Az amerikai fiú

Blogunkon Az amerikai fiú című regény részleteit, véleményeket és álhíreket olvashattok.Itt találkozik a '80-as évek csukamájolaj-ízű valósága paranormális mindennapjaink részleteivel. A fejlécben szereplő kép Jan Erik Paulsen munkája.

Eddigi látogatóink száma

Csatlakozz hozzánk a fészbukon!

Sorok Között

Nincs megjeleníthető elem

Figyelj csak, ez érdekes!

Hiszek egy Viktorban...

2012.11.02. 08:45 Paul.White

jorban.jpegVan ugye politika, és van vallás. A FIDESZ és személy szerint annak vezetője esetében úgy látszik ez a határ kezd teljesen elmosódni. Fontos kijelenteni, hogy tudatosan irányított dologról beszélünk, ezek a dolgok nem csak úgy történnek. Azt szintén érdemes észben tartani, hogy vallási köntösbe bújtatva az emberiség számos szörnyű rémtettet vitt véghez a múltban és visz véghez napjainkban is!


PUSZTÁBA KIÁLTOTT SZÓ?

A minap láttam a facebookon a hírt, miszerint már most eldöntött tény, hogy a 2014-es választások előtti este ismét békemenetre kerül sor. Semmi gond! Meneteljenek a fideszbarik (értsd: FIDESZ-barátok)! Ami igazán elgondolkodtató volt az egészben, az maga a közlemény, melyben ezt tudatták mindenkivel a fidesz.hu-n. Íme:

"Bencsik András: Ma még nem látható pontosan, mikor kerül sor az újabb békemenetre, illetve egynek az időpontja a körülmények ismeretében már sejthető: 2014 áprilisában egészen bizonyosan lesz békemenet; a sorsdöntő választások előestéjén, hiszen akkor ismét szükség lesz arra, hogy a magyarság legjava egy nagy közös zarándoklaton - egy nagy, közös, szakrális eseményen - kérje kimondva és kimondatlanul a Mindenhatót, hogy adjon erőt a folytatáshoz, a sikerhez. Több mint valószínű, hogy az lesz a legnagyobb zarándoklat a politikai cselekvések történetében. És egészen bizonyos, hogy mint már sokszor a történelemben, a magyarságnak ezt a különleges, szent megnyilvánulását is követni fogják majd más népek a keresztény világban, amint a korai középkorban a csíksomlyói zarándoklat is példát mutatott."

Közös zarándoklat, szakrális esemény, kérni a mindenhatót, hogy "mi folytathassuk"???

MAAAAAARGIT!!! HÁ' NOOOOORMÁÁLIS??? Egy pártról és egy politikusról beszélünk!

Történik mindez majd a négyévenként esedékes választás előestéjén. Hogy jön ide szent megnyilvánulás és zarándoklat?  Szakrális esemény? Isteni jelenlét? Kiválasztottság? Prófétaság?

A Fidesz számára a KDNP-vel kötött koalíció legnagyobb hozadéka, hogy látszólag jogosan használhatja a "keresztény" szót bármikor, hogy mennyi köze van e pártok esetében a bibliai értékekhez a kifejezésnek, annak eldöntésére Isten hivatott, de. Az évek folyamán egyre inkább beszivárgott a politika a templomokba, a prédikációkba, illetve fordítva. Parlamenti viták során lehet hivatkozási alap vagy eszköz az önigazoláshoz. Most pedig jelentős hívő tömegeket mozgatnának meg politikai rendezvények apropójából is.

Arra most nem térnék ki, hogy ez mennyiben az érintett egyházak, gyülekezetek, lelkészek, papok, hívek hibája. Természetesen ők is felelősek a maguk módján. A történelem folyamán sajnos már sokszor volt példa arra, hogy az egyház hallgatólagos vagy kimondott szövetségre lépett valamely politikai párttal, valamely politikai ideológia képviselőivel. A 40 év után talán még logikusnak is tűnhet, ha az egyházak egy része a jobboldal felé nyit diszkréten, hiszen a FIDESZ zászlajára tűzte a komcsik elszámoltatását, a kommunista rendszer utolsó kényszerű hagyatékának felszámolását is (bár kétségtelenül számos olyan dolgot művel, ami meglehetősen hasonló jegyeket hordoz az előző rendszerhez... (teljes foglalkoztatás, állami monopóliumok stb.)

Ne felejtsük el, hogy a kommunista időkben nem volt dicséretes vasárnap templomba menni (a szombatot ünneplő keresztyének helyzete pedig még sokkal nehezebb volt). Számos hányattatás és beépített ügynök nehezítették a hívő egyházak, a felekezetek dolgát. Mégis kell lenni egy határnak, ahonnan már nem szabad tovább menni a személyi kultusz, a vallási áhitat tárgyává válás útján egy pártnak és van egy határ, aminél már fel kellene emelnie a szavát a keresztény és keresztyén embereknek, hogy hitüket olcsó retorikai fogásként, Isten nevét egyszerű marketingeszközként használják! Jelen esetben persze magának Orbán Viktornak kellene megálljt parancsolni. De túl édes a hatalom, túl nagy a csábítás, mert bizony sok haszna van a fanatikus rajongásnak. Szóval nem is várható megállás!

Ha a következő sorokat egy józan gondolkodású ember elolvassa, akkor biztosra veszem, hogy feláll a hátán a szőr, ha van neki (az interneten találtam a !Viktor Szíve Egyház! oldalán):

kezcsok.jpg

 "Erős vár a Mi Istenünk! Talán azt izeni nekünk:

Hogy maradjunk méltók arra, ahogy mellénk állt a bajban...
Az első békemenetünk, megmentette, kit szeretünk:
Mózesünket, Kossuthunkat, a mi Orbán Viktorunkat.

Viktor Drága: Te se feledd: a Jó Isten addig Veled, Míg az Ő útját követed, művedet tönkre nem teszed,

Hízelgőktől óvod Magad! A Jó Isten Veled marad.
De ha nem hallod meg szavát. elveszted Magad, s a Hazát!
Kétharmados felelősség: ez ígéret, ez reménység,

Addig, amíg Isten velünk. Addig - tényleg - ki ellenünk?
Kérjük hát, hogy el ne hagyjon, Orbán kormány megmaradjon!"

(Jó lenne azt gondolni, hogy mindez csak rossz vicc, paródia, sajnos egyre kevésbé tűnik úgy, hogy általánosságában csak erről lenne szó...) 

magyarorszag_mennyorszag_1351320721.jpg

(az utolsó kép forrása a Szórakoztató valláskritika

Mit lehet erre mondani? Talán csak azt, hogy valakinek nagyon meg kéne húzni a vészféket, mert ez a vonat egy szakadék felé robog! Közben az utasok többsége még mindig vidáman kacarászva elhiszi a részeg kalauznak meg a félkegyelmű mozdonyvezetőnek. hogy a szakadék fölött nekünk híd se kell, mert ha mindenki egyszerre ugrik fel a kellő pillanatban feltartott karokkal, akkor simán átemeljük majd a vonatot a másik oldalra. Hogy is szól a harmadik parancsolat?

PW

Update1 Egy érdekes cikk a témában: A Fidesz mint vallás - forrás: NOL

 

Csatlakozz hozzánk a fészbukon, ha tetszett a cikk, ha hozzánk és Yoda mesterhez hasonlóan te is úgy érzed, hogy komoly zavar van itthon az Erőben, hogy ideje lenne, ha végre rólunk, egyszerű polgárokról is szólna ez az ország, ha bontás helyett építkezés kezdődne.

Ha tetszett a bejegyzés, megköszönjük, ha ajánlod ismerőseidnek!

Fontos: Ha van valami, amit szívesen megosztanátok velünk, akkor azt elküldhetitek erre a címre: azamerikaifiu@gmail.com


Mi is ez Az amerikai fiú? Néhány kölyök története a '80-as évekből folytatásokban... Szóval nindzsák és dobócsillagok, cowboyok és igazi western, úttörők, bicajok, krinolin és irodalom, némi mágikus realizmus meg egy kondér málnaszörp (klikk)... Az egykori szocreál, vöröscsillagos vidéki Magyarország. Meg persze vélemények és álhírek, időnként.

185 komment · 3 trackback

Címkék: politika orbán fidesz vallás viktor

A bejegyzés trackback címe:

https://azamerikaifiu.blog.hu/api/trackback/id/tr174884201

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Magyarország mennyország 2012.11.03. 11:40:46

Ezt is megértük. Használt a sok ima, meg körmenet:-)

Trackback: Elkúrtad Te is Viktor! 2012.11.03. 08:05:52

Orbán Viktor másodszor kapott hatalmas bizalmat és lehetőséget a magyar választóktól. Másodszoraa is visszaélt ezen lehetőséggel és csak a hatalom érdekli és nem a választók érdekei. Erkölcstelen, jellemtelen ember. Gyurcsány Fere...

Trackback: Mit kérjen a kormánytól egy fiatal, hogy ne hívjam szervilis posztkommunista csökevénynek 2012.11.02. 23:33:02

Észrevettem ám, hogy a rohadtmocsok, hogy mersz lelépni, mikor én akarlak kifacsarni, jogom van hozzá - retorikát leváltotta a  legalább gyere vissza utána, jó? Valahogy úgy képzelem, hogy a vonatkozó nemzetiminisztérium morning meetingjén körbeál...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

látjátok feleim szümtükkel 2012.11.01. 21:26:27

"Viktor Drága: Te se feledd: a Jó Isten addig Veled ,
Míg az Ő útját követed, művedet tönkre nem teszed,
Hízelgőktől óvod Magad! A Jó Isten Veled marad.
De ha nem hallod meg szavát. elveszted Magad, s a Hazát!
Kétharmados felelősség: ez ígéret, ez reménység,"

Olvassunk a sorok között:

1.) A jó Isten ADDIG VELED! Magyarul nem tovább, mert csak addig nyúlunk a hónod alá, amíg azt teszed, amit mondunk.

2.) De ha nem hallod meg a szót, akkor le is út, meg fel is Csút.

3.) Kétharmados felelősséget vállalunk érted. Ezt ígértük, de ha csak a fele lesz, az sem érdekes, lényeg, hogy a mienk maradjon a hatalom, addig - tényleg - ki is nyalhatják a zsíros bödönt.

Viktor képét nézve, talán azt gondolta, csak ne sokáig nyálazzon ez a vénség, mert nem mese ez gyermek, volt már aki sóbálvánnyá változott.

joco78 · http://tavolazsiatol.blog.hu 2012.11.01. 22:03:28

És akkor most jöhet ide a szokásos Atlantiszos-süllyedős részlet az Erik a vikingből. :)

NIPREDIL 2012.11.02. 16:40:01

Mindig azt gondolom, nincs lejjebb, de mindig van. Szoktak ezek tükörbe nézni??

centenárium 2012.11.02. 17:02:01

És még ezek azt mondják és firkálnak
kifelé,hogy nincs szólásszabadság.
Balliberális élősködő mocskok.

Sötét már az este és az éjszaka is......
mindent eltakar.
Az árja felébredt álmából.

a bőregér 2012.11.02. 17:30:04

@centenárium: felébredt az árja? haver, akkor te is mész a levesbe!

- Balliberális élősködő mocskok! - böfögte az ostoba troll.

centenárium 2012.11.02. 17:54:46

@a bőregér:
Rátok lesz uszítva a médiafelügyelet
s még az országból is repültök te denevérmarci! Mit képzeltek ti anyádmajma.

poor 2012.11.02. 19:08:17

@centenárium:
Élősködő fidesznyik. Nagyon unjuk már a vezéredet és téged. Takarodjatok az országból is. Barom, aki nem fidesznyik az ballibsi?

Lény Ede 2012.11.02. 19:12:04

Közhírré Tétetik.

Közhírré tétetik,
Hogy holnaptól vétkezik,
Ki hajlamos a búra, a depresszióra,
A rendszerünk- ellenes befordulóra!
Aki magyar,
Ha nem, ha akar!
Holnaptól köteles nevetve vigadni!
A „sírvavígadamagyar”-t kéretik tagadni!
Vagy Neki annyi!
Halál lesz, meg bünti
Kinek könnye jön ki!
Hisz a paradicsomot teremtettük itt meg
Ba’ meg!
Hát fürösztünk tikteket
Kecsapba, vajba!
Ti, meg lennétek
A hitetlen istenek
Becsapott majma?
Nem jó Néktek, mit rátok erőltetünk?
Mé’? Akár közétek lőhetünk…
De, mink nem vagymuk olyanok!
Persze,
Hogy a nyugati, hazug sajtó azzal legyen
Telve,
Hogy itt
(a paradicsomban)
TÚLNYOMÁS URALKODIK?!
Hát mé’, nem döntitek
Azt a nagy barom fejeteket
Önként az igába?
És öntitek
Nyakon magatokat
Az Új Világba-, Pálinkába???
Főzhettek otthon!
Vedeljetek!
Hát Nektek semmi nem elég?
Eszitek a kormány ingyen kenyerét?
Mit akartok?
Megkaptok bármit,
Csak kérjetek bátran!
De ne levélben legyen, a láttam!
Nem, nem! Nem az a módja!
Tesztek rossz lóra,
Ha nem tudjátok
Hogy adjátok
tudtomra
amit akartok!
Hát halljátok:
Eztán így kérjetek!

„Miniszterelnökünk!
Ki vagy a parlamentben!
Legyen ige a Te neved!
Mindég legyen meg az akaratod.
Mindennapi segélyünket add, meg nékünk, ma!
És szabadíts, meg minket a kölcsöntől,
És tipord el az ellened vétkezőket,
Mert, majd mi besúgjuk az ellened vétkezőket!
És, kísértsél minket bátran
Te!
Te ellenállhatatlan!”

(-Elnököm, és Ti Apostolai,
és a köröttetek zengő sok Sehonnai!
Nem érzitek, hogy valami feszít?

- Nem érezzük! És ezt fejezd be! Irány a keresztre!)

centenárium 2012.11.02. 19:13:29

@poor: ha ilyeneken élvezkedsz még buzi
is vagy te.....
Lassan már törvénybe ütköző nem a jó
ízlésbe, te anyádmajma amit műveltek médiaszabadság gyanánt.
S még ti firkáltok és sírtok kurvák.

LENINKARNÁCIÓ 2012.11.02. 20:02:41

Hát haver, igazi poszt szadeszes vagy, a szó legjobb értelmében. Olyan arcok visítanak itten a demokráciáért, akik 50 éve keresztül nyomorították a szerencsétlen emberkéket. A sajtó 80% Axel Springer kezében van Magyarországon mind a mai napi, ő meg nem a jobboldali származásáról híres. A koncsi-szadesz oldal még mindig a média 80%-át bitorolja, de nekik ez kevés, 100 kell. Mondjad csak kedves haverkám mi t nem lehet itten Magyarországon elmondani? Mit nem lehet acsarogni a világsajtóban angolul, héberül, japánul? Mit nem tudsz kifejezni a demokráciatlanságban? Mi fáj neked gyerek, Hogy nem apuka kezében van a hatalom???

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2012.11.02. 21:56:18

csodálkoztam, hogy ez a nagybecsű dolgozat eddig nem került index címlapra

természetesen a mszp/dk/lmp-ben való hit, az nem vallás, mert azt mind-mind felsőbbrendű értelmiségi ateista demokraták művelik

mint pl. dopeman, demokratikusan megválasztott elnökük

és persze a tudomány sem vallás, elvégre nem kell bemagolni a hittételeit állami intézményekben... ááá nem, a tudomány mindent tud a világról, és sosem téved...
mint ahogy az együtt 2014 hívei....

Szűtté mamá? Szűjjé! 2012.11.02. 21:56:58

@centenárium: Mi lenne, ha nem offolnál, hanem a témához szólnál hozzá? Szerinted jó ötlet keverni a politikát a vallással? Szerinted Viktor a 10 parancsolat szerint él?

2012.11.02. 22:02:59

VAlaki, barki komolyan elhiszi, hogy egy blog, vagy ezernyi blog iromanyai merik a szolas es sajtoszabadsagot? (csak ha mar szoba kerult....)
Valaki komolyan elhiszi, hogy azzal, ha karomkodik, ha szajabol (kezebol) omlik a szar akkor azzal sikeresen alahuzta pirossal ketszer a mondandojat, es akkor az mar igaz?

Csak egy mondatot olvassatok el gyerekek.....

,,Hol zsarnokság van,
...."
csak olvasd el, es keresd a parhuzamot a nagymagyar valosaggal....

Jenyei 2012.11.02. 22:04:56

@ormány triktor: Nem tudok róla, hogy marhákkal foglalkozna, tehát felebarátja marháját lehet hogy nem kívánja. Akkor egy meg is lenne, az a néhány maradék már meglesz valahogy.

becike4 2012.11.02. 22:05:01

Egy Bencsik,basszátok meg,a belem fordul ki.A saját seggét csak azért nem nyalja ki,mert nem éri el.Kerényi kettő.

2012.11.02. 22:05:03

@wmiki: vmiki. Nem vagy te megint kicsit off? :)

senki nem mondta, hogy az e2014 "hivei" nem tevednek. De az egyhazat osszekeverni a politikaval.... Elegge feudalis bealitottsagra utal. Tudod, kiralyok, csaszarok stb. stb.

dark future · http://www.andocsek.hu 2012.11.02. 22:11:16

Tőlem le is szophatják ott helyben egymást a békemeneten mind a kétszá.. kétmillióan. Sosem értettem, hogy mi az értelme ezeknek a nyilvános politikai maszturbációknak, de ha igényük van rá, hát csinálják.

ojcabojca 2012.11.02. 22:13:29

@LENINKARNÁCIÓ: Hitemet gyakorló katolikusként kiakaszt, hogy a miniszterelnök személyi kultuszát egyre erősebb vallási szál fonja be. Az egyházi vezetők hallgatnak. Művelt emberként meg tudnák pedig magyarázni a különbséget az "imádkozom érted" és az "imába foglalom a neved" között.

M_R 2012.11.02. 22:22:24

Pont az ilyen békamenetek meg centenárium-félék győzik meg a még megmaradt normális embereket, hogy 2014-ben bárkire, csak ne a fideszkomcsikra szavazzon...

atti.atti 2012.11.02. 22:26:07

Úgy látszik savanyú a 2/3-os szőlő a balliberális hazátlan, ateistáknak!

Ezek a nemzetietlen tetűk minél jobban támadják a miniszterelnök urat én annál jobban kiállok mellette!

Hajrá Viktor, veled vagyunk egy Keresztény és nemzeti magyarságért!

2012.11.02. 22:34:45

"FIDESZ zászlajára tűzte a komcsik elszámoltatását"

Dehogy tűzte. A Fidesz számtalanszor bebizonyította, hogy amikor ott volt a lehetőség, és márcsak nyomni kellett volna a gombot, valahogy mindig leszavaztak mindent. Fidesz egy verbális karatés, pofázáni, kommunistázni határok nélkül, az simán megy, oszt amikor tenni kell, akkor vagy semmit, vagy az ellenkezőjét. Elszámoltatás, komcsik kipucolása a közéletből ez mindig is Jobbik repertoárba tartozott, és amíg itt jobbikos vezetés nem lesz, addig nagyjából borítékolható, hogy itt senki nem fog semmiért ülni, senki nem lesz itt elszámoltatva. Nem érdeke senkinek, nomeg holló a hollónak...

villamos alóli kacaj 2012.11.02. 22:39:50

Még mindíg jobb mint amikor felgyújtották a TV székházat.
Az se volt normális dolog.
Ez miért lenne az?

fefe79 2012.11.02. 22:45:04

@atti.atti: csak tarts vele, ki nem szar le titeket :D De akkor a szakadékba is vele menj ám, ne érd be fékmegoldásokkal ; Sziasztok.

fefe79 2012.11.02. 22:47:44

@fefe79: féLmegoldásokkal, pardon.

Tita nick 2012.11.02. 22:55:07

"vallási köntösbe bújtatva az emberiség számos szörnyű rémtettet vitt véghez a múltban és visz véghez napjainkban is!"

Nem kell a rémtettekhez vallási háttér

"Fontos kijelenteni, hogy tudatosan irányított dologról beszélünk, ezek a dolgok nem csak úgy történnek."

Fikció

Inkább Orbán, mint a tefélék.

labrabbit 2012.11.02. 22:57:09

@atti.atti:
"Hajrá Viktor, veled vagyunk egy Keresztény és nemzeti magyarságért!"

Ja, és a turulvér összeköt, a sámán pedig megáldja Mária országát. Semmi baj, ez a multikulti párezer éve.

dennisthemenace 2012.11.02. 23:08:37

@atti.atti: Allj ki mellette: az M7re, este...

Pop40 2012.11.02. 23:20:33

@atti.atti:
Arra bizony szüksége is lesz 2014 után, mikor majd te hordod neki a kaját a sittre.

Addig meg javaslom hogy álljatok össze egy szép polgári körbe, hogy a lehető legjobban hasznosuljon az az egy agysejt, amivel összesen rendelkeztek.

afaszombamáncsakugyan 2012.11.02. 23:22:20

Hát igen. Borzasztóan frusztráló lehet egy liberális buzinak azt látni, hogy a konzervatív pártot kormányra kerülése után több évvel is tömegek támogatják. Nem is tudom, mit tesz ilyenkor magával. Ír egy blogbejegyzést?

Annak idején Gyurcsányit csak a meleg büszkeségnapi felvonulók éljenezték meg, mindenki más csak annyit mondott, Gyurcsány takarodj!

Most pedig, amikor a Fidesz támogatottsága sziklaszilárd, csak annyi maradt a liberális tarsolyban, hogy elkámpicsorodva a tömegek vallási révületét ostorozzák!

Keressetek egy rozsdás vibrátort inkább, aztán zizgessétek meg a vastagbeletek környékén!

komplikato 2012.11.02. 23:24:43

"Most pedig, amikor a Fidesz támogatottsága sziklaszilárd, ..."
Elég jó humor így éjfél körül.

A szakrális dologhoz meg lesz másnak is szava Bencsik elvtárs.

Szalmonella 2012.11.02. 23:55:05

@afaszombamáncsakugyan: Hol van az a konzervatív párt???

A fidesznél nagyobb kommunistákat nehezebb találni. Ezek Simicska és Orbán papa vagyonán kívül mindent államosítanának.

Pop40 2012.11.02. 23:58:17

@Szalmonella:
"Hol van az a konzervatív párt???"

Ott, ahol a "sziklaszilárd támogatottság" :))

atti.atti 2012.11.02. 23:59:06

@komplikato: Tudtommal még nem volt olyan a rendszerváltozás óta, hogy a ciklus közepén a kormányzó párt a legnépszerűbb legyen.

atti.atti 2012.11.03. 00:01:16

@Pop40: 2010 óta vagy 20-30időközi biztosan volt abból az ellenzéknek sikerült 2-t megnyernie.... Ennyit arról, hogy maga itt a Fidesz sziklaszilárd támogatottságán viccelődik...

Akár tetszik akár nem a jelen állás szerint a Fidesz nyerné a választásokat.

És a rendszerváltozás óta még soha nem volt olyan, hogy a kormányzó párt a ciklus közepén vezesse a népszerűségi listát.

Pop40 2012.11.03. 00:05:59

@atti.atti:

Ezt már a közpénzből milliárdokkal kitömött Századvég is egyre nyögvenyelősebben hozza ki... :)

Túl ezen, mit gondolsz, akik nem nyilvánítanak véleményt/rejtőzködnek (50%) azok azért rejtőzködnek, mert a vezérednek bégetnek?:)

Tény, hogy sok hozzád hasonló beetetett hülye rohangál az országban Orbán képével a belső szemhéjára és a segglyukára tetoválva, de azért azt ne gondold, hogy annyian, hogy abból kormányt lehet alakítani:)

Pop40 2012.11.03. 00:09:21

@atti.atti:

Nem mondod. És
1, mennyiben releváns egy 2 évvel ezelőtti választás a jelenre?
2, Arról még nem hallottál, hogy helyi jelöltnél a jelölt személye felülírhatja a pártpreferenciát?
3, Aki most a fidesz ellen szavaz időközin, esetleg számolhat azzal, hogy a városa úgy jár, mint Esztergom. De mit gondolsz, ezek rátok fognak szavazni 14'-ben is?:)

"És a rendszerváltozás óta még soha nem volt olyan, hogy a kormányzó párt a ciklus közepén vezesse a népszerűségi listát." Ja, valami 17%-kal :)

Rui Blaaz 2012.11.03. 00:09:26

@atti.atti: zsír, és akkor most mi lesz? leszopsz egy papot?

komplikato 2012.11.03. 00:09:35

@atti.atti: Ja, hogy legnépszerűbb ... azért elég messze van a sziklaszilárdtól.
És a fentebb fikázott vallásos révület elég ijesztő. Már csak a Titánia nemzeti sámánja hiányzik a képből.

Szalmonella 2012.11.03. 00:12:19

@atti.atti: Azért arra a legutóbbi bajai időközi választásra a fidesz helyében nem lennék annyira büszke. 23%-os részvételnél, sok ellenzéki induló mellett sikerült relatív többséget szerezni úgy, hogy Varga Misi is mindent beígért a helyszínen.

Azt se felejtsük, hogy a reális ellenzéki alternatíva az Együtt 2014 alig pár napja létezik.

atti.atti 2012.11.03. 00:19:41

@afaszombamáncsakugyan:

Ezeknek a degenerált liberálisoknak minden rossz ami Keresztény és nemzeti....

Mert ők ateisták, nemzetietlenek....

Kúl a Bácsi 2012.11.03. 00:21:40

Oké, de bárcsak tudnám, hogy ez nektek mi a faszért fáj? Ha ennyire nevetséges, miért hagytátok nyerni, és miért nem győzitek le újra könnyűszerrel?

Furák ezek az ellenzékiek.

atti.atti 2012.11.03. 00:23:30

@Pop40: 21%-on áll a Fidesz a teljes népességen belül ami az aktív pártválasztók 46%-a...

komplikato 2012.11.03. 00:24:19

@atti.atti: Ha neked ez a pogány rítusos, turulos biz-basz kereszténység, akkor benned van a hiba.
Mint ahogy a vezérlő tábornok is addig keresztény, amíg nem kell a 10 parancsolat egy részét ignorálnia. Nesze neked keresztényi erkölcs. Aljas dolgok bújtatása vallási köntösbe az bizony a vallás elleni támadás és nem fordítva.
Ez pont olyan, mint nem attól lesz valaki "nemzeti érzelmű" ha más nemzeteket és azok kultúráját fikázza ezerrel, hanem a sajátját megismeri és megismerteti, ha tesz a nemzetéért valamit. (És nem ám kitalál egy alternatív történelmi vonalat.)

atti.atti 2012.11.03. 00:26:45

@Pop40: Akkor nyugodj csak meg Bolgár Gyurival és a zsidó barátaitokkal, hogy milyen frankók vagytok nyertek majd a sok fogatlan nyuggerral....

atti.atti 2012.11.03. 00:28:50

@Kúl a Bácsi: Tudod igazából ők vezetik a népszerűségi listákat is és az időköziket is sorra ők nyerik, csak az emberek rettegnek ezért mutatnak mást az eredmények és a számok....

dr kíváncsivagyok 2012.11.03. 00:30:20

@atti.atti:
""Erős vár a Mi Istenünk! Talán azt izeni nekünk:

Hogy maradjunk méltók arra, ahogy mellénk állt a bajban...
Az első békemenetünk, megmentette, kit szeretünk:
Mózesünket, Kossuthunkat, a mi Orbán Viktorunkat.
Viktor Drága: Te se feledd: a Jó Isten addig Veled,
Míg az Ő útját követed, művedet tönkre nem teszed,
Hízelgőktől óvod Magad! A Jó Isten Veled marad.
De ha nem hallod meg szavát. elveszted Magad, s a Hazát!
Kétharmados felelősség: ez ígéret, ez reménység,
Addig, amíg Isten velünk. Addig - tényleg - ki ellenünk?
Kérjük hát, hogy el ne hagyjon, Orbán kormány megmaradjon "

Gyökér Fideszgyíkok... most Ti magasztaljátok,...aztán Ti fogjátok megfeszíteni...

Pop40 2012.11.03. 00:31:11

@atti.atti:

Meséld már el, légy oly jó, mégis mi a lófasztól lennél te "nemzeti" ?

Simicska meg Orbán haverotok kokárdás mentében lopja szét az országot?

Vagy attól érzed magad nemzetinek, hogy napi 220-szor elmormolod a szót?

dr kíváncsivagyok 2012.11.03. 00:32:27

@atti.atti:
Már beszivárogtak a nácik a Fideszbe..... össze is tartoztok .

Pop40 2012.11.03. 00:33:09

@atti.atti:

Ó. így egyből más.
17 helyett 21. komoly.

mondjuk ha felhívna a Századvég, én is tuti fideszesnek vallanám magam. (remélem, kibírnám röhögés nélkül:)

Pop40 2012.11.03. 00:36:57

@atti.atti:

"sok fogatlan nyuggerral" ????

Birkameneten szétnéztél már, pajtás? Mennyi volt az átlagéletkor?
25-30-ra saccoltad?

Mondjuk ha már fizetett / importált lengyelekkel növelitek a létszámot, igazán hozhatnátok pár fiatalabbat is, már csak a kontraszt kedvéért, ugye:)

tibortata 2012.11.03. 01:17:38

bencsik elvtárs!! A legutóbbi pártgyűlésen még nem igy beszéltél.Az első soban énekelted (mindenkit tulharsogva) A "fel vörösök proletárok"
cimü népdalt.De hamar elfelejtetted!!

buxa44 2012.11.03. 01:39:34

@atti.atti: Szerintem te valami csillagkapun jöhettél ide 1935-ből.Nézz körül!Elég sok minden megváltozott.

Kúl a Bácsi 2012.11.03. 01:42:58

@atti.atti: Oké, minden teljesen világos. Lassan már tényleg szurkolok, hogy az MSZP nyerjen 14-ben, mert ezt a rinyálást nem viselem el.

billy reed 2012.11.03. 02:14:02

@afaszombamáncsakugyan: "Keressetek egy rozsdás vibrátort inkább, aztán zizgessétek meg a vastagbeletek környékén!"

Ahogy mondani szokás, mindenki magából indul ki, nem igaz?

Zolker 2012.11.03. 03:01:23

Piha. Itten bajok vannak a blogposzt tolóval. :)

Aszongya: "Ami igazán elgondolkodtató volt az egészben, az maga a közlemény, melyben ezt tudatták mindenkivel a fidesz.hu-n."

Ó, csak azt felejti el Az Amerikai Fiú, hogy ez 1. nem közlemén, 2. a fidesz.hu-n a Demokrata című fantasztikus hetilapból vették ki - szemlézték - a Bencsik-idézetet.

Na most nagyon nem mindegy. Persze, akkor nem lenne sikítás-faktora a posztnak. :)

Egyébként pedig gusztustalan a Bencsik-idézet, szó se róla. Ja, meg még sokminden úgy magunk körül, nap mint nap.

Ettől még nem muszáj ekkorát csúsztatnia Az Amerikai Fiúnak.

Ó, és még valami (Columbo hadnagy): ez a vallási köntösözés annyira, de annyira rózsadombi újgazdag prolivircsaft-szöveg, és annyira idejétmúlt, ostoba, rövidlátó, hogy na. :)

A liberális demokráciák meg a bűnözés és a társadalmi problémák szaporodását eredményezték - ezzel a hasonlóan sematikus, ostoba és rövidlátó proli megállapítással állítható párhuzamba. :)

Na csá, see you in N.Y.

kamill77 2012.11.03. 03:03:29

"a FIDESZ zászlajára tűzte a komcsik elszámoltatását, a kommunista rendszer utolsó kényszerű hagyatékának felszámolását is (bár kétségtelenül számos olyan dolgot művel, ami meglehetősen hasonló jegyeket hordoz az előző rendszerhez..."

én nem használnám itt a "bár" szócskát...

egyszerűen annyi történik, hogy tetszett orbánnak az a rendszer, az egyetlen dolog, ami nem tetszett benne neki, az az, hogy nem ő volt benne a góré.

Zolker 2012.11.03. 03:14:08

@Zolker: És még valami: ha már sikítozhatnék, akkor a legújabb fícsör, a pénzügyi tranzakciókat terhelő adó.

Ugyanis megjelentek a bankok új kondíciós listái: a számlacsomagok 99,99%-ánál áthárítják a kedves ügyfélre az adót, ATM-es kézpénzfelvételnél, utalásnál stb.

Hogy is mondta MatElcsy? Valahogy úgy, hogy á, nem háríthatják át, az csúnya dolog. Ja, mint a telekom-adót, azt sem hárították át a cégek.

Na, ez az igazi sikoltozni való, nem a Bencsik-féle hiszekegy agyrém.

Zolker 2012.11.03. 03:16:42

@kamill77: Sőt. Az V. kerületi ingatlanbizniszeket ha valaki megpiszkálná, ott nagyon szép összefonódásokat találna. Például. Rogán és Steiner (MSZP) éveken át űzte: okosba' folytak vissza a pénzek a két párt kasszájába. És a többi.

Ezért nem lesz itt semmiféle elszámoltatás, sem szoci, sem fityiszes, soha.

komplikato 2012.11.03. 03:23:06

@Zolker: "Demokrata című fantasztikus hetilapból"
A témában inkább Galaktika. :)

pikkpakk 2012.11.03. 03:58:09

Mindegy mit csinálnak ,attól még szorul a hurok az orbán -rezsim nyaka körül...

Hertelendi 2012.11.03. 06:47:58

Úgy látom most @atti.atti lett a nyakunkra küldve:)) Valószínűleg csak ő kapott kimenőt. Az is sokat elmond, hogy a kedves vezető nem utasítja vissza ezeket a vallásos benyalásokat. Lehet, hogy már ő is elhiszi magáról, hogy ő az Isten? Neki ilyen bencsikekre van szüksége. Zéró ellentmondás, csak nyalás, nyalás...
És ezek irányítják ma az országot. IMF teljesen igazad van, hogy nem tárgyalsz egy elmebeteggel.

2012.11.03. 07:17:00

@atti.atti: "Hajrá Viktor, veled vagyunk egy Keresztény és nemzeti magyarságért!"

De Viktor nem keresztény.

2012.11.03. 07:21:49

@Zolker:" A liberális demokráciák meg a bűnözés és a társadalmi problémák szaporodását eredményezték - ezzel a hasonlóan sematikus, ostoba és rövidlátó proli megállapítással állítható párhuzamba. :)"

Tényleg? Valóban, a diktatúrák sose eredményeztek társadalmi problémákat.
De a feudalizmusra sem volt ez jellemző. A bűnözés meg ismeretlen fogalom volt. Csak turistalátványosság volt a deres, meg a kaloda, a kerékbetörés és az akasztófa.

kirsten 2012.11.03. 07:27:56

@centenárium: Hát nálatok sötétebbeket és aljasabbakat még nem hordott a föld a hátán. Dögöljetek meg a békamenetetekkel mind egy szálig élen a nyáladzó vezéretekkel. Feszítsétek keresztre meglátjuk feltámad-e 3 nap múlva. Ámen.

kirsten 2012.11.03. 07:34:12

@tibortata: Igen bencsik elvtárs azt is elfelejtette hogy a 90-es években Izraelben szeretett volna letelepedni, de az izraeliektől nem kapta meg az engedélyt. Ez egy csúszómászó patkány bayerrel együtt. Na és még lehetne sorolni a fityisz férgeket.

Környezettudatos 2012.11.03. 07:37:44

A nemzet java mi?! Pataky Dáridó Attilával, aki az ufókkal is jó viszonyt ápol és zsidózik a szar koncertjein, miközben zaciból él....persze, a java. Vagy inkább a sűrűje?

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2012.11.03. 07:50:41

Lovas hiányzik még a menetből, aki ugyebár eljátszotta a zsidó üldöző zsidót. Ezek csak statiszták, vagy ügynökök. Ja és nem is feltétlen magyar ügynöki rendszer részei. Pénzért mindent alapon.

Szórakoztató Valláskritika megosztotta
3.780 ember kedveli · 3.633 ember beszél erről

www.facebook.com/szorakoztato.vallaskritika

Szűtté mamá? Szűjjé! 2012.11.03. 08:20:07

@afaszombamáncsakugyan: A fidesz nem konzervatív párt. A szó kezdete stimmel, csak nem konzervatív, hanem inkább kommunista.

húzzad neki shakespeare 2012.11.03. 08:32:11

@atti.atti: Ezek, a zsebüket tömögető, baksisért az igengombot nyomogató műkeresztények.
Semjén van az élükön, aki jó keresztényhez híven, isten adományából előszeretett vadászgat (arany áron) Ázsiában, meg Afrikában.

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2012.11.03. 08:59:40

Szeánszot tartanak a fidesznyikek ?

Viktor örökös hatalmáért az emberek fölött ?

Ez egy sátánista szekta.

dtk74 2012.11.03. 09:05:35

Mátészalkán az a mondás járja, hogy nem kell beszarni attól ha valki nagynak látszik. Annál nagyobbat esik, ha kap egy becsületes maflásat. Pláne ha nem számít rá, mert ő olyan nagy, ezért őt annyira nem merné senki bántani.
Ezen kellene elgondolkodnia mindkét oldalnak. A középen bujkálóknak meg pláne.

kzoltana 2012.11.03. 09:23:47

Orbánzsarnokság. Ahol kiválasztott választók vannak, ott szűkül az elme.
www.vagy.hu/tartalom/cikk/3246_48_es_ebbol_nem_engedek

sárkányfő 2012.11.03. 09:25:30

Én már mondtam régebben is, hogy a fidesz egy biznisz-egyház (vagy biznisz-szekta).

A szellemi nyomorban és rabságban tartott híveket állandóan hülyítik, közben Orbán és Simicska markológéppel lapátolja a pénzt, amihez a politikai alapot a szellemi rabságban szenvedők nyújtják.

centenárium 2012.11.03. 09:46:51

@ormány triktor: Barátom,ez itt a mocskotoknak is az alja. Magyarország egy
katolikus ország még akkor is ha a Ti fajtátok ezt rombolja.Nézz szét a gyökerekben. Minden településen egy templom. Úgyhogy be fogunk titeket perelni.
Meg van az ok.

Guillaume sous guillotine 2012.11.03. 09:49:49

nem azt mondom hogy jó amit csinálnak de inkább legyen ez a "bagázs" mint Bajnai meg Gyurcsány. a két nagy demokrata. a szemkilővető meg amerika kedvence.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2012.11.03. 10:03:00

@centenárium: Már nem is csak keresztény, de egyenesen katolikus? Akkor legfeljebb katolikus ÉS Való világ hívő. Csak mert sokkal több VV néző van, mint katolikus.
De ha katolikus, akkor mi van a sámánokkal, tudullal meg a szíriuszi rokonokkal (á'lá Pataky békamenetelő zacis elvtárs)? Amúgy én az elmúlt 1000 év katolikus ténykedése alapján amúgy sem lennék erre büszke.
Emellett az ószövetségben sem szerepel a viktorimádat szerintem. Nem emlékszem a bibliából arra: "s eljövend a magyarság megváltója, s az ő neve Viktor leend. Imádjátok az ő talpának nyomát és adjatok neki mirhát".

Szűtté mamá? Szűjjé! 2012.11.03. 10:05:02

@Jari Litmanen: A kánon szerint Bajnai is szemkilövető, nem csak Gyurcsány? Updatelem.

mirigy187 2012.11.03. 10:18:00

@centenárium: Az ország 60%-a katolikus de csak 10%-a mondja magát vallásosnak. Nem mindegy. Különben meg hagyjuk ezt az hú de nagy keresztény vagyok mert a fideszre szavazok szöveget. A fideszesek nagy része azt sem tudja, hogy mi az a templom, tapasztalatból beszélek. Én meg 10 évig ministráltam, hittantábort szerveztem ha tudjátok mi az mégsem szavaznék soha erre a bagázsra.

ati27 2012.11.03. 10:37:50

@ormány triktor:

Az utolsó "emlékezetes" tettük, hogy asszisztáltak "Dr" Scmidt ügyben.. Mármint a KNDP.. Az az egy fószer aki merészelt felszólalni ez ellen, meg szépen befenyítették.. Na ennyit a "katolikusokról" Ha szigorúbben nézzük, akkor sokkal inkább bűnösek, mert asszisztálnak Viktornak..

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2012.11.03. 10:39:15

@wmiki:

Ha jól értelek, akkor a Termodinamika Három Főtétele, vagy a Maxwell Egyenletek pusztán hit dolga.

Meg mondjuk pl ezeken alapszik annak a számítógépnek a működése, amin az ostobaságaidat szoktad ideböfögni.

Egyallampolgar 2012.11.03. 10:46:03

Legyen világos. Bencsik András esetében egyáltalán nem egy politikus újraválasztása a tét. Hanem mint a Békemenet szervezőinél általában az anyagi érdek. Bencsiktől, Bayer (Simicska, Nyerges, Széles) állami megrendelésekben érkező milliókért nyalják a segget.

Arra azonban jól lát rá az írás, hogy más is van a nyalók lefetyelése és a rajongók hisztije mögött. A nemzeti szószban tocsogó arisztokratizmus. Hogy ez mire képes? Nézzük meg Orbán mesterét. A Berlusconit. Nem bukott választást. A csődben külső nyomásra lépett le és sétált a vádlottak padjáig.

Romboljuk le a modern világot... (törölt) · http://www.youtube.com/watch?v=9vq63q45qfk 2012.11.03. 10:52:02

Geci idegesítő ez a vernyákolás hogy milyen hülyék a fideszesek, de bezzeg mi milyen kibaszott okosak vagyunk és milyen kár hogy ez a barom nép nem ránk, okosokra szavaz hanem a gonosz buta orbánékra.

lógós versenyszférás és állami dolgozó adócsaló 2012.11.03. 10:54:59

IMF, áldd meg a magyart
Hitellel, kölcsönnel!
Nyújts feléje jólétet,
Ha küzd a Fidesszel!

Hajrámagyarértelmiség!

Hertelendi 2012.11.03. 11:02:36

@Jari Litmanen: "a két nagy demokrata. a szemkilővető meg amerika kedvence."

Tudod orbánod miért nem lövetett még szemet? Azért te sültparaszt, mert a baloldal nem gyújtja fel a várost, TV-székházat és nem foglal hidakat. De valamiért csak gyűjtögeti a kis magánhadseregét.
Aztán a viktorod kiknek a kedvence? Amikor az egész világ röhög rajta? Na annak a pár százezer birkának, akik a körmenetet tartották érte.
Ennyien vagytok és ilyenek...

Putyilov gyári melós 2012.11.03. 11:04:24

Olvasni kellene Lánczi elvtárs konzervatívnak álcázott, valójában sztálinista műveit és akkor nem lenne meglepődve a posztíró.

Már 2006 előtt leírta Orbán főideológusa, hogy a politikának vissza kell térnie a középkori Istenkirályok és az Isteni elrendeltetés elve felé, hogy a nép tisztelje és félje őket.

Ez a Vatikánt irányító Opus Dei főideológiája is.

Ezért butítják el tudatosan a népet.

Putyilov gyári melós 2012.11.03. 11:07:36

@Jari Litmanen:

1 részeges, narkós Fradi B közepesnek lőtték ki az egyik szemét.
Róka néven ismerik a csövesek.

40 milliót kapott érte, fél év alatt elkurvázta, elnarkózta, elmulatta a mesebeli hősötök.

Amúgy előtte meccseken többtucatszám verette magát agyhelyen hobbyból.

Hertelendi 2012.11.03. 11:15:21

@Somló November: "Geci idegesítő ez a vernyákolás hogy milyen hülyék a fideszesek"
Az még csak hagyján, hogy hülyék, de cinikusak, nagyképűek és mocskosak a végtelenségig.
Ha neked nem tetszik ez a vernyákolás, akkor minek jössz ide?

Mannlicher 2012.11.03. 11:18:05

@centenárium:
" katolikus ország még akkor is ha a Ti fajtátok ezt rombolja.Nézz szét a gyökerekben. Minden településen egy templom."
Templom az nálunk is van csak pap nincs már vagy 5 éve, ráadásul mióta a 60+ generáció aki még vette a fáradságot, hogy templomba járjon elkezdett kihalni, azóta telt ház sem nagyon volt.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2012.11.03. 11:23:07

Hogy idetalált a sok fideszdroid!:))
Néhányan kurva hitelesek a pár hozzászólásukkal.:))

mirigy187 2012.11.03. 11:27:03

@mirigy187: Pontosítok. 10%-a mondja magár rendszeres templomba járónak

Putyilov gyári melós 2012.11.03. 11:38:58

@centenárium:

Lószart katolikus, éppen most rombolják porig az Istenhite a Turulyimádással és az Egyorbánhit bevezetésével.

Ami komcsiknak nem sikerült erővel, azt megcsinálják Orbán kriptokomcsijai trükkel.

Jut eszembe, mit szóltál hozzá katolikusként, amikor Kövér elvtárs májusban tuvalu sámánokat ugribugriztatott a Szent Korona körül?
Még 100 évvel ezelőtt is felkoncolták volna SZENTSÉGGYALÁZÁSÉRT. :O))))

Hertelendi 2012.11.03. 11:39:04

Mai hír. Ismét módosítják a választási törvényt. Aki a fidesz-kdnp-re akar szavazni az leadhatja telefonon is a szavazatát. Annyi megkötés azért van, hogy egy telefonról maximum 100.000 szavazat adható le. Aki az ellenzékre akar szavazni, az csak Röjtökmuzsajon adhatja le a szavazatát reggel 7-8 között.

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2012.11.03. 11:39:26

@Somló November: " és milyen kár hogy ez a barom nép nem ránk, okosokra szavaz hanem a gonosz buta orbánékra."

Igen, ez elég nagy gáz. :D

ikszel 2012.11.03. 11:42:45

@centenárium: Minden településen van kocsma, ebből következik az, hogy Magyarország az alkoholisták országa?

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2012.11.03. 11:47:22

@Hertelendi:

Ez már változott, reggel 7:00 és reggel 7:15 között.

Putyilov gyári melós 2012.11.03. 11:48:49

@Mo21:

A népszabó nem jól írja, nem a Fidesz a vallás, hanem az Egyorbánhit.

Orbán körül teremtenek vallási kultuszt, nagyjából a sztálin körüli udvari filozófusok és a modernkori scientológia eszköztárával.

Pl. Orbán tévedhetetlensége és bírálhatatlansága már most nagyobb, mint a Pápáké.
Bármilyen elbaszást csinált az elmúlt 25 évben, soha, senki nem látta tőle, hogy bevállalta volna.
Az összes kudarcát sikernek próbálják beállítani, ha mégsem sikerül, akkor pedig kijelölik a gyűlölni való csaló Ellenséget, az ármányt használó Sátánt, de Orbán soha nem felel és nem hibás semmiért sem. Ha valami sikerül, akkor viszont úgy alakítja az agymosó, seggnyalonc médiája, hogy a dicsfény javarészt rá vetüljön, a Bölcs Néptanítóra, a Kárpátok Géniuszára.

Zuzu Petás 2012.11.03. 11:58:11

Ha ebben az országban valóban olyan sok keresztény vagy bármilyen hívő van, akkor
1. a kdnp-nek nevezett bagázs miért nem indul el önállóan már egy választáson?
2. miért nem tartják el a hívők az egyházakat az adományaikból, miért kell nekik az én adóm?

Netuddki. 2012.11.03. 12:01:33

Magasra kapaszkodott a cigánygyerek, de annál nagyobbat fog taknyolni. Majd lesz nagy csodálkozás, ha kb. annyian szavaznak rá amennyien a birkamenetükben lesznek...

csabakirályfi 2012.11.03. 12:05:33

"Bencsik András: ...hiszen akkor ismét szükség lesz arra, hogy a magyarság legjava..."

Ühüm. Bencsik a magyarság legjava. Nem legalját akart mondani? Rohadt köpönyegforgató.

Hertelendi 2012.11.03. 12:06:30

Semjén Zsolt javasolta a Katolikus Egyháznak Orbán Viktor Boldoggá avatását.

ati27 2012.11.03. 12:13:57

@kovi1970:
Még annyian sem. Mert a fele tömeg hivatalból volt kirendelve... Persze van még 1.5 év, és abba sok "tàrsadalommérnökösködés" ( TG utàn szabadon... ) Szal az egész választàs kb olyan lesz mint a wadiai olimpia "A Diktàtor" címü filmböl...

Tita nick 2012.11.03. 12:17:55

Akkorát fogok röhögni, amikor 2014-ben nyer a Fidesz és a sok rinyagép magába döfi a bökőt. Vagy nem fogok, mert a maszop nyer. De sztem nem fog. Már abban is benne vannak a legújabb hír szerint, hogy csökkentsék a minimálbért Bajnaival egyetemben. A hatalomért ugyebár mindent.....

Rajta, nyerjetek... de nem fogtok. Bebebeeeeeeeeeeeeeeee!

gébics · http://www.geebics.blog.hu 2012.11.03. 12:30:20

Keserű történelmi lecke

„Világ, bekap a tömeg!” (József Attila)

Ott volt erő!
A nürnbergi pártnapok!
„Éljen Hitler!” – harsant millió acéltorok.

Taposta egymást férfi és nő
Moszkvában a Vörös téren,
hogy Sztálin mosolyához fölérjen.

Riszált Kuba forradalmi hévvel,
Észak-Korea éhezve harcba vágyott,
és Mao rongyos Kínája gigászi álmot látott.

Lehet-e feledni Bukarestben
a csillapíthatatlan tapsrobajt,
ha Ceauşescu felmutatta alattvalóinak a jogart?

Milosevics népére hullt a bomba,
reszketve morgott harci dalt, imát,
győztes elnökéért – úgy hitte – kiállt.

Ötvenhétben, Kádár előtt
– még kormosak a barikádok –
pántlikákkal felvonultak hálás honleányok.

Fondorlataiba rútul
belegabalyodott Orbán,
százezren zúgták az utcán: veled vagyunk magyar kormány!

A népek olykor makacsul kizökkennek a valóságból,
gyógyírt tán csak egy világégés hozhat,
mi eltöröl jelent és múltat.

Világnézet Netes Napló · vilagnezet.blog.hu 2012.11.03. 12:39:54

az első kép okán;

azért sokan kipróbálnák, hogy harmadnapra feltámad-e

Fufo 2012.11.03. 12:52:53

@gébics: Tökéletes és nagyon szomorú összefoglaló.

komplikato 2012.11.03. 12:57:13

@sárkányfő: "Én már mondtam régebben is, hogy a fidesz egy biznisz-egyház (vagy biznisz-szekta)."

Meh. Nem kell itt semmiféle pártos, választós műsor.
Legyen FIDESZ egyház Versus HIT Gyüli fight és el van rendezve.

komplikato 2012.11.03. 13:04:06

@Putyilov gyári melós: OFF: Két ember szeme sérült gumilövedéktől, az egyiknek konkrétan kivitte a szemét, a másik lepattanóból kapta oldalról, ő "csak" megvakult. Tehát az állításod egy emberre lehet igaz a kettőből. A Fradi B* közép meg nem új infó, eleve ők gyújtogattak és nem csak a székházat, azt beszélik jó pénzért. Bár egy tanárom mondta azt: "Ismerek olyan embert aki egy kisfröccsért bárkit kinyírna ... olyat is ismerek, aki ingyen. No és van aki még fizetne is érte." /OFF

*Nyilván a meccsre is bunyózni járó arcokról van szó, nem az általam is ismert értelmes Fradi drukkerekről, akik "csak" a foci miatt.

reszeg tengeresz 2012.11.03. 13:34:51

Csak egy kerdes sracok.
Csak egyetlen egy kerdes.
Mit fogtok csinalni, ha 2014ben megint nyer a fidesz? Mert hogy ez lesz.
Gyurcsany es az szdsz 2006ban elrendezte, hogy 20-24 evig itt jobbos kormany lesz, ez egeszen biztos.

De most komolyan. A foldhoz fogjatok csapkodni magatokat uvoltozve? Vagy hogyan lesz ez?

Zabaalint (törölt) 2012.11.03. 13:43:04

@reszeg tengeresz:
"Gyurcsany es az szdsz 2006ban elrendezte, hogy 20-24 evig itt jobbos kormany lesz, ez egeszen biztos."

Mióta van jobbos kormánya az országnak? Inkább komcsi van.

reszeg tengeresz 2012.11.03. 13:46:59

@Zabaalint: megfogtad a lenyeget. Gratulalok.

komplikato 2012.11.03. 13:56:16

@reszeg tengeresz: Ha addig nem döglök éhen vagy fagyok meg Matolcsy elvtárs Tündérmeséjében és EZEK kapnak még 4 évnyi rombolási időt, megpróbálok meglépni külföldre, de nem túl messzire. Feltéve ha addigra nem lesz új vasfüggöny a Narancs Komcsik miatt.

Ha ezek jobbosok, konzervatívak vagy keresztények, akkor én vagyok a Dalai Láma.

reszeg tengeresz 2012.11.03. 14:00:34

@komplikato: ertem. Es ha levaltja oket valaki, mondjuk bajnaiek, akkor mi lesz az, amitol hirtelen sokkal jobb lesz szerinted? Mi fog valtozni?

Merthogy azok mar voltak elottuk, es a nep nagytobbsege elzavarta oket a francba, tehat nem biztos, hogy kolbaszbol volt a kerites. Most mitol csinalnak jobban?

Nyekenyóka · http://www.hir24.hu/elet-stilus/2014/02/19/itt-a-bizonyitek-a-netes-trollok-pszichopatak/ 2012.11.03. 14:02:54

@komplikato:
Pedig sajnos ezek újrázni fognak 2014-ben, bármennyire is szar a fidesz az emberek többsége még mindig Orbánékat támogatják inkább mintsem Bajnait, Mesterházyt meg a többi hülyét.
Ide bizony komolyabb ellenzék kell, nem ilyen hiteltelen szedett-vedett banda.

2llkedő 2012.11.03. 14:05:40

@reszeg tengeresz: "Merthogy azok mar voltak elottuk, es a nep nagytobbsege elzavarta oket a francba,"

Bajnait nem zavarta el senki.

Nyekenyóka · http://www.hir24.hu/elet-stilus/2014/02/19/itt-a-bizonyitek-a-netes-trollok-pszichopatak/ 2012.11.03. 14:10:21

@félázsiai 2llkedő:

Bajnainak úgy lenne némi esélye ha Gyurcsánytól, Kunczétól, Dopeman féléktől 100%-osan távol tartja magát, na ez az ami nem fog menni nekik szerintem.
Az E2014 egyelőre nem nagy támogatottságú szerveződés, ezt még csak a fiatalabb, liberális emberek támogatják, míg az MSZP-nél meg maradtak a kőszoci nyuggerek, meg a baloldali "jómunkásemberek".
És ha külön indul az E2014 és az MSZP akkor semmi esélyük, akkor csak megosztva lesznek.

reszeg tengeresz 2012.11.03. 14:12:46

@félázsiai 2llkedő: jajajaj. Hat perze hogy nem. Mert ugye o vegig hangoztatta, hogy jaj, csak valsag manager, meg aaaa nem o nem akarna mar miniszterelnok lenni (erdekes, most miert akar?). Nem hulyegyerek - csak gerinctelen - tudta, o jol, hogy semmi eselye nem lenne, ezert mondta ezt. Kicsit hasonlo volt a demszkyhez, aki mondta, hogy nem akar mar polgarmester lenni. Ja mert aztan lett volna eselye nem? :D Szoval az a helyzet, hogy a nep igenis elkuldte a picsaba azt a bandat ugy komplettan, bajnaistul, mesterhazistul, gyurcsanyostul. A nep pedig nem felejt, es akarmekkora balfasz is a fides - mert azok - ezek soha nem fognak valos alternativat tamasztani a fidesszel szemben.

2llkedő 2012.11.03. 14:15:11

@Nyekenyóka.: "Bajnainak úgy lenne némi esélye ha Gyurcsánytól, Kunczétól, Dopeman féléktől 100%-osan távol tartja magát, na ez az ami nem fog menni nekik szerintem."

Bajnainak és az országnak úgy van esélye, ha nem zár ki senkit. Legfeljebb a megfelelő helyre rakja. Meg kellene már érteni, hogy nem egymás eltaposása a cél, hanem egymás mellett a közös felemelkedés.

2llkedő 2012.11.03. 14:17:12

@reszeg tengeresz: "A nep pedig nem felejt, es akarmekkora balfasz is a fides"

Jól írtad! A nép nem felejt! És ami nem olyan rég történt, arra sokkal jobban emléxik.

Nyekenyóka · http://www.hir24.hu/elet-stilus/2014/02/19/itt-a-bizonyitek-a-netes-trollok-pszichopatak/ 2012.11.03. 14:17:36

@félázsiai 2llkedő:
De azért Gyurcsányokkal ne akarjanak már választást nyerni könyörgöm!
Elég jól bemutatkozott abban a bizonyos emúttnyócévben...
Ahol az megjelenik egyből az emberek jelentős részét elriasztja, ezt beláthatná Bajnai is...ha lenne esze persze.

2llkedő 2012.11.03. 14:22:10

@reszeg tengeresz: "meg aaaa nem o nem akarna mar miniszterelnok lenni (erdekes, most miert akar?)."

Mikor mondta, hogy soha többé nem akar miniszterelnök lenni?

Érdekes, hogy Piktornál nem zavar, hogy ő egy szélkakas?

Nyekenyóka · http://www.hir24.hu/elet-stilus/2014/02/19/itt-a-bizonyitek-a-netes-trollok-pszichopatak/ 2012.11.03. 14:23:30

@reszeg tengeresz:
Tényleg nem! Nekem elég nagy trauma, hogy jövő évtől az egykulcsos miatt mintegy 10 ezer forinttal kevesebbet kapok kézhez, és azt hiszem ezzel vagyunk még néhány millióan! Mert nem sokan keresnek bruttó 200 ezer fölött Magyarországon!
A 27%-os ÁFA-t meg már meg sem érzem!
De még lehetne sorolni! Szerinted aki rosszul járt az új SZJA tv-nyel azok majd a fideszre fognak szavazni? Szerintem nem!

2llkedő 2012.11.03. 14:24:30

@Nyekenyóka.: "De azért Gyurcsányokkal ne akarjanak már választást nyerni könyörgöm!"

Miből gondolod, hogy Gyurcsányokkal akar választást nyerni? Az, hogy nem zérja ki, nem azt jelenti, hogy velük akar bármit is?

komplikato 2012.11.03. 14:26:57

@reszeg tengeresz: "Merthogy azok mar voltak elottuk, es a nep nagytobbsege elzavarta oket a francba, ..."

Ez egy erős csúsztatás, illik úgy tenni, minth a a Bajnai 8 évig benne lett volna a levesben mint légy, de ha megnézzük 2008 májusában került képbe, az 22-23 hónap. na most illik azt hazudni, hogy a válság 2008 szeptemberétől volt, de igazából 2006-ban indult, és aki gazdasági híreket hallgatta, az 2008 májusában már tudta, hogy nyakon fog minket b*szni, mert az volt a viták tárgya beesik 340-re az euró árfolyam vagy sem.
Gyurcsány viszont politikai hulla és remélem az is marad. Viszont az MSZP féle "majd hazudunk a nyugdíjasoknak" stratégia miatt jobb lenne ha eltűnne a francba.
És igen, jön a kérdés, hogy akkor ki lesz 2014-ben a nagy ellenfél a Fidesznek. Lövésem sincs.

Amúgy az a sor a választási törvényben, hogy csak az indulhat aki előző választáson már szedett össze kellő támogatottságot csak nekem szúrja a szememet vagy szövegértelmezési problémám van?

reszeg tengeresz 2012.11.03. 14:34:41

@félázsiai 2llkedő: ha bajnait tamadom, akkor szerinted en ebbol kovetkezoen viktort tamogatom? Ez nalatok miert van igy? Csak fekete feher van es kesz?

@Nyekenyóka.: hala istennek, engem ez a problema tavolrol sem erint (meg a 200tol is nagyon nagyon messze vagyok felfele, szamjegyben is eggyel tobb), de tudod az a durva, hogy a fidesz szavazokat sem erdekli ez. Ketfele szavazojuk van. Az egyik, akik meggyozodeses fideszesek, es az sem erdekelne ha a piktor mindenet szemelyesen venne el, es soporne le a padlast, akkor is ra szavazna. A masik pedig az, aki utalja a baloldalt mint a szart. Aki inkabb huz a fideszre akarmi is lesz, csak nehogy meg egyszer egy gyurcsanyt, egy lendvait, egy bajnait, egy kunczet, egy mengelicat, egy szilvasit, stb stb kelljen latnia a hatalomban. Ez nekik meg ennyit is meger. Ezert fognak nyerni. Az elso reteg mindig is megvolt, a masodikat a gyurcsany-szdsz nevelte ki. A ketto egyutt mindig eleg egy gyozelmhez. Ketharmadhoz nem mindig, de egy gyozelemhez igen.

reszeg tengeresz 2012.11.03. 14:38:57

@komplikato: 2006tol kavart mar az mszp korul. Egyebkent biztos vagyok benne en is, hogyha 2006ban az szdszben van annyi gerinc, es elzavarja a gyurcsanyt, es esetleg akkor jon a bajnai, most jobb lenne a helyzet, es nem lenne 2/3. De nem tettek. Ezert ha tetszik ha nem, bajnai orokre egybemosodott a gyurcsany fele amokfutassal, ezzel a belyeggel pedig - ha csak nagyon latvanyosan szembe nem fordula hibbant neroval - nem fog tudni mit kezdeni, nem tud a hatalom kozelebe kerulni.

2012.11.03. 14:43:37

Aki hívő keresztény, azt a legkönnyebb a hittel manipulálni. Elég, ha a pap azt mondja (márpedig mondja) a misén, hogy OV az új Megváltó és ő emeli fel az országot, akkor a hívők ezt ugyanúgy beveszik, mint a kétezer éves mesekönyv minden szavát. A hívő emberek a legjobban manipulálhatóak, őket lehet a legkönnyebben félrevezetni. Megszokták, hogy nem kell logikusan gondolkodni, kérdéseket feltenni, majd isten megvédi őket, de ha mégsem, akkor majd jön a mennyország.
És ilyenek szavaznak. Tényleg be kellene vezetni az IQ szinthez kötött szavazást,és nem pedig a regisztrációt.

Mannlicher 2012.11.03. 14:59:13

@reszeg tengeresz:
A nép nem felejt? Ezt gondold át újra. emlékez csak, amikor az mszp be akarta vezetni a tandíjat a fidesz verte a legjobban az asztal, hogy ezt nem tehetik a szegény diákokkal, most meg mi van: "Romkocsmák félhomályában merengő diplomások", tandíj, stb.
@félázsiai 2llkedő:
pl 1 2X2m-es cella tökéletes hely lenne mindegyiknek. Egyébként ezzel az egésszel tényleg az a gond, hogy ha nem zárja ki őket akkor hozzák a fanatikus szavazógépeiket, de egy csomó embert elriaszt akik esetleg még szavaznának is rá és, de ezekről az alakokról többet hallani sem akarnak.
@komplikato:
Inkább politikai élőhalott, mert csak nem akar végre békében nyugodni.

2llkedő 2012.11.03. 15:10:14

@reszeg tengeresz: "ha bajnait tamadom, akkor szerinted en ebbol kovetkezoen viktort tamogatom? Ez nalatok miert van igy? "

Ha űgy támadod, hogy a másikat nem veszed figyelembe, akkor viktort támogatod.
De ez a bejegyzésed is erre utal:

"A nep pedig nem felejt, es akarmekkora balfasz is a fides - mert azok - ezek soha nem fognak valos alternativat tamasztani a fidesszel szemben."

irógép 2012.11.03. 15:10:22

@roli101:
Azért ez így nagyon sántít!
Nem minden hívő egy birka, aki vakon megy arra amerre mondják.
És a nem hívők pont olyan birkák tudnak lenni!! Pont úgy akarnak hinni valamiben.
Most épp sokan Bajnaiban hisznek..., de még mindig sok tízezer ember Gyurcsányt is imádja!! Ez van Orbánnal is, igen!
Ha csak a vallásosak bután manipulálhatóak, hogy a fenében lehetett sok sok millió vallás nélküli ember simán behülyíteni Leninre vagy Sztálinra vagy Kádárra!!
Úgyhogy messze nem csak vallásról van szó!!
Hanem, hogy sok ember hinni akar vezetőkben vagy éppen ideológiákban!
A cikk amúgy nagyjából korrekt, és szerintem is hülyeség már ez nagyon!

2llkedő 2012.11.03. 15:12:25

@Mannlicher: "pl 1 2X2m-es cella tökéletes hely lenne mindegyiknek."

Ha így gondolkodsz, akkor végül mindenkinek lesz egy 2x2m-es cellája, oszt nem marad senki, aki dolgozzon, és kormányozzon. Mert mindenkinél lehet hibát találni. Csak keresni kell.

2llkedő 2012.11.03. 15:14:25

@irógép: "Hanem, hogy sok ember hinni akar vezetőkben vagy éppen ideológiákban!"

Vezető és vezér nem ugyan az.

reszeg tengeresz 2012.11.03. 15:15:23

@Mannlicher: meg egyszer mondom, nem mindegy, hogy mit nem felejtesz el! Vannak traumak, amiket eleted vegeig kristalytisztan vissza tudsz idezni, de vannak dolgok, amiket egyket nap utan sem. Tandij, meg ilyenek.... most komolyan, ez ossze merheto 2006-al, meg a 8 evvel? Ne viccelj. Na a 2002-2010et nem fogjak elfelejteni az emberek mostanaban. Konnyebb lenne, ha a gyurcsany fele fergek mar eltuntek volna vegleg a szinterrol, de ezek nemhogy nem tuntek el, meg razzak is magukat, es ujra oda akarnak kerulni. Na ezert fog nyerni a fidesz.

reszeg tengeresz 2012.11.03. 15:17:43

@félázsiai 2llkedő: a bajniarol volt szo, mint onallo entitasrol. Mit szamit ebben a kepletben a viktor, de most komolyan? Miert kell mindig egyutt vizsgalni oket? Ez nektek valami betegsegetek?

Tehat azzal tamogatom a viktort, hogy a fideszt balfasznak nevezem, mert annak is tartom oket? :D Ezt fejtsd mar ki legyszives! :D

2012.11.03. 15:21:38

@reszeg tengeresz:
Meglátásom szerint vissza fogják sírni vagy már vissza is sírják az emberek a 2002-2010-et. Mert lehet, hogy volt akinek rossz volt, de ami most jön, az tragédia lesz.
Kinek volt rossz a 2002-2010? Soroljátok már fel, indokkal együtt! Mert én sajnos felejtek és ezért már nem emlékszem.

irógép 2012.11.03. 15:21:39

@félázsiai 2llkedő:
Igaz!
A világnak jó vezetőkre lenne szüksége!! És sokszor az emberek vakon követnek, hülye vezéreket!

Mannlicher 2012.11.03. 15:23:54

@félázsiai 2llkedő:
Viszont azt te is elismered, hogy a mostani helyzet kialakulásban nekik is komoly szerepük volt. Most per pillanat nem tudom megmondani, hogy ennek a Bajnai féle összefogásnak mekkora esélye van, de abban biztos vagyok, hogy azokat az embereket akikeket most megcélzott, nem fogja tudni megszólítani, ha ez a díszes társaság a háta mögött áll.

2llkedő 2012.11.03. 15:26:45

@reszeg tengeresz: A jelenlegi étlapból egyik se jó ezexerint. De valamelyiket választani kell. Jelenleg Piktor van kórmányon. A kérdés, hogy kit válasszunk. Egyelőre Bajnai se biztos, de egyből támadod gőzerővel. Javasolj valakit, és megvitathatjuk, hogy jó-e?

reszeg tengeresz 2012.11.03. 15:27:53

@roli101: www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=2cX80z6TRc0

Szerintem jo summazasa a dolgoknak.

Ezenkivul pedig amit ez nem tartalmaz, csak cimszavakban:
-horvath agikaek amokfutasa az egeszsegugyben
-magyar balintek amokfutasa az oktatasban azaz annak teljes szetverese
-demszky fobb muvei, a negyes metroval az elen
-oszod, es az utana a hatalmhoz valo gorcsos ragaszkodas, es a tuntesek szetverese
- halasztelekma.hu/wp-content/uploads/2011/06/ad%C3%B3ss%C3%A1g.jpg ehhez szerintem nem kell kommentar
-a veres fele a valsag megall hegyeshalomnal szintu hozzaertes
-ciganybunozes elszabadaulasa szerte az orszagban

Soroljam meg? Ha ezekre nem emlekszel, akkor viszont valami bogyo kene ra!

irógép 2012.11.03. 15:28:16

@roli101:
2002-2010 egy más korszak volt. Rögtön a száznapos programmal kezdődött, ami sokaknak jól jött, aztán 2009 ig hitelből faszán lehetett a dolgokat tartani.
Csak, hogy a hiteleket vissza is kell fizetni, na meg jött a válság is 2008 ban.
2009 ben Bajnai már elkezdte a kemény megszorításokat, mert nem tehetett mást kb.
Úgyhogy persze, hogy sokkal jobb volt mondjuk 2004 ben, hiszen az adósság állomány nem volt 80% körül pl, és az ország gazdasági helyzete teljesen más volt.
Ez kb olyan, hogy az ember elmegy bulizni és este 11 kor még mulat meg iszik és kurva jó minden, aztán másnap fáj a buksi, és meg kell szenvedni a sok jót az előző estéről:), naná hogy vissza sírom az eset 11 órát!!!

2llkedő 2012.11.03. 15:29:16

@Mannlicher: "Viszont azt te is elismered, hogy a mostani helyzet kialakulásban nekik is komoly szerepük volt"

Mint ahogyan Piktorék nyolc éves "ténykedésének" is komoly szerepe volt.
Hogy kinek mekkora a szerepe benne, azon lehet vitatkozni.

milyen szép a Vértes, ó 2012.11.03. 15:30:41

@ikszel:

Az -- a kocsmákat nem közpénzből tartják fent. ;-)

Mannlicher 2012.11.03. 15:31:07

Szerintem kb. fele fele

reszeg tengeresz 2012.11.03. 15:31:30

@félázsiai 2llkedő: nezd, en jelenleg meg javasolni sem tudnek senkit, es ez az igazan ketsegbeejto dolog! Sokan vagyunk vele igy. Mindketto bebizonyitotta szamomra, hogy alkalmatlanok, de sajnos mar senki olyan nincs, aki valamilyen modon ne tartozna valamelyik holdudvarhoz, innentol meg egyik kutya masik eb.

2llkedő 2012.11.03. 15:34:02

@reszeg tengeresz: "Mindketto bebizonyitotta szamomra, hogy alkalmatlanok,"

Most egyelőre az a kérdés, hogy ha kettőjük között kell választani, akkor melyiket választanád?

reszeg tengeresz 2012.11.03. 15:34:51

@félázsiai 2llkedő: egyiket sem. Ez is egy valasztas. Szerencsere ez mindig ott van.

2llkedő 2012.11.03. 15:36:31

@reszeg tengeresz: Akkor választanak helyetted.

reszeg tengeresz 2012.11.03. 15:38:15

@félázsiai 2llkedő: ezzel is tisztaban vagyok. Es nem orulok neki, de en nem tudnam az X-et behuzni senkire sem most tiszta lelkiismerettel.

2llkedő 2012.11.03. 15:38:39

@reszeg tengeresz: "Mindketto bebizonyitotta szamomra, hogy alkalmatlanok"

Melyik mivel bizonyította?

reszeg tengeresz 2012.11.03. 15:45:45

@félázsiai 2llkedő: hogy az orban meg a bandaja mivel, azt hiszem azt itt nem kell magyaraznom. Egyertek azoknak a dolgoknak a nagy reszevel, amit hibakent felronak nekik. Alkalmatlan, kapkodo, balfaszok. Ezeknek is sikerul mindig a jeghegy fele kormanyoni az orszagot.

A bajnai meg azert elotte tuzkozelben volt, es amit gazdasagilag tett, az semmivel nem jobb mint amit a matolcsyek muveltek az elmult 2 evben.
De amivel igazan kicsapta a biztositekot nalam, az az, hogy meg mindig nem hatarolodott el nagyon nyilyan, nagyon egyertelmuen a gyurcsany es az szdsz fele bandatol!! Itt azon az oldalon ugy lehetne kezdeni valamit, hogy nyiltan meg kene mondani, hogy ezekbol az emberekbol nem kerunk, takarodjanak a kozeletbol! De ehhez kepest, tamas gaspar miklosokkal, kendermagosokkal, meg ilyenekkel lep fel, es a meg a gyurcsannyal is osszekacsint? Ugyan mar! Hat ez micsoda?! Ez a nagy megujulas? Nem lehet annyira naiv valaki, hogy ezt hitelesnek tartsa!

2llkedő 2012.11.03. 15:53:00

@reszeg tengeresz: "amit gazdasagilag tett,"

Mit tett gazdaságilag? Miről tudsz?

"De amivel igazan kicsapta a biztositekot nalam, az az, hogy meg mindig nem hatarolodott el nagyon nyilyan, nagyon egyertelmuen a gyurcsany es az szdsz fele bandatol!! "

Mit már írtam, mindenkire szükség van. No nem NER-szerűen, hanem értelmesen felfogva a dolgokat. A márlegnek két serpenyője van, és akkor van egyensúlyban, ha mindkét oldal van.

"De ehhez kepest, tamas gaspar miklosokkal, kendermagosokkal, meg ilyenekkel lep fel, es a meg a gyurcsannyal is osszekacsint? "

És remélhetőleg kiábrándult fideszesekkel is.

Kérdés, mohácsot, vagy egri csillagot akarunk-e játszani?

reszeg tengeresz 2012.11.03. 15:57:01

@félázsiai 2llkedő: megszoritas, megszoritas, megszoritas. Ezt tette. Nem volt sok mas lehetosege, ez teny, de ha akkor kezdodott volna a 4 ev, most ugyanitt tartanank, es most bajnaira szorna mindenki kigyot bekat.

Nem, valakire nincs szukseg. A gyurcsany fele elmbehibbant politikai hullakra nincs szukseg. Ezek nelkul kell elindulni egy uj oldalnak, mert amig ez van csak, addig az nem hiteles, es megint csak egy regi rendszer visszahozatala lenne.

Mohacs 2002ben megtortent, csak ami a szar nalunk, hogy most mar minden evben ujra megtortenik.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2012.11.03. 15:59:28

@Somló November:
1.: ez a bejegyzés nem eről szól.

2.: ha idegesít ne olvasd el, és főleg ne írd le, hogy idegesít, mert senkit nem érdekel, hogy téged mi idegesít!

2012.11.03. 16:00:44

@reszeg tengeresz:
Tényleg van itt néhány dolog.
Na lássuk csak.
Egészségügy. A feleségem pont 2002-ben kezdett az egészségügyben. Tavalyelőtt rúgták ki, mert nem volt eléggé párthű. Most folyik az eü. szétverése, jobb ha tudod.
Oktatásügy. Ki mondta, hogy a felsőoktatásnak el kell tartania magát, megszünteve szinte az állami képzést és HITEL felvételére kényszerítve a tanulókat, ami államilag dotált. Tehát az adófizetők fizetik továbbra is a felsőoktatást.
Demszky. a 4es metró valóban kidobott pénz, de talán a Kossuth téri parkológarázs vagy a MTVA elé tervezett szobor, esetleg a rengeteg turulszobor az országban, vagy a felcsúti, debreceni focistadion nem a legfontosabb dolog egy eladósodott országban.
Öszöd.
Hát ez úgy látom a jobboldaliak vesszőparipája. Gyurcsány ott kimondta azt, amit Viktor azóta se mer, csak megteszi napról napra. Nem lesz megszorítás - lett megszorítás.
Leverés.
A TV ostrom leverésében nem látok kivetnivalót. Törvényeink szerint ezt kellett tenni. Ma is ez történne, ha a részeg csőcselék elkezdené ostromolni a Parlamentet.
A többi tüntetés szétverése tényleg nem volt szép, bár abban a szervezők legalább annyira hibásak voltak. Érdekes, engem nem vertek meg, igaz ki se mentem, mert tudtam, hogy az lesz.
A Veres féle válságkezelést szerintem üti Matolcsy szakértelme, aminek hála, minden külföldi cég menekül az országból, vele együtt mennek külföldre a magyarok is dolgozni, mert itt csak éhenhalás vagy a 47ezer forintos közmunka várja őket.
A cigány bűnözés se szűnt meg két hét alatt, ahogy a belügyminiszter ígérte, de még két év alatt sem.

De te emlékszel még Torgyán Józsefre, aki földművelésügyi miniszter volt ügyvéd létére és fehér öltönyben ment a szarvasmarhatelepre okoskodni? Aki Dél-Amerikába akart meggyet exportálni? Na ő tette teljesen tönkre a mezőgazdaságot. Vagy Deutsch Tamás sportminiszterre, aki 2 milliárdért szereztetett be beléptetőkaput, ami azóta is raktárban porosodik.

Azt hiszem, nem a múltra kellene mutogatni, mert abban mindenki egyformán hibás.

Mpatikus Eszetlenellenes 2012.11.03. 16:05:41

@Hertelendi:
Ez teljesen szükségtelen, hiszen már most is BOLDOG, de még mennyire. Gyurcsány volt ilyen beteg módon happy, amikor újabb 4 évre megválasztották.
Majd szétveti a kaján öröm a teljes csapatot.
A Választások OKOSBA lerendezése még okoz némi fejtörét, de tudhatjuk már pl. hogy "AZ" se NEM VOLT KÖZGYÚLÉS, tehát ha véletlenül bebuknák, akkor az jön majd, hogy NEM VOLT VÁLASZTÁS...
Az ügyvédek meg majd lerendezik, Oszt Jónapot!

A pátoszos OV hangulatra Hofi találós kérdése (Youtubon fennt is van...)kontráz a legjobban:
Mi a különbség OV és a Jóisten között?
A Jóisten nem akar "orbánviktor" lenni...
Pedig Hofi mekkora "szocifun" volt!

HA tudós (Popper Péter véleménye Orbánról )és az udvari bolond Hofi ugyanazt mondja, akkor azon érdemes elgondolkodni...

Szűtté mamá? Szűjjé! 2012.11.03. 16:05:42

@Tita nick: Mi az, hogy neyerjetek? Kik, a kommentelők? Ez ne focimeccs bammeg...

2012.11.03. 16:07:05

@irógép:
A hitelből való országépítés nem az ördögtől való. Csak megtérülő beruházásokra kell fordítani. Ha az én cégem kapna hitelt most, tudna munkahelyet teremteni, beruházást végrehajtani. De nem kap, mert a bankok csak többszörösen túlbiztosítottan és nagyon magas kamatra adnak hitelt. És ennek nem a 2002-2010 az oka, hanem a bölcs gazdasági miniszterünk, aki minden elkövet, hogy a bankok ne hitelezzenek. Csak azt nem tudom, hogyha pár évig nem lesz semmilyen gazdasági növekedés, miből lesz a gazdasági csoda. Bár tudom, az országunk nehéz gazdasági helyzetéért a nyugat a felelős, aki visszahúz minket. Pedig úgy szárnyalnánk.

2llkedő 2012.11.03. 16:09:55

@reszeg tengeresz: "megszoritas, megszoritas, megszoritas. Ezt tette."

Mondjuk egy év alatt túl sokat nem lehet tenni, de amit tett, az egy emelkedő pálya volt.

Most mi van? Megszorítás, megszorítás, megszorítás, és a csókosok kiszolgálása. A pálya pedig lefelé lejt.

2llkedő 2012.11.03. 16:13:44

@reszeg tengeresz: "Mohacs 2002ben megtortent,"

2002-ben nem Mohács történt, hanem az első kapavágás az ellenségeskedés felé.

reszeg tengeresz 2012.11.03. 16:15:41

@roli101: hat persze, hogy azert rugtak ki. Mar hogyne. Kicsit errol az jut az eszembe, amikor az oreg nenike a budaofi postan a viktort szidta, mert szamot kell huznia, hogy sorba allhasson. Egy bizonyos szinten mar mindenert a politikat teszik felelosse egyesek. Mas miatt nincs is kirugas nem? Meg ez aztan az egyertelmu bizonyitek az egeszsegugy szetveresere. Kirugtak a feleseged. Hat igen. Cafolhatatlan. Erdekes, en a maganbiztositoktol jobban feltem, mint ettol.

Oktatasnal nektek csak az egyetemek leteznek? odaig nem szamit semmit? Csak az a sok kurva egyetem, aki onti a szakkepzetlen eletre felkeszultetlen munkanelkuli jelolteket a piacra? Az, hogy kozep es alap szinten mit muveltek az le van szarva? Az nem szamit? Csak az egyetem meg a tandij?

Felelmetes.

Hat baratom, Oszodon nem teljesen ez hangzott el, lehet ideje lenne ujra meghallgatnod. :)

Hogy jon ossze demszky meg a turulszobrok? :D Es most nehany szaros - sokszor telepuels altal osszedobott penzbol keszult - szobrot hasonliatsz ossze egy akkora penznyelovel amit az orszag nem bir el? :D Ennyire kiveszett beloletek az objektivitas, es ennyire csak a gyulolet szemuvege mogul tudtok csak kinezni a vilagra?

Sorold fel nekem azokat a cegeket/bankokat akik innen elmenekultek. Tetelesen. Legyszives! Ne azokat, akik ezzel fenyegetoznek, meg ezen nyavognak, hanem akik szedtek a satorfat, es elmenekultek innen, deklaraltan a kormany miatt. Koszonom!

Az, hogy a torgyan meg a tobbi szemetlada rosszat tett az orszagnak, mennyiben mentesiti gyurcsanyt az o muve alol?

A ciganybunozeshez a jobbikon kivul meg hozzaszolni sem mer senki, nemhogy megoldanak. Csak az igazi elszabadulasa az szdsz alatt volt megfigyelheto, es omiattuk alakult ki ez a vegtelenul eros pozitiv diszkriminacio.

reszeg tengeresz 2012.11.03. 16:20:34

@félázsiai 2llkedő: nem volt az sem fenntarthato, az tuzoltas volt. Hosszabb tavon nem tudott volna o sem mit csinalni. Egesz egyszeruen 2002-2008 kozott annyira nem hasznaltuk ki a konjunkturat, hogy a valsag leteritett minket pillanatok alatt. Se ipar, se mezogazdasag, csak hitel hitel hatan. Lakossag eladosodva, penzugyi analfabetizmus a tetofokan, a bankok ezt kihasznalva poraz nelkul elszabadulva mint a veszett kutyak, stb stb... na igy ert el minket a valsag. Ebbol hogy jossz ki jol?

2llkedő 2012.11.03. 16:22:19

@reszeg tengeresz: "Erdekes, en a maganbiztositoktol jobban feltem, mint ettol."

Az állami monopol tb. az tipikusan a zavarosban halászás. Emléxel még, amikor csak a casco létezett? Miért lett volna rossz a magánbiztosítás?

"Az, hogy kozep es alap szinten mit muveltek az le van szarva?"

Az iskolák államosítása szerinted a jó irány?

"Hat baratom, Oszodon nem teljesen ez hangzott el, lehet ideje lenne ujra meghallgatnod."

Lehet, hogy Neked sem ártana meghallgatnod, és megértened olyan szemszögből, hogy kiknek is szólt az a beszéd.

2llkedő 2012.11.03. 16:25:07

@reszeg tengeresz:
"Egesz egyszeruen 2002-2008 kozott annyira nem hasznaltuk ki a konjunkturat, hogy a valsag leteritett minket pillanatok alatt. "

Köszönhető ez Piktoréknak, és a balf@sz koalíciónak. Annak a koalíciónak, akiknek az öszödi beszéd szólt.

reszeg tengeresz 2012.11.03. 16:31:12

@félázsiai 2llkedő: "Az állami monopol tb. az tipikusan a zavarosban halászás. Emléxel még, amikor csak a casco létezett? Miért lett volna rossz a magánbiztosítás?"

Azert USA megiscsak pont az allami TB-t "talalta most fel" a maganbiztositok helyett. Valami oka lehet nem?
A maganbiztositasnak vannak nyilvanvalo elonyei nem tagadom. Szerencsere, nincs ra surun szukseg, de en es a csalad, csak es kizarolag magan uton veszunk igenybe egeszsegugyi ellatast, szerencsere megtehetjuk. Tudom mik az elonyei. De a hatranyai is ebbol fakadoan nyilvanvaloak. TB-nel, ha szar is, de mindenkinek jar. Legalabb valami. Tobb mint a semmi. Mondom, en megtehetnem hogy leszarom a dolgot, megsem teszem. Az auton pedig van KGFB meg casco is. :)

Az iskolak allamositasa teljesen jo irany. vagy talan az ilyen hitgylik kezebe adasa az jobb?

Hidd el, ertem en az oszodi beszedet mindent iranybol, es szemszogbol, azok utan nincs meg egy hely ahol egy ekkora szemetlada miniszterlenok maradhatott volna, es szamomra ez a lenyeg.

2llkedő 2012.11.03. 16:32:58

@reszeg tengeresz:
Nézd!
Nem tudom, hogy Feri amit elképzelt, az jó lett volna-e, ha Piktorék nem azt teszik, amt tettek.

Lehet, hogy jobb lett volna, vagy rosszabb, de akkor ténylegesen azt lehetne mondani, hogy Gyurcsány a hibás.

Nekem mindig azt tanították, hogy ha jót nem tudsz tenni, akkor legalább rosszat ne tégy! Piktorék a hatalom megszerzése érdekében ezt a bölcs mondást elfelejtették. Piktort soha nem az ország érdekelte, hanem kizárólagosan a hatalom megszerzése, most pedig a hatalom megtartása. Ezért érdeke az ellenségeskedés fenntartása. Bajnai pedig éppen békejobbot nyújt. Lehet, hogy nem Ő az ideális vezető, de jelen pillanatban talán Ő az, aki az összefogás első lépését meg tudja tenni.
Talán!

reszeg tengeresz 2012.11.03. 16:33:28

@reszeg tengeresz: "maganbiztositok helyett"

mea culpa!

maganbiztositok MELLETT

reszeg tengeresz 2012.11.03. 16:36:24

@félázsiai 2llkedő: elfogadom, hogy neked ez szimpatikus, es te legalabb logikat is tudsz rakni moge. Ez dicseretes.
De akkor legyszives ertsd meg azt, hogy ami a bajnai nem hatarolodik el a gyurcsanytol nagyon - gyakorlatban is - addig szamomra nem alternativa. Addig egykutya.

Feri elkepzeles meg az volt, hogy minel tobbet lopni. Akarcsak a mostaniake. Ez rossz. Mindegy ki csinalja.

En a legjobban attol felek, hogy sajnos a magyar ember, a magyar nep ilyen, es ennyi telik. Ez pedig katasztrofa.

2llkedő 2012.11.03. 16:39:10

@reszeg tengeresz: "Azert USA megiscsak pont az allami TB-t "talalta most fel" a maganbiztositok helyett."

Soxor leírtam már, hogy az általánosból nem lehet egyből az egyetemre menni, ill. a földszintről lift hiányában nem lehet a másodikra jutni csak úgy, hogy a lépcsőfokokon végig megyünk. Az állami tb. cucurista örökség. Nem jártuk végig az odáig vezető utat, sokmindent nem tanultunk meg, amit az USA-ban már megtanultak, és már természetes.

" Az iskolak allamositasa teljesen jo irany. "

Jó az, hogy odafent döntik el, hogy melyik iskolára van szükség, melyikre nem? Hogy központilag irányítsanak mindent? Hogy mindenhol lehessen agyat mosni?

reszeg tengeresz 2012.11.03. 16:46:57

@félázsiai 2llkedő: iskolak eseteben ez mukodik a vilagon, teljesen jo. De ha ilyen modon latod illetve sarkitod, akkor nem jo persze. De ez talan nem tortenhet meg ha nem allami kezben vannak?

2llkedő 2012.11.03. 16:58:02

@reszeg tengeresz: "De akkor legyszives ertsd meg azt, hogy ami a bajnai nem hatarolodik el a gyurcsanytol nagyon - gyakorlatban is - addig szamomra nem alternativa. "

Ha elhatárolódik, akkor elveszít szavazókat. Ferit pedig nem kell semmilyen pozícióba helyezni. Lehet parkolópályára is tenni, de nem kell feltétlenül elhatárolódni tőle. Mint ahogyan már írtam, hogy szívesen látnék Piktorból kiábrándultakat is Bajnai mellett ( de tök mindegy, hogy kinek hívják).

"Feri elkepzeles meg az volt, hogy minel tobbet lopni."

Ez megen csak Piktorék agymosása. Valami konkrétum?

"En a legjobban attol felek, hogy sajnos a magyar ember, a magyar nep ilyen, es ennyi telik."

Nem! A magyar nép össze is tud fogni. Csak előbb le kellene tenni a csatabárdot, mert nem egymás ellen kell küzdenünk, hanem egymásért.

Szomorú, hogy egy országon belül az emberek ellenséget látnak a másikban.
Nem ellenségek vannak, hanem ellenfelek, és az is akkor, amikor a választások jönnek. Utána pedig tudomásul kell venni, hogy amelyik győz a választásokon, az kormányoz.

Többször leírtam már, hogy ez olyan, mint egy rally verseny. Van egy sofőr, aki a kormánynál van, és van a mitfahrer, aki segíti a sofőrt. Ha a mitfahrernek az a célja, hogy bebizonyítsa a másikról, hogy az nem tud vezetni, és rossz kanyarokat, meg sebességet mond szándékosan, akkor valszeg nem hogy elsőként nem érnek a célba, de még a célba érés is kérdéses. Mindkét félnek azonosnak kell lennie az érdekének. A célba jutás. És a verseny alatt félre kell tenni a nézetkülönbségeket. Aztán ha már a célban vannak, akkor az edző (választók) dönthet, hogy legközelebb ki üljön a kormányhoz.
Valahogy így kellene, hogy működjön a dolog, de addig, amíg a parlamentben ellenzék van, ez nem fog működni. Mert baromság az, hogy konstruktív ellenzék. Ez csak fából vaskarika, vagy mint a vasbeton talpfa.

2llkedő 2012.11.03. 17:01:48

@reszeg tengeresz: "iskolak eseteben ez mukodik a vilagon, teljesen jo."

Általános iskolával kapcsolatban nem probléma. A középfokú intézményeknél viszont jó, ha az önkormányzat kezében vannak az iskolák. Persze lehetnek államiak is.

Mannlicher 2012.11.03. 17:45:12

@reszeg tengeresz:
A testvérem idén érettségizett. Két héttel a jelentkezési határidő vége előtt még nem tudták, hogyan változik a törvény. 449 pontot szedett össze úgyhogy elhiheted nem, hülye. Veszprémben akart tovább tanulni, mégis a környékbeli iskolába ment, mert a szakokat fizetőssé tették és a tandíjat és a kollégiumot már nem tudta a család egyszerre finanszírozni. Már 2 évvel ezelőtt eldöntötte, hova akar menni, előrehozott érettségit csinált, mert meg volt határozva, hogy milyen választható érettségi tárgyat kell letennie. Aztán jött rózsi néni és ő gondolkozhatott, hogy a meglévő érettségijével milyen szakokra mehet tovább. Évekig hiába tanult, a tervei egy pillanat alatt elszálltak és nem csak ő járt így, a végén vendéglátói szakirányra ment, mindegy csak erről a szemétdombról el alapon. Nekik ez elég komoly trauma elhiheted.
Ráadásul ezzel az egésszel a felsőoktatás problémái nem oldódtak meg, a színvonal nem változott, csak a tehetséges, de szerény anyagi helyzetű családból származó fiatalok lehetőségeit behatárolták.

centenárium 2012.11.03. 18:47:24

Ezeket az embereket akik ilyen blogokat
írnak nem börtönbe hanem kőbányába kell majd vini.

dennisthemenace 2012.11.09. 20:44:07

@centenárium: Teged meg az altalanos iskola elso osztalyaba, hogy megtanulj helyesen irni.

centenárium 2012.11.10. 08:42:19

@dennisthemenace: Jó lenne a nyócat kijárnom de nem sikerül.
Bezzeg ti a guru agyatokkal az ország javára is tehetnétek egy lapáttal.
süti beállítások módosítása