Az amerikai fiú

Blogunkon Az amerikai fiú című regény részleteit, véleményeket és álhíreket olvashattok.Itt találkozik a '80-as évek csukamájolaj-ízű valósága paranormális mindennapjaink részleteivel. A fejlécben szereplő kép Jan Erik Paulsen munkája.

Eddigi látogatóink száma

Csatlakozz hozzánk a fészbukon!

Sorok Között

Nincs megjeleníthető elem

Figyelj csak, ez érdekes!

Jó lecke a kirekesztésről - Szegedi Csanád a kordon másik oldalán

2012.07.30. 07:45 Spejbl

Tragikus dolog, ha valaki saját identitását kizárólag saját felmenői genomja alapján tudja, szeretné meghatározni. Egyetlen dolog van, ami ennél borzasztóbb, ha vannak olyan emberek, akik más emberekkel teszik ugyanezt. Másokat nem cselekedeteik, hanem etnikai hátterük alapján ítélnek meg. Hogy számukra pusztán attól "jó" vagy "rossz" lehet valaki, hogy ide vagy odaszületett. Szegedi Csanádra ebből a szempontból különösen izgalmas napok, hetek, hónapok várnak. VÉLEMÉNY

Szegedi Csanád az élén járt a kirekesztő, radikális gondolkodásnak. Örömmel pózolt szélsőjobbos bajtársai oldalán, mondott a Jobbik hívei előtt lelkesítő beszédeket. Egy szívvel, egy lélekkel nyilatkoztatták ki, kik azok a hazaáruló, idegenszívű, élősködő csoportok, közösségek, akiket felelőssé lehet, felelőssé kell tenni országunk helyzetéért.

Aztán jött a krach, kiderült, hogy Szegedi Csanád felmenőit tekintve pontosan az egyik általuk leginkább gyűlölt csoporthoz tartozik, nagymamája is annak a borzalomnak volt áldozata, ami a XX. századi Európa egyik legnagyobb tragédiáját jelenti.

Egykori cimboráival, párttársaival ellentétben Szegedit nem tartom jobb vagy rosszabb embernek, mert anyai ágon zsidó gyökerekkel rendelkezik. Szegedit ezután is kizárólag a cselekedetei alapján próbálom megítélni, ahogy mindenki mást is. Azonban őszintén remélem, hogy a harsogó, odamondó Szegedi végre megtanulja a legfontosabb leckét, megtudja, milyen a másik oldalon állni, milyen az, amikor csak az számít, hogy kik voltak a felmenői és senkit sem érdekel, hogy ő maga mit tett vagy mit nem. magyar_garda_hosok_tere_0.jpg

Vége a barátságnak...

Nyomorult dolog, ha "barátságokat" csak a közös gyűlölet, a közös ellenségkép határoz meg. Csanád, remélem személyes tapasztalatod a kordon másik oldalán hozzájárul majd, hogy kicsit átértékeld, amiért eddig oly nagy örömmel harcoltál. Senki sincs, akinek a felmenőiért kellene szégyenkezni, mindenkinek azért kell felelnie, amit ő maga tett, tesz vagy tenni fog. Senkit nem lehet elítélni azért, hogy honnan származik, ahogy hivatkozási alap vagy mentség sem lehet a származás, ami felmentené az embert tette következményei alól.

Ha hozzánk és Yoda mesterhez hasonlóan te is úgy érzed, hogy komoly zavar van itthon az Erőben, hogy ideje lenne, ha végre rólunk, egyszerű polgárokról is szólna ez az ország, ha bontás helyett építkezés kezdődne, akkor csatlakozz hozzánk a fészbukon! Klikk: az amerikai fiú a fészbukon

Ha tetszett a bejegyzés, megköszönjük, ha ajánlod ismerőseidnek!

Fontos: Ha van valami, amit szívesen megosztanátok velünk, akkor azt elküldhetitek erre a címre: azamerikaifiu@gmail.com


Mi is ez Az amerikai fiú? Néhány kölyök története a '80-as évekből folytatásokban... Szóval nindzsák és dobócsillagok, cowboyok és igazi western, úttörők, bicajok, krinolin és irodalom, némi mágikus realizmus meg egy kondér málnaszörp (klikk)... Az egykori szocreál, vöröscsillagos vidéki Magyarország. Meg persze vélemények és álhírek, időnként.

71 komment · 3 trackback

Címkék: magyarország jobbik szegedi csanád

A bejegyzés trackback címe:

https://azamerikaifiu.blog.hu/api/trackback/id/tr174683221

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Miért nagyon gáz a Szegedi Csanád- és Novák Előd-féle EU-s tanácsadói ügy? 2012.08.06. 10:29:15

A Jobbik képviselői az első állami pénzforrásokat, amelyekhez hozzájutottak, lenyúlták. Ha emlékszünk rá, a Jobbik a 2006-os választáson még sehol sem volt. Az Országgyűlésbe 2010-ben kerültek be, és a 2010-es önkormányzati választásokon lett először ...

Trackback: A házi nácipálinka receptje 2012.07.30. 11:44:29

Egyszerű, olcsó, az alapanyagok minden nemzetállam háztartásában megtalálhatók. A recept a boldog békeidőkből származik, egyenesen a dédi vaníliaillatú konyhájából, ám kis találékonysággal ma is használható. Nem kell hozzá más, mint egy csipetnyi kilát...

Trackback: Félázsiából származik Orbán Viktor 2012.07.30. 11:43:14

Nyilván ezt bizonyítja a rendszerváltás évében róla, szüleiről és testvéreiről készült archív fotó is. Félázsiai származásával Magyarország miniszterelnöke maga dicsekedett el a Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetségének (VOSZ) ülésén, ahol ezt ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Link Elek 2012.07.30. 10:20:32

Nem Szegedinek kellene megtanulnia a lecket, hanem a jobbiknak.

De ok nem fogjak, most az a pletyka, hogy Szegedi a MOSZAD beepitett ugynoke volt, az oruletet a vegtelensegig lehet folytatni

Ringlósztár 2012.07.30. 10:22:53

A Csatáry nevű fasisztát vigyázállással támogatók között sok munkaképes korú volt, talán csak nem szerencsétlen nemzet vérszívói ők?

Neonknight 2012.07.30. 10:30:59

Tudtommal nem a származása miatt kellett lelépnie, hanem azért mert azt állítólag korrupt módon akarta eltitkolni. Nagy különbség.

martsika 2012.07.30. 10:33:15

@Neonknight: ez számomra kissé naivan hangzik.

öt görög 2012.07.30. 10:33:26

@Neonknight: így van, de az nem illene bele a libsi kánonba, ezért tart ki minden megmondó a csúsztatás mellett

öt görög 2012.07.30. 10:39:07

@martsika: lakik tőlem 300m-re légvonalban egy cigány gárdista. Remélem, egy ilyen tény nem fog összezavarni jól belakott előítéleteidben.

turulpina 2012.07.30. 10:43:55

@Neonknight: nagy különbség hogy náci fasz vagy, vagy fasz náci, valóban.

öt görög 2012.07.30. 10:48:55

@turulpina: vaó, íme, a libsi érvrendszer teljes pompájában!
:D

turulpina 2012.07.30. 10:49:31

@öt görög: Persze, és a saját háza előtt szokott masírozni?

Hazug náci.

öt görög 2012.07.30. 10:58:09

@turulpina: tudod, a segílyezettektől féltette a családját (feleség+3 gyerek), mert nem tagozódott be közéjük, és abajgatták őket.
Mióta tag, azóta nyugtuk van.
Szóval, a témához van-e valami hozzáfűzni valód, vagy megmaradsz a böffentgetésnél?

ephudd 2012.07.30. 10:58:21

@Neonknight: Az azonban senkinek nem tűnt fel, hogy Európai Parlamenti képviselőként a gyűlölt EU pénzét ajánlotta fel megvesztegetésként. Ezzel nincs baj, ugye, mert az egész ország így működik... Csak akkor a Jobbik mivel más, mint a FIDESZ és az MSZP? Nem is baj, hogy megy az ország oda, ahová való. Lefelé, lefelé, oda, ahonnan már a béke segge is csak távcsővel látszik... Ja, egyébként nem a Jobbik delegáltjaként ül az EP-ben? Azt a posztját miért is tarthatta meg? Jól jön az a pár ezer euró havonta. Képmutatók:-)

TrueY · http://qltura.blog.hu 2012.07.30. 11:00:07

Vicces az, amikor a kirekesztőt kirekesztik! Legszebb öröm a káröröm. De mégis. Egy német pap mondta a nácikról:

"- Amikor vitték a kommunistákat, nem szóltam, mert nem vagyok kommunista.
- Amikor vitték a zsidókat, nem szóltam, mert nem vagyok zsidó.
- Amikor vitték a homoszexuálisokat, nem szóltam, mert nem vagyok homoszexuális.
- Most, amikor engem visznek már nincs ki szóljon értem!"

öt görög 2012.07.30. 11:00:40

@ephudd: fordítsunk: ha elfogadja a játékszabályokat, akkor mégsem egy fasisztanácibarnavörösinges, hanem demokratikus párt?

Világnézet Netes Napló · vilagnezet.blog.hu 2012.07.30. 11:01:32

Szórakoztató Valláskritika megosztotta
2.031 ember kedveli · 10.703 ember beszél róla

www.facebook.com/szorakoztato.vallaskritika

Silent Bob 2012.07.30. 11:04:50

@öt görög: nem a játékszabályokat fogadja el, csak a pénzt. cigányok.

öt görög 2012.07.30. 11:06:41

@TrueY: téged sem zavar, hogy nem a származása miatt tört ki a balhé (amíg a kenőpénzről nem volt szó, még ki is álltak mellette).
A blogposzt az üggyel kapcsolatos libsi csúsztatáson alapul - milyen öntökönbökés volna már úgy prezentálni, hogy "a zsidó Sz. Cs. pénzzel igyekezett volna megóvni előkelő posztját" - pedig igaz, nem?
:))

öt görög 2012.07.30. 11:08:46

@Silent Bob: ha cigányok, akkor mostan hogyan nácik?

Silent Bob 2012.07.30. 11:11:53

@öt görög: úgy, hogy a skinhedek és a cigányok mentalitása/viselkedése nagy mértékben mutat hasonlóságot.
1. falkában, gyengékkel szemben bátor
2. a közösség normái nem, de a pénze jó
3. törvényen kívüli, de ha őt éri sérelem, visít a bíróságon...
stb.

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2012.07.30. 11:12:58

@öt görög: Erre nem kapsz normális választ. Azért csúsztatnak-maszatolnak, mert azt, hogy egy általuk nácinak tartott pártban a legszarabb ember egy zsidó, sem lenyelni, sem kiköpni nem tudják! Pedig aki ismeri a történelmet, az már sok ilyennel találkozhatott...

TrueY · http://qltura.blog.hu 2012.07.30. 11:16:28

@öt görög: Én úgy tudtam, hogy azért. Ha nem azért, akkor miért?

Martian (törölt) 2012.07.30. 11:17:26

@Neonknight: biztos, hogy a Jobbikban is vannak zsidó felmenőkkel rendelkező emberek, de hát az ilyesmit más pártban is ritkán teszik ki a kirakatba... nem mintha ez bármit is eldöntene.

öt görög 2012.07.30. 11:19:16

@Silent Bob:
elég rasszista látásmódod van :)

a faluban nagyjából tisztában vagyok a pártpreferenciákkal (nem nagy falu, nem nagy ügy)
van egy halom egykori hm, munkásőr-fejes, az ő gyerekeik fele-fele arányban fidesz-mszp. Aztán van sok jobbikos - egyikre sem látom helytállónak, amiket írtál - igaz, soha nem láttak még skinheadet errefelé.
Cigányt sokat láttak.

Silent Bob 2012.07.30. 11:21:02

@öt görög: nem mondtam hogy nem vagyok rasszista. :)
nem a jobbik szavazókra gondoltam, hanem az ilyen masírozókra, azért is írtam szkinhedeket.

öt görög 2012.07.30. 11:22:22

@TrueY: a válasz ott van a válaszomban - mert korrupt módon el szerette volna tussolni a vélt galibát és, mert valószínűleg hazudott. Enyhe trójai faló-érzete van így a dolognak.

öt görög 2012.07.30. 11:24:16

@Silent Bob: ok, de a jobbik szavazók döntő része nem szkinhed, nem is értettem, hogy jön ez ide most

Silent Bob 2012.07.30. 11:24:18

@öt görög: most őszintén (de tényleg) szerinted mire vitte volna a Jobbikban, ha azzal kezdi, hogy feláll és kiteszi, hogy zsidó? :)

Silent Bob 2012.07.30. 11:26:57

@öt görög: úgy, hogy az EP-ben ott ülnek a képviselőik, a lóvét elteszik, de közben fujolnak az EU-ra. erre írtam eredetileg, hogy cigánymentalitás.

TrueY · http://qltura.blog.hu 2012.07.30. 11:27:15

@öt görög: Stop... Már eleve hazudott, mert hiteltelen az, hogy nem tudta, hogy a nagyi Auschwitz-ben volt. Ott kellett lennie a tetkónak a karjában! A nagypapa munkatáboros múltja is furcsa. Vagy soha nem beszélgettek?

öt görög 2012.07.30. 11:27:29

@Silent Bob: de akkor minek megy egyáltalán oda?! Már megint ott tartunk, hogy "ügyeskedik a zsidó"?

öt görög 2012.07.30. 11:29:20

@Silent Bob: kérdés, mire megy az eu-s pénz. Belülről a leghatásosabb a bomlasztás, voltak a múlt században nagy tanítómesterek.

Silent Bob 2012.07.30. 11:29:35

@öt görög: lehet az elején ő is azt hitte hogy nem nácik, aztán már késő volt. :D (jovan, nem trollkodok tovább)

kifordított nagyanyó 2012.07.30. 11:30:38

Nem tudom miért kell bántani Csanádot.Végre egy rendes zsidó.
Pl. nekem Radnótival sincs semmi bajom.
Csanád meg rosszul reagált.
Bármelyik fideszes vagy emeszpés simán lehazudta volna a Napot ebben az ügyben de nekik még gyakorolniuk kell.

öt görög 2012.07.30. 11:32:05

@TrueY: igen, és most derült ki az is, hogy hazudott. Mi ebben a meglepő?

Zak 2012.07.30. 11:35:22

@öt görög: ha nem kirekesző és náci párt a Jobbik, akkor vajon Szegedi miért akarta eltitkolni származását?
Tegyük fel, hogy Szegedi Csanád HIV fertőzött (ami valsz. nem igaz, csupán elméleti feltevés), és pénzt fizet valakiknek, hogy ez ne derüljön ki. Ha mégis kiderülne, akkor kizárnák azért, mert nem mondta el?
Nem, mert ez nem érdekli őket annyira mint az, hogy nagyanyja zsidó volt-e.

öt görög 2012.07.30. 11:36:56

mindenkinek további jó tipródást, megyek szurkolni a mocskos sárgák ellen a cigány törököknek

No_Fidesz_No_Problem 2012.07.30. 11:39:38

Szegedi Csanáddal nem az a baj, hogy zsidó felmenői vannak.

Az a baj vele, hogy uniós pénzből akarta lefizetni azt, aki a hír kiteregetésével megzsarolta.

TrueY · http://qltura.blog.hu 2012.07.30. 11:44:37

@öt görög: Nincs meglepő! De akkor mégsem a korrupció volt a kiváltó ok... Az már csak a hal a torkán... ;)

öt görög 2012.07.30. 11:48:54

@TrueY: tehát hazug és korrupt, ráadásul zsidó. Jó így? :D
De tényleg ennyi.

Fred Krueger 2012.07.30. 11:53:04

A szöveg mindössze egy hatásmechanizmusról ír, arról, hogy milyen amikor visszakapod azt, ahogyan te viselkedtél másokkal. Ez a dolog bármilyen csoport bármilyen tagjára igaz lehet, sokat elárul ugyanakkor, hogy ez vannak, akik rögtön át szeretnék forgatni aktuálpolitikába, és már megint sikerült eljutniuk oda, hogy bezzeg a rohadt másik meg a beépülő zsidók. tragikomikus.

TGabi 2012.07.30. 12:15:09

Paksa Rudolf történész most megjelent könyve a hazai szélsőjobbról remekül helyreteszi a kérdést.

A szerző leírja,hogy a nemzeti radikális hovatartozáshoz se erőfeszítés, se tehetség nem szükségeltetik-elegendő mindössze vallásos áhítattal szajkózni a hülye nézeteket és a történelmileg igazolhatatlan baromságokat, továbbá magyar származásúnak lenni. És máris szabad az út a hőbörgők közé faék egyszerű világképükkel :(

TGabi 2012.07.30. 12:15:09

Paksa Rudolf történész most megjelent könyve a hazai szélsőjobbról remekül helyreteszi a kérdést.

A szerző leírja,hogy a nemzeti radikális hovatartozáshoz se erőfeszítés, se tehetség nem szükségeltetik-elegendő mindössze vallásos áhítattal szajkózni a hülye nézeteket és a történelmileg igazolhatatlan baromságokat, továbbá magyar származásúnak lenni. És máris szabad az út a hőbörgők közé faék egyszerű világképükkel :(

2012.07.30. 12:43:29

De vajon mit szól ehhez a szélsőbaloldaliak házi Mengeléje, Kertész Ákos?

Faszerkezet 2012.07.30. 12:43:51

Dejó, hogy itt is csúsztatnak.:)

Szegedinek nem azért "kell" lemondania, mert bibsi lenne, hanem mert meg akart vesztegetni egy embert.

ez egy szimpla vesztegetési ügy, ami kiderült, ezért Szegedinek mennie kell. Tök mindegy, hogy zsidó e, avagy nem.

Ha nem menne, akkor most ugyanezen cikk arról szólna, hogy a jobbik is ugyanolyan mocskos párt, mert bújtatja a vesztegetési ügyben

Nehéz a libsik kedvére tenni.:)

TrueY · http://qltura.blog.hu 2012.07.30. 12:45:24

@öt görög: "tehát hazug és korrupt,"

Ehhez elég, hogy magyar legyen.

"ráadásul zsidó."

Ebből következik valami?

2012.07.30. 12:47:30

"Másokat nem cselekedeteik, hanem etnikai hátterük alapján ítélnek meg."

Nyugodj bele kisapám, a cselekedeteitek alapján ítélünk. Az már csak hab a tortán, hogy a szaremberség mellé zsidók is vagytok.

Neonknight 2012.07.30. 13:10:23

@turulpina: "A stílus maga az ember." Magadról állítasz ki szegénységi bizonyítványt a vulgáris megnyilvánulásoddal, de csináld csak nyugodtan!

Neonknight 2012.07.30. 13:18:13

@ephudd: "Csak akkor a Jobbik mivel más, mint a FIDESZ és az MSZP? "

A Jobbik ezek szerint annyival más mint a Fidesz és az MSZP, hogy ebben a pártban már legalább egy embert leléptettek a korrupt magatartás miatt, míg az említett két nagy pártban ez nem divat. Azok inkább tagadnak, felderítőbizottságokat hoznak létre amik aztán hónapok múlva nem derítenek ki semmit, feljelentgetnek majd ejtik az ügyeket (pl Sukoró).

kanálwarrior 2012.07.30. 13:18:58

@"No one was shot" - hazudta a tróger zsidó: Gyerekek, ne szopassatok már! Ti nem olvassátok sem Novák facebook oldalát, sem Szegediét, sem a jövőnk.info-t? Feketén-fehéren oda van írva hogy azért kell mennie mert titkolta a származását, ráadásul az is kiderül hogy dehogy titkolta, Vonának és Nováknak szólt először, rögtön ahogy megtudta. Ez egy összeesküvés ellene, már nincs a párt hasznára, megpróbálják eltüntetni a közéletből (ugye, pont jókor "szivárgott ki" az a hangfelvétel Ambrustól (a titkosszolgálat besúgója), és így bekamuzhatják hogy "dehogy a származása miatt"). Remélem nem sikerül.

kanálwarrior 2012.07.30. 13:21:09

@Neonknight: Arra a Sukoróra gondolsz amivel megpróbálták visszaállítani a dicső kommunista hagyományt, a koncepciós pert, csak túl tehetségtelenek voltak hozzá? Költözz Észak-Koreába ha erre van igényed.

Gest anyó férje 2012.07.30. 13:28:14

Nincs nagyobb zsidógyűlölő a frissen kikeresztelkedett zsidónál. Legjobb példa rá Tomás de Torquemada a rettegett spanyol főinkvizitor. Persze ugyanúgy mint más esetekben, itt is egy általános emberi esendőség, a hiperkonformizmus túlzott átéléséről van szó, a rájuk jellemző módon

turulpina 2012.07.30. 13:28:30

@öt görög: tapasztalataim szerint, aki ennyit libsizik, az általában túlkompenzáló zsidó. Igaz, csanád?

Szóval mit is akarsz mondani, hülye zsidó?

turulpina 2012.07.30. 13:33:01

@Neonknight: olyan szép, ahogy egyszer az utcán üvöltöd, hogy mocskos zsidók, másszor meg feldúltan kikéred magadnak, hogy annak nevezzenek, ami vagy: hontalan szarnáci.

Guillaume sous guillotine 2012.07.30. 13:33:16

@Neonknight: mi a korrupció tárgya? az hogy zsidó? összekevered a két dolgot. a jobbikos politikus többsége korlátolt tanulatlan barom. 1-2 kivétel van. és komcsi is van köztük pl. Nyikos László. persze őt azért vették be hogy legalább 1 ember legyen aki érdemben hozzá tud szólni a költségvetésekhez.

Szélmalomharcos 2012.07.30. 13:43:58

Szegedi Csanád meghozta a nagy döntést, és persze a vastagon jövedelmező, ugyanakkor izzadságmentes EU képviselői állást választotta. Ezzel felzárkózott Bokros Lajos mellé, így most már együtt gyarapíthatják a havi 12 ezer euróért pöcsüket vakargató mandátumtolvajok táborát

Neonknight 2012.07.30. 13:44:54

@turulpina: Én nem üvöltözök (bármennyire is szeretnéd, hogy a szintedre süllyedjek), ezzel szemben te minősíthetetlenül közönséges vagy.

Neonknight 2012.07.30. 13:47:17

@Jari Litmanen: Teljesen mindegy, hogy mivel zsarolták, a lényeg az, hogy ahelyett, hogy akkor kitálal, (ha hinni lehet a forrásoknak) hagyta magát megzsarolni és uniós pénzeket ígért a hallgatásért. Ez akkor is ugyanilyen nagy bűn lenne, ha nem a származása a zsarolási alap.

kanálwarrior 2012.07.30. 13:49:02

@Jari Litmanen: Azért ha engem kérdezel, ő inkább ne szóljon hozzá a költségvetéshez :D Viszont a hanyatló nyugatozásban, meg mocskos kapitalistázásban nagy segítségére van a Jobbiknak, hisz ő már az előző rendszerben is ezt csinálta. Az ilyen jó kis zsidózásokkal mint ez is, meg elhitetik a sok paraszttal hogy ez egy jobboldali párt, közben Oroszország és Kína röhög a markába.

Démonmac1 2012.07.30. 13:50:39

Már épp keresgéltem, hogy a mai indexposztok közül melyiket találták meg a Nác falvából érkezettek..
megvan:)

kanálwarrior 2012.07.30. 13:52:23

@Neonknight: Te olvassál már ember:
www.facebook.com/novakelod
A nem hallgatok tovább kezdetűt kéne, de a többi is tanulságos.

turulpina 2012.07.30. 13:55:27

@Neonknight: ah, a finomkodó szobanáci esete a lenácizással.

Ne álljon nácinak, aki nem bírja a stresszt.

A város és a csillagok 2012.07.30. 13:58:18

"No one was shot" - hazudta a tróger zsidó 2012.07.30. 12:47:30
"Másokat nem cselekedeteik, hanem etnikai hátterük alapján ítélnek meg."

Nyugodj bele kisapám, a cselekedeteitek alapján ítélünk. Az már csak hab a tortán, hogy a szaremberség mellé zsidók is vagytok."

És te a szaremberség mellé még mi vagy ? Csak nem MAGYAAAR????:)))

Nézzél utána kicsit a családfádnak. Nemzetvezetőtök, Szálasi se volt magyar, hanem örmény, Szalosjánnak hívták.

Én magyar vagyok, de ha minden magyar olyan lenne, mint te, szégyellném.:)

A város és a csillagok 2012.07.30. 14:07:27

@turulpina: "@Neonknight: ah, a finomkodó szobanáci esete a lenácizással.

Ne álljon nácinak, aki nem bírja a stresszt."

Nagyon igaz! Ott a pont.

Bryan élete 2012.07.30. 14:37:34

Érdekes egy család ez a Szegedi. Az Auschwitzot túlélt nagymama és a munkaszolgálatos nagypapa hogyan tudta elviselni a durva, rájuk nézve is iszonyatos mondatokat, amit kedves unokájuk okádott ki magából?

Másrészt hogyan számol el magában gyerekkora nagyszülői szeretetéről, gondoskodásáról ez a szörnyszülött csanika, hogy egy ilyen mocskos karrier érdekében a nagyszülők túlélt borzalmait így meggyalázza?
Talán rájuk is parancsolt, hogy kuss a zsidóságotokról, mert akkor nekem annyi! Görééééény!

Nebameg 2012.07.30. 15:12:39

Csanád a Moszad ügynöke, aki csak azért épült be, h belülről zilálja szét pártunk sorait. Már régóta gyanús volt nekünk, rendes magyar embereknek, mert mi tévedhetetlenül felismerjük a cigányt, kommunistát, zsidót, buzit, liberálist, hazaárulót és nemzetidegent. A négerekkel még gondben vagyunk, de már dolgozunk rajta.

házelnök 2012.07.30. 20:35:26

Majd Brüsszelben is előjön a téma, hogy ep-képviselőt párttársai származása miatt vissza akarnak hívni tisztségéből.
Érdekes lesz.

házelnök 2012.07.30. 20:37:51

Csanáddal az a legnagyobb gond, hogy nem félázsiai hanem közelkeleti származású

Peripetia 2012.07.30. 21:31:25

Ne szépítgessük: a jobbik náci párt és a náciknak a leglényege a zsidók gyűlölete a kiirtásig. Minden más ebből következik, máég akkor is, ha vona hazudozik, hogy nem a származással van a baj. A csanád gyerek kapott egy történelmi leckét. Hja igen: szükséglet az egész életen át való tanulás. Csak a nácik soha sem tanulnak, és ami rettenet, ezért nem is felejtenek.

Neonknight 2012.07.31. 07:32:22

@turulpina: Veled ellentétben én nem csak a billentyűzet előtt fröcsögök, de volt már face-to-face ökölremenő összecsapásom szkinheadekkel, nem kedvelem őket, szóval eléggé mellélőttél amikor pont engem nácizol le. Részemről a vita lezárva, nem tartalak érdemes további szócséplésre.
süti beállítások módosítása