissza az eredeti állapotot. Ha a gázos elismerte vagy volt tanú, hogy a kerítésen ugrott be ( még ha 50 cm magas volt is) akkor tovább nincs miről beszélni, akár engedélyes vadászfegyvert is foghat rá, amíg kiérkezik az illetékes hatóság.

kétség 2012.08.15. 19:31:45

@kétség: Amúgy ez az egy befizetetlen számla miatti le és felszerelés 20ezer felett fog fájni neki, ez a biznic ebben a beugrálónak! És esetleg még a kötbér figura 100ezrekért! Nagyon észnél kell lenni az ilyen próbálkozásoknál!

Ambiorix 2012.08.15. 19:42:31

@nemjogasz:
Ja tényleg, ha használta a gázt, de nem fizetett érte, akkor nem tolvaj. Biztos elfelejtette szegény. Nem is gondolta volna. Tán azt hitte, azért nem jön a csekk, mert ebben a hónapban ajándékba kapja a cuccot a jóságos szolgáltatótól.

kétség 2012.08.15. 19:53:25

@Ambiorix: Nem az esetre vonatkozik, de van úgy, hogy valaki több hónapra külföldre utazik lehet, hogy nem nyaralni, és nem adta le a számlát átutalásra, tehát elkésik a befizetéssel. Az már tolvaj?nem fogyaszt ugyan semmit, de a számla jön az átalányról, majd év végén elszámolunk a túlfizetést visszaadják! De ha elmaradsz a részlettel jogtalanul kikapcsolnak és fizetsz a visszakapcsolásért! mert ez nekik így frankó. Használják a pénzedet és még meg is büntetnek. Ezt nevezik M.On.n "szolgáltatásnak" de az igazi neve BIRKANYÍRÁS.

házelnök 2012.08.15. 19:58:33

cigánynak nem a stadionépítést, hanem az űrrepülést kéne támogatnia, amíg tudja
Nagyon bízom abban, hogy az életben nem lesz egy nyugodt éjszakája.

kétség 2012.08.15. 20:15:56

A "szolgáltató" a könnyű prédára vadászik. Nyugdíjas, egyedülálló stb. Itt lehet fenyegetően fellépni és zsarolva pénzeket behajtani jogtalanul. Ahol az igazi lopás csalás megy utcaszám oda a lábukat sem merik betenni! ezt kell kifizetni a többieknek bármi áron!

EdinaEdina · http://edinaoldala.blog.hu/ 2012.08.16. 05:48:49

@kétség: 60 napja lett volna rá, hogy rendezze a tartozását
És sajnos tényleg nem volt jó ötlet egy lőfegyvernek látszó valamivel hadonászni a gázosokra, az illetőnek a következményeket viselnie kell.

Elijah_Baley 2012.08.16. 09:44:40

monnyuk aki valaha fogott már erszoft játékfegyvert a kezében, az nagyjából érti a tekes mellékszálat...
a többiek hüledeznek meg hülye posztokat írnak

kerecsen2010 2012.08.16. 10:57:12

@EdinaEdina: A történet alapján erősen valószínű, hogy az adott területen a Tigáz outsourcingolta a gázóra-kikapcsolást valami uli-buli kft-nek, akik a jogszabályoknak és a világnak fittyet hányva igyekeznek eleget tenni feladatuknak. Bőven el tudom képzelni, hogy csak úgy beugrálnak a kerítésen. Az is kderült, hogy még csak szakszerűen sem jártak el, amit a Tigáz saját - jól felismerhető, egyenruhás, céges autóval járó -, a visszakapcsolást elvégző szerelője észlelt. Ha erről esetleg van papírja a károsultnak (amit kétlek), komoly feljelentést lehetne tenni a kerítésugrálók ellen. Az "érvénytelen" feliratú csekkekről csak annyit, hogy inkább nem mesélném el több hónapos kálváriámat az Elmünél, ahol az egyik iroda ügyfélszolgálata szerint nem volt tartozás, a másik szerint volt, a központ pedig felváltva küldözgette a befizetendő, meg az ugyanazt az összeget mínuszoló csekkeket.

TanBá · http://istenteszt.blog.hu/ 2014.08.13. 11:32:59

A naplóbejegyzésem is hatásos a Tigáz "maffiaszerű" viselkedése ellen. Érdemes elolvasni és megosztani is. Továbbá a fotón a mi családi házunk fűtésrendszerének központja van, szívesen társalgok műszaki kérdések tekintetében is.

vilagnezet.blog.hu/2014/08/13/tigaz_csalas_es_garazdalkodas
süti beállítások módosítása