Az amerikai fiú

Blogunkon Az amerikai fiú című regény részleteit, véleményeket és álhíreket olvashattok.Itt találkozik a '80-as évek csukamájolaj-ízű valósága paranormális mindennapjaink részleteivel. A fejlécben szereplő kép Jan Erik Paulsen munkája.

Eddigi látogatóink száma

Csatlakozz hozzánk a fészbukon!

Sorok Között

Nincs megjeleníthető elem

Figyelj csak, ez érdekes!

Mit is mondott Gyurcsány Ferenc '89-ben?

2012.05.03. 09:41 Spejbl

Gyurcsányt 1989. január 12-én mindössze 2,5 hónapra választották meg a KISZ KB titkárának, pontosan addig, amíg a kongresszus majd összeül... Gyurcsány két nappal később a KISZ lebontásának szükségességéről és (több más intézmény mellett) annak újjáépítéséről beszélt a Fodor János által készített interjúban. Új és régi szerveződések jogos igényéről a politikai életbe történő beleszólás tekintetében. VÉLEMÉNY

 

A kongresszuson aztán alelnökké választották, miután elmondott egy beszédet arról, hogy a KISZ-nek hogyan kell kitörnie a "hatalom igézetéből". Hogyan lehet átformálni, miközben kimondta számos vállalhatatlan eleme volt korábban a szervezet működésének. 

Akkori beszédében azt mondta: "Szeress, ne háborúzz!" És önvizsgálatra szólította fel a kongresszuson jelenlévőket. Újrakezdésről beszélt. Tiszta lapról. Arról, hogy van amit nem lehet és nem szabad továbbvinni. (Kérdés persze, hogy volt-e bámi is, amit tovább kellett volna vinni belőle...)

 

(A KISZ aztán átalakult DEMISZ-szé, amiből szintén kilépett néhány hónap múlva 30 társával. Létrehozták az Új Nemzedéket, de abból se lett semmi.)

Most, 23 év után Gyurcsány, a jó vagy rossz, de kétségtelenül nagy kalandor és burleszkfigura elvérzik saját határozottan másoltnak tűnő (amennyiben az eddigi híradások igazak, amik nem a dolgozat eredetijéből, hanem a sógor dolgozatának és Gyurcsány eltűnt anyagának bírálatának az összevetésén alapulnak) szakdolgozatán. Nem egy hatalmas felfelé ívelő karrier kettétörése pillanatában történik mindez, hanem a súlytalanság és a vegetálás egyre szürkébb napjaiban. Gyurcsány kétségtelenül sok "nagy" történésnek volt tanúja és részese a rendszerváltozás előtt, a rendszerváltáskor és azután. Majd a történelem ítéli meg személyét, a kilátások jelenleg nem tűnnek túlzottan biztatónak személyét tekintve. A '89-es vallomás, majd a balatonőszödi beszéd után már csak egyetlen nagy beszédnek maradt hely, amivel akár még javíthatna is a róla kialakult képen.

Gyurcsány úr, simán elég volna bevállalni ismét azt a retorikát, ami már korábban többször is nagy visszhangra talált! Ferenc, vannak intézmények, amiket le kell bontani, hogy valami újat lehessen építeni a helyükön, vannak intézmények, amelyek fölött eljárt az idő. Ha komolyan valami jót akar, ráadásul hisz is benne, akkor ideje egy csendes elkúrtuk társaságában hátralépnie, hadd legyen meg legalább az elvi lehetősége az építkezésnek!

Ha hozzánk és Yoda mesterhez hasonlóan te is úgy érzed, hogy komoly zavar van itthon az Erőben, hogy ideje lenne, ha végre rólunk, egyszerű polgárokról is szólna ez az ország, ha bontás helyett építkezés kezdődne, akkor csatlakozz hozzánk a fészbukon! Klikk: az amerikai fiú a fészbukon

Ha tetszett a bejegyzés, megköszönjük, ha ajánlod ismerőseidnek!

Fontos: Ha van valami, amit szívesen megosztanátok velünk, akkor azt elküldhetitek erre a címre: azamerikaifiu@gmail.com


Mi is ez Az amerikai fiú? Néhány kölyök története a '80-as évekből folytatásokban... Szóval nindzsák és dobócsillagok, cowboyok és igazi western, úttörők, bicajok, krinolin és irodalom, némi mágikus realizmus meg egy kondér málnaszörp (klikk)... Az egykori szocreál, vöröscsillagos vidéki Magyarország. Meg persze vélemények és álhírek, időnként.

190 komment · 7 trackback

Címkék: gyurcsány

A bejegyzés trackback címe:

https://azamerikaifiu.blog.hu/api/trackback/id/tr594485872

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Anális majális 2012.05.04. 13:29:47

Kedves Naplóm!Múlt héten megint elmaradt a bejegyzés. Ezúttal nem a keresztény hittérítők vettek üldözőbe, hanem sorstársaim, a rettegő demokraták. A Fidesz ügynökei elhitették velük azt a hazugságot, hogy a kormánypártok szimpatizánsa vagyok. Ők pedig...

Trackback: Mandiner blogajánló 2012.05.04. 10:21:01

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Trackback: Terroristáknak tartott sajtótájékoztatót Best of Kövér CD-vel Török Zsolt 2012.05.03. 16:57:36

“Kedves nyikhaj, senkiházi, utolsó tollforgató terroristák, köszönöm szépen, hogy elfogadták a meghívást a mai sajtótájékoztatóra” – köszöntötte ma délután az újságírókat az MSZP szóvivője. “Természetesen én nem így gondolom, Kö...

Trackback: Terroristáknak tartott sajtótájékoztatót Best of Kövér CD-vel Török Zsolt 2012.05.03. 16:57:36

“Kedves nyikhaj, senkiházi, utolsó tollforgató terroristák, köszönöm szépen, hogy elfogadták a meghívást a mai sajtótájékoztatóra” – köszöntötte ma délután az újságírókat az MSZP szóvivője. “Természetesen én nem így gondolom, Kö...

Trackback: A Bibó kolesz rémei a haza szégyenei! 2012.05.03. 16:54:00

Orbán főzsarnok, Áder vazallus, Kövér perzekútor! – áll a házi készítésű majálisi transzparensen. Miért ne sétálgass saját fejlesztésű tiltakozótáblával kedvenc pártod rendezvényén, hogy közöld a világgal, mit gondolsz a rivális pártról vagy az a...

Trackback: Papot hívott Orbán az országhoz: lelkészéből csinált minisztert 2012.05.03. 16:47:00

Balog Zoltán betanított esztergályosból lett református lelkész az új nemzeti fejlesztési miniszter, életrajza lentebb olvasható. Hamarosan az első keresztelő is meglesz: a Nemzeti Fejlesztési Minisztériumot keresztelik át Emberi Erőforrások Minisztéri...

Trackback: A Gyurcsány botrány lesz a következő választás kulcsa? 2012.05.03. 14:30:54

 Tehát még mindig nem tudok dönteni az ügyben, nem tudom megmondani még azt sem, hogy melyik hipotézis valószínűbb számomra. Ma már nem arról van szó, hogy annyira keveset tudunk, hogy mindkettő igaz lehet, hanem - bár még mindig keveset tudunk...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

debreceni.blog 2012.05.03. 11:27:58

"A követhetetlen fideszes morális követelményeknek ezek szerint innentől kezdve teljesen tiszták az alapjai (most már), ha valakiről kiderül, hogy csalt, hazudott, satöbbi, akkor azonnal vennie kell a kalapját."
www.vagy.hu/tartalom/cikk/2189_plagiumok_tavasza

torvenyfigyelo · http://www.torvenyfigyelo.hu 2012.05.03. 14:31:14

Hát ez a videó elég régen kering már a neten...

magyar ember teli szájjal 2012.05.03. 14:34:54

Dehogy fog elvérezni!
- Az hogy plagizált, nem ok rá, hogy lemondjon a párt éléről, pontosabban szólva azt a párt dönti el, a gréczizsoltok, nem is magyarázom.
- Belülről nem feszíti a lelkiismeret a lemondásra, abban biztosak lehettek. Úgyhogy ott fog ripacskodni a kamerák előtt ezen túl is.
- És mire újból választások lesznek, már nagyjából feledésbe merül is az ügy.

maskep 2012.05.03. 14:35:00

"...határozottan másoltnak tűnő szakdolgozatán..."

Hja kérem, aki olvasta, annak könnyű ezt megítélni! Belinkelnéd?...

3dom'f'speech 2012.05.03. 14:45:18

@maskep: te olvastad Schmittét? esetleg belinkelnéd?
agyatlan gyökér

esoutankoponyeg 2012.05.03. 14:47:35

kár, hogy nincs a neten egy lesz@rom gomb. boldog vagyok, hogy nincs jobb dolgunk mint egy hiteltelen, bukott politikussal foglalkozni, ellenben orbán a hitelesség mintapéldája. lol. "megalol". fidesznek krónikus gyurcsányfóbiája van. beb@szni az összest egy gettóba és adni nekik 47ezret, hogy éljenek meg abból (egy életre!)!

nemecsek ernő áruló 2012.05.03. 14:58:19

Gyurcsány akkor fog eltűnni, amikor már senki nem foglalkozik majd vele.... Eddig a jobbos sajtó ügyködik legjobban a szinten tartásán - greczy.blog nem számít, a kapcsolat.hu-s Gyurcsány blog meg megszűnt.

NE BESZÉLJETEK RÓLA, ÉS NEM LESZ KÖZTUDATBAN, VAZZE!

Engem nem érdekel Gyurcsány, nem értem, titeket miért?

marosy 2012.05.03. 15:10:38

Gyurcsány egy bolsevik tolvaj.

kzoltana 2012.05.03. 15:12:11

VILÁGSZENZÁCIÓ!
Megtalálták Kósa Lajos egyetemi szakdolgozatát!
www.vagy.hu/tartalom/

Luca Badoer 2012.05.03. 15:13:18

Felemelt gerinccel távozhatna

Gargantua 2012.05.03. 15:15:40

@3dom'f'speech: A hvg.hu-n olvasható az eredeti Schmitt-dolgozat is, a bolgáré is, a németé is. Mit kell belinkelni?
Agyatlan gyökér.

kzoltana 2012.05.03. 15:25:28

Újabb fontos adalék a világszenzációhoz:
"Diploma híján nem lehet Kósa sajtósa"
www.vagy.hu/tartalom/cikk/1390_diploma_hijan_nem_lehet_kosa_sajtosa

2012.05.03. 15:43:18

@kzoltana: Eléggé kontraproduktív szerintem ahogy a vagy.hu-t toljátok ezzel a sok belinkelt szarral. Nekem legalábbis napok óta tele a tököm vele.

tovabb a jezsovi uton 2012.05.03. 15:45:11

rohadt patkány jobberek, ugyis meg lesztek baszva, csak lenne tényleg polgárháború, éljen az ávh!!!!

2012.05.03. 15:51:39

Kérdem a bloggazdát, hogy nem gondolkodott még el a Szűrés gomb alkalmazásán? Az ilyen paréjokat szívesen ignorálnám vele, mint az előttem szóló.

TH 2012.05.03. 15:52:13

@_zulu_: egyetértek.
@kzoltana: @debreceni.blog: szánalmas, hogy az index blogjain reklámozzátok a vagy.hu-t. Ettől még továbbra sem érdekel...

KolompárRómeó 2012.05.03. 15:58:55

Hol lesznek a kibaszott jó könyvek? Azzal még tartozik a ferenc!

kzoltana 2012.05.03. 16:06:44

@TH: Akkor nem találták meg Kósa Lajos egyetemi szakdolgozatát!

2012.05.03. 16:14:53

"Ha hozzánk és Yoda mesterhez hasonlóan te is úgy érzed, hogy komoly zavar van itthon az Erőben, hogy ideje lenne, ha végre rólunk, egyszerű polgárokról is szólna ez az ország, ha bontás helyett építkezés kezdődne..."

Végre?! Miért pont most? Mi történt?

Már megint kezdődik az SZDSZ stílusú populizmus?! Nem akaroooooom!!!

dukeekud 2012.05.03. 16:31:11

Gyurcsanynak teljesen elkene tunnie a kozeletbol. Eltakarodnia a parlamentbol, es felszamolni azt a bohocpartot, amit par szanalmas, megelhetesi seggnyaloval futat.
Ugyan akkor viszont, az elmebetegsegevel, folyamatosan akkora karokat okoz baloldalnak, hogy megis csak jobb lenne ha maradna. Igy garantalhato, hogy a kovetkezo valasztasnal az mszp nem eri el az 5 %-os kuszobot. Nehez donteni.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.05.03. 16:47:23

@3dom'f'speech: igen
olvastuk schmittet, fent voltak az inkriminalt reszek a hvg.hu-n

belinkeljuk?:-)

tenyleg szeretnel porra egni?:-)

ja

hogy ez mar meg is tortent..:-DD

SarahConnor 2012.05.03. 16:50:29

Mindenképpen az igazság derüljön ki.
Az a baj, hogy egyik oldal sem feddhetetlen, és így a manipuláció lehetősége fennáll.

profilo 2012.05.03. 16:56:40

A Fidesz nem engedheti meg,hogy Ferenc testvér távozzon a politikából.

Ferenc a legjobb kampányaktivistájuk.Neki köszönhetik a párt legnagyobb sikerét,a kétharmados választási győzelmet.
Muszáj,hogy Ferenc közéleti aktivitása megmaradjon.Amíg Ferenc van,beszél....ahogy megszoktuk persze hülyeségeket....addig a Fidesznek gondja nincsen.

Én Áder helyében a következő Kossuth-díj osztogatás-fosztogatás alkalmával Ferencnek is adnék egyet....Hisz Torgyán Józsi bácsi mellett ő szerzett elévülhetetlen érdemeket abban,hogy jelenkori Közéletünk ennyire groteszk és humoros.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.05.03. 16:56:45

Na hát megláttuk, mi lett a következménye annak, amikor ez továbbvisz valamit... Vigye tovább, mondjuk a hűvösre, de mondjuk nekem is elég lenne annyi, ha csöndben maradna, és eltűnne.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.05.03. 16:57:13

@nemecsek ernő áruló: "Engem nem érdekel Gyurcsány, nem értem, titeket miért? "

mert o a kozellenseg.
es a fidesz mindig eloveszi, ha bebukik valami szarral. mivel sokan szeretnek gyulolni az orszagban a nemfideszesek kozul es gyurcsany folyamatos erodalasa pletykakkal elejhet veszi a fidesz elleni osszefogasnak.

es ez a fidesznek jo:-)

es ugyes a fidesz, mert latod, mindenki el is hiszi, hogy gyurcsany plagizalt ugy, hogy erre semmifele bizonyitek nincs. a tenyek mindossze abban merulnek ki, hogy egy fidesz altal delegalt politikus az oktatasi igazgato azon az egyetemen, ahonnan eltunt a szakdolgozata es a cime megegyzett a volt sogoraeval. es a temaja is. szakdolgozat eseteben ez ugye meg nem plagium, csak ha szo szerint atvette a szakdolgozatot. de ugye ezt nem tudni. viszont politikai toket kovacsolni, az ellenzeket tovabb megosztani, az osszefogast lehetetleniteni es a plebset hergelni remek eszkoz:-)

szürkegém 2012.05.03. 16:58:28

Jó a cikk. Feri álljon félre. Ezzel teheti a legjobbat, s kezdődjön egy új, tisztább, egyenesebb építkezés. Hiteles emberrel! Nagyon figyelemreméltó ez a gondolat, nálam nagyon megragadt.
„Hogy mindennek mi a jelentősége Magyarország jövője szempontjából? Az elmúlt hetek és hónapok eseményei megmutatták, hogy 2014 többé nem Orbán Viktor, hanem az ellenzék kezében van.”
fodorgabor.blog.hu/2012/05/03/gyurcsany_lopott_orbantol_biztosan#comment-form

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.05.03. 17:00:05

@profilo: "Neki köszönhetik a párt legnagyobb sikerét,a kétharmados választási győzelmet."

jo lenne, ha igy lenne, de a fidesz az itt elo valasztopolgaroknak koszonheti a ketharmados tobbseget. ertem en, h ogy jo lenne levenni a felelosseget, de sajnos nem fogta a kis kezuket a foidesz melle x-et rajzoloknak gyurcsany es engem sem gancsolt el, amikor el akartam indulni, magamtol nem mentem. mert ha nem is azon a szinten nyaltam be a fideszproipagandat, hogy rajuk szavazzak, elhittem nekik, ogy nicsn rajtuk senki mas, igy el sem mentem. ez a fidesz taktikaja ugyanis. egyedul maradni a palyan.

ha hagyjatok es benyaljatok, akkor maradnak. ha nem, akkor nem:-)
de ez nem gyurcsany hibaja. ez a fideszpropagandat lemelytorokozo, szavazati joggal rendelkezo magyar allampolgarok hibaja.

Szabó Zoltán fél évet kapott · http://index.hu/belfold/2012/02/24/iteletet_hirdetnek_a_hunvald-perben/ 2012.05.03. 17:08:18

Gyurcsány és itteni nyaloncai egy ideje arra esküdöztek, hogy orbándúcsemonnyonle nemcsak az ő, de hajdani sógora szakdolgozatát is ellopta.
Váratlan helyről érkezik csattanós cáfolat: az Indexről.

index.hu/belfold/2012/05/03/elokerult_az_egyetemen_gyurcsany_sogoranak_szakdolgozata/

szürkegém 2012.05.03. 17:09:13

A fidesz lehet azt hinti el, hogy úgy sincs más akire érdemes szavazni. De mi tudjuk hogy van, vagy lesz. kétségtelen, hogy ez nem Gyurcsány. A van más is a hazában! Igen, a nulláról kell az építkezést elkezdeni, és bízni az eredményben.

Dörmögő_Dömötör · http://montewehro.blog.hu/ 2012.05.03. 17:09:29

Ezt a Gyurcsány - féle szakdolgozatot még nem hozták nyilvánosságra, így aztán legfeljebb találgatni lehet, hogy miképpen készült. Éppúgy lehet eredeti munka, mint ollózott/másolt, s éppúgy lehet hasznos, mint haszontalan, egy a sok szar között, amire anno diplomát adtak. Remélem, hogy kiderül az igazság, s valaki elviszi a balhét. Vagy Ferkónk, vagy aki bedobta a köztudatba, hogy Ferkó koppintotta a dolgozatát. Ami szomorú, a politikailag aktív közönség Palkó és Ferkó dolgozatával foglalkozik, holott számtalan olyan probléma van az országban, ami sokkal nagyobb figyelmet érdemelne ezeknél, mint pld. az újra megnyirbált Munka törvénykönyv, az új adók, a fidesz hihetetlenül ostoba kormányzása, a munkanélküliség, a mélyszegénységben élők szaporodása, stb. Egészen jó téma az is, hogy van már egy érettségizett csúcsminisztere a kormánynak, s most lesz egy pap is. Azt hiszem, ideje lenne, hogy a fidesz elhúzzon a lomtárba. Orbán és a fidesz csak a dakota közmondásokhoz ért és a saját zsebük megtöméséhez. A többi nekik nem számít.

Dörmögő_Dömötör · http://montewehro.blog.hu/ 2012.05.03. 17:12:08

@szürkegém: Hol van itt olyan ellenzéki erő, amely legyőzheti a fideszt? Nyomokban sem látszik, s éppen ez a baj.

profilo 2012.05.03. 17:12:36

@Az igazi Sipi - Citizen of European Union:

Azért én azt hiszem,hogy ha nem lett volna "Csináljukmeg Feri",és nem mozgott volna úgy,mint az a bizonyos elefánt a porcelán boltban,akkor kevesebb X került volna a Fidesz neve mellé.
Az pedig,hogy az átlag választó milyen,azt Churchill fogalmazta meg a legjobban:
"A legjobb érv a demokrácia ellen egy ötperces beszélgetés egy átlagos választópolgárral."

Szabó Zoltán fél évet kapott · http://index.hu/belfold/2012/02/24/iteletet_hirdetnek_a_hunvald-perben/ 2012.05.03. 17:12:49

@prof. dr. Dörmögő_Dömötör: eredetiii??? :D Pont ugyanannyiadik oldalakon pont ugyanazok a hibák, mint a sógor azonos című munkájában? Nem érzel valami orrfacsaró égetthús-bűzt?@Az igazi Sipi - Citizen of European Union:

2012.05.03. 17:13:14

Másrészt viszont mi a vállalhatatlan ebben az interjúban, meg a felszólalásban? Szerintem semmi. Komolyan mondom, még rokonszenvet is ébresztett bennem a Ferigyerek iránt. Na, nem mintha különösebben utáltam volna amúgy.

Bár jellemző, hogy most, mikorra politikai hullává vált, a saját korábbi szövetségesei és hódolói rúgják bele a legnagyobbat, és határolódnak el tőle a legvehemensebben, nehogy hullamérgezést kapjanak.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.05.03. 17:14:41

@Szabó Zoltán fél évet kapott: en a jogallamot nyalazom, faszarcu:-)

azaz fletonak is jar egy olyan tisztesseges viuzsgalat, mint schmittnek. fleto ellen is legalabb olyan biznyitekok kellenek, mint schmitt ellen.

ertem en, hogy a hozzad hasonlo onkentes untermenschnek eleg az ellenseg es ha ramutat a kisgazdi, de nekem nem:-)

nekem biznyitek kell es jogeros hatarozat. ahogy schmitt eseteben tortent.

majd akkor ugasatok ki a narancsboros valag mogul szaros szajjal, ha ilyen van. akkor elsok kozott fogom kerni fleto diplomajanak visszavonasat. addig viszont meg bizonyitani kellene, hogy igaz a plagium. marpedig egyelore nincs biznyitek, tehat fleto artatlan. ha majd lesz, es egy bizottsag/birosag elmarastalja, akkor nem lesz artatlan. ez ilyen egyszeru:-)

Szabó Zoltán fél évet kapott · http://index.hu/belfold/2012/02/24/iteletet_hirdetnek_a_hunvald-perben/ 2012.05.03. 17:14:56

@prof. dr. Dörmögő_Dömötör: és azt is tudod, miért? NEM azért, mert hülye az ellenzék. Hanem azért, mert kifutott alóluk a nagytőke.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.05.03. 17:19:49

@Űrlény Lajos: "Bár jellemző, hogy most, mikorra politikai hullává vált, a saját korábbi szövetségesei és hódolói rúgják bele a legnagyobbat, és határolódnak el tőle a legvehemensebben, nehogy hullamérgezést kapjanak. "

pontosan ez a fidesz taktikaja. valakit osszeszarozni, hogy elhuzodjanak tole. ne legyen ketseged, hogy ma gyurcsany, ha valaki jon a helyere aki a csuti bohocot eltakaritja, akkor o lesz a kozellenseg es ugyanezen modszerek menten lesz lekaraktergyilkolva...:-)

johet barki. ha orban ellen van, az ellenseg lesz es addig nyomjak ra a szart, amig a sajat anyjanak is tul budos lesz.

mar ha az anyja elegge ostoba hozza, ahogy a mi ellenzekunk eleg ostoba hozza, hogy hagyja, hogy a fidesz zenejere jarja a tancot:-)

most fleto, holnap schiffer, aztan mesterhazy..
aztan a 4k csegevaraja. aztan a milla vezetoje. aztan te, aztan en. vagy forditva. amelyikunk elobb lesz kinos a fidesznek:-)

mindenki sorra fog kerulni, ne legyen ketseges. ahogy mindki mas sorrakerult 1994tol napjainkig a fidesz halallistajan csurkatol davidig.

Dörmögő_Dömötör · http://montewehro.blog.hu/ 2012.05.03. 17:20:33

@Szabó Zoltán fél évet kapott: Láttam a Hír TV. - inkább fidesztévé - riportját. Iskolapéldája a célzottan szerkesztett agymosásnak és besározásnak. Egy cseppet sem volt meggyőző a volt sógor alakítása, aki inkább látszott kimosdatott, alkoholista hajléktalannak, semmint tanárnak. Most már megvan a Rozs-féle dolgozat, elindult az egyetem vizsgálata. Reméljük kiderül, hogy a bűz honnan jön, Ferkó dolgozata illatozik ilyen fertelmesen, vagy a fidesztévé műsora? Kevés hiteles hírforrás van, s a fidesztrévé nem az! Várjuk ki a végét.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.05.03. 17:23:07

@profilo: ez suket duma

azert szavaztak a fideszre, mert a harag, a gyulolet es a bosszuvagy motivalta oket. mert sikerult a legalantasabb,. l;egdestruktivabb erzelmeikkel manipulalni az embereket. ebben a manipulator pont ugyanugy hibas, mint a manipulaltak.

es megmondom oszinten, en egy kibaszott mammutcsordat engednek erre a porcelanboltra, ami itt van...

felto ralepett a 70-30 vezeto gengsztereinek a labara. pedig egy vasuti kontenert kellett volna rajuk ejteni 30 meter magasrol.

2012.05.03. 17:23:23

@Az igazi Sipi - Citizen of European Union:

Na, most ugye az első probléma az, hogy én egy véresszájú fideszesköcsög vagyok.

A második meg az, hogy ugyanezeket a karaktergyilkosságokat (legalábbis kísérleteket) ugyanilyen mocskosan nyomta és nyomja a ballib oldal is, sőt mindenki más is a világ demokráciáiban, mert a demokrácia erről szól. Elhalásszuk a szavazókat a másik elől. Nincs itt semmi látnivaló, kérem oszoljanak!

Zerwikaptur - Hármat egy csapásra! 2012.05.03. 17:23:33

@Az igazi Sipi - Citizen of European Union: "ez a fideszpropagandat lemelytorokozo, szavazati joggal rendelkezo magyar allampolgarok hibaja."

Csakhogy éppen Gyurcsány és a mögötte állók teremtettek olyan (gazdasági, társadalmi, közbiztonsági stb.) helyzetet, hogy az emberek tömegével szavaztak a fideszre. Ugyancsak neki és a mögötte álló értelmiségnek, illetve az általuk folytatott politikának köszönhető a jobbik megerősödése valamint az egészséges antifasizmus hitelességének a szétrohadása is. Az a hiperszar gazdasági helyzet, amivel a válságba belementünk, szintén az ő kormányzása alatt alakult ki. Semmi olyan eredményt nem látok a tevékenységében, ami egy kicsit is feljogosítaná arra, hogy most pofázzon. Mégha feltételezzük, hogy jóindulat vezérli (szerintem inkább hatalomvágy, mint orbánt) akkor is véglegesen megbukott, és legjobban tenné ha elhúzna a búsba.
A formálódó ellenzéknek ő és az mszp a két legnagyobb tehertétele, amíg legalább egyikük nem lép le, addig itt a büdös életben nem lesz fidesz-leváltás.

Szabó Zoltán fél évet kapott · http://index.hu/belfold/2012/02/24/iteletet_hirdetnek_a_hunvald-perben/ 2012.05.03. 17:25:40

@prof. dr. Dörmögő_Dömötör: prof, hogy te kit minek látsz, a te bajod, a te neveltetésed, a te társadalmi gyökered és szocializációd. Imádott gyurcsányod végérvényesen, visszavonhatatlanul LEBUKOTT. Ennyi. Innen életre nem kaparjátok többé.

Dörmögő_Dömötör · http://montewehro.blog.hu/ 2012.05.03. 17:27:40

@Szabó Zoltán fél évet kapott: Nem barátom, tévedsz. A maszop és társai nem ellenzék. Ugyanolyan trágyakupacok, mint a fidesz és társai. Egyik bagázsnak sem volt fontos az ország érdeke, csakis az, hogy nekik és a csókosoknak jól menjen. Ezt el is érték, mert szerintem úgy képzelték, hogy a magánbűneik az ország érdekei, s a választók voltak olyan hülyék, hogy felváltva juttatták hatalomra a saját kifosztóikat. Úgy gondolom, az igazi ellenzék még hallgat, meg sem született, de valahol ott mocorog azok tömegeiben, akik eddig távol maradtak a szavazástól.

maskep 2012.05.03. 17:31:40

@3dom'f'speech: "te olvastad Schmittét? esetleg belinkelnéd?
agyatlan gyökér"

Ha valaki ilyen szép néven írja alá a kommentjét, annak a kérése számomra parancs. Tessék, itt a link, Kedves Agyatlan Gyökér Úr:
hvg.hu/document/SchmittPal.pdf

Dörmögő_Dömötör · http://montewehro.blog.hu/ 2012.05.03. 17:32:15

@Szabó Zoltán fél évet kapott: Imádott Gyurcsányom? Bocs, de őt egy tehetségtelen tökfilkónak tartom. Éppoly törtető, mint a felcsúti törpe, de politikai tehetség nem szorult bele, különben ma is ő lehetne a miniszterelnök. Mindössze arra céloztam, hogy neki is joga van az ügy tisztességes kivizsgálásához.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.05.03. 17:33:23

@Zerwikaptur - Hármat egy csapásra!: jaja
persze..
ertem en

blablabla

a szokasos maszatolos, felelosseget lelokos duma. eleg szanalmas es amig igy gondolkodtok, hogy mas a hibas, addig fideszt es orbant erdemeltek es fideszt es orbant kaptok. amig nem hagyjatok ezt abba, addig orban gyozni fog. ti magatok erodaljatok el az ellenzeki osszefogast azzal, hogy tovabbszajkozzatok a fideszpropagandat masokkal szemben. es mondom, itt nem gyurcsanyrol van szo. mindenkirol, aki a fidesz utjaba kerult. mindenki le lett gyilkolva a valasztok hathatos segitsegevel. es boldogan ragicsaljatok tovabb a gyurcsanycsontot, amit a fidesz megint kidobott nektek:-)

ugyesek vagytok. 2014ben megtanit orbanpapa pitizni is benneteket:-)

mert itt fideszlevaltas akkor nem lesz, ha nem fognak ossze az elenzeki partok gyurcsanytol schifferig. de amig veritek magatokat a foldhoz, mint szuzkurva az amszterdami kirakatban, hogy ez budos, annak a foga ritka, annak meg szur a bajsza, addig fidesz lesz.

ebben legyetek egeszen biztosak. ahogy most rakoptok gyurcsanyra, ra fogtok kopni mindenkire. mert a fidesz ugyesen manipulalja a legaljasabb es legalantasabb erzelmeiteket. az egyetlen megoldas a fidesz remhireinek teljes ignoralasa lenne. de akkro meg veletlenul azt mondana rad egy fideszes, hogy gyurcsanyista vagy!
aztakurva!

az egesz csalad belehalna a szegyenbe, ha egy fideszes ilyet mondana rad, igaz?:-DDD

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.05.03. 17:36:25

@prof. dr. Dörmögő_Dömötör: na EZ a jogallami felfogas, ami a fidesz vesztet fogja okozni:-)

koszonom, hogy ilyet is olvashattam.

Pobjeda Rezső fémipari TMK-s 2012.05.03. 17:38:45

Milyen szépen beszélt már akkor is Gyurcsány elvtárs. Ő a legjobb vezető az ország számára a mocskos imperialista bankárokkal vívott harcunkban!!
Gyurcsány Ferenc a mi utolsó reményünk, le a kapitalista zsíros bankárok rémuralmával és fosztogatásukkal!

genyamagyar 2012.05.03. 17:40:18

@Zerwikaptur - Hármat egy csapásra!: "Semmi olyan eredményt nem látok a tevékenységében, ami egy kicsit is feljogosítaná arra, hogy most pofázzon."

30 százalékkal nőtt a reáljövedelem.
Ja és hány km autópálya is épült?

Most hol is tartunk?

Kockagolyó - a legjobb csúszógömb (törölt) 2012.05.03. 17:42:01

@Pobjeda Rezső fémipari TMK-s: Tata, ezt mondja a Jobbik is, persze akkor rögtön "zsidózás meg fasizmus" van.

Hogy is van ez?

maskep 2012.05.03. 17:45:47

Egyébként hadd jegyezzem meg, hogy értem én, hogy a Gyurcsány plagizált, elvégre útálatos, és még tehetségesebb is a Világ Eszénél, I. Orbán Viktornál. Hogy a tehetségét mire használja, az mellékes... Mondom, értem én! Schmitt Pál sem attól vált bohóccá, hogy plagizált: Már 2010.-ben a Kétfarkú Kutya Párt megígérte, hogy ha megnyerik a választást, köztársasági elnök csak minimum középfokú bohócvizsgával lehet bárki.
m.blog.hu/ku/kutyopressz/image/avatas1.jpg
m.blog.hu/ku/kutyopressz/image/avatas2.jpg

Igaz, akkor csak keservesen röhögtünk, pedig még nem írta alá mindent, amit az orra alá dugtak. A plágiumba bele lehetett kapaszkodni, mert védhetetlen volt, de még az "igazi" doktorok sem a tudoányos, hanem az elnöki tevékenységét értékelték tiltakozásukkal.

Gyurcsányban sem keresi senki a Balaton-Felvidék borászatának szakértelmét. Mint ahogy az őszödi beszédben sem a hazugság volt a lényeg, hanem a védhetetlenség. És annak sem tartalma volt védhetetlen, hanem a nyilvánosságra kerülésének a módja. Hogy nem a Kossuth mikrofonjába mondta el, Gyurcsány.

Veszélyes lehet ez a döglött ló, ha még mindig ennyire rugdalni kell... De azért halkan jegyzem meg: Lehet megvetni, utálni, elítélni, lehányni, mindent. Egyvalamit nem lehet: "határozottan másoltnak tűnőnek" nevezni azt a szakdolgozatot, amit még határozatlanul sem olvasott szinte senki.

Ha bebizonyosodik a plágiumvád, visszajövök meaculpázni. Addig viszont megyek, és röhögök a Gyurcsány-rettegőkön...

Dörmögő_Dömötör · http://montewehro.blog.hu/ 2012.05.03. 17:53:26

@Az igazi Sipi - Citizen of European Union: Narancsék vesztét saját mohóságuk okozza majd. Minden jel szerint nem ismerik a mértéket és nem ismerik az ország népét, amely most még birka módjára tűr, de nincs véges türelem, s komoly politikai ellenfél híján egy éhséglázadás fogja őket elsöpörni a föld színéről pereputtyostól, s ez nem fülkeforradalom lesz!

Zerwikaptur - Hármat egy csapásra! 2012.05.03. 17:53:40

@Az igazi Sipi - Citizen of European Union: Bizony bele is halnék a szégyenbe, ha valaki (bárki) engem legyurcsányistázna. Ha az az ember neked vállalható az téged jellemez, pont ahogy a kommented stílusa is.

A tények azok, amik makacs dolgok, márpedig a tények azt mutatják, hogy gyurcsánynak abból a bizonyos nyolcból öt év és majdnem végig stabil kormánytöbbség adatott, hogy kezdjen valamit az országgal. Ő pedig nem tudott élni ezzel, sőt még rontott is a helyzeten. Bajnai már csak kármeteni tudott, nem is vállalhatott többet. Most akkor ezért kit terhel a felelősség? A fidesz nem volt kormányon, ellenzékben mindenki azt mond és tesz amit akar, ha nem tisztességes eszközökkel játszik azt el kell viselnie egy többséggel rendelkező kormánynak, minden demokráciában így van ez. Nagy hülyének kell lenni ahhoz, hogy valaki őket tegye felelőssé a gyurcsány-kormány sikertelenségéért.

És nem, nem vagyok hajlandó összefogni végképp lejáratódott arcokkal, mégha a cél a fidesz leváltása, akkor sem. Ez csak tovább vinné azt az agóniát, ami már húsz éve folyik, nevezetesen, hogy ugyanannak a lejáratódott, korrupt politikai elitnek más-más színű tábora kaparintja meg a hatalmat négy évente.

Ja és legközlebb fröcsögés mellett talán érveljél is.

Dörmögő_Dömötör · http://montewehro.blog.hu/ 2012.05.03. 17:56:46

@genyamagyar: "30 százalékkal nőtt a reáljövedelem." Ezt honnan vetted? Utálom narancsékat kivétel nélkül, de tudtommal jelentős béremelés éppen Orbán első kormányzása alatt történt, s azóta sem. Tudom, a nominálbér nem a reélbér, s éppen ezért kérdezem, hogy honnan az állításod?

Zerwikaptur - Hármat egy csapásra! 2012.05.03. 17:58:27

@genyamagyar:
"30 százalékkal nőtt a reáljövedelem.
Ja és hány km autópálya is épült?"

És miből? Hitelből. Remek, igazán remek, így utólag is totál megérte, mi? A gazdaságunk már a válság előtt leállt egyébként. A szomszédaink röhögve lehagytak. Nem nagy cucc hitelből nagyot nőni, csak aztán rendszerint jön a pofára esés.

maskep 2012.05.03. 18:01:03

@maskep: Ha már plagizálok, legalább pontosan tegyem:

"Államreformunk legfontosabb eleme, hogy köztársasági elnök csak olyan személy lehessen, aki legalább középfokú általános bohóc képesítéssel rendelkezik."

(MKKP, 2010. 08. 18.)

A többi stimmel...

Rostos 2012.05.03. 18:03:33

Jaj ugyan már, azután, ha öszöd után a politikában maradt, most ez meg sem karcolja. Mi ez a kis plagizálás ahhoz képest, hogy hazudtak és nem csináltak semmit a kormányzásuk alatt(nem én mondom)

Dörmögő_Dömötör · http://montewehro.blog.hu/ 2012.05.03. 18:05:14

@Zerwikaptur - Hármat egy csapásra!: "És nem, nem vagyok hajlandó összefogni végképp lejáratódott arcokkal, mégha a cél a fidesz leváltása, akkor sem. Ez csak tovább vinné azt az agóniát, ami már húsz éve folyik, nevezetesen, hogy ugyanannak a lejáratódott, korrupt politikai elitnek más-más színű tábora kaparintja meg a hatalmat négy évente."

Nem vagy egyedül! Sokan gondolkodnak így. Az a más - más szín azonban nem igaz. Mindegyik politikai tényező párt egy és ugyanazon kutyának a kölyke. Mit sem számít, hogy mi a pártjelvény, mi a párt neve, milyen színű a zászlaja. Ugyanaz mind, lejáratódott, korrupt társaság. Sajnos, a választók emlékezete túlságosan is rövid.

maskep 2012.05.03. 18:05:16

@Zerwikaptur - Hármat egy csapásra!: Jó messzire ment a vita... De ha már így esett, beleszólnék: Hitelből, nem manyup-lopásból. És építettek, nem pénzt égettek.

De olyan kár ezen vitatkozni! Akárhogy is elkúrta a Gyurcsány, akármiért is tette, megbukott. Pedig a mostani kormányban még elkúrásipari tanuló sem lehetne...

Dörmögő_Dömötör · http://montewehro.blog.hu/ 2012.05.03. 18:08:35

@maskep: "Pedig a mostani kormányban még elkúrásipari tanuló sem lehetne... " - mármint Fletó. Tökéletes meglátás. :D

maskep 2012.05.03. 18:10:58

@Rostos: ...2006.-ig... Tudod, mikor valaki másnak sem a szavait, hanem a tetteit kellett figyelnie a magyarországi diplomatáknak... De persze, ha útálatos a Gyurcsány, akkor akármit be lehet csúsztatni, még hazugságot meg plágiumot is. Kéne az elégtétel a Doktor Elnök Úr miatt, mi? Csakhát, sajnos ahányszor (nem) kerül elő a Gyurcsány szakdolgozat-ügye, annyiszor kerül elő viszonyítási alapként az Orbán Viktor által jelölt Schmitt Pál doktorija... És én annyiszor fogok kéjesen röhögni. Hát, csak hajrá!

pruitt igoe 2012.05.03. 18:19:18

milyen helyesen pösze volt az ifjú gyurcsány. tudja valaki a logopédusa telefonszámát?

Karipapa01 2012.05.03. 18:27:48

"Mooorgit! Noooormaaaalis???"
Vicc: Dug a házaspár, negyedórája, félórája, még mindig semmi. Erre megkérdezi a feleség: Mi van drágám? neked sem jut senki az eszedbe?

Blogger bazmeg! Annyira naprakész vagy, hogy nekem például nem lenne pofám egy ilyen blog megírásához! Innen lehet kioktatni! Marha!

Lacdelo 2012.05.03. 18:31:37

Fidesznel rosszabb kormany meg nem kormanyozott a rendszervaltas ota. :(

Feri segiteni kell, gyere vissza!!! :D

www.youtube.com/watch?v=Rc-ifL79s9E

UI: Felteve, ha nem plagizaltal.

champagneM 2012.05.03. 18:39:22

@maskep: milyen hülyék vagytok, ti tényleg elhiszitek, hogy Orbánnak van egy exceltáblája, ami mutatja, hogy na ebben a hónapban kinek a kilövésével kell terelni? Az élet ennél mindig egyszerűbb. Az van, hogy ez a gyurcsány faszkalap vagy a Dk az SP ügy után követleni kezdte Orbán dolgozatát. Aki kiadta. A Hírtv meg rácuppant a témára és visszakérdezett, na hol a tiéd faszikám?! Az meg elkezdett nyökögni. A Hírtv viszont ütni kezdte a vasat, kapirgálni kezdett, miért is ne? Tele van gyanús ügyekkel, nyökög össze vissza, egy épkézláb hihető nyilatkozatot nem tud produkálni ami mentségül szolgálna. Egekben a Hírtv nézettsége.:) nem kell ahhoz nekik orbán "megrendelése", hogy jól jöjjön nekik és pluszba még jókat is szórkaozzanak. Az más kérdés, hogy ez történetesen jól jön Orbánnak, és valószínűleg ő is boldogan tapsikol.:) Hogy értsétek, egy szint felett vannak ám önként vállalkozók is, akik saját örömükre teszik:) Lásd gyurcsány fészbukoldalt, kb vérüket, fél veséjüket adnák, és nem kell kérnie:)

Mária 2012.05.03. 18:39:42

@3dom'f'speech:

"@maskep: te olvastad Schmittét? esetleg belinkelnéd? agyatlan gyökér"

*

A Tényfeltáró Bizottság olvasta, és több, mint 1100 oldalon írta le az egyezéseket.

Belinkelni nem lehet, mert Orbánék NEM tették közzé és NEM tették letölthetővé a dokumentumot, csak a háromoldalas összefoglalóját.

Gondolom azért, hogy a FANATIKUS hívek továbbra is azt HIHESSÉK, hogy a Skicc nem is plagizált.

kirsten 2012.05.03. 18:51:47

@marosy: Akárcsak orsós-olstein és a bandája. Őket mikor külditek már el egy lakatlan szigetre. orsós egész életében hazudott, csak szerepet játszott. Mindig azt ami meghozta számára a hatalmat a pénzt. Persze volt kitől tanulni az apja is gazember.

champagneM 2012.05.03. 18:52:05

@Mária: azért kiváncsi lennék, hogy te milyen kommenteket irogattál még mielőtt a bizottság kijelentette volna, hogy Schmitt c plagizált:) Gondolom figyelmeztetőeket, hogy nyugi emberek, csúnya dolog ítélkezni, lehet, hogy a hvg félrenézett valamit, ártatlanság vélelme, olvasuk el inkább az eredetit, az ítéletig ne tegyetek felelőtlen, gonosz, jogállamot, emberi jogokat sértő kijelentéseket - godolom mind ilyesmit.:) Ha nem ezeket írtad, akkor te is csak egy elvtelen, gerinctelen kakakupac vagy. De azért annyira mégsem érdekelsz, hogy utánanézzek:)

Lacdelo 2012.05.03. 18:53:06

Fidesz + Korrupcio = Szinonima

Mária 2012.05.03. 18:57:21

@champagneM:

Te pedig - a kommentjeid stílusa alapján - egy sunyi, szolgalelkű, kisebbrendűségtől szenvedő, izzadós arcú, kövér, alulfizetett pöcsfej vagy, akinek ráadásul a magánélete is romokban hever.

champagneM 2012.05.03. 19:01:51

@Mária: a mgfogalmazásod alapján kijelenthetjük, hogy elismered, megerősíted, hogy egy elvtelen, gerinctelen kakakupac vagy (az más kérdés, hogy riposztként hozzáteszed én vajon milyen lehetek).
Hát babám, köszönöm a megerősítést a karakteredre vonatkozóan. Mondjuk ezt eddig ki nem tudta rólad?:)

J.László 2012.05.03. 19:02:05

@Mária:
Mária. Szerelmes vagyok beléd. Értsd már meg. Nem esett még le?

J.László 2012.05.03. 19:05:11

@Mária:
Ha Ferencet szereted, elmondhatod. Tudok várni.

Guillaume sous guillotine 2012.05.03. 19:09:08

"mocskos rohadt kommunista banda, miért nincsenek ezek felakasztva?" CPg 80-as évek.

2012.05.03. 19:14:55

@Mária: Honnan ez a gyűlölet?

J.László 2012.05.03. 19:18:17

@Mária:
"Te pedig - a kommentjeid stílusa alapján - egy sunyi, szolgalelkű, kisebbrendűségtől szenvedő, izzadós arcú, kövér, alulfizetett pöcsfej vagy, akinek ráadásul a magánélete is romokban hever."
Fogadni mernék, hogy ezt magadról fogalmaztad meg ilyen pontosan. Ti mindig azt mondjátok másokra, amit gondoltok tudat alatt saját magatokról.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.05.03. 19:35:22

@Zerwikaptur - Hármat egy csapásra!: elhiszem, hogy faj, de ha faj, akkro valtoztass rajta.

mutogathatsz fletora, mutogathatsz barkire. ezt az orszagot az itt elo, hozzad hasonlo alakok hoztak ilyen helyzetbe azzal, hogy szarnak a jogallamra, csak a kicsinyes kipellengerezesi es szardobalasi vagyukat kielhessek. vagy elmulik, vagy mnegdoglotok orban gengsztersege alatt:-)

egyszeruen arra, mit most gyurcsannyal csinaltok es csinaltatok mindenkivel akit a fidesz osszeszarozott es amit csinalni fogtok mindenkivel, akit a fidesz osszeszaroz a jovoben semmi masra nem jogosit fel benneteket, semmi tobbre, csak orbanra:-)

biznyitekotok sincs, de mar mmmonnynonleeee!!!

mocskos csurhe. kapjatok mar ossze magatokat, mert ha ti nem hisztek a jogallamban, akkor valoban nincs ertelme semminek. csak azt ne felejtsd el, kis hipokratam, hogy te is sorra fogsz kerulni elobb utobb, ahogy gyurcsany. es ahogy sorrakerult david, csurka, herenyi, torgyan. ahogy sorrakerult mindenki, aki orbannak keresztbetett. es akkor baszhatod, kicsirigo:-)

akkor mar kiabalhatsz, hogy tisztesseges eljarast akarsz. nem fogsz kapni, mert itt es most elkurjatok vegleg. es elfogadjatok, hogy valakit bizonyitek nelkul meghurcoljanak. csak azert, mert o a gyurcsany.
mert a gyurcsany elleni eljaras felulirja a jogallamot, mi?:-DDD

ti vagytok a sajat magtok sirasoi. es meg bele is fogjatok loni magatokat, faszfejek:-D

csak nehogy gyurcsany jogallami eljarast kapjon, mert nem erdemli meg:-DDD
inkabb vert hugyoztok orban alatt:-)

Wagem 2012.05.03. 19:36:55

@tovabb a jezsovi uton: Anyád lesz az első retek proletár.

Wagem 2012.05.03. 19:39:48

@Az igazi Sipi - Citizen of European Union: Higgadj már le kocsog.Mar megint itt tolod az eszt??Anyukad meg unatkozik.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.05.03. 19:43:52

@prof. dr. Dörmögő_Dömötör: amikor nem turne, akkor elo lehet rantani az aktualis ellenseget es ra lehet uszitani.
ahogy most gyurcsanyra. telefonado? 27% afa? kibaszott ostoba, amde csalo es tolvaj koztarsasagi elnok orban jovoltabol? alaptorvenybol kikerulo tb-ellatas? rabszolgatartasi liszensz munka torvenykonyve helyett? 450es benzinar? 290 kornyeki euro? bovli orszag? ellopott 3000 milliard maganvagyon? kozgepnek 200 milliard tender nelkul? illegalisan mukodtetett allamellenes titkosszolgalat, a'la ud zrt? III/IIIas titkosszolgalati fonok, meg a kadari idokbol? lehallgatasra es ellenorzesre keszulo allami "mobiltarsasag" kozpenzbol a 110%osan tultelitett piacra?

ki nem szarja le!?

a plebs gyurcsany veret akarja. az fontosabb mindennel:-)

panem et circenses...

Wagem 2012.05.03. 19:45:44

@Az igazi Sipi - Citizen of European Union: Gondolkodtál már azon,h olyan profilképet használsz amire nem kaptál engedélyt a fotó tulajdonosátol??Naa itt kezdődik a ti tisztességetek.Mint a hibbant állaté.Fedezd meg Ferkót hátulról.Mind a ketten boldogok lesztek.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.05.03. 19:47:56

@wagem: na mi van patkany? ki engedett ki teged a sarokbol? nyomas vissza, mert a farkadra lepek es ugy ruglak vissza

helyedre, ragcsavo!:-DDD

es jelents fel, te majom.
kozszereplo es ha nem tetszik neki, akkor talakozunk az europai birosagon, szajer szexualis orientaltasaga elfedeseert eloleptetett noszeru izet kihagyom a jatekbol, ram nem vonatkozik egy gengszterallam torvenye:-)

Mária 2012.05.03. 19:50:24

@champagneM:

Biztos vagyok benne, hogy azért hisztizel, mert találó volt a leírásom :)))

Cormorant 2012.05.03. 19:53:39

Olvasva néhány kommentelőt (Mária,J.Laszlo,champagneM,Űrlény Lajos és az összes többi kiscsoportos társaik) egyetlen kérdésem lenne: Ti komolyan ennyire dedósok vagytok?
Akkor viszont az én apukám pedig erősebb, mint a tietek, beeeeeeeeeeeeeee.

J.László 2012.05.03. 19:55:34

@Az igazi Sipi - Citizen of European Union:
"ram nem vonatkozik egy gengszterallam torvenye"
Ne nézz már hülyének mindenkit. Pont rád vonatkozik a gengszterállam törvénye.

sanyix 2012.05.03. 19:57:47

ezek a gyurcsányvédők fő munkaidőben nyomják, ahogy jön egy új blogbejegyzés, 5 percen belül jönnek védeni a ferit :)

bazmeg nekem is kéne egy ilyen meló, hol lehet jelentkezni, mennyit kaptok?

lyia (törölt) 2012.05.03. 19:57:54

Nekem ezek után még hitelesebbnek tűnik Gyurcsány, mint Orbán.

Gyurcsány ma is szocialista-szociáldemokrata, de hol van már Orbán radikális liberalizmusa (vö: térdre, imához!)?

lyia (törölt) 2012.05.03. 20:00:13

sanyix,

jobb, ha tudod, hogy mi, "Gyurcsányvédők"

összesen sem keresünk annyit,

mint a Selmeczi, a Szijjártó és a Giró-Szász egyenként.

Mária 2012.05.03. 20:00:57

@maskep:

"Egyvalamit nem lehet: "határozottan másoltnak tűnőnek" nevezni azt a szakdolgozatot, amit még határozatlanul sem olvasott szinte senki."

*

Dehogy nem lehet. Pontosan ezt teszik, az agyatlan csürhe meg issza minden szavukat.

sanyix 2012.05.03. 20:02:54

@lyia: persze ez nyilvánvaló, mindig az éppen hatalmon lévő csapat segítői kapják a nagy lét, hiszen nekik van hozzáférésük a húsosfazékhoz (de azért 2 éve még dőlt a lé nem :D ). Na de mennyi az annyi?

sanyix 2012.05.03. 20:05:36

@Mária: miért agyatlan az aki nem hisz a nagyvezér mindenek fölött állóságában, hanem a bizonyítékokban? :D

Rostos 2012.05.03. 20:09:20

@maskep: Lehet hogy velem van a gond, de nem értem a hozzászólásodat. "akkor akármit be lehet csúsztatni, még hazugságot meg plágiumot is. Kéne az elégtétel a Doktor Elnök Úr miatt, mi?". Miről beszélsz? Hogy jön ez ide? Elhiszem én, hogy volt egy szilárd elképzelés a fejedben, de hogy ezt leírni nem tudtad, az biztos. Néha csodálkozom, hogy aki ilyen összefüggéstelenül képes írni, az élő szóban hogyan tud kommunikálni? O.o

lyia (törölt) 2012.05.03. 20:28:41

@sanyix: Két éve még annyi volt, de, hogy ma mennyi, azt neked kell tudnod ...

Dörmögő_Dömötör · http://montewehro.blog.hu/ 2012.05.03. 20:29:57

@Az igazi Sipi - Citizen of European Union:

Most esett le, hogy te Szalai Annamária fényképét használod logónak. :D :D Így kicsiben iszonyatosan ronda, transzvesztita férfiképmásnak látszik. :) Ez az oka, hogy olyan kib...ottul ellenszenvesnek talállak. :D :D

Ne feledd, Palkó vérét kívánta a nép - egy része -, s megkapta. Most Ferkó vére kell, a szemkilövető Ferkó vére, s meg is kapják. :)
Az ilyen áldozati bárányokkal mindössze az a baj, hogy előbb - utóbb elfogynak, vagy megtanul a polgár átlátni s szitán, s akkor jön a hadd el had. Az is lehet, hogy tévedek, hiszen az átlagpolgár olyan hülye, mint a setét éjszaka, különben nem szavazott volna Orbánc Piktor és Tömjén Zsóti pártjaira.

A panem et circenses régi igazság, mindazonáltal jobb lenne nekünk egy új Mátyás király, mint ez a látszatdemokrácia, vagy fidekrácia. A politikai elitnek nevezett figurák helyében néha elolvasnám Petőfi, A nép nevében c. költeményét, mielőtt újabb szar törvényeket szavaznék meg az Országházban.

Dörmögő_Dömötör · http://montewehro.blog.hu/ 2012.05.03. 20:34:24

@kirsten: Miért nevezed Orbánc Piktort Orsós - Olsteinnek? Tudtommal se nem zsidó, se nem cigány, ámbár a cigányügyi főhalljakend lett Réthelyi utóda és a fidesz testvérpártja a Likud. :D

dr. mesterséges színezék 2012.05.03. 20:36:52

@Az igazi Sipi - Citizen of European Union: "felto ralepett a 70-30 vezeto gengsztereinek a labara."

Szóban. Valójában meg hogy, hogy nem, de volt egy pénzügyminiszter-kenyerespajtása, aki, na puff, pont nem foglalkozott a rovottmúltú cégének a könyvelésével.
Ez a történet bármelyik nemtaggyűlés becsületére válna.
Persze volt más is, de ennél határozottabban kacsaként megjelenő, úszó, repülő és hápogó ojjektum talán nem.

Dörmögő_Dömötör · http://montewehro.blog.hu/ 2012.05.03. 20:39:23

@Az igazi Sipi - Citizen of European Union: "... szajer szexualis orientaltasaga elfedeseert ..." Kissé nehezen érthető. Azt akarod mondani, hogy a narancsos Szájer a farok másik végén szeret időzni? Nem is tudom, mennyire követi Jézus, vagy Jahve tanait az ilyen "konzervatív, keresztény, nemzeti, stb.". Az ilyenre olyan szépen illenek a felsorolt jelzők, mint tehénre a gatya.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.05.03. 20:47:09

@J.László: akkor vedd el a doktorimat, te majom, en meg majd lemondok a az elnoki szekemrol, oke?:-DDD

J.László 2012.05.03. 20:51:24

@Az igazi Sipi - Citizen of European Union:
Te fasz/te hülye picsa. Bocsánat a megszólításért. Te magad nevezed magad hol nőnek álcázó hapsinak, hol hapsinak álcázó nőnek.
A saját hazádat nevezd gengszterállamnak. OK? Mi a faszt képzelsz magadról, te genny?

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.05.03. 21:00:24

@J.László: hat azt, hogy rendben van az ertekrendem amig az ilyen gerinctelen, bunozoket tamogato fergekkel szemben allok:-))

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.05.03. 21:02:49

@prof. dr. Dörmögő_Dömötör: "Ez az oka, hogy olyan kib...ottul ellenszenvesnek talállak. :D :D"

pedig sokat dolgoztam a stilusomon is...;-))))

J.László 2012.05.03. 21:07:51

@Az igazi Sipi - Citizen of European Union:
Láttad a nem tudom, kinek a filmjét, a Sors család történetéről. Nyilván láttad. Abban elhangzott egy kulcsfontosságú kérdés, amikor ifjabb Sors kihallgatja az ÁVH-n az egykori főnökét: miért kell nekünk mindig kihívni a sorsot magunk ellen?
Ez belétek van kódolva? Aztán ötezer éve ki vagytok akadva, ha megunják a mocskot, amit sokszor sajnos terjesztetek magatok körül. Lehet önkéntesnek is jelentkezni a bajban lévő hazád hadseregébe.

Lacdelo 2012.05.03. 21:13:27

@Az igazi Sipi - Citizen of European Union:

Latom te is imigraltal az Orban kiralysaga alatt.

Lassan mar csak a @wagem:-fele Fidesz seggnyalo felek maradnak otthon, a normalis magyar ember meg imigral vagy vegetal. :(

"telefonado? 27% afa? kibaszott ostoba, amde csalo es tolvaj koztarsasagi elnok orban jovoltabol? alaptorvenybol kikerulo tb-ellatas? rabszolgatartasi liszensz munka torvenykonyve helyett? 450es benzinar? 290 kornyeki euro? bovli orszag? ellopott 3000 milliard maganvagyon? kozgepnek 200 milliard tender nelkul? illegalisan mukodtetett allamellenes titkosszolgalat, a'la ud zrt? III/IIIas titkosszolgalati fonok, meg a kadari idokbol? lehallgatasra es ellenorzesre keszulo allami "mobiltarsasag" kozpenzbol a 110%osan tultelitett piacra?"

Az ilyen fideszes idiotaknak (hivoknek)ez nem evidencia. A fideszesek a HirTv-n, M1-n, EchoTV-n izmosodott agyukkal csak az elmultnyolcev, Gyurcsany a hibas, libsi-komcsi-nyugger ellenseg gondolatkorben tudnak csak mozogni. :(

Az ilyennek magyarazhatsz MNYP-rol, kozgazdasagtanrol, gazdasagi racionalitason epulo politikarol, demokraciarol, jogallamrol, media szabadsagrol, szolidaritasrol, embersegessegrol.

A fideszes embereknek onallo gondolata olyan mertekben korlatozott, hogy hajlamosak barmit elhinni addig amig azt a vezeruk mondja.

A szomoru realitas az, hogy ilyen szellemileg csokkentkepessegu es gatlastalan, penz es hatalom ehes, verszomjas csurhetol van a magyar tarsadalom kiszolgaltatva, amit sajnos a magyar tarsadalom koszonheti sajat maganak, hiszen mi adtuk nekik (en nem) a hatalmat.

Ha 2014-ben nem zavarjuk el ezt a Fidesz (es Jobbik) csurhet akkor teljesen meg is erdemeljuk a sorsunkat es nyugodtan meg is valaszthatjuk Orbant orokos diktatornak. :(

Meg szerencse, hogy Magyarorszag EU tagorszag es van hova menekulni a Fidesz orszagrombolo amokfutasa elol. :(

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.05.03. 21:13:55

@J.László: es egy laza zsidozas a vegere..:-DDD
koszonom, hogy illusztralod, hogy tisztesseges becsukletes ember, mint en a magadfajta mocsoktol miert tart tavolsagot:-)

J.László 2012.05.03. 21:16:23

@Az igazi Sipi - Citizen of European Union:
Rendes vagy, hogy megfogalmaztad helyettem. Zs betűt sem mondtam. Ettől függetlenül méretes nagy gané vagy. Megtanulhatnál helyesen írni magyarul.

AzHofi 2012.05.03. 21:17:27

Milyen szimpatikus fiatalember volt a Feri annak idején. Vajon hány tankörtársának "volt meg"? :-)

Dörmögő_Dömötör · http://montewehro.blog.hu/ 2012.05.03. 21:19:56

@Az igazi Sipi - Citizen of European Union: Vazz, Orbánc Piktor tanácsadója Hegedűs Zsuzsa, kedvence Szalai Annamária, szuper minisztere Német Lászlóné. Nem tehetnek róla szegények, de elsőre nem látszanak nőnek, ámde olyan rútak, hogy ha lemennek a bányába, magától feljön a szén. Eszerint nem csak észben hibádzik a felcsúti géniusz, hanem jó ízlésben is. A stílus kurvára nem zavar, de az ékezetek hiánya annál jobban. :D

Lacdelo 2012.05.03. 21:35:06

@J.László:

A Sipi az magyarabb, mint te valaha is leszel, te kis szoba naci. ;)

A szaros gatyajat se vihetned utana. :D

J.László 2012.05.03. 21:38:31

@Lacdelo:
Senki nem mondta, hogy magyar lennék. Sík hülyék vagytok, ne is haragudj. Freud. Tanulmányozzátok, idióták. Sík idióták.

A bóvli kormány most már a lottóval is csal!! 2012.05.03. 21:43:21

A telefon és sms adóval újabb információkhoz jut ez a bóvli kormány, amiknek adatait simán felhasználja az új, semmilyen adatbázissal nem rendelkező "állami" mobilcég.
Így próbál indulni a versenyben, szarházi fideszes módra, ezért kellenek ezek az adók
Ne keverd a szart a Vajdaságban Orbán, mert akiknek "segítettél" mind buktak a választásokon! /Románia, Szlovákia../

Lacdelo 2012.05.03. 21:46:41

@J.László:

Nem haragszok, de attol te meg neonaci vagy. :(

Lacdelo 2012.05.03. 21:50:14

@J.László:

Ezt mindig elfelejtem tanarur. :(

J.László 2012.05.03. 21:53:15

@Lacdelo:
Mindig csodálkozom, amikor valaki ingyen megkapja az édesanyjától a világ első nyelvét és nem tud vele mit kezdeni. Ide vezetett Sipi "magyarsága", ha szabad hivatkozni rád. Vagy hát a Sipi félék "magyarsága".

Amidazophen 2012.05.03. 21:56:17

@maskep: Na, ez a legfontosabb, amit a végén irtál.

Én már jó 6-7 éve röhögök ezen az egész bagázson. Szellemileg sérült és leépült emberek ülnek a parlamentben meg a minisztériumokban, holott majdnem minegyiknek a Lipóton lenne a helye.

Ám azt meg bezárták...

Lacdelo 2012.05.03. 22:04:25

@J.László:

"Vagy hát"-tal nem kezdunk mondatot. :)

J.László 2012.05.03. 22:09:44

@Lacdelo:
Háttal nem kezdünk mondatot. Vagy háttal, azt nem tiltja semmilyen szabály.
Komolyra fordítva a szót: komolytalanok vagytok. Szomorú látni, amikor magyar emberek kelnek a védelmére egy ilyen mocsok ganénak. Egy szót nem szólnék, ha az izraeli haderő egyenruháját viselve fikázna. Élethalálharcit vív a hazája, erre itt sunnyog és okádja a szemetet. Olvad el a hozzászólásait. Undorító.

The Great Destroyer 2012.05.03. 22:14:18

Vicces, hogy az ország politikai "elitje" csupa bogárlárvából (lsd.:féreg) áll, gyakorlatilag a honfoglalás óta nincs egyetlen magyar olyan politikus sem, akit bárhol a világon elismernének a kvalitásai miatt, kivéve Hunyadi Mátyást és Horn Gyulát, előbbit a románok tartják nemzeti hősnek, utóbbit meg a németek. Gyurcsány miniszterelnökúr annyiszor járatta le magát, hogy azzal már elérte az Orbáni szintet és majdnem eléri a Demszky féle morális marianna árkot. Asszem Churchill mondott olyasmit, hogy nem a hatalom tesz rossz emberré, hanem a hatalom vonzza magához a rossz embereket...

reálisan 2012.05.03. 22:35:20

Amit SP tett, hogy idézett mások munkáiból, az bevett dolog a felsőoktatásban. Amit viszont a pécsi főiskola függetlenített KISZ tikára tett, az csalás, büntetőjogi kategória.
Szerencsére nemcsak saját magát járatja le ország világ előtt, hanem DK bagázst, a liberális és komcsi politikusokat is. Sokat tett és tesz ez a féreg ami bemutatja a magyar balodal erkölcsi és szellemi szinvonalát!

Köszönjük böszme FERKÓ!

J.László 2012.05.03. 22:39:51

@The Great Destroyer:
Attila, Szent István, Szent Imre, Szent László, Árpád házi Szent Erzsébet, Szent Margit, IV. Béla, Kapisztrán János, Rákóczi Ferenc, Széchenyi István, Kossuth Lajos, 12 Nobel díj, Imre Kertászt is beleszámítva.
Gratulálok Great Destroyer. Találó neved van. 68-as vagy?

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.05.03. 22:45:33

@J.László: "12 Nobel díj"

"wer jude ist, bestimme ich"

ebbol 11 elmenekult a hozzad hasonlok elol..:-)

tildy[UK] · http://tildy.blog.hu 2012.05.03. 23:01:22

@Űrlény Lajos: Le lehetne mar szallni a ballibezesrol. Van baloldal, jobboldal, meg a kozep, ami legtobb esetben liberalism, liberalis-demokrata, zold, vagy hasonlok.

tildy[UK] · http://tildy.blog.hu 2012.05.03. 23:05:56

@Az igazi Sipi - Citizen of European Union: Na igen, mindig verik az emberek a melluket, hogy x magyar Nobel-dijas van, csak sosem teszik hozz,a hogy igen, de ennek nagy resze kulfoldon lett sikeres, es ott alkotott, mert otthon megfojtottak volna. Nem fizikailag, kepletesen. Menekulniuk kellett, mert odahaza csak visszahuztak oket, abszolut nem volt inspiralo nekik ott dolgozni. Hirtelen csak Szent-Gyorgyi Albert jut eszembe, aki otthon alkotott, es ugy erte el megis a Nobel-dijat.

nósumifan 2012.05.03. 23:10:10

@Űrlény Lajos:
Az első mondatoddal egyetértek.

A többi pedig indokolja, hogy miért...

tildy[UK] · http://tildy.blog.hu 2012.05.03. 23:11:08

@J.László: A gengszterallam meg ha tulzas is, van benne igazsag. Sokszor en is csak mutyiorszagnak hivom... Nem a gyonyoru taj, emg a csodalatos etelek miatt, elhiheted. Otthon nagyon , nagyon sok dolog nem stimmel.

Pl. szinte elkepzelhetetlen lenne, hogy homoszexualis egyen induljon polgarmestervalasztason, hogy kisse a mai napra is utaljak.

nósumifan 2012.05.03. 23:18:00

@pruitt igoe: hogy te milyen helyesen hülye vagy...
Tud valaki egy ügyes gyógypedagógust?

nósumifan 2012.05.03. 23:34:08

@J.László: ...a világ első nyelve...

Az nem a tiéd?

Bődületesen egyszerű vagy...

A világ első nyelve arra való, hogy fröcsögjél?

Doctor Klauße 2012.05.03. 23:37:03

@Az igazi Sipi - Citizen of European Union: amikor legutoljára hasonlót láttam, mint te, lehúztam a WC-t..

Doctor Klauße 2012.05.03. 23:39:43

@Az igazi Sipi - Citizen of European Union: amikor legutoljára hasonlót láttam, mint te, lehúztam a WC-t..

nósumifan 2012.05.03. 23:42:27

@J.László:

"Egy szót nem szólnék, ha az izraeli haderő egyenruháját viselve fikázna."

A századvéges fidesz-tanácsadókra gondoltál???

Akik még buzik is? Akik még össze is házasodtak? Ami ellen KDNP-becenevű pedofil példaképeid kézzel-lábbal tiltakoznak?

Imádom, amikor valaki előbb ír, aztán gondolkodik.
Illetve még akkor sem.

(Félreértés ne essék, a homoszexuális háttér nem engem zavar, hanem a hozzád hasonlókat...)

Vagy hát nincs igazam?
:-)

nósumifan 2012.05.03. 23:49:27

@reálisan:
"Amit SP tett, hogy idézett mások munkáiból, az bevett dolog a felsőoktatásban. Amit viszont a pécsi főiskola függetlenített KISZ tikára tett, az csalás, büntetőjogi kategória."

Köszönjük az értékes hozzászólást!

A logikád ugyan nem nagyon érthető, de fátylat rá.

Azaz... már értem!
Az, hogy idéztél selmeczi-szintű fidesz-paréjok hozzászólásaiból, az a te szinteden (átlagos fideszkocsog szint) bevett dolog.

Aki viszont gondolkodik, és utána béget, az büntetőjogi kategória...

Hajrá Magyarország, hajrá magyarok!

nósumifan 2012.05.03. 23:53:53

@J.László: orbán viktort kihagytad...
Nem lesz baj ebből?

2012.05.03. 23:54:13

@J.László: "Senki nem mondta, hogy magyar lennék. Sík hülyék vagytok, ne is haragudj. Freud. Tanulmányozzátok, idióták. Sík idióták."

Freud szerint a felnőtt kori zavarokat a gyermekkor traumái okozzák.
Tehát, levonva a következtetést, Te azért ugrottál neki Sipinek, mert az anyád látod benne. Valószínű, hogy anyád vagy rendszeresen megalázott, vagy nőimitátor volt (most, hogy kiderült, Sipi férfi), amire mikor ráébredtél, súlyos pszichés elfolytással válaszoltál. Ez tör most elő, bár magad sem vagy tudatában.
(Freud)

nósumifan 2012.05.03. 23:59:23

@tildy:):
Kintről mutyiország.
Bentről gengszterállam.
Túlzás nélkül...

2012.05.04. 00:01:02

@nósumifan: "A világ első nyelve arra való, hogy fröcsögjél? "

Neeem! Azzal nyal!

nósumifan 2012.05.04. 00:02:03

@Doctor Klauße:
"amikor legutoljára hasonlót láttam, mint te, lehúztam a WC-t.. "

Miközben meredten bámultál a tükörbe?

Húzd, ki tudja, meddig húzhatod!

2012.05.04. 00:07:06

@reálisan: @Doctor Klauße: Mért írtad le kétszer? Elsőre nem ment le?

nósumifan 2012.05.04. 00:10:57

@Könnyen elkaptuk, uram!:
Erre céloztam.
Szerintem megértette.
Vagy túlbecsülöm?

:-)

2012.05.04. 00:11:20

@J.László: "Attila, Szent István, Szent Imre, Szent László, Árpád házi Szent Erzsébet, Szent Margit, IV. Béla, Kapisztrán János, Rákóczi Ferenc, Széchenyi István, Kossuth Lajos, 12 Nobel díj, Imre Kertászt is beleszámítva."

Ööööö, ezek közül ki világhírű? Pontosítsunk: Attila hun volt, nem magyar. A szentjeink nem világhírűek. A többinél is bejátszik némi idegen vér. A Nobel díjasainkról meg nem is beszélve.

2012.05.04. 00:16:17

@nósumifan: túl. És akkor még hosszasan fejtegettem.

2012.05.04. 00:19:42

@nósumifan: Ja, most olvastam újra: úgy is lehet értelmezni, hogy mikor utoljára ilyet látott, lehúzta a Wc-t. És kiabált, sziasztok! Visz a vííííz! Szóval ez egy üzenet a kanálisból?

2012.05.04. 00:25:07

@J.László: "Mindig csodálkozom, amikor valaki ingyen megkapja az édesanyjától a világ első nyelvét és nem tud vele mit kezdeni."
A világ első nyelve mély torokhangokból állt, és valahol kelet-Afrikában keletkezett.
Amúgy mi az , hogy első????

dr. mesterséges színezék 2012.05.04. 00:28:01

@J.László: "Freud. Tanulmányozzátok, idióták."

Ő nem volt véletlenül cionista világösszeesküvő?

dr. mesterséges színezék 2012.05.04. 00:31:55

@reálisan: "Amit SP tett, hogy idézett mások munkáiból, az bevett dolog a felsőoktatásban"

Megvannak ennek a szabályai - de ezt leírta bizottság is, felesleges ilyen kerülővel azzal dicsekedned, hogy hamar befejezted a tanulmányaidat.

dr. mesterséges színezék 2012.05.04. 00:37:05

@J.László: "12 Nobel díj"

Hajlok arra, hogy higgyem, a magyarság tényleg a Szíriusz tájékáról való, mert földi anyag nem viselné el azt az igénybevételt, amit az jelent, hogy Tasok és Töhötömök azok teljesítményével igazolják maguk nagyságát, akiket a korábbi Tasok és Töhötömök pont ugyanúgy halálig hajszoltak volna, ha nem menekülnek el idejében, mint a hazaszeretet legszebb versét író Radnótit, vagy a legolvasottabb írót, Rejtőt.

töreki 2012.05.04. 04:45:34

A vele azonos erkölcsi szinten lévő söpredék létre hozza a "béke hadtestet" akik annyira békések mint Néró volt!

Ad Dio 2012.05.04. 07:30:08

@dr. mesterseges szinezek:

Radnótival és Rejtővel egyetértek, bár a zsidóüldözést nem mi magyarok találtuk ki. Még csak nem is tartoztunk akkoriban a leglelkesebb követők közé.
Viszont az egyszerűen nem igaz hogy a nobel díjasok üldözés elől menekültek. Ezek szinte kivétel nélkül természettudósok. Itthon egyszerűen nem voltak adottak a feltételek.

Egy kivétel Kertész Imre (lehetne, bár őt sem üldözte senki, legfeljebb nem mindenki lelkesedett érte egyformán), de véleményem szerint nála a probléma úgy kezdődött, hogy a gonosz közvélemény visszaütött.

maskep 2012.05.04. 08:10:04

@Rostos: "Néha csodálkozom, hogy aki ilyen összefüggéstelenül képes írni, az élő szóban hogyan tud kommunikálni? O.o"

Mutatis mutandis, ez tényleg rejtély... De megpróbálok válaszolni: Köszönöm, egész jól!

De hogy érdemben is feleljek a "Miről beszélsz? Hogy jön ez ide?" - kérdésedre: Íme, egy kis hazugság, csúsztatás:

"...hazudtak és nem csináltak semmit a kormányzásuk alatt(nem én mondom)..."

Erre írtam, hogy "...2006.-ig." Mivelhogy az őszödi beszéd arról szólt, hogy ennek vége. A kormányzásuk pedig, még Bajnait leszámítva is 2009.-ig tartott...

"Csúsztatásnak", ugye azt nevezzük, ha idézett szövegből úgy hagyunk ki vagy sugallunk bele részleteket vagy jelentést, hogy a szöveg eredeti értelme alapvetően megváltozzon. "Hazugság" pedig a tények szándékos elferdítése.

Ez természetesen nem azonos a plágiummal, amit nyilvánvalóan kompenzálni kell.

Remélem, sikerült minden kételyedet eloszlatni a hazudozásoddal és a csúsztatásoddal kapcsolatban! Ha mégsem, olvasd el mégegyszer, amit írtál. Hátha megérted... És ha önmagadat már érted, kezdhetsz újra küzdeni az én szövegemmel is!

Wagem 2012.05.04. 08:29:46

@Az igazi Sipi - Citizen of European Union: Rugod te azt a retkes jó kurva anyádat aki kiszart.Nyomorult szláv patkány.
Mész panaszkodni az Eu.hoz retek?
Ez a ti formátok.
Megbaszlak anyád hátán..

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.05.04. 08:34:16

@wagem: buzi vagy, patkany?
nem jot ossze egy ideje egy jo izmos segg sem, azert vagysz az enyemre, patkany?:-D

nemi eroszak eseteben az emberoles jogos vedelmnek szamit, tudtad?;-)

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.05.04. 08:38:03

@wagem: egyebkent azert jobb, ha az euhoz megyek, mert az eu nem huzza ki a beledet, kot utana vele a combinonak, huzat meg pesten-budan a demszkybogyokon, majd gyujt fel a veredbol rajzolt kor kozepen ritualisan, ahogy en tennem veled es a mocskos kis csapatoddal..:-)

szoval koszond meg, hogy az euhoz fordulok es nem veszem sajat kezembe az ugyet, szarfaszu fideszparaszt:-)

champagneM 2012.05.04. 08:56:38

Hihetetlen barmok vagytok, hogy Sipire érdemben reagáltok:))) Értsétek már meg végre, hogy mániákusokkal normális ember nem dumál. Hülyék.

champagneM 2012.05.04. 08:59:01

Az egyébként megvan, hogy Vadai azt mondta az ATV-ben, hogy hiába kerülne elő Gyurcsány szakdogája, ők azt sem fogadják el bizonyítékként?!:))) Ez majdnem felér a plágium beismerésével. Mellesleg.

Pobjeda Rezső fémipari TMK-s 2012.05.04. 09:00:37

Gyurcsány Ferencen már fiatal korában látszott, hogy milyen elhivatott vezető és ő fogja kivezetni népünket a bajból amit a fideszes náci patkányok okoztak!
Hajrá Ferenc, te vagy az utolsó reménységünk, ne hagyd magad, mi melletted állunk vállvetve!!

yda 2012.05.04. 09:07:29

"-Feri a sztár
-Gyurcsány forditott Midas király
-Fraciscus Diabolicus egy személyben hiteltelenití el az egész pereputtyot
-Őszödi persona non grata
-Ő (Gyurcsány F)nem csupán a Baloldal nagy reménysége,felemelője,Mo.leváltott
megváltója,hanem szellemi iránytű.
-Elvitathatatlan Gy.F.-től,hogy ő a baloldal kedvenc politikai délibáb festője
-Gy.F.testet öltött Antikrisztus
-Ferenc a nagy megmondó,az igazság bajnoka, az őszinteség megtestesült szobra
-Felelőségelvű Gy.F.,nem törekedet volna
mindenáron hatalomra,fel tudta volna mérni korlátait,nem megszűntette volna a Lipótot,hanem befeküdt volna
-Gyurcsány egy tehetségtelen,szuggesztiv
porszivó ügynök
-Őszöd remetéje,a Kárpátok Egy Igaz Embere ,a bukott miniszterelnök GY.F.
-Gy.F.delejes személyiségű rohamreformer
-Gy.F.-et miniszterelnöknek,mert alegnagyobb hülyéből lesz a legjobb miniszterelnök
-Gy.F. volt az az élesztő darab,amelyik beugrott az utóbolsevisták pöce gödrébe"
:-DDDD

Pobjeda Rezső fémipari TMK-s 2012.05.04. 09:13:40

Kedves Gyurcsány elvtárs, ha olvasod mondom, hogy ne törődjél a szemét nácikkal. Mert mi bajtársak melletted állunk és nem hagyunk bántani. Mert te vagy a mi utolsó reménységünk a bajban, amikor a hazánkat kiárusitják a bankároknak és mindenünk odavész amiért harcoltunk és dolgoztunk!
Eladósitják a hazánkat, mindenünket átjátszák a náci haverjaiknak akik pöffeszkedve szivaroznak a foteleikben, a nagytőkés imperialista kizsákmányoló zsíros kapitalistáknak.
Gyurcsány Ferenc ne hagyd magad, állj az élre ismét!

Pobjeda Rezső fémipari TMK-s 2012.05.04. 09:22:25

A marha magyar meg még tapsol is hozzá, hogy adnak neki 100 forintot, aztán tízezret kell visszafizetni és még a földjét is elveszik, majd bérelheti vissza, ha melózni akar. Semmi eszük sincs az embereknek, a tvből meg az iskolából szívják a náci baromságot magukba a gazdaságról, de az egész csak átverés, mert közben ellopják a párnát is a feje alól a baromnak. Az orbánék meg segédkeznek mindehez és mindent átjátszanak a zsírfejü tőkéseknek, akik az utolsó fillér hasznot is adómentesen kiviszik az országból és röhögnek a rabszolgákon. Ez kell neked te megvezetett birka magyar nép?!

Tita nick 2012.05.04. 09:24:38

Ki a fasz az a gyurcsány ferenc?

champagneM 2012.05.04. 09:28:32

@Pobjeda Rezső fémipari TMK-s: valld be, hogy te vagy a modoros tibi:)))

Rostos 2012.05.04. 09:57:11

@maskep: Hazudozásom és csúsztatásommal? :D "Mivelhogy az őszödi beszéd arról szólt, hogy ennek vége". Senki nem mondta, hogy tényleg vége lett. Vagy te bizton állíthatod, hogy onnantól nem hazudtak, és végezték a dolgukat? Talán a tiéd nem belemagyarázás? Vagy csúsztatás? És már ne haragudj, de a "Nyilvánvalóan végighazudtuk az utolsó másfél-két évet. Teljesen világos volt, hogy amit mondunk, az nem igaz"- hogyan lehet elferdíteni? Mi az ami ezt a mondatot megmásítja? Ugyan már, maskep, ezt lehetetlen védeni, már 2006-ban sem értettem, hogyan képesek mosdatni. Tisztán emlékszem, öszöd előtt egy évvel azt mondtam, hogy ha Gyurcsány a választói képébe mondaná, hogy végig kamuztak és átverték őket, akkor sem hinnék el. És lám, itt véded 6 évvel később :D

maskep 2012.05.04. 09:59:25

@wagem:
@Az igazi Sipi - Citizen of European Union:
@champagneM:
@Tita nick:

Nem szeretnék ilyen magasságokba felemelkedni, ennyire nem vagyok doktor. Csak emlékeztettek egykori iker-barátaimra, akik valahogy így veszekedtek:

- A qrvaanyád!
- Barom, a tied is ugyanaz!

Szevasztok, mostmár megyek kezet mosni, miután belenyúltam...

maskep 2012.05.04. 10:04:55

@Rostos: "...hogyan lehet ezt elferdíteni?"

Pont úgy, ahogy csinálod!

De persze, nyilván végig hazudott, pont úgy, ahogy plagizált: Vagy igen, vagy nem, de ez olyan úndorító féreg, hogy biztos...

A hit nagy erő, és sem logika, sem bizonyosság nem kell hozzá. Sőt, azok kifejezetten ártanak a hitnek: Ha érthető és bizonyítható lenne, nem kéne "hinni"...

Nem velem kéne megküzdened, hanem a tényekkel. De azért csak hajrá!

Mad Mind 2012.05.04. 10:11:49

@champagneM:
Schmittnél megvolt minden bizonyíték a bejelentéskor, nem utólag próbáltak bizonyítékokat bemutatni.
Ezért nem hasonlítható össze a kettő.

Rostos 2012.05.04. 10:12:40

@maskep: Mutatsd már meg kérlek, hogy hol állítottam, hogy plagizált. Ki mondta, hogy végig hazudott? Vagy ha idézem az öszödi beszédet, majd mindig ki kell emelnem, hogy á-á, ez csak 2006-ig. Vagy mégis hogy? :D Ember gondolkodj már!

maskep 2012.05.04. 10:40:18

@Rostos: Elnézést, helyesbítek: Nem azt írtad, hogy "végig" hazudott, hanem azt, hogy "hazudtak és nem csináltak semmit a kormányzásuk alatt(nem én mondom)". És ebből semmiképpen nem az érthető, hogy "végig", csak az, hogy "kormányzásuk alatt".

Az sem hazugság, hogy nem te mondtad, mert valóban nem mondtad, hogy "végig", csak azt, hogy "kormányzásuk alatt".

Nem, nem kell "majd mindig kiemelnem, hogy á-á, ez csak 2006-ig". Csak akkor, ha legalább is félreérthető enélkül amit írsz, és nem akarsz csúsztatni, hazudni.

remélem, méltányolod, hogy nem Gyurcsány szövegének szellemének kiemelését várom el, hogy "eddig hazudtunk, és netovább!", csak a tények tényszerű állításra hívom fel a figyelmedet. Ami érzelmektől függetlenül elvárható egy vitában. Már ha nem akarsz... de ezt már mondtam.

De ha rám hallgatsz, úgy hazudsz meg csúsztatsz amúgy, ahogy csak akarsz!

párnalárva 2012.05.04. 10:47:35

Ezen az emberen már csak egy szívlapát segítene...

Anselmo 2012.05.04. 10:55:12

Ha nem került volna túl sokba, akár nevethetnénk is Ferencen... így inkább magunkon kell, amiért egy ilyen ember megkapta a legfőbb hatalmat Magyarországon. Úgy, hogy közben a fél ország a demokráciáról, a szabadságról, a jogállamiságról elmélkedett, ahhoz képest pont ellenkező irányba mentek a dolgok.

Rostos 2012.05.04. 12:39:52

@maskep: Tetszik a logikád, attól a ponttól, hogy azt mondtam, ez már nem fogja megingatni, eljutottunk odáig, hogy én hazudozok és csúsztatok. Nyugodtan beleköthetsz minden szavamba, attól a tény még tény marad, hogy 2006-ban Gyurcsány a végsőkig kompromittálta magát(ne kezdjük el az igazságbeszédes ökörséget, kérlek), és ha akkor nem vonult vissza a politikától, akkor most sem fog. Az én hozzászólásom kimerült ennyiben, de te még véletlenül sem erre reagálsz. Figyelj, ketten vagyunk, kit akarsz becsapni magadat vagy engem?

tildy[UK] · http://tildy.blog.hu 2012.05.04. 23:52:08

@Ad Dio: Nem csak a feltetelek nem voltak adottak. Hanem egyszeruen otthon pontosan az az eset megy, ami a pokol es a nemetek, magyarok, meg oroszok viccben is hallhato. Nem kell valakit uldozni, hogy uldozottnek erezze magat. Eleg csak a magyar burokraciara: ha alkotni akar, ott visszahuzzak.

De hová tűnt Columbo felesége? 2012.05.06. 01:55:48

Vélhetően nem alaptalanok a GYF-et ért vádak. De míg Pali bácsi esetében promt bizonyíték volt a plágiumra, Ferink kapácsn erről azért nincs szó - a HírTv nem volt annyira ügyes, mint a HVG. Vagy esetleg a Fidesznek nem volt meg az infó Feriről, csak Paliról, mert az számomra egyértelmű, hogy tudták róla azt, amit tudni kell és érdemes.
Mert mire való az NBH, ha nem erre???

No mindegy, bármi is van, igen szégyenletes dolgot művel GYF - maszatol. Pont azt teszi, amit SP esetén kritizált.
Döbbenetes, hogy két magas állami tisztséget betöltött ember mennyire nem tud jellemesen és felnőtt férfiként viselkedni.
Kissé szánalmas, mondhatni: vér ciki.

@J.László:
"Ez belétek van kódolva? Aztán ötezer éve ki vagytok akadva, ha megunják a mocskot, amit sokszor sajnos terjesztetek magatok körül. Lehet önkéntesnek is jelentkezni a bajban lévő hazád hadseregébe."

Ez a burkolt zsidózás nagyon nem menő.
Intelligens ember tudja ezt, s leginkább azt, hogy bármit is gondol valakiről, nem általánosít, nem extrapolál emberi tulajdonságokat rassz alapján.

***

Az internetben az a jó, hogy bárki odabiggyesztheti rá bináris kódokba formált véleményét - és az a rossz, hogy ezt meg is teszi.

De persze, a vélemény szabad.

negondolkozz!majdénmegmondom! 2012.05.06. 12:16:00

@Elhárított királycsel (ex-Zébácsi): Ezzel a finomkodó kis liberális stílussal miért nem izraelben próbálkozol a palesztinokkal szemben? Majd mikor hamarosan téged is agyonütnek, jópofizhatsz kedvenceiddel, természetesen szalonképesen, nem faji alapon:

index.hu/belfold/2012/05/06/magyar_holokausztot_hirdetett_a_jobbik/

De hová tűnt Columbo felesége? 2012.05.06. 23:37:59

@negondolkozz!majdénmegmondom!:

Semmi dolgom Izraelben, a palesztín ügy pedig egy másik blog témája. A kérdésben nem vagyok érintett és őszintén szólva alig érdekel.

Engem senki nem üt agyon, mert én sem ütök agyon senkit.

Finomkodó, liberális stílus?

Fiinomkodó, neked. Másnak meg nem az. Kisebb hiba, mint a zsidózás, már ha egyáltalán előbbi az.

A "finomkodást" egyébként tudd be bársonyos lelkemnek, a liberalizmusban pedig szintén elég kevés kivetni valót látok.

negondolkozz!majdénmegmondom! 2012.05.07. 11:27:55

@Elhárított királycsel (ex-Zébácsi): Ezt a fogyatékos szövegedet próbált elsütni a kisegítős társaid között, légyszíves!
Aki gondolkodó és érző ember, annak hasonló zagyva butaság nem hagyhatja el a száját. Tudsz valamit az éjjelente agyonvert és kifosztott nyugdíjasokról, az iskolákban terrorizált diákokról és tanáraikról, vagy a szimplán leszúrt és agyonütött magyarokról és külföldiekről? Mérhetetlenül gonosz ember lehetsz, vagy csak ennyire szűk látókörű és ostoba?!?

De hová tűnt Columbo felesége? 2012.05.07. 12:03:13

Azt hiszem, kommented nem engem minősít.

A világban számos helyen vannak komoly bajok, nem csak a Palesztín fennsíkon.

Másrészt nem emlékszem, hogy első kommented után gyalázkodó stílust ütöttem volna meg.
Szimpla troll vagy, semmi több.
Részemről a téma lezárva.

negondolkozz!majdénmegmondom! 2012.05.07. 12:38:59

@Elhárított királycsel (ex-Zébácsi): Helyes.
Süllyedj is el szégyenedben, te ostoba tudatlan bunkó. Ha már érvelni nem tudsz, jobb is, hogy befogod a szádat.

pucros 2012.05.18. 01:10:46

A Gyurcsány olyan, mint egy izgága bűvész, aki kikotyogja a közönségnek a szakma féltett titkait.
süti beállítások módosítása