Az amerikai fiú

Blogunkon Az amerikai fiú című regény részleteit, véleményeket és álhíreket olvashattok.Itt találkozik a '80-as évek csukamájolaj-ízű valósága paranormális mindennapjaink részleteivel. A fejlécben szereplő kép Jan Erik Paulsen munkája.

Eddigi látogatóink száma

Csatlakozz hozzánk a fészbukon!

Sorok Között

Nincs megjeleníthető elem

Figyelj csak, ez érdekes!

Itt mindenki csak Petőfi akar lenni? - a tegnapi tüntetés margójára

2012.09.05. 11:50 Herkules Irma

Milyen a jó tüntetés? Legyen forradalmi a hangulat? A végén történjenek csodák? Meneküljön Gyurcsány vagy Orbán, épp mikor melyik a soros? Álljunk lángoló szívvel a géppuskák vagy a plexipajzsos rendőrök sorfala elé? Esetleg legyenek elképzeléseink arról is, hogy hogyan tovább, ha esetleg eredményesen gyakoroljuk az erődemonstráció eszközét azon vezetőinkkel szemben, akik úgy látszik, csak ezt a nyelvet beszélik? Vagy tök mindegy, mi lesz, csak az ne maradjon, ami most van? Van tovább is vagy nincs más csak a Talpra magyar? Hogyan tüntetünk mi magyarok? VÉLEMÉNY

A tegnapi Milla által "állami támogatás nélkül, spontán szervezett" tüntetés számomra több szempontból is izgalmas élmény volt. Természetesen semmiképp nem tartom elfogadhatónak, hogy egy etnikai okokból brutális gyilkosságot elkövető személyt kiadjanak a magyar döntéshozók egy olyan országnak, ahol megdöbbentő és bestiális cselekedetéért már több éve hősként ünneplik (nem titokban), ez nemcsak nem nemzeti és nem konzervatív, ez úgy etikátlan, ahogy van, ha pedig tényleg igaz, hogy néhány milliárd Euró állt a kiadatás hátterében, akkor végképp megbocsáthatatlan dologról van szó. Az esetet nem lehet a totális alkalmatlanság számlájára írni, a kormány pedig valóban nem úszhatja meg azzal az olcsó szöveggel, hogy "a nemzetközi joggal harmóniában cselekedtünk, többet nem kívánunk hozzáfűzni". Nagyon-nagyon sokan érzik itthon is, hogy ez így elfogadhatatlan, olyan viselkedés, ami szégyent hoz ránk, ennek az országnak a lakóira, ennek a nemzetnek a tagjaira, ennek tegnapi személyes jelenléttel  történő demonstrálására nagyjából 2000 ember vállalkozott. örmény kezek.JPG

Én örültem a tüntetésnek. Valóban olyan dologról van szó, ami ellen fel kell emelni a szavunkat. A konkrét helyzet is rettenetes, de összességében egyáltalán nem szerencsés ezt örmény-azeri üggyé egyszerűsíteni, itt az etnikai alapú erőszak és a rasszizmus, annak elfogadása vagy elutasítása a legfontosabb tényező, nem komplett nemzetek el-, illetve megítélése (ahogy ugye mi se szeretnénk, ha velünk így tennének). Szóval örültem, hogy lesz ez a megmozdulás, de hogy pontosan mit is vártam tőle, ha vártam egyáltalán, azt nehéz lenne meghatározni, mindenesetre roppant tanulságos volt, az kétségtelen. Az egész összejövetel nem tartott tovább egy óránál, ebből is Rényi András, a magát az est házigazdájaként definiáló művészettörténész beszélt a legtöbbet. Rényi fontos dolgokat mondott a közönség nagy örömére, olyan dolgokat, amikről azért jó ideje olvasni a blogszférában és a sajtóban megjelent cikkekben. Mérsékelt forradalmi lendülettel beszélt "a gyilkosság rasszista indítékáról", arról, hogy a témában régóta kettős beszédet folytat a kormány, hogy nincs időnk, hogy 22 elpazarolt vagy rosszul  felhasznált évből is ez az utolsó kettő az, ami minden korábbinál durvább.

Aztán belelendült. hogy a keresztény és konzervatív propagandaszöveg mellett "a legótvarabb kupeckedést folytatják" vezetőink, akiket, ha mi választottunk meg, akkor nekünk is kell leváltanunk. Hogy "a konkrét ügy két populista diktátor üzlete, amiben a dörzsöltebb a végén csak átejtette a kezdőt". "Le kell mosnunk azt a gyalázatot is, amit a XXI. században tapasztottak a nevünkhöz." Majd mindenkit megkért, hogy amikor a finn és észt állami delegációk érkeznek, akkor ne fújjogjon senki csak azért, mert épp mozgolódás van a Parlament lépcsőjénél. A nyitóbeszéd megalapozta a hangulatot, már kezdődött is az "Orbán takarodj", amit azért kísértetiesen emlékeztetett egy korábbi hasonló, sokak szájából elhangzó rigmushoz. Lengtek a Szoldiaritás- és az SZDSZ-zászlók. Néhány transzparens egyszerű üzenetet fogalmazott meg a gyilkosság, a cinkosság és a becsület fogalmaival kapcsolatosan. 2012-09-04 18.02.56.jpg

Aztán jött Balavány György, aki "Kossuth téri gyülekezet"-ként köszöntötte az összegyűlteket, majd retorikáját tekintve olyan megdöbbentően új színt hozott, amire, pláne akik nem látogatták még meg Balavány blogját, biztosan nem számítottak (jobban belegondolva, akik igen, azok sem). Rövid protestáns prédikációjában (ebben nincs semmilyen cinikus felhang!!!), melyben a 37. zsoltár egyik sorára hivatkozott ("De a bűnösök mind elvesznek; a gonosznak vége pusztulás"), hangsúlyozta, hogy az eddig látott út alapján, nem szeretné, ha a jelenlegi vezetés őt, családját, egyházát vagy országát, nemzetét képviselné. Balavány már az elején leszögezte nem millás, nem balos, nem liberális, ő keresztyén és konzervatív, mégis, amikor a Rákóczi -szobor talapzatán elolvasta a feliratot („Cum Deo pro Patria et Libertate” - „Istennel a hazáért és a szabadságért”), tudta, hogy itt a helye. Majd beszélt a XX. század keserű örökségéről, az üldöztetésekről, a holokausztról és a "nyugati minimumról", aminek nálunk is érvényesnek kellene lennie: miszerint identitása, származása, a hivatalostól eltérő véleménye miatt senkit nem szabad bántani, ebben mindenkinek egyet kell értenie. (Ekkor valaki el kezdett ordítani, hogy: Pusztuljon minden áruló!) A végszó pedig az volt, tiltakozzanak minél többen, ne kelljen kivárni még 2 évet.

Balavány után Krajcsir Piroska következett, aki kijelentette, hogy armenológusként és műfordítóként tovább már nem hallgathat. A felszólalókat pedig az egykori walesi bárdokhoz hasonlította, amit picit teátrális hasonlatként éltem meg. Krajcsár erősen az érzelmekre ható beszédet tartott, hogy ez mennyire működött, jól bizonyítja, hogy a tömeg egyre lelkesebben orbánozott. Ami viszont kifejezetten zavaró volt számomra, hogy sok kisgyereket is kihoztak, akiknek a szájából nagyon-nagyon rosszul hangzik az ilyesmi, ordítsák is bármelyik politikus nevét. Biztosan ilyen megmozdulásokon van a helyük? Az armenológus személyes tapasztalatai alapján mesélt az barátságos és nyitott örmény népről, tíz évig élt kint, sorolta az azeriektől elszenvedett sérelmeket, amivel nem is lett volna baj, de kicsit olyan színezete lett a dolognak, mintha kifejezetten egy jó és egy rossz nép harcáról lenne szó, amit én semmilyen kontextusban nem szeretek. Valamiért nem tudom elfogadni az általánosítást, a kollektivizálást legyen szó bármilyen nemzetről, etnikai közösségről. Krajcsir hangsúlyozta, hogy az örmény nép mennyire örült, hogy a magyar bíróság méltó döntést hozott az ügyben, amit most a kormány ügyesen kijátszott azeri - "muzulmán olajbirodalom" - partnerével közösen, mikor kiadott egy olyan gyilkost, akit hazájában 2006-ban az év emberének választottak, akiről iskolákat, utcákat neveztek el. Akiről az azerbajdzsáni ombudsman azt mondta: "Safarov tette legyen példa az ifjúság számára." "És ez az ember, aki Magyarországot vendéglátó országként alázta meg tettével, fordít Szabó Magdát?" El kell határolódni! - hangsúlyozta, majd, hogy: "...a magyar kormány adós a bocsánatkéréssel, mivel azonban ők erre nem hajlandóak, ne hagyjuk országunkon a gyalázatot!". Ekkor kezdődött a számomra kissé különös kántálás Krajcsir Piroska buzdítására, így többször is elhangzott a Bocsáss meg nekünk Örményország".

örmény ne hagyjuk.JPGAz elején kérdésekkel indítottam. Mire jó egy tüntetés? Mi az emberek célja vele? Azért különösen hangsúlyos ez a számmora, mert később hallottam, ahogy egy hölgy a párjának azt mondja, milyen furcsa tökéletesen ugyanazokat mondták már Gyurcsányéknak is. A magyar rutinból Mamikon Yengibarian szobrászművész mutatta meg a kiutat, aki kedvesen, tört magyarjával arról beszélt, hogy a probléma lényege nem az, hogy Orbán jön vagy megy, hogy az a politikus, aki előtte volt vagy utána érkezik majd, az jön vagy megy, hanem az, hogy a beszédnél, a tiltakozásnál több is történik-e, hogy tudunk-e tanulni, változni, mert anélkül minden marad ugyanolyan rossz. Mamikon Yengibarian elmondta, hogy ő találkozott az örmény áldozat családjával, maga előtt látja a tekintetüket, szívesen elfelejtené, de nem tudja. Azok az emberek nem tudták felfogni, hogy mi és miért történt velük. Olyan voltak, mint a madarak, akik fészkükben szüntelenül, de hiába keresik elveszett, elragadott vagy kihullott fiókájukat. Az ő kérdése az volt, hogy ők vajon ma mit érezhetnek? A szobrász hangsúlyozta, nem érdekli a (politikai) biznisz (gondolom), a politika, szerinte ezek nem tiszta dolgok, ami őt érdekli az a becsület, a tisztelet, ezeknek kell az alapvető emberi értékeknek lennie mindenki számára, az örmények és a magyarok számára is. Ő nem szeretné, ha ez az eset szimpla politikai eszközzé silányulna, ahogy a megmozdulás sem. Ez az ember arról beszélt, ami a lényeg. Nem nagy érzelmek, forradalmi hév, hanem egyszerű, emberi gondolatok, amiknek én mindig örülök. "Oldást, megoldás kell keresni."

Schilling Árpád, a Krétakör művészeti vezetője, rendező beszélt még arról, hogy nem tudni dilettantizmus vagy egy kirívóan erkölcstelen biznisz, ami idáig vezet, mindenesetre a kormány nem bújhat ki a felelősség alól, bocsánatot kell kérnie. A kormány ne "cicázzon" a szélsőségekkel, elég abból, hogy szóban elhatárolódik a kirekesztéstől, de fővárosi kulturális intézmények élén mégis állhatnak vállaltan szélsőjobbos emberek. "Bocsánatot kértünk, bár nem mi követtünk el bűnt, hanem a vezetőink. Emlékeznek rá, hogy valakik korábban arra hivatkoztak, hogy ez az ország többé nem lehet következmények nélküli ország? Hát hol vannak most a következmények?"

A beszéd végén a szervezők mindenkit kértek, hogy méltósággal viselkedjenek. Majd még egyszer körbe mentek dobozaikkal a tüntetés szervezésének költségeire gyűjtő millás segítők, amit természetesen értettem, de sokadszorra is furcsának éreztem némileg. Én pedig arra gondoltam, hogy mi magyarok mennyire jók vagyunk a forradalmi beszédekben, de mennyire nem abban, amiről Mamikon Yengibarian beszélt. Fontos volt kimenni, tiltakozni, de a tiltakozás, az elhatárolódás, mint évről évre kiderül magában még nagyon kevés. Ennyivel nem lehet megúszni azt, ami rossz. Nemcsak változtatni, de változni is kell.

Ha hozzánk és Yoda mesterhez hasonlóan te is úgy érzed, hogy komoly zavar van itthon az Erőben, hogy ideje lenne, ha végre rólunk, egyszerű polgárokról is szólna ez az ország, ha bontás helyett építkezés kezdődne, akkor csatlakozz hozzánk a fészbukon! Klikk: az amerikai fiú a fészbukon

Ha tetszett a bejegyzés, megköszönjük, ha ajánlod ismerőseidnek!

Fontos: Ha van valami, amit szívesen megosztanátok velünk, akkor azt elküldhetitek erre a címre: azamerikaifiu@gmail.com


Mi is ez Az amerikai fiú? Néhány kölyök története a '80-as évekből folytatásokban... Szóval nindzsák és dobócsillagok, cowboyok és igazi western, úttörők, bicajok, krinolin és irodalom, némi mágikus realizmus meg egy kondér málnaszörp (klikk)... Az egykori szocreál, vöröscsillagos vidéki Magyarország. Meg persze vélemények és álhírek, időnként.

186 komment · 5 trackback

Címkék: Fidesz Orbán Milla Örményország Safarov

A bejegyzés trackback címe:

https://azamerikaifiu.blog.hu/api/trackback/id/tr424756237

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Miért nem hallgatták meg az örmény kisebbség elnökét? 2012.09.05. 14:29:14

Blogunkban elsősorban Szerbiával és egyéb volt jugoszláv térséggel kapcsolatos hírekkel foglalkozunk, emellett azonban kisebbségi kérdésekkel is. Egy budapesti örmény kifőzdés is tiltakozik Hogy kerül a balta a tárgyalóasztalra? Az azeri balt...

Trackback: Gagyi faxot lobogtatva bizonygatja ártatlanságát a baltás gyilkos kiadatásában a kormány 2012.09.05. 13:15:36

A Magyar Nemzet szerint ez a fax tartalmazza Azerbajdzsán Igazságügyi Minisztériumának kötelezettségvállalását: * * Nézzük meg, mit ír a kiadatási kérelem formai és tartalmi követelményeire vonatkozóan a nemzetközi bűnügyi jogsegélyről 1996. évi XXXVII...

Trackback: Hülyének néz minket a kormány a baltás gyilkos kiadatásával kapcsolatban 2012.09.05. 13:13:56

Giro-Szász András hazudik, amikor azt állítja, hogy Magyarországnak nem volt más választása, mint hogy kiadja Azerbajdzsánnak az örmény katonatársát egy magyarországi gyakorlaton álmában agyonverő, a hírekben baltás gyilkosként emlegetett azeri katonat...

Trackback: Pityinger nem reménytelen? Vagy igen? 2012.09.05. 13:12:26

Kicsit megcsipkedtem Dopeman Milla Pityingert világnézeti őszinteséget illetően, mert szerintem csak kib@szottul megjátssza ezt Jézuska fan klubtag dolgot. Ideje lenne kihúznia a fejét a judeo-keresztény bibliából. F.MPSZ tagokkal az élen sok ebben az ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr yetee 69 2012.09.05. 15:05:46

@Vahakomb: Nem volta egy szobában!
Orbán meg rendesen adott rá okot,azt nem kellett volna!

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2012.09.05. 15:06:34

@dr. Kóser Malac:

Azért - félretéve a millások jól körülhatárolható, sokszor visszás érdeklődési körét - ez az érv enyhén hasonlít arra, amikor adott problémáról születik egy cikk, amire megjegyzi a kuruc.info, hogy miért nem a cigánybűnözésről beszélnek.:)

champagneM 2012.09.05. 15:07:17

@Mj: Trianon mindenkinek fáj, csak nem tud róla. A szocializmusban kölcsönökből teremtettek "jóléti államot" (másból nem igen ment, szinte alig vannak hosszútávon kiaknázható gazdag nyersanyaglelőhelyeink, eladható turisztikai látványosságaink, stb.), most viszont rájönnek, hogy kölcsönöket mégsem lehet a végtelenségig felvenni. Viszont egy oltári nagy alföldből(ami maradt Trianon után) nem igazán lehet tőkét kovácsolni. És bámulnak bambán, hogy most mi van... Hát szarban vagyunk, kurva nagy hátrányból indulunk. Hogy ez Trianon miatt (is) van, elég lassan esik le az egyszerinek.

Rémbódess 2012.09.05. 15:08:26

@Zest: "Ok, elzavarjátok a kormányt, ahogy szeretnétek. Na és utána mi lesz? Vegyétek észre,hogy nem tudtok egy épkézláb alternatívát felmutatni!
Persze hőzöngeni mindig könnyű... :("

Ez azok közé az univerzális idézetek közé tartozik, amelyek időponttól függetlenül is megállják a helyüket. Pl. 2010. tavaszán. Csak akkor szerencsére a tervek már régóta elő voltak készítve a fiókban...

dr yetee 69 2012.09.05. 15:08:59

@dr. Kóser Malac: Az is vérlázitó,de ilyen alapon állandóra be lehetne jelentkezni a Kossuth-térre!

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2012.09.05. 15:09:32

@Mj: Ez esetben a "talpas" magas rangú katonatiszt lehetett. Biztos a sajnálatos eset után lefokozták és most kb. hatvanezer forintos nyugdíjból él piripócson.

Zest 2012.09.05. 15:12:16

Azért az mindig jó érzéssel tölt el, amikor látom, hogy az ellenzéknek nevezett valami milyen kétségbeesetten próbál belekapaszkodni bármibe. Amíg ez így folytatódik, addig nyugodt vagyok és mosolygok. :)

Blogger Géza 2012.09.05. 15:14:31

@milyen szép a Vértes, ó: Nem tudom, de mitől lenne már hazugság? Az azeri ezt állította, az örmény még csak tagadni sem tudta. Lehet, hogy más nem látta, vagy nem akart róla tanúskodni (én sem akarnék feltétlenül belekeveredni két gyűlölködő katona vitájába), attól az még nem hazugság. Maximum egy olyan kijelentés, amit te nem hiszel el (miért is nem?) Az igen tisztelt örmények most kint a magyar zászlóval hasonló csúfságokat műveltek, ez utólag is megerősíti a gyanút, hogy az azeri katonatiszt nem a levegőbe beszélt.

Balt 2012.09.05. 15:16:01

@Mj: "Mint ahogy jelen esetben is
jobban érdekel a hazám megítélése"

Cinikus leszek: innen közelítve örülhetsz, mert a 3 millió zászlóégező örménnyel szemben 25 millió azeri (+50 millió török, grúz stb.) rokonszenvvel vette az átadás gesztusát. A kegyelem meg az azeri elnök felelőssége...

Zest 2012.09.05. 15:17:41

@champagneM:

Amikor hont foglaltunk, akkor jobb helyet nem is találhattunk volna, hisz itt volt legelő bőven, sok folyó, nagy síkságok. Csak azóta eltelt 1000 év és nagyot fordult a világ.
Most itt tartunk, ebből kell(ene) kihozni a legtöbbet.

dr yetee 69 2012.09.05. 15:19:53

@Zest: Nagyobb örömöd ne is legyen!

Balt 2012.09.05. 15:20:18

@Vahakomb: Arról nem is beszélve, hogy a grúzokat is jól cserben hagyta. De majd megnézzük a szocsi olimpiát...

Zest 2012.09.05. 15:21:21

@Rémbódess: "Pl. 2010. tavaszán. Csak akkor szerencsére a tervek már régóta elő voltak készítve a fiókban.."

Nem értem miről beszélsz. Az előző kormány el lett zavarva, de volt helyette aki kezébe vegye az irányítást. De ti nem szerettek senkit, csak valaki ellen vagytok, hogy ő ne legyen. Ez nem elég. Nagyon nem.

Netuddki. 2012.09.05. 15:23:15

1. Az azeriek és örmények viszályához semmi közünk. Ha kulturált módon nem tudják egymás közt elintézni az az ő bajuk.

2. Az ország területén egy brutális és aljas gyilkosságot elkövetett személy kiadása egy olyan országnak ahol szabadon eresztik, az egyszerűen felháborító.

3. Mivel lehetett tudni mi lesz a kiadatás végeredménye ezért kéretik megnevezni a felelőst és példásan megbüntetni. Tudom, tudom, itt is a hunyó az orbán és nem lesz semmilyen bünti.

Balt 2012.09.05. 15:25:25

@Rémbódess: Nem, akkor az volt a toposz a hasonló blogokon, hogy (lemondóan-kárörvendőn) "nem baj, Orbán sem tud úgyse mást csinálni"...

John Doe3 2012.09.05. 15:25:50

@dr. Kóser Malac: Azért direktbe nem kéne hazudni. Bajnai-Oszkó-féle vagyonadóról hallottál? És arról is, hogy elkaszálta a lejtős pályán focizó alkotmánybíróság? Azt kéne belátni, ha a torta mérete adott (mert mindenki rühell beállni újabb cukrásznak), akkor csak a szeletelésén lehet változtatni.

Herkules Irma 2012.09.05. 15:28:18

@pneumónia: "Azt elhiszem ilyenkor megy a dupla pénz a kis számládra nyuszi"

Nyuszi? Azt hiszem, valakivel összekeversz, talán valamelyik családtagodat hívják, hívod így. Gondold végig még egyszer.

A dupla pénzről meg a számlámról szívesen hallanék többet! Világíts ragyogó elméddel az éjszakában!

NA YA! 2012.09.05. 15:29:47

@Orbán sunyi, baltás hazaáruló takarodj!: "Roma Gárda szervezetet hoztak létre Pécsett!!!........Megdöbbentő, hogy a TEK nem foglalkozik a Roma szerveződéssel, mikor a gárdistákkal szemben kőkemény fellépéseket szokott tenni."

Hát nem nagyon emlékszek a "kőkemény fellépések tevésére"! De hát a gárdának most már a TEK mellett a cigány gárdával is meg kell küzdenie. Várjuk a fejleményeket!;)

látjátok feleim szümtükkel 2012.09.05. 15:32:57

@irógép: "Nem a kormányt védem tettért, hanem inkább mélységesen elszomorít, hogy ennek a kormánynak, olyan ellenzéke van, aki mindenért bírálja a kormányt erkölcsileg (sokszor jogosan), viszont maga is bármit felhasznál a saját céljai eléréséhez!"

Na-a, kis huncut! Ezt mitha 2010. áprilisa előtt írtad vón.

dr yetee 69 2012.09.05. 15:58:22

@kovi1970: Felelős?Az Orbán-kormányban?Miket beszélsz?

2012.09.05. 16:02:42

@dr kíváncsivagyok:

Tényleg ???

MIHEZ van az egész, magyarországot szíve legmélyéből veszettül rühellő, nyomorult szélballib, általában a saját bevallásai szerint antifa, sajtószabad, szupertoleránsan dekadenciaimádó, vallásellenes, kapitalistabarát, gyurcsányista, dánielpéteres-noékrisztinás, stb. bagázsnak köze?

(Kereszténységhez aztán közük van, télleg, még sok is. Tele van velük a Biblia, valóban ... :))

Max. az orbánhoz lehet közük, mert vele egy alomból fajzottak anno, de nem az orbán által állítólag vallott eszményekhez ...

és ugyanolyan kegyetlen baltás gyilkosokat védelmeznek, és szinte neveznek már majdnem hősnek is, csakhogy egyetlen egynél sokkalta többet ... Tudjuk, kiket, és sejtjük, miért.

Úgyhogy nekem pl. már ne ugassanak azok, akiknek minden mindegy, csak röhögve bánthassák az országot, amelynek állítólag a polgárai, méghozzá úgy, hogy mindezt a szaros és mocskos vezetői elleni harcnak beállítva adják el ...

mindent boldogan taposva meg, amit ez a tőlük eltanultan szánalmasan lelki nyomorék kormány a hülyeségében és bárgyúságában pozitív értelemben a szájára venni merészel,

legyen a akár a magyarság, akár a kereszténység, és a fentebb a tüntetőkön számon kért egyéb kiváló erények.

Rémbódess 2012.09.05. 16:19:29

@Zest: "Az előző kormány el lett zavarva, de volt helyette aki kezébe vegye az irányítást."

Tehát az elmúlt két év történéseit úgy jellemzed, hogy " végre kézbe van véve az irányítás". Értem. Akkor én elköszönnék... :)

dr yetee 69 2012.09.05. 16:23:32

@ekszvájzed: .."és ugyanolyan kegyetlen baltás gyilkosokat védelmeznek, és szinte neveznek már majdnem hősnek is, csakhogy"

Ki védelmezett baltás gyilkosokat?Neked is le kéne jönni a cuccról!

Zest 2012.09.05. 16:24:18

@Rémbódess: "Tehát az elmúlt két év történéseit úgy jellemzed, hogy " végre kézbe van véve az irányítás". Értem. Akkor én elköszönnék... :)"

Épp a lényeget nem érted ezek szerint. Lassan mondom, hogy te is megértsd: Az előző ciklusban volt "Gyurcsány takarodj" és "Bajnai takarodj", de ez nem csak valaki ellen volt, hanem volt cél, volt alternatíva. Ezért sikerült is a választásokon jelentős győzelmet elérni. Most erre bolhafingnyi esélye sincs a Millának, mert ők csak le akarják váltani Orbánt és semmi több. A dopeman meg egy vicc.

felcsutisuttyo 2012.09.05. 16:25:38

Fegyverbeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!! Talpra Magyarok!!!!!

Mérnork 2012.09.05. 16:30:04

Az egyik hegyirabló megölte a konkurens hegyirabló csapat tagját, amitől saját csapatának hőse lett. Ha fordítva történik akkor a másik csapat ünnepelné hősként a saját gyilkosát.
Viszont a helyzetet kiválóan fel lehet használni a kétezreseknek, ja bocs "millásoknak" egy jóízű orbánozásra. ;-)

téglagyár 2012.09.05. 16:34:39

@dr yetee 69: majd ha az szdsz vegleg eltunt, es a rozsat a fergek ragjak!!! Akkor majd abbahagyom!!!

bagojka 2012.09.05. 16:40:43

@dr kíváncsivagyok:

Mi köze a véleményemnek ahhoz, hogy mikor regeltem ide?
Sajnos meg vannak vezetve az emberek. Tv, rádió, lapok által. Nagyon mérges volt mindenki, mikor Gyurcsány papa kijelentette, hogy hazudott. Előtte nem tudta senki, hogy minden politikus hazug?!
Szép szavakat írtál,csak a házunk táján kéne már rendet csinálni. Minden más csak utána.

dr yetee 69 2012.09.05. 16:41:21

@Mérnork: Terelsz,droid,a baltás kiadásáról van szó,amit a bóvlikormány cseszett el!

flippant 2012.09.05. 16:45:18

1. orbán takaroggyon mert eladta aZországot egy tál szaros lencséért.

2. A millások is takaroggyanak mert gyurcsányista tarkamarhák akik szintén eladnák aZországot egy tál szaros lencséért.

3. Konklúzió: fidesz = mszp, egyik kutya, másik eb! Mindkettő takaroggyon az elmúlt 20 év hazaáruló (rablóprivatizáció) múltjával. Igazi rendszerváltást.

dr yetee 69 2012.09.05. 16:45:26

@bagojka: Szövegértés,madárka!Olvasd el az őszödi beszédet és ha sikerül,értelmezd!
Megvezetni azt lehet,aki hagyja!

Mérnork 2012.09.05. 16:47:16

@dr yetee 69:
Szólíts csak R2D2-nek nyudgodtan.
Vót szadesz aktivistához van szerencsém? Mer úgy érthető a frusztráltságod. LOL

dr yetee 69 2012.09.05. 16:51:25

@Mérnork: Frissitsd a szoftvered,és próbálj a kérdésre koncentrálni!Úgy gondolom,hogy az a frusztráció legbiztosabb jele az,hogy úgy csinálsz,mint ha nem értenéd a problémát!

2012.09.05. 16:55:44

@dr yetee 69:

Szerinted kik verik szét manapság minálunk baltával (macsetével, katasna-utánzattal, villanyfűrésszel a falun élő, és a többségi etnikumhoz tartozó idős (és kevésbé idős) emberek fejét, vágják le kezét-lábát? Akár álmunkban is?

És ezen baltás, stb. szerszámos gazembereket vajon kik védelmezik mindenáron, foggal-körömmel, és pátyolgatják őket mindenféle eszközökkel, sajtóban-rendőrségen-bíróságon, ha nem a drága jó ballibek, az ő kormányaik, megmondóembereik, és mozgalmáraik?

Doktor urak, doktor urak, ideje lenne visszaadni a sok "dr."-t lassan már nektek is, nem gondoljátok így, egy kicsit se? :)

Zest 2012.09.05. 16:56:09

@flippant: "Konklúzió: fidesz = mszp, egyik kutya, másik eb! Mindkettő takaroggyon az elmúlt 20 év hazaáruló (rablóprivatizáció) múltjával. Igazi rendszerváltást."

Jó, és utána?

2012.09.05. 17:02:48

@dr yetee 69:

Bocsi: "katasna" helyett természetesen "katana" értendő ...

Szóval ne erkölcstelenezzen le senkit nyillvánosan az, aki egyébként nagyon nem akarja, hogy pl. gyerekenek erkölcsről beszéljenek az iskolákban, és amúgy is bevallottan a gyilkosokhoz húz, gyilkoltak légyen akár azok '19-ben, '45-ben, '56-ban, vagy a mai "míjszegín" falvakban és környékükön, de akár városainkban is ...

Aki meg "cuccon" van, az bizony a "cuccnak" jó barátja, de az sajna, meg kell mondjam, szintén csak egy ballib tulajdonság ... :)

dr yetee 69 2012.09.05. 17:04:50

@ekszvájzed: Mellébeszélsz,értsd már meg,birósági itélettel volt börtönben a baltás,kiadási kényszer nem volt,attól tartok,magánzsebek vannak a háttérben!A többi puder!

dr yetee 69 2012.09.05. 17:07:13

@ekszvájzed: Erről ugyan én nem irtam egy szót sem,de ha már emlitetted,ennek a kormánynak nincs morális alapja az etikát bevezetni!

2012.09.05. 17:08:28

@dr yetee 69:

A beszéd lényege kábé: Hazudtunk ... (mert amikor minket választottatok újra, nem mondtuk meg, hogy cefetül meg lesztek szorítva, vége a jólétnek, a normális megélhetésnek, jön a kamat, meg a törlesztés, az adósságspirál, a giga-mutyi, a maffiauralom, az idióta ötleteink, és az antifa cirkusz), meg a lárifári, kurvaország, és basszátokmeg.

No, ez volt Öszöd eszenciája a szememben. Meg ami utána jött.

2012.09.05. 17:19:12

@dr yetee 69:

Egy kis kiadatásos kérdés ...

Te pl. minden erőddel élve kiadat(tat)nád nekük az íreknél vígan és szabadon éldegélő Ciarán Tobint, ha ennyire barátja vagy magyar (!) hazádnak, mint ez a mai, dicső ellenzék általában :) és ha csakis és kizárólag a annak a gyűlölt ellenséged vezette kormányával van bajod?

Esküdj meg, ballib, hogy ha idehoznák azt az írt, láncokban, te, a millás haverokkal együtt, tiszta szívedből életfogytra vágnád, (habár inkább felkoncoltatnád, ha törvény nem tiltaná) két magyar (és nem cigány, vagy más itthon "üldözött") kisgyerek gázoló gyilkosát ...

És tényleg: hol van a ballib erkölcse, azaz hogy jön ahhoz hogy az erkölcstelenek erkölcséről, vagy annak hiányáról pofázzon? Kérdem újfent: milyen jogon beszél erkölcsröl az, aki amúgy hallani sem akar róla?

2012.09.05. 17:31:56

@dr yetee 69:

Télleg, a gyufafej és szabadmadaras csapata valóban elítéltette az azerit, de ha csak úgy, mint a többit, akkor az valszeg ugyanúgy is fürdött a libsibolsik által a börtönökben a köztörvényesek számára fenntartott jóféle tejbevajban, mint a véletlenül horogra akadt más egyéb gyilkolók, akiket a látszat kedvéért már muszáj volt elítélni.

(Jut is eszembe, miért is mondod azt, amit, és amivel tagadod a "független" jogszolgáltatást, mert a fickó jogos bevarratását az akkor kormány eredményének tünteted fel? :) Ejnye).

Blogger Géza 2012.09.05. 17:32:09

@flippant: Mondjuk a Fideszt sok mindennel szokták vádolni, de rablóprivatizációval a legritkábban. Inkább az állam gazdasági szerepének növelését vetik a szemerére. El kéne már dönteni, miért is kell utálni, ez így túl zavaros...

Dinótojás 2012.09.05. 17:39:17

@ekszvájzed: "fürdött a libsibolsik által a börtönökben a köztörvényesek számára fenntartott jóféle tejbevajban"

Csak nem a saját élményeidre alapozol?

dr yetee 69 2012.09.05. 17:48:23

@Blogger Géza: ..és ki ne hagyd Simicska növekvő gazdasági hatalmát!

dr yetee 69 2012.09.05. 17:50:45

@ekszvájzed: Lassan nem birlak követni,az az érzésem,túlcifrázod!A baki a kiadása volt a baltásnak.PONT

dr yetee 69 2012.09.05. 17:55:49

@ekszvájzed: Ne haragudj,de a két dolgot összemosni,hát,nem tudom.Az egyik előre megfontolt szándékkal,brutálisan gyilkolt,Tobin egy sajnálatos közlekedési balesetben,véletlenül ölt meg két ártatlan gyermeket.A két eset nem összehasonlitható!Arról nem beszélve,hogy ha elveszik az útlevelét,ahogy ilyenkor SZOKÁS,akkor nem tud lelépni!

dr yetee 69 2012.09.05. 18:04:57

Most hallom a rádióban,hogy:Szijjártó Péter külügyi államtitkár!Miről beszélünk?

dr yetee 69 2012.09.05. 18:12:42

@ekszvájzed: Csak gondolj a fidesz 2010-es kampányára:Megvédjük a nyugdijakat,ne az emberek fizessék meg,stb.Az,hogy ebből mi sült ki,neked is látnod kéne,ha nem látod,akkor nincs miről beszélni!

Ultracivil 2012.09.05. 18:39:24

Kedves Irma!

Ha ott voltál, akkor érzékelhetted azt, hogy ez mi volt.
Egyszerűen ez egy hirtelen szervezett, ezért némileg alulszervezett demonstráció volt, kísérlet arra, hogy mennyire mobilis a Millás-Szolidaritásos-SZEM-es tömeg.
Az aktuális Fidesz-es baklövés, mint ok csak másodlagos volt.
Ha kint voltál, akkor hallhattad, hogy mikor, mihez pfúj-olt jobban a tömeg.
Hát annak nem sok köze volt a mostani örmény-azeri konfliktushoz.

Mindenesetre örülök, hogy kint voltam ezen a harmatos órán, mert a MILLA bizonyította, hogy képes a gyors szervezésre.

A probléma csak az, hogy azok bloggolók, akik itt és másutt a virtuális valóságban élve, a kényelmes székből arctalanul leokoskodják a másikat, nem képesek a seggüket megemelni még erre az egy órára sem.
Erősen kívánják az Orbán-Gyurcsány ország szétrabló banda megbuktatását, jó nagyokat beszólogatnak, mindenféle bejegyzéseket, szerkesztett gúnyképeket gyártogatnak, de tetteik ezzel a 0-val egyenértékű.

Baszkikáim, ha változást akartok, akkor azt nem lehet a karosszékből nyusziként megcsinálni.
Gyertek ki és üvöltsétek velem a hatalom képébe azt ami a szíveteket nyomja!!
A legközelebbi nem spontán MILLA-s rendezvény Október 23-án lesz.
Várunk Titeket szeretettel !

Foxtrotty 2012.09.05. 18:42:53

"tiltakozzanak minél többen, ne kelljen kivárni még 2 évet."

Na számoljunk csak. 1 milla meg 1 milla plusz Bauer Tamás baráti köre meg a Szalámival Szolidaritást vállalók plusz a hazai örmények 100 különböző érdekképviselete az együtt párszáz ember

Rossz hírem van: várnotok kell még egy darabig

petyah1379206 (törölt) 2012.09.05. 18:49:05

ugyan ezt mondták anno Gyurcsánynak is persze, csak akkor 20-30-40 évesek tüntettek most meg 60+os nyugdíjasok. Ezt is fontos kiemelni azért.

mojoking77 2012.09.05. 19:01:40

Na szoval.
Valoszinuleg nem leszek a nap embere a blogon ez utan a hsz utan, de:
Van egy nagyon fontos dolog a vilagon, azon belul is foleg itt Europaban. Ezt a dolgot demokracianak hivjak. 2010-ben Magyarorszagon torvenyes, es szabalyos valasztast tartottak, ahol a szavazatok nagy tobbseget a Fidesz-KDNP szerezte meg. Ezzel hatalmat kaptak a magyar nemzet allampolgaraitol, hogy negy even keresztul kormanyozzak az orszagot. Az, hogy ki szavazott rajuk, es ki nem (en peldaul soha nem tennem) jelen esetben teljesen lenyegtelen. A demokracia jelen esetben arrol szol, hogy nem kezdjuk el az osszes hulyeseguk utan egyesevel megostromolni az MTV az RTLKlub majd a Hustler TV szekhazat, hanem levaltjuk oket a kovetkezo demokratikus valasztasokon. Pontosan tudom kozel tiz eve, hogy az Index erosen baloldali beallitasu oldal, tobbek kozt ezert is latogatom ezt az oldalt, es nem a MNO-t, va gya kuruc. infot. Az utobbi ket evben egyre tobb helyen hangzik it el, mind a postok, mind pedig a hozzaszolasok kozt a tobbe kevesbe nyilt uszitas a demokratikus rend megvaltoztatasara, a kormany elzavarasara. Pontosan ez volt az elozo ellenzek modszere, es eros ellentetszest valtott ki mindig is, az elozo kormanyzati ciklusban az osszes mediaban. Nagyon nem szerencses, most, hogy ellenzekkent uzemelunk (bar a masik pszcihopataval szinten nincs sok kedvem egy taborban lenni) ugyanezeket a partonokat durrogtatni, hisz idovel nem lesz mas mint a szanalmas lenezes a jobboldali szavazok reszerol.
Konkluzio: Tokeletesen idiota, mindenre alkalmatlan kormanyunk van (bar az elozok sem nagyon voltak zsenik), de jelenleg ok jogosan vannak hatalmon, es mi lennenk a rossz fiuk, ha mindezt eroszakkal akarnank megdonteni.
Maradtam tisztelettel:

SzaszaG1 (törölt) 2012.09.05. 19:04:34

Szét kellett volna lövetni a szemüket azonosító nélküli rendőrökkel. Szélsőbalos csürhe :)

Herkules Irma 2012.09.05. 19:19:05

@Ultracivil: Barátom, nagyjából lövésed sincs, hogy mivel foglalkozom, amikor nem blogposztokat írok, így azt hiszem, picit érdemes lehet azért némileg finomítani a hangon. Ki tudja.

Ultracivil 2012.09.05. 19:20:20

@mojoking77:

Igazad van! Tökéletesen!

Valakik megszavazták őket, de leginkább ellenszavazták amúgy magyarosan, amúgy tájékozatlanul, amúgy hirtelen felindulásból.
A FIDESZ szavazó bázisa kb. 1,4M fő. Az MSZP-SZDSZ "korrumpárt" teljesen megérdemelte a valamivel több mint 1 milliós átszavazót. A probléma csak az, hogy az idióta választási törvényünk miatt ez 33,82%-os választói akarat 2/3-os teljhatalmú többséget generált.
Azok pedig akik ezt a hatalmat kezükbe kapták, elképesztő és cinikus módon éltek vissza ezzel. Magyarország nagyobbik arányú, a szavazóképes lakosság 66,17%-a pedig csak pislog és nem érti, vagy csak eszméli, hogy mi is történik vele. Hát ennyit a híres 2/3-ról. Igy "tetszettek (fülke)forradalmat csinálni" a nagyvezérnek, kedves érzelem vezérelt választóképes Honfitársaim.

azbesztos 2012.09.05. 19:20:51

Mifasz ez a gazdasági válság? Sokkal jobban élünk, mint három éve.

Ultracivil 2012.09.05. 19:27:29

@Herkules Irma:
OK Irma !

Finomítok!
A felszólítás nem igazán Neked szólt, hanem leginkább a nyám-nyám bloggoskodóknak.
De azért keressük majd meg egymást a következő pikniken! :-)

Mr.Insurgens 2012.09.05. 20:09:13

„Milla tüntetés”??????
Emberek, hogy lehet ezt a max. ezer szerencsétlent millásnak hívni?
A leg elvakultabb ballib. média sem hazudhat ennél több részvevőt!
Igazán nagy gondban voltak, hogy egy olyan vágóképet tudjanak készíteni, ahol 30-nál több ember látható.
Ennek a „tömegnek” a fele röhögni ment ki (mint én) vagy dolgozott (média)
A maradék még mindig reménykedő SZDSZ-es.
Szánalmas volt az egész!
Biztosan a rossz idő riasztotta el a szimpatizánsokat!
(30 fok, napsütés, kék ég)

Ultracivil 2012.09.05. 20:22:45

@Mr.Insurgens:

Aha! 4 nap volt rá!
Engedélyeztetés, színpadszervezés, felszólalók, felhívások, mindez pénz nélkül...

Ennél persze a kormánypárt "civil" (röhej) milliárdosok vezette szárnya biztosan hamarabb kap engedélyt, pénzt, paripát, fegyvert, lengyel bérfelvonulót.
A "tehetség" itt biztosan jobban megmutatkozik.

Mr.Insurgens 2012.09.05. 20:36:21

@Ultracivil: Ismered a mondásokat!
A nagy fa meg a fejsze.
A szarka meg a farka.
Nekem semmi bajom velük. Csak ne neveznék magukat „millának”
Mert ez röhejes!

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2012.09.05. 21:06:30

@champagneM:

Csakhogy Trianon nekem elsősorban nemcsak a gazdasági tönkretételünk miatt fáj, hanem milliónyi magyar jogfosztott helyzete miatt is, akiknek számunkra természetes dolgokért kell naponta megküzdeniük, míg itthon a kényelmes akolmelegből románozzák, szlovákozzák, ukránozzák vagy szerbezik le őket.

@dr. Kóser Malac:

Ezt nem tudom, de "A" NATO-t en bloc felelőssé tenni szerintem hülyeség.

@Blogger Géza:

Ezt a tárgyaláson odavetett állítást semmilyen módon nem tudták bizonyítani, és te sem tudod azzal, hogy ködös utalásokat teszel arra, hogy talán nem tanúskodott az illető, aki tényleg látott ilyet. (Bár, aki már eleve azért lesz katona, hogy minél több örményt öljön, annál eleve nincs szükség provokációra.) De teljesen mindegy is. A lényeg, hogy akkor sem ölünk, ha a zászlónkkal a másik a seggét törli ki. Ilyen aljas, gyáva módon meg főleg nem hősies vagy egyáltalán menthető dolog ölni. Úgyhogy neked is ajánlom, hogy képzeld el, hogy ezt a lépést a Gyurcsány-kormány hozta meg, aztán gondolkozz el azon, hogy így elítélnéd-e. Ja, tudom, biztos nem.

@Balt:

Úgy látszik, megint el kell magyaráznom, amit már 5 napja teszek. Mi garanciát vállaltunk arra évekig, hogy Safarovot nem adjuk át. Most valamiért mégis megtettük, amire a mai napig nincs elfogadható magyarázat. Tehát itt nem csupán az azeri vagy az örmény nép megítéléséről meg összeadás-kivonásról van szó, hanem arról, hogy a világ diplomáciája mit gondoljon egy országról, amely garanciákat vállal valamire, aztán fogja magát, és megszegi az ígéretét, látható ok nélkül. Ráadásul pontosan tudhatja az adott ország, hogy erre hogyan fognak reagálni az örmények és a diplomácia. Végül pedig semmilyen hasznunk nem származik ebből, mert még kötvényt sem vesznek tőlünk. Tehát kérdezem: miért volt jó ez nekünk, az átadás megtagadásával szemben?

@ekszvájzed:

Akkor nekem ezek szerint szabad leerkölcstelenezni őket.;-) Megnyugodtam.:) Már csak a magukat hozzám hasonlóan konzervatívnak vallók egy részének kellene eljutniuk oda, hogy nem tagadják az alapvető értékeket: például nem mentegetnek gyilkosokat, vagy nem mentegetnek ígéretszegő, gyilkosok idő előtti kiszabadulását és hősként való ünneplését segítő, pontosan előrelátható döntéseket.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2012.09.05. 21:11:01

@mojoking77:

Azért egy tüntetés erősen nem egyenlő az államrend erőszakos megdöntésére irányuló kísérlettel, merthogy a közvetlen demokrácia eszköze, ugyanúgy, mint egy ügydöntő népszavazás. Ez az összemosási gyakorlat az 1989 előtti rendszerre volt jellemző.:)

Torsa M. 2012.09.05. 21:12:08

Örülnék, ha kritikai érzéked - mely igen szofisztikált - arra használnád, hogy pl. a következő tüntetést magasabb színvonalra emeld/elmelhessük. Mindezt mindenféle cinizmus nélkül írom, hiszen itt és ott igazad vagyon - nagyon. (Másutt meg nem, de ez ilyen műfaj).
Ha eddig nem tűnt fel, a Milla egy nyitott dolog, bármikor be lehet szállni, kb. két kattintásnyira vagy attól, hogy befolyással légy az eseményekre. Utólag okosnak lenni bárki tud (még én is, ami azért elvesz egy kicsit a pillanat élményéből, de sajnos ez van).
Sztem parkjelző van elég, ahhoz képest pláne, hogy egy kapura játszunk.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2012.09.05. 21:13:01

@Ultracivil:

Tetszettek volna elmenni szavazni, ugyebár. Legalább érvénytelenül, mondjuk.

Blogger Géza 2012.09.05. 21:13:04

@Mj: "Ezt a tárgyaláson odavetett állítást semmilyen módon nem tudták bizonyítani"

Mert valószínűleg senki nem erőltette a bizonyítást. (Meg hogy a fenébe bizonyítod be, ha nincs tanú?) A vádnak nem volt szüksége rá, a védelem meg nem nyert volna vele semmit. A védelem vagy a hirtelen felindulásra, vagy a beszámíthatatlanságra tud ilyenkor játszani, ezzel a zászlóval nem sokra megy.

Ha olvastál nemzetközi visszhangokat, kb. 100%-ban elfogadták ezt a magyarázatot.

És ez teljesen független attól, mikor ki volt a miniszterelnök.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2012.09.05. 21:15:55

@Torsa M.:

De ki az a parKjelző?:) Ez milyen játék, gyeplabda?:D

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2012.09.05. 21:23:01

@Blogger Géza:

Elnézést, de ez üres fecsegés. Még sejtetésre is kevés.
Egyébként pedig azért tudsz egyáltalán a dologról, mert a tárgyaláson megpróbálkozott vele a védelem, csak hát ugye nem tudták bizonyítani. Ezek után nem hiszem, hogy Magyar Györgyöt lepipálva pont te fogod ezt megtenni.
A nemzetközi vélemények mióta érdekelnek? Eddig az volt a "hivatalos álláspont", hogy a nemzetközi véleményekre nem adunk, mert úgyis Bolgár úrék fújják a dallamot. Most akkor mégis számítanak?

Blogger Géza 2012.09.05. 21:32:23

@Mj: Szerintem meg a tied az üres fecsegés. Mivel tudod te bizonyítani, hogy NEM történt meg az, amit az azeri vallott? Te miért tudod jobban? Ha az azeri ki akart volna bújni a felelősség alól, kitalálhatott volna bármi hülyeséget, hogy látomása volt, cukorkát kapott egy tüntetőtől, szólt hozzá egy hang, stb., ehelyett becsületesen bevallotta, amit tett, és az okát is.

2012.09.05. 21:36:41

@dr yetee 69:

C. Tobin ügye: Sajnálatos, tehát bocsánatos? Mentegetni, nem kiadni egy köztörvényes cserbenhagyót, az elnézhető? Azért k.ra érdekelne, mi lett volna, ha a két áldozat valamelyik ballib által védett csoport tagja lett volna ... Tobin szemét már a hollók ennék valahol, Libsisztán ormain ...

2010-es kampány: Én tőlük se vártam soha semmit, fityiszék pont miattatok, a tiáltalatok bőszen helyeselt ballib disznóságok miatt tudtak nyerni, nem tűnt még fel, azóta sem? Számomra az a kérdés: aki a hatalomban, vagy akörül ugyanúgy hazudik, lop, csal és tárja az ország lábait bárkinek, mint ők, az miért bírálja őket? És miért ekkora, feneketlen, múlhatatlan, atavisztikus gyűlölettel?

Blogger Géza 2012.09.05. 21:39:16

Amúgy mindenki azzal jön, hogy most mindenki haragszik Magyarországra, hopp, mit találtam most érdekességképpen:

Well done Hungary,dont let the armenians blackmail you,which is their best known trick! Dont worry we Turks will support you! Dont forget the armanians lie all day long,and they are upset with everyone,just ignore them!

www.hurriyetdailynews.com/bakus-presidential-pardon-adds-to-caucasus-tensions.aspx?pageID=238&nID=29217&NewsCatID=355

Tudom, a törökök nyilván ugyanúgy nem számítanak, mint az azeriek... Ők ilyen alacsonyabb rendű lények, akikre nem kell figyelni.

2012.09.05. 21:42:54

@Mj:

Nem az azeri gyilkost az őt hősként ünneplőknek kiadatókat védem én, hanem a támadóikat (akik azoktól kérnek ily módon bocsánatot, akik között, ha ott kavarhatnák így a szart, mint e tájon, hát a másnapot sem érnék meg), tartom eleve képmutató, kettősmércés hazugoknak, ez van.

Nekem a magyart tucatszámra gyilkoló cigányhordák szélsőséges liberális mentegetői és feldícsérgetői ne ugassanak, soha, semmiféle erkölcsről, meg becsületről, meg kereszténységről, arról pláne főleg ne. Gondolom, a pécsi cigánygárdás "tábornok" is egyből a szívetek csücskibe lopta (!) be magát ... :)

Balt 2012.09.05. 21:46:59

@Mj: Ugyan már, kinek garantálhattuk(-ták) volna, hogy nem adjuk ki a pacákot? Az örményeknek? A hágai törvényszéknek? Az ENSZ-nek? Tény, hogy évekig nem adták ki, de ebben szerintem a legfontosabb tényező mondjuk a Putyin szőnyegére vizelő gyurcsányista kölyökkutya - de lehet, hogy fordítva esett, lusta vagyok a jelenetre rákeresni. (Gyk.: nem emléxem, hogy ki ajándékozta a kutyát, de az is lehet, hogy Fletó vagy Putyin hugyozott a szőnyegre...) :)

Balt 2012.09.05. 21:50:32

@Balt: Magyarul: nem hinném, hogy ilyen nemzetközi garanciák adhatók (és elvárhatók), pláne kormányokon átnyúlóan, de az tény, hogy az mszpszdsz adminisztráció tartotta magát a kiadatás permanens elutasításához (ill. a Putyinbarátsághoz: KGB-s családok egymás közt ugyebár)...

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2012.09.05. 21:59:37

@Blogger Géza:

Nemleges tényt kellene bizonyítanom?:D Aki állít valamit, és érdekében áll, hogy azt tényként fogadjuk el, annak kell bizonyítani. Tehát egyedül annak az állítása tartalmazza ezt, akinek érdekében áll, illetve a külföldi vélemények, amik más esetekben nem szoktak mérvadók lenni. Safarov egyébként poszttraumatikus stressz-szindrómára is hivatkozott - tényleg mindent bedobott -, amiről kiderült, hogy azért légből kapott, mert ilyen esetekben az illetők nem agresszívvé, hanem éppen ellenkezőleg, sírógörcsben rázkódó, passzív kisfiúkká változnak. De te már előre elhatároztad, hogy Safarovnak márpedig mindenképp igaza van, és aki kételkedik, annak kell cáfolni.:) Namármost, ez nonszensz álláspont.
Te most komolyan mentegetni próbálsz egy alvó, védtelen embert gyáva és aljas módon, ráadásul különös kegyetlenséggel, 26 baltacsapással meggyilkoló rohadékot? Milyen értékrended van neked, hogy a pártérdek felülírja még a Tízparancsolatot is?

A törökök ugyanolyan természetes szövetségesei az azerieknek, mint az Amerikai Népszava a Klub Rádiónak, ha egyik esetben nem fogadjuk el az amerikai véleményeket, a másik esetben se tegyük.

@ekszvájzed:

Tehát mondom, nekem szabad. Merthogy én konzervatívként közel sem tartozom az általad megnevezett csoportba, és az összes itt, még mellékszálként fölmerülő kérdés - pl. határontúliak, cigánykérdés - is aggaszt: hiszen mindhárom esetben a hazám sorsáról van szó, márpedig az szívügyem, amióta az eszemet tudom.

Balt 2012.09.05. 22:02:22

@dr yetee 69: Ugyammár, hagggyuk ezt! Az őszödi baszod egy szimpla köztörvényes zsarolás, amelyben megfenyegeti a munkatársait (az mszp frakciót, érdekes, az szdsz-t valamiért zsarolni se kellett...), hogy vagy kiállnak mellette körömszakadtukig, vagy együtt buknak. Pont, mint a védelmi pénzt szedő bézbólütős örző-védők. De végtére is az Apró-klán múltja kötelez...

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2012.09.05. 22:02:27

@Balt:

Teljesen mindegy. Előre lehetett látni, hogy ha átadjuk, az rossz döntés lesz. Az, hogy Fletóék miért nem lépték meg ezt a rossz döntést, már a fikció kategóriába tartozik.
Tehát te akkor most közösséget vállalsz egy baltás gyilkossal? Mert ha igen, a továbbiakban ignorálni fogom az erkölcsi kategóriákban leírt véleményedet.

Herkules Irma 2012.09.05. 22:14:20

@Ultracivil: Részemről nincs akadálya! Miről foglak megismerni? :)

Balt 2012.09.05. 22:14:48

@Ultracivil: "a MILLA bizonyította, hogy képes a gyors szervezésre"

Muhaha, ennyien megfordulnak spontán a Kossuth téri metróállomáson egy "rövid órán". Ez bizony irtó nagy blama volt, pláne az újdonsült lmp+milla+4k+szoli+szem(+dk+mszp) szövetség antréjaként.

Blogger Géza 2012.09.05. 22:18:21

@Mj: Azt kell bizonyítanod, amit állítasz. Ha azt állítod, hogy valami határozottan nem történt meg, akkor bizony azt, bármilyen kellemetlen is ez a számodra. Halljuk a bizonyítást.

Egyelőre egy állítás (az azeri katona bírósági vallomása) van a serpenyőben, és 0 tagadás. (Ezt egyedül az örmény katona tagadhatná érdemben, de neki nincs már rá módja, ugye.) Pontosan rád igaz az, hogy te eleve eldöntötted, hogy az azeri a katonának nem lehet igaza, ami teljes nonszensz. De látom, már a poszttraumatikus stressz-szindróma szakértője is lettél az üveggömb-olvasás mellett (biztos abban láttad, hogy az örmény végig pozitívan állt az azeri katonához, mélyen tisztelte az azeri népet és szimbólumait és eszébe se jutott bántani azokat), de azért én pl ilyet olvastam a betegség alanyairól:

"Emelkedett arousal szintjük miatt jóval ingerlékenyebbek az átlagnál. "

Ez is nyilván megnöveli a története valószerűségét.

Amit én az örmény tüntetőkön láttam a magyar zászlóval kapcsolatban, miközben mi egyetlen örményt sem öltünk, hááát, elképzeltem , mit csinálnának egy azeri zászlóval, ha lenne ott olyan (nyilván nincs) ...

Egyébként kapjad már be a pártérdek dumádat, semmi köze ennek semmilyen párthoz. (Amúgy az MSZP kormányzása idején történt a dolog, ha már ez a párt dolog a mizériád.)

Balt 2012.09.05. 22:24:57

@Ultracivil: "33,82%-os választói akarat 2/3-os teljhatalmú többséget generált."

Ez hogy jött ki? Ez kb. Hornék pártlistás eredménye és ezzel kerültek 2/3-ra az szdsz-szel.
Ja, hogy az összes választó arányában?! Ennek statisztikailag nincs jelentősége.

Balt 2012.09.05. 22:33:27

@Blogger Géza: Stimmt, sejtettem, hogy a törököknél jó pont lesz, persze nem kellett hozzá kristálygömb. :) @Balt:

Balt 2012.09.05. 22:42:41

@Mj: Tégy úgy, bár sajnálnám.
Nekem az a véleményem, hogy ebből nekünk jobb (lett volna) kimaradni (azaz már az elején KIadni, nem Mo.-n elítélni), játsszák le egymás között, Mo.-t meg hagyják ki a játékaikból. Az biztos, hogy az örmények ezzel az üggyel egy fikarcnyi rokonszenvet nem nyertek nálam, sőt...

Ja, épp most mondja Volner Az estében, hogy az örmények két másik esetben pont ugyanígy jártak el, gondolom, azeriek gyilkosát mentették fel. (Nyilván nem mo.-i elítéltről van szó, továbbiakat tőle.)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2012.09.05. 22:44:46

@Blogger Géza:

"Azt kell bizonyítanod, amit állítasz. Ha azt állítod, hogy valami határozottan nem történt meg, akkor bizony azt, bármilyen kellemetlen is ez a számodra. Halljuk a bizonyítást."

Na nehogy már a takony egye meg az óvodást.:D Nézd meg akárhanyadfokú ítéletet: a bíróság és egyébként az ügyészség is arra a megállapításra jutott, hogy adott esemény nem történt meg. Ha ez neked valamilyen ok miatt mégsem elég, akkor a te kötelességed cáfolni. Én addig is megelégszem a bíróság jogerős döntésével.
Egyébként ami a nemleges bizonyítás szépségeit illeti, csak elvi példaként említek egy esetet, amit majd a szemtanúknak kell cáfolni, hiszen ott lesz a serpenyőben az én állításom. Például láttam, ahogy apád Hitlerrel és Sztálinnal vetkőzőspókerezett a Vilmos császár útján 1940. augusztus 31-én délben, és kikapott. Ezzel ráadásul máris több információt adtam, mint az azeri.;-) De ha ez sem elég: még egyszer leszögezem, az örmény a seggét is törölhette volna az azeri zászlóval, akkor sem mentő körülmény. Safarov akkor is aljas gyilkos marad.

Továbbá tény az, hogy Safarov előre megfontolt szándékkal - tehát hiába ingerlékeny esetleg, akkor is előre meg kellett venni a TESCO-ban a baltát és a fenőkövet is, aminél nem túl hihető, hogy az apjának vette -, aljas indokból, különös kegyetlenséggel ölt meg egy embert, illetve kísérelt meg megölni egy másikat. Nekem teljesen mindegy a bőrszíne, a vallása, a nemzetisége vagy az okai, a tény attól még tény marad. És aki bármilyen okból megpróbálja mentegetni, annak az erkölcsi érzékét egészen biztosan szemellenző takarja el. Merthogy egy normális ember zsinórmértéke az erkölcs, és ezt semmi sem írhatja felül, maximum a szerettei vagy a saját életének védelme. Tehát abban, hogy te egy gyilkost mentegetsz, bizony nyomós okok játszhatnak szerepet. Gondolom nincs azeri családtagod, tehát valami más motiváció fog meghúzódni emögött. Vajon mi lehet ez?;-) (Mi is történt az MSZP kormányzása idején? Az MSZP-sek direkt egy épületbe tettek örményeket és egy azerit, hogy az azeri jól lekaszabolja valamelyiküket, aztán jól elítéljék, mert ők utálják az azerieket? Nem értem.)

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2012.09.05. 22:50:13

@Balt:

Ismétlem, akármennyire antipatikusak vagy szimpatikusak az örmények, Magyarország számára rossz döntés volt átadni a gyilkost. Hogy ez rossz döntés lett volna-e 2008-ban, 2010-ben vagy tavaly, megint csak fikció. Ahogy az sem ide tartozik, hogy az örmények ugyanúgy lobbiznak a "hőseikért", mint az azeriek. Én nem is őket ítélem meg, hanem magyar honfitársaimat, akik adott esetben érthetetlen módon egy aljas gyilkost próbálnak mentegetni, pedig nem is azeriek. (Tőlük ugyanis elfogadnám, noha nagyon nem értek egyet.)

Blogger Géza 2012.09.05. 23:02:16

@Mj: Nem. a bíróság ilyen esetekben arra a megállapításra szokott jutni, hogy valami megtörténtét nem látja bizonyítottnak, így azzal nem foglalkozik, a per szempontjából (!) meg nem történtnek tekinti. (Hacsak mondjuk a nap 24 órájában nem áll rendelkezésre videofelvétel a zászlóról, vagy ilyesmi.) Természetesen a bíróság nem mindenható, hogy megállapítsa, mi történt valójában.

A te állírásodat számtalan módon lehetne cáfolni dokumentumokkal, amelyek megmondják, hol is volt aznap Sztálin, Hitler stb. Sőt, mivel apámat én tanítottam meg pókerezni, és jóval később, már az én tanúvallomásommal is.

"De ha ez sem elég: még egyszer leszögezem, az örmény a seggét is törölhette volna az azeri zászlóval, akkor sem mentő körülmény."

Ne végre, lassan elkezdesz értelmeseket írni. Ha meg nem az, akkor miért erőlködött volna annyira bárki is, hogy ezt olyannyira bebizonyítsa? A magyar büntetőjog szempontjából ez nem túl fontos körülmény, mivel nem mentő körülmény. Nyilván az azeri vallomása tele van olyan dolgokkal, amelyeket nem lehet bizonyítani, vagy lehetne, de meg sem próbálták. Ettől azok még nem feltétlenül hazugságok.

Balt 2012.09.05. 23:02:55

@Mj: Én meg azt ítélem meg (el), akik ezt a hisztit tüzelik és ébren tartják (bár a tüntiből látszik: megintcsak marginális kisebbség) noha nyilván lehetne fogást találni a kormányon olyasmi miatt, ami nem okoz nemzetközi feszültséget. (Az azért látszik, mindenféle erkölcsi szempontot félretéve, hogy nemzetközileg sem a hisztériázóké a többség. Most pedig itt az alkalom, hogy a katonaviselt térségbeliek ne kapjanak vízumot, se az azeriek, se az örmények. Oszt jónapot!)

lokkoL 2012.09.05. 23:05:47

Figyeled ezt Irma mire kér itt a blogodon a milla? ...
Fogadj szót, és szabadítsd rá minden kritikai érzékedet Torsa Matyiékra! Mert abból nagy LOL lesz !

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2012.09.05. 23:22:26

@Blogger Géza:

"Természetesen a bíróság nem mindenható, hogy megállapítsa, mi történt valójában."

Némiképp hízelgő rám nézve, hogy engem viszont annak tartasz.:)

"A te állírásodat számtalan módon lehetne cáfolni dokumentumokkal..."

Oké, nézzünk egy nehezebb példát, mert látom, nem esik le az elvárás visszássága.:) Állítom, hogy sakkoztál egy pingvinnel. Bizonyítsd, hogy nem így volt. Na?;-)
Konkrét adatokkal a zászló meggyalázása is cáfolható lenne, de vaktában az a kijelentés, hogy valamikor, valahol cipőt pucolt vele, elég nehezen cáfolható, pont azért, mert a fogódzó nélküli állítás - nem bizonyítás, csakis állítás! - lóg a levegőben. Ezek után hadd ne higgyem el automatikusan minden állítását - bemondásra - egy olyan embernek, aki aljas módon gyilkol. Ami egyébként tény.

"Ne végre, lassan elkezdesz értelmeseket írni"

Tehát csak most fogtad föl, amire képes voltál végre reagálni: "még egyszer leszögezem..."

Örülök, hogy sokadszorra végül csak átment az alap információ.

Összességében megint csak ismétlem magam, mert sose lehet tudni, hogy mit fogsz fel belőle, és mit nem:

Safarovon kívül egyetlen ember sem állította ezt - pedig bőven lehetett volna rá tanú -, tehát még mindig neked kell bizonyítani, hogy Safarov állítása igazolható. Senki sem mondta, hogy hazugság, mivel bőven elég azt is belátni, hogy az azeri sztárügyvédje mindent elkövetett azért, hogy védence tettét megmagyarázhatóvá tegye.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2012.09.05. 23:31:05

@Balt:

Te ezeket ítéled el, én meg az aljas, baltás gyilkosokat. Meg azokat is, akik a hazám érdekei ellen vannak akár ennek kapcsán, akár más ügyben. Természetesen ezzel együtt elítélem a minden alkalommal külföld irányába rinyáló műaggódókat, de hadd ne kelljen már Gyurcsány-rajongó/millás szerencsétlen/MSZP-s mamatankos gyökerek közé bekerülnöm csak azért, mert nem vállalok erkölcsi közösséget egy baltás gyilkossal.

Mj · http://www.archiregnum.blog.hu 2012.09.05. 23:34:46

@Blogger Géza:

"A magyar büntetőjog szempontjából ez nem túl fontos körülmény, mivel nem mentő körülmény."

Egyébként most cáfolt maga Magyar György a HírTV-n. Szerinte ugyanis poszttraumás stressz, azaz tudati beszűkültség alatt gyilkolni mentő körülmény lehet.

Balt 2012.09.06. 06:49:55

Nnna, elvtársak (és elvtársnők, meg persze veteránok :)), lehet menni tüntetni Brüsszelbe is:
index.hu/kulfold/2012/09/05/az_eu_magyarazatot_kovetel_azerbajdzsantol

Azt hiszem, egy mikrobusz elég lesz...

dr yetee 69 2012.09.06. 21:37:43

@ekszvájzed: Tobin ügy:2000-ben történt és elfelejtették bevonni az útlevelét,azért tudta elhagyni az országot!
süti beállítások módosítása