Az amerikai fiú

Blogunkon Az amerikai fiú című regény részleteit, véleményeket és álhíreket olvashattok.Itt találkozik a '80-as évek csukamájolaj-ízű valósága paranormális mindennapjaink részleteivel. A fejlécben szereplő kép Jan Erik Paulsen munkája.

Eddigi látogatóink száma

Csatlakozz hozzánk a fészbukon!

Sorok Között

Nincs megjeleníthető elem

Figyelj csak, ez érdekes!

Csurka nyilatkozott: Csak vicceltem, nekem semmi bajom a libsikkel!

2011.12.15. 08:15 Spejbl

- Tarlós István Dörner Gyurihoz intézett szavai nagyon megdöbbentettek! Hogy én ne dolgozhatnék az Új Színházban? Nem hiszem el, hogy ebben a meggyötört országban már senkinek sincs humorérzéke! Hát nem esett le a Tarlós Istvánnak, hogy a Magyar Fórum csak egy vicclap? Pont én szórakoznék bárkivel is, amikor a legtöbb díjamat a régi rendszerben kaptam?

- Nem értem a főpolgármester részéről a hirtelen váltást! Én mindig is ilyen voltam, Tarlósnak nincs nagyon mire rácsodálkoznia! Ha meg tényleg nem bírja a hülyeségeimet, akkor hogy lehet, hogy eddig nem szólt egy rohadt szót se? Eddig úgy tűnt, megértjük egymást.

Csurka szavai alátámasztása érdekében elővett egy régi, közismert történetet is:

- Emlékeznek rá, mikor Tacskó Muki megírta, hogy megalakult a Jobbik homoszexuális tagozata? Na, én akkor azt a szöveget a Nemzeti Hírháló levelezőlistáján elküldtem mindenkinek. Mit gondoltak, miért csináltam? Azért, mert hülye vagyok? Most akkor kinek nincs humorérzéke?

A drámaíró állítása szerint az egész világot szeretné keblére ölelni, persze kit jobban, kit kevésbé.

A főpolgármester állítólag jelezte, amennyiben tényleg csak viccről van szó Csurka részéről, akkor még sincs kifogása az intendánsi poszt betöltése ellen.

Ha nem bírod se az álszentséget, se a kirekesztést, akkor csatlakozz! Klikk: Az amerikai fiú a fészbukon
 

Tacskó Muki egykori hírhedt álhírét itt olvashatjátok.


Mi is ez Az amerikai fiú? Néhány kölyök története a '80-as évekből folytatásokban... Szóval nindzsák és dobócsillagok, cowboyok és igazi western, úttörők, bicajok, krinolin és irodalom, némi mágikus realizmus meg egy kondér málnaszörp... Az egykori szocreál, vöröscsillagos vidéki Magyarország. Meg persze vélemények és álhírek.
 
 Az amerikai fiú I. fejezetének első részéért klikk ide
 
ui.: Igen, ez egy álhír
 

Bréking
Egy komment, amit osztok:
 
Herkules Irma 2011.12.15. 10:57:11
Amitől ez az egész izgalmas szerintem az tényleg nem más, mint Tarlós folyamatosan elkéső és hibás reakcióinak sokasága, ami már erősen tragikomikus. Először minden oké, mintha nem tudná, hogy Csurka milyen, aztán meg hirtelen rácsodálkozik, tényleg már az sem lenne meglepő, ha Csurka bejelentené, hogy csak viccelt, a jó tanítóbácsi pedig, aki már "annyiszor" rászólt, azt mondaná, rendben, mégis eljöhetsz az osztálykirándulásra vagy aktualizálva: mégis tiéd a meló. Tényleg nincs Tarlós mellett senki, aki segítene neki abban, hogy kicsit következetesebb legyen?
 
Na nem mintha az elfogadhatóbbá tenné, hogy korábban semmi gondja nem volt Csurkával...

Szólj hozzá!

Címkék: magyarország tarlós istván csurka istván dörner györgy

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása