Az amerikai fiú

Blogunkon Az amerikai fiú című regény részleteit, véleményeket és álhíreket olvashattok.Itt találkozik a '80-as évek csukamájolaj-ízű valósága paranormális mindennapjaink részleteivel. A fejlécben szereplő kép Jan Erik Paulsen munkája.

Eddigi látogatóink száma

Csatlakozz hozzánk a fészbukon!

Sorok Között

Nincs megjeleníthető elem

Figyelj csak, ez érdekes!

A cucilista tűsarok narancs tyúkszemet talált?

2013.03.06. 17:10 Paul.White

maga a.jpgA "vörös csürhe" újra mozgolódik! Az MSZP  készített egy videót, afféle depis hangulatjelentést. A "magasztos" cél az volt: lássa mindenki, hogy is fest Magyarország ma! Természetesen voltak olyan balfékek a film alkotói,  hogy bőven hagytak támadási felületet a kritikusoknak (hiányzó forrásmegjelölések, innen-onnan összeszedett anyagok, TEK-es házivideók felhasználása, stb...). Végül is... legalább próbálkoznak.
VÉLEMÉNY ROVAT

Ha én a barátaimnak egy vicces videót akarok összeállítani a hétvégi fényképekből, videókból (pláne, ha még a netre is fel szándékoznám tölteni), akkor tuti eszembe jut az a kifejezés, hogy "szerzői jog". Legkésőbb akkor, amikor azon töröm a fejem, hogy milyen zenét is tegyek a fényképek alá. Nekik ez nem ugrott be. Összevágtak mindent, ami elérhető volt a neten. Nem vethetjük a szemükre. Csak közpénzen eltartott politikusok, miért kéne érteniük hozzá? Véleményem szerint hiányzik a film végéről az ajánlás: Schmidt Pálnak szeretettel. Azt már csak mellékesen említem, hogy a videó bizonyos részeiben feltűnő idős házaspár egy hatalmas kapufa. Lerí róluk, hogy előre bemagolt szöveget mondanak fel, és még a spontán természetesség halovány szikrái sem látszanak a szavaikon. A pár férfi tagja néha ki is pillant a súgógépet keresve. Egyes, lehülhet!

Aki nem ismerné a videót, annak íme:


A történet azonban nem ilyen egyszerű. Úgy látszik, hogy a maguk esetlen módján a szocik mégis a Fidesz tyúkszemére léptek. A hisztiből - ami kerekedett - arra lehet következtetni, a tyúkszemet kivégző cipő minimum tűsarkú volt, melyet egyenesen talán Lendvai Ildikó, vagy egy másik balos honanya viselhetett.

Ki kell jelenteni, hogy az összeállítás a maga módján sajnos elég pontos, és szomorúan reális képet ad! Kormány mellett békemenetelő fideszbarik, megerősödő szélsőjobbos megnyilvánulások, elvándorló százezrek, gazdasági "tündérmese", Zsiga Marcell 47 ezres aranyköpése és így tovább. Ezek sajnos nem kitalált hazugságok, hanem jórészt tények, melyekkel szembesülünk a mindennapokban. A fájó pont szerintem mégis egy kijelentés, melyre a videót is kihegyezték:

"Orbán Viktor maga a Fidesz."

Kérem, most tegye fel a kezét, aki szerint ez nem így van! Hááááát, nem látok túl sok kezet a magasban. Sajnos ez igaz, és igen érzékenyen is érinti a Narancsvidéket. Legfőképp talán azért, mert ez a megállapítás leírva, kimondva terjed vírusként az interneten. Az elmúlt napokban a Magyar Nemzet folyamatosan címlapon tartotta a témát, próbálva minnél több támadási felületet találni.

"Minden ízében hazug propagandaanyag. Európában utoljára totalitárius államokban készültek hasonló gyűlöletkeltő filmecskék. Elképesztő, ahogyan az MSZP mindent egy szálra fűz föl: gyűlöld a Fideszt, gyűlöld Orbánt, gyűlöld, ami van, ne törődj az ország sorsával, ne tegyél hozzá semmit se magadból!"
MNO vélemény rovat

(Megjegyzés: Európában utoljára totalitárius államokban szerveztek tüntetéseket/demonstrációkat az aktuálisan hatalmon lévő kormány MELLETT! Békemenet?)

Köztudott, hogy amitől nem félnek Fideszék, azt magasról lesz_rják. Ami nem potenciális veszélyforrás, arra nem pazarol egy tőmondatot sem a pártmédia (lásd az elsőre helytelenül alulértékelt diáktüntetések, melyekről jó egy napig szót sem ejtett a Magyar Nemzet). Meg kell állapítani, hogy a videó nem túl elegánsan ugyan, de telitalálat lett! Annyira, hogy a Hir TV Rájátszás című műsorában is téma volt, ahova az MSZP szóvivőjét is meghívták. Török Zsolt véleményem szerint derekasan állta a sarat a beszélgetésben. Itt tekinthető meg a tetemrehívás: 

http://www.mno.hu/?block=mno_video_popup&param=media_id=67399


Nem azért döntöttem a poszt megírása mellett, mert annyira tökéletesnek tartom ezt a videót. Távolról sem! Az ok csak annyi volt, hogy látom micsoda rinya megy miatta most HirTV, MNO fronton, miközben ezek a jobboldali médiumok a csillagokat is lehazudják naponta, rágalmaznak, mocskolódnak néha minden alap nélkül. Megkapják a listát, hogy kiket gyűlölünk ma, és gyorsan keresnek okot, hogy miért is gyűlöljük őket kollektíve. Most pedig épp háborognak... Tegyék még jó sokáig, mert szórakoztató a műsor! :)

Mellesleg egy ilyen videó a szememben többet ér, mint 1000 km  demagóg éhségmenet hóban, fagyban. 

P.W.

Az amerikai fiú

Ha tetszett a bejegyzés, megköszönjük, ha ajánlod ismerőseidnek!

Fontos: Ha van valami, amit szívesen megosztanátok velünk, akkor azt elküldhetitek erre a címre: azamerikaifiu@gmail.com


Mi is ez Az amerikai fiú? Néhány kölyök története a '80-as évekből folytatásokban... Szóval nindzsák és dobócsillagok, cowboyok és igazi western, úttörők, bicajok, krinolin és irodalom, némi mágikus realizmus meg egy kondér málnaszörp (klikk)... Az egykori szocreál, vöröscsillagos vidéki Magyarország. Meg persze vélemények és álhírek, időnként.

179 komment · 3 trackback

Címkék: politika film orbán fidesz magyarország szocializmus schmitt aktuálpolitika békemenet

A bejegyzés trackback címe:

https://azamerikaifiu.blog.hu/api/trackback/id/tr165117997

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Akciós áras újságot adott ki a Fidesz 2013.03.07. 11:29:34

Így könnyebb megjegyezni, mennyivel lesz olcsóbb a víz, a gáz, az áram, a közmunkás, a segélyes, a méltóság és az emberi élet. Ne maradj le róla! A Fidesz akciós választási ígéretei 2014. április 15-ig, vagy a választópolgárok türelmének fogytáig érvé...

Trackback: Orbán Viktor életrajza 2013.03.07. 11:13:20

Mindössze egy éves szociológus gyakornoki szakmai gyakorlata van a megélhetési politizálás mellett. Szónoki képességei rendkívüliek, a politikai marketing és a tömegmanipuláció trükkjeit ügyesen alkalmazza. Mihez ért az ELTE-n huszonnégy éve szerzett j...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

centenárium 2013.03.06. 19:10:26

Igen a vörös csürhe rombolja az országot.
Nem kicsit nagyon.
Ron Werber szabadmocskolást engedett meg magának. Az ilyeneket el kell távolítani.

Gandhi szellemében 2013.03.06. 20:21:09

@centenárium:
Személyesen az ilyen beszólás után szoktam megkérdezni, mire gondol az illető konkrétan? Aztán pillanatok alatt kiderül, hogy a szolgai ismétlés mögött semmilyen érdemi gondolat nem bújik meg.

A fidesz tevékenységét azonban mára az is érzi, aki amúgy nem panaszkodhat, Mert akinek van legalább félmillió nettója, az többet visz haza ugyanannyiból. De a gyerekének drágább a taníttatása, többet fizet a kenyérért, és már ő sem veheti biztosra, hogy lesz egyáltalán nyugdíja.
Akinek pedig nincs ennyije, az annyit is ér, aszerint bánt el vele a fidesz.
A legnagyobb bűn a sok közt talán az, hogy megosztották a magyarságot, hogy újra többet ér a párthűség a szakértelemnél, hogy felélik, elpazarolják a gyerekeink jelenét is, és hogy szétverik az oktatást, a jövő zálogát.

centenárium, ha vörös csürhéről beszélsz, hallgass meg egy Rákosi-beszédet, vagy korai Kádárt www.youtube.com/watch?v=Hh30TEKatkk , és ha nem vagy még nagyon szemellenzős, felismered a hasonlóságot az Orbán-szónoklatokkal.

Szúrófény 2013.03.07. 03:22:48

„Mindinkább meggyőződöm, hogy az ország helyzete reménytelen, ez az ország nem képes magát megvédeni, mert nincsenek az állam kormányzatában becsületes emberek! (A pápai követ írja Rómának, 1526-ban!)
„…el nem tagadhatjuk, és nem szépíthetjük azt a példátlan önzést, amelynek durva konfliktusaiból áll e korszak úgynevezett politikai története. Keserű arra gondolni, hogy ez ország politikai vezetői méltatlan, alacsony lelkű, legjobb esetben tehetségtelen emberek voltak”
Szekfű Gyula Tomori című tanulmányából. Nincs új a nap alatt!

„A szegény emberből támadott elnyomója a szegényeknek hasonló a pusztító esőhöz, nem hágy kenyeret” (Példabeszédek 18/3 – a szocializmus megerősítette e tapasztalatot!)
„Fejedelmeid megátalkodottak és lopóknak társai, mind szereti az ajándékot, és vesztegetést hajhász” (Ézsaiás próféta 23. - privatizáció)

Nap Pali 2013.03.07. 08:31:15

kívánom O.Viktor hazaáruló-nemzetvesztő-országrontó bűnöelkövetőnek
a rák egye ki a dakota belit !
ha meggebedne akkor a mafiapárt azonnal elsüjjedne !

amugy dr.O.Viktor, dr.S.Lajos, dr.P.Sándor stb és társaik, elkövetők bűnösök az összes közpénz elrablásában...

most épp az MNB tartalékot "védik meg"

zajos1 2013.03.07. 08:31:23

@Gandhi szellemében: Úgy látom a FIDESZ-nek nem kell kampányolnia, az MSZP szorgalmasan rúgja az öngólokat, gyülölet- kampány, Ponta ide hívása, és ez a videó, ugye, hogy meg kell vágni (biztos azért mert nem lopták az anyagot...)

glc 2013.03.07. 08:47:47

na, lopásról csak hallgasson egy fideszes...
Az "elmúltháromévetek" másról se szólt.
Persze megy a mantra: ronwerber meg elmúltnyolcév "gyúlöletkampány" pl a narancsszínű óriásplakát, miközben hónapok óta nyomatják a bajnais plakátokat, mert teleszaladt agatyájuk egy semmi kis közvéleménykutatási eredménytől.
Jól jellemez titeket a pénzenvett-vitéz bencsik felfogása: "angyali meg ördögi erők" előbbi természetesen viktor, utóbbi meg bajnai.
Na, ennyire primitív felfogás az, amit a fideszdroidoknak szán. És ennyire primitívnek kell lenni aki ezt utána mantrázza is.

Jock Ewing 2013.03.07. 08:50:46

@Nap Pali:

Ismét meg kell, hogy állapítsamŰ: Fúj de buta, primitív ember vagy.

Nap Pali 2013.03.07. 08:53:50

@glc: ez nem lopás... ez le van papírozva

ez szimplán MAFIÁLAM !

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2013.03.07. 09:03:16

sebaj, majd itt az indexes bérblogokon összegyűltök, és siratjátok az elmúlt8évet amikor ti voltatok hatalmon, és ugrándozott a pannon puma

hála istennek nagyon úgy tűnik most vagy még 80 évig nem juttok hatalom közelébe

Netuddki. 2013.03.07. 09:04:59

@zajos1: "gyülölet- kampány"

A zemberek sajnos nem teljesen hülyék és nagyon jól emlékeznek még a fidesz "gyűlölet-kampányaira". Kisfácán! Az orbánod szabadította ki a szellemet a palackból. Csak azt kapjátok amit megérdemeltek. Qrvára nem érdekel a maszop, de kaján vigyorral szemlélem ahogyan sértődötten azt a viselkedést rójátok fel a zellenzéknek ami pont a ti véretekben van és ahogyan azóta viselkedtek mióta a fidesz kilépett a politika színpadára. Mintha kizárólagos szabadalmatok lenne a tahóságra. Muhaha!

toportyánzsóti 2013.03.07. 09:06:31

@centenárium: Izlelgessed:Európában utoljára totalitárius rendszerekben rendeztek tüntetést a kormány mellett!Sohatöbbéballibákat,szeretünk viktor...Hiába gondoljátok hogy angyali oldalként kritika erkölcs és törvény felett álltok!Simán a böszme sorsára juttok,nemsoká csak téphetitek a szátok legyen kin röhögnünk hétről hétre,HAHA!

Netuddki. 2013.03.07. 09:07:48

@kovi1970: Hehe! Embörök!
Nem is tudtam, hogy a fidesz szabadalmaztatta a tahóságot. Tahónak lenni Magyarországon csak a fidesznek szabad, úgyhogy le az efféle kampányfilmekkel! Muhaha!

toportyánzsóti 2013.03.07. 09:08:42

@wmiki: Bögrevárépítő biodíszlet,minek csótánykodsz mindenhol,elqrtátok de nagyon,böszmesors vár rátok is,HAHA!

Netuddki. 2013.03.07. 09:10:15

@kovi1970: Ja, és úgy látszik ekkora felhajtás után már meg kell néznem ezt a filmecskét. Kösz viktor! Magamtól biztos nem néztem volna meg. Annyira balfaszok vagytok, hogy az már fáj...

Netuddki. 2013.03.07. 09:12:27

@wmiki: Kiscsótány! Az elmúlt8évből 3 éve már a fideszed van "hatalmon". Csak szólok, ha még mindig elmúlt8évezel csak magadból csinálsz hülyét.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2013.03.07. 09:14:51

@kovi1970: lol

ti akik abban hisztek, hogy dopeman a megváltó, és majd a bajnai/gyurcsány/kuncze szentháromság 2014 után elhozza a kánaánt, ti aztán biztosan nagy szakértői vagytok a hülyeségnek

Jock Ewing 2013.03.07. 09:18:51

@wmiki:

Hagyd, ne vitatkozz szellemi fogyatékosokkal.

Netuddki. 2013.03.07. 09:20:38

@Jock Ewing: Muhaha! Itt ki a szellemi fogyatékos az szerintem nem kérdés.

Jock Ewing 2013.03.07. 09:22:23

@kovi1970:

Jó az önismereted, félkegyelmű létedre :-)

Netuddki. 2013.03.07. 09:23:14

@wmiki: "ti akik abban hisztek, hogy dopeman a megváltó"

Muhaha! Azt hiszel amit akarsz. Felőlem hihetitek azt is, hogy egy ilyen seggarcban hiszek mint a kijatökömezadopeman. De ámítsátok csak magatokat, annál nagyobbat fogtok jövőre koppanni...

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2013.03.07. 09:25:18

@kovi1970: xd

lol
hát persze
a demokrata dopeman, és csapatai 2014-ben biztosan elsöprik a diktatúrát

a közvéleménykutatások is ezt igazolják, kis hülyeségszakértők

xd

lyia (törölt) 2013.03.07. 09:25:33

Most láttam először az MSZP filmjét. Aki mást gondol Orbánról, a Fideszről, valamint arról, hogy mi Európa és mi nem, annak nyilván nem tetszett, az MSZP nyilván nem is számított rá, hogy mindenkinek tetszeni fog.

A film azonban messze nem "gyűlöletbeszéd", esetleg erős politikai kritika, amilyet Orbán és a vele szövetséges erők naponta engednek meg maguknak.

A szerzői joggal pedig semmi gond sincs, csak ismerni kell az erre vonatkozó jogszabályt, és nemzetközi gyakorlatot:

1999. évi LXXVI. tv. (részletek)

36. § (1) Nyilvánosan tartott előadások és más hasonló művek részletei, valamint politikai beszédek tájékoztatás céljára – a cél által indokolt terjedelemben – szabadon felhasználhatók. Ilyen felhasználás esetén a forrást – a szerző nevével együtt – fel kell tüntetni, hacsak ez lehetetlennek nem bizonyul.

(2) Napi eseményekhez kapcsolódó, időszerű gazdasági vagy politikai témákról megjelentetett cikkek vagy e témákról sugárzott művek a sajtóban szabadon többszörözhetők, nyilvánossághoz közvetíthetők – ideértve a nyilvánosság számára történő hozzáférhetővé tételt [26. § (8) bek.] is –, feltéve, hogy a szerző nem tett az ilyen felhasználást megtiltó nyilatkozatot. Ilyen felhasználás esetén a forrást – a szerző nevével együtt – fel kell tüntetni.

(3)64 Az audiovizuális médiaszolgáltatásban bármely képzőművészeti, fotóművészeti, építészeti, iparművészeti vagy ipari tervezőművészeti alkotás díszletként szabadon felhasználható. Ilyen felhasználás esetén a szerző nevének feltüntetése sem kötelező.

37. § Egyes művek az időszerű, napi eseményekről való tájékoztatás céljára – a cél által indokolt terjedelemben – szabadon felhasználhatók. Ilyen felhasználás esetén a forrást – a szerző nevével együtt – fel kell tüntetni, hacsak ez lehetetlennek nem bizonyul.

Szóval, nincs ezzel a filmmel semmi gond, ha csak az nem, hogy Orbán Viktornak nem tetszik, de azt meg ki nem szarja le, nekem pl. Orbán Viktor nem tetszik.

Netuddki. 2013.03.07. 09:25:50

@Jock Ewing: Ostoba fideszdroid! Azt hiszed érdekel a véleményed? Különben se vagy vitaképes:

"Jock Ewing 0 bejegyzést írt és 79 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban."

Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.03.07. 09:27:44

@wmiki: Takarodj! Nincsen rád szükség. Az ostobaságoddal csak erősíted az ellenzéket, remélem, ezt a munkaadóid is látják és éhen maradsz.

Netuddki. 2013.03.07. 09:29:01

@wmiki: Mea culpa! Tudom, hogy te vagy a blog.hu hírhedt writeonly hülyetrollja. Aki nem meglepő módon fideszes is egyben. Nem tudom lehet-e ezt még halmozni? Ennek ellenére sajnos szóltam hozzád. Legközellebb nem követem el újra ezt a hibát, B+.

regress 2013.03.07. 09:30:11

@wmiki: ez a pár sort hány nap alatt verték a fejedbe?a fideszes "értelmiségnek"3-nap kellett egy tőmondathoz

blacklord 2013.03.07. 09:33:17

@Jock Ewing: ezt pont "ittmindenkihülyecsakénvagyokhelikopter" wmikinek mondod? RFTL!

vénkujon 2013.03.07. 09:34:05

olga vs kocsis máté az atv-ben... máté elmondta a gyűlöletkampány definicióját.
gyűlöletkampány: minden kampány, kivéve a fideszes propagandát-gyűlöletkampány. 'sztennyi.:D

irógép 2013.03.07. 09:37:11

"Kormány mellett békemenetelő fideszbarik,"
Hihetetlen, hogy ez a szint megy még mindig, nem csoda , hogy az ellenzéknek esélye sincsen!!
Most akkor erre azt kell írni, hogy "az országot tönkretevők mellett tüntető bolsibarik", ha az ember egy Millás megmozdulásról akar írni??
Komolyan szánalmas az a szint ami itt megy!
Az meg még szánalmasabb, hogy a magukat demokratáknak mondók, a demokrácia legalapvetőbb szabályát nem követik, hogy az van hatalmon, akire többen szavaznak, és ez mai napig egy fidesz nevű párt! Nem túl nagyszerűek ők se, de ez van!
És persze, aki rájuk szavaz az birka, mert aki Dopeman vezérletére kipirult arccal üvöltözve szidja tömegben Orbánt, azok mind önálló nagy intelligenciájú emberek, és sokkal többek, mint a másik tömegben lévő ember:))
Annyira szánalmas ez a hozzáállás, hogy mindenki különbnek hiszi magát a másiknál, és ismeretlenül is le kell nézni a másikat, ha valamiről nem úgy gondolkodik mint mi!

almatermelő 2013.03.07. 09:42:33

Az "erős" kifejezések a mondanivaló hiányát fedik el, valamint a hallgató/olvasó lekezelésének mértékét jelzi.

Ez minden politikusra (és hozzászólóra is) vonatkozik!

Netuddki. 2013.03.07. 09:45:25

@irógép: "Komolyan szánalmas az a szint ami itt megy!"

Hát, igen. Legjobb példája a fidesz által szervezett, saját magukat támogató békamenet.

"Az meg még szánalmasabb, hogy a magukat demokratáknak mondók, a demokrácia legalapvetőbb szabályát nem követik, hogy az van hatalmon, akire többen szavaznak, és ez mai napig egy fidesz nevű párt! Nem túl nagyszerűek ők se, de ez van!"

Lehet az én hibám, de még emlékszem a fidesz újraszámlálásos hisztijére. Ja, bocs! Nem a fidesz volt. Hivatalosan legalábbis. Muhaha!

Mellesleg ha már ennyire dopemanoztok balfaszok, legalább áruljátok már el kijatököm ez a dopeman? Valami külföldi? A neve alapján legalábbis.
Csak magatokat járatjátok le ezzel a hülyeséggel. Legközelebb ezt közöld a fejtágítón a fideszes feletteseiddel is, ha mered...

irógép 2013.03.07. 09:59:40

@kovi1970:
Na pont erre a szintre gondolok amit te is itt képviselsz!
A másikat csak szidni lehet, és persze tuti mindenki fidesz beépített ember, aki nem azt a két frázist nyomatja amit kell az ellenzék szerint!
Csöppet üldözési mánia meg egy síkú gondolkozás ez!
És bár a hozzád hasonlóak birkázzák le a másik tábort, én úgy veszem észre , hogy mindegyikőtök kommentejei ugyan abból a három mondatból áll! Még szerencse, hogy te magadat nagy egyéniségnek tartod:)
Ha birkázol ismeretlenül embereket a nézeteik miatt, te magad leszel a legnagyobb birka, mégpedig a primitív emberek táborának birkája!

Tibi Tomi 2013.03.07. 10:07:05

Megvárom még a 2014-es választási eredményeket, aztán ha marad a narancs, meg a cigány orsós miniszterünk sleppjével, akkor én is húzok ki a családommal angliába. Tudom, nem sok embert érdekel ez, de ha magyar nép ilyen hülye, akkor pusztuljon. Ez a természet törvénye. Pusztuljon, ami nem életképes. Különben is minden nép megérdemli a maga által választott vezetőit. (Nem én mondtam. Csak idéztem). Na pá

Adalberto Gellenzeeri 2013.03.07. 10:07:51

Ti lelkes fidesznyikek ! Vigyázó szemejiteket vessétek a FT nemrégen megjelent írására, melyben az a "megátalkodott" ánglius azt követeli az EU_tól, hogy függessze fel Magyarország szavazati jogát !. Amilyen tudatlan barmok vagytok, persze azt hiszitek, hogy ebben is a szocik keze van.Idióták vagytok. Sajnos az egész országot pusztítjátok. Ha az EU orbántábornok tökére lép mit fogtok tenni ? A turul istenetekhez fogtok imádkozni, hogy pusztítsa el az EU-t, mert ez az új Szodoma? Ti vagytok a pusztítás, a szellemi leépülés az erkölcsi lerongyolódás. Magatok vagytok orbanyikovval a megtestesült romlás.
Ja és ne gondoljátok, hogy 2014 után is a ti országrontástok folytatódik.Nem, nem fogják orbánt üldözni. Ti szeretitek az indián hasonlatokat. Tudjátok az indiánok békén hagyták az őrültjeiket. 2014 után orbanyikovra is béke vár. És az ápolói.

Tibi Tomi 2013.03.07. 10:09:50

Hát nincs egy k...a mesterlövész ebben országban? Na nem baj, majd lesz. Eljön annak is az ideje.

2013.03.07. 10:10:30

Végre én is megnéztem, ez az elvakult kommunista blog mindig elszórakoztat.
Az első bekezdést kifejezetten élveztem, a posztoló is érzi mennyire ciki az mszp így próbál szimpátiát begyűjteni azáltal, hogy óvatos kritikával indít (szerzői jogok, rendezés). A végén is visszatér ez az álkritikus motívum "Nem azért döntöttem a poszt megírása mellett, mert annyira tökéletesnek tartom ezt a videót.."
De azért mégis, ha többet ér 1000 km gyaloglásnál hóban-fagyban. Ajánlom kipróbálni, én már 10-től is nagyon húzódoznék.

A filmen is jót röhögtem, habár elég gusztustalan, de ezt már megszoktuk.
Dübörög a negatív kampány.
Mindig mondják, hogy a legveszélyesebb hazugságok azok, amelyek féligazságokat tartalmaznak. Nem tudom, azért ez eléggé átlátszóra sikerült. A nagy túlzások, jobbikos bevágások.

Overall, egyrészt az MSZP-nek köszönhetjük a Fideszt, másrészt nem hiszem, hogy ebben az évtizedben látjuk az Mszp-t (Dk stb) kormányozni, minden igyekezetük ellenére. A következőben talán, ha Orbánék jobban igyekeznek vagy valami olyan történik ami gyökeresen megváltoztatja a felállást.

Azért bevallom, kicsit jólesik, hogy miután 3 éve kisebb lett az a kondér a kommunisták számára, már ennyire elégedetlenkednek... a káröröm is kellemes tud lenni. :)

csak egy néző 2013.03.07. 10:11:12

Azért az MSZP csak hálás lehet ezért a hisztiért a Fidesznek és a jobbos médiának ezért az ingyen reklámért. Ha csak a letöltéseket megnézzük a Youtub-on ez a kis film magasan vezet a közel 140.000-es látogatottságával. Fidesz oldalról csak Áder Janó angol nyelven próbálkozós, makogós videója előzi meg. Külön köszönettel ,tartoznak Puskás Öcsinéninek és a Bartók örökösnek,ja és a TEK-nek is.

Tibi Tomi 2013.03.07. 10:12:58

Ez a beképzelt majom orbán miért szídja, baszlatja az EU-t. Amikor csatlakoztunk, akkor elfogadtuk a szabályokat. Ezért csatlakoztunk. Megszavazta a magyar nép a csatlakozást. Élvezzük előnyeit és szenvedjük hátrányait. De nem volt kötelező a csatlakozás. Akkor lépjünk ki. Vagy tartsuk be a szabályokat.

irógép 2013.03.07. 10:14:36

@Adalberto Gellenzeeri:
Ez a propaganda szöveg még Rákosi idején is megállta volna a helyét:)
Picikét be vagy hergelődve úgy érzem:)
Pedig nem nem akarja vissza a nép Bajnai és társait ezt el kéne fogadni. Akárhány nevet vagy új formációt hoznak létre ugyan az a pár százezer ballib Orbán fóbiás kergetőzik körülöttük.
Mindegy ez is az országhoz tartozik:)
És nem azért nem szavazna rájuk sok ember, mert a fidesz olyan nagyszerű, hanem mert az a társaság még ezt a szintet sem tudja megütni, értelmetlen idióta fröcsögésével, amit te is írtál!

Tibi Tomi 2013.03.07. 10:15:56

@A csótány is ember: Na még egy bérblogger. Mennyit kaptál a szövegelésért. Azért gondolom, a lelked mélyén te is látsz némi igazságot a filmben. Mert ha semmit, akkor te beteg vagy, és akkor menj orvoshoz. (amig van orvos:) )

irógép 2013.03.07. 10:17:15

@Tibi Tomi:
Az EU ban mindenki alkudozik és harcol.
Az EU olyan mint egy nagy piac a hangos és erőszakos és ügyes kofáknak áll a vásár.
Aki némán hallgat és ücsörög, annak semmi nem jut.
Ezzel most nem Orbánt támasztom alá, csak arra mondom, hogy a politika ilyen és minden ország ezt csinálja, és harcol kőkeményen!

Tibi Tomi 2013.03.07. 10:20:47

Na mondtok én egy okosságot. Demokrácia sehol nincs a világon. Mármint az az igazi tipikus értelemben vett demokrácia. Mindenütt a pénz irányítja a dolgokat (azt meg a k...va zsidók találták ki). Nincs igazi demokrácia az USÁ-ban, Angliában Németben stb. se De !!!! Habár ott is a pénz az úr, próbálják úgy szervezni a dolgaikat, hogy a "nép" se dögöljön éhen. Hisz ki az a hülye, aki levágja az aranytojást tojó tyúkot. Mondjuk egyet ismerek: O. Viktor.

dadddd 2013.03.07. 10:21:59

Nem baj, nemsokára vörös csillaggal menetelhettek, és minden újra a régi lesz.

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2013.03.07. 10:24:01

Komcsik kisit sírnak mert szeretnék megint hazavágni a magyar gazdaságot.
nem volt elég hogy 2010-re megduplázták a munkanélküliek számát, eladósították az országot, és minden versenyképességi mutató szerint utolsó helyre pakolták az EU-ban.

Szociknak és bérenceinek még nagyobb züllést kell keresztülvinniük !

dadddd 2013.03.07. 10:25:22

Akinél Török Zsolt bármilyen szinten is tényező, sikeres ember nem lehet.

komissarlajos 2013.03.07. 10:33:24

@lyia: Nagyon jó voltál! Kösz!

kvadrillio 2013.03.07. 10:34:36

lieberty

Jövő Generációja Egyesület- Pécs

Folyt.
Kezdezményezzük a kötelezö katonai szolgálat után a kötelezö munka bevezetését. Ingyen, természetesen. 40 évig.
Kezdeményezzük a korbács munkára ösztönzö erejének alkotmányba foglalását.
Kezdeményezzük a 200 órás munkahét bevezetését és a nulla nap szabadságot.
Kezdeményezzük a nyugdíj eltörlését és az egészségügyi ellátás beszüntetését.
Kezdeményezzük a szórakozóhelyek bazárását, cask elvonja a figyelmet a munkától, me gazok csak dekadens léhütöknek való.
Itt van munka, ha meg nincs, akkor majd adunk.

A mi földünkön.

Mi köszönjük jól vagyunk, idén megint Mauritius-on nyaralunk és néhány lusta cigány közszolgálatos cipeli majd megint a böröndjeinket. Hiába no, ez a lusta népség tanuljon munkát. Tanuljanak harcolmi is – biztos lesz majd egyszer ki ellen - , meg kussonli is tudjanak a tök hülyék elött is, mert azokon egyenruha van. Na attól lesz jó magyar a magyar. Meg a sok sok munkától, az én földemen. Eljön majd a Magyar kánaán. Nekem. De ettöl nektek biztos jobb lesz.

...jahhh...és MINDEN KÉPVISELŐT ÉVENTE FÉL ÉVIG KÖZMUNKÁRA VEZÉNYELNI !e

dean23 2013.03.07. 10:37:46

A szocik csináltak egy videot, az ellene tiltakozók meg a kurvanagy reklámot is összehozták mellé! :)
Most, hogy alaptörvénybe írják, hogy szinte csak Simicska Lajos plakátjain lehet hirdetni sztem ez a video a legkisebb probléma jelenleg!

nnnnnnnn 2013.03.07. 10:37:48

milyen büszkék a komcsik hogy tudtak csinálni egy youtube videót, mindenhol ezt nyomatják. kár hogy ezen kívül csak az ország eladósítását és csődbe kormányzását tudják felmutatni.

Szelid sunmalac 2013.03.07. 10:41:29

Koszonom, hogy a FIDESZESEK felhivtak a figyelmem erre a videora! Csak mert egyebkent senki mastol nem tudtam eddig rola, csak toluk. akarcsak Ron Werberrol sem hallottam sosem, csak toluk. De hogy honnan jonnek ezek az informaciok?

blah 2013.03.07. 10:41:41

@wmiki: te még mindig elég nagy kretén vagy. Komolyan javaslom neked az öngyilkosságot.

TrueY · http://qltura.blog.hu 2013.03.07. 10:44:10

"Orbán Viktor maga a Fidesz."

Trivialitás. Mi a hír? ;)

toronado 2013.03.07. 10:44:58

A szerző "építő kritikával" próbálkozik, elég átlátszóan. Majdnem mindegy milyen filmet csinál az MSZP, ugyanis egyszerűen hiteltelen.
Amit a filmben felvonultat, azt már ezerszer elmondták, eljátszották, eleve unalmas. Ráadásul olyan figurák tapadnak az MSZP mindenkor mondandójához, akik önmagukban is hiteltelenek, Bajnai, Gyurcsány, Paul Lendvai, Michnik, Cohn Bendit stb. stb.

orgoványi erdőjáró 2013.03.07. 10:48:28

Az a baj alapvetően, hogy akármennyi is a gond az Orbánékkal, még mindig ezerszer ők, mint a levitézlett, inkompetenst, országtolvaj posztkommunista MSZP. Egyetlen hiteles arcuk nincs a szociknak, és akik külföldről támogatják őket, ugyannyira selejtes nyomorultaknak számítanak saját hazájukban mint itthon az MSZP.

regress 2013.03.07. 10:48:56

@$$$=$$$: a tüntetők már a fidesz székház udvarán.lassan te is örökbe fogadhatsz egy lámpavasat

Sandokohn - a maláj jiddis 2013.03.07. 10:52:13

Dübörögnek a ron werberi gyűlöletkampány sztálinorgonái. Szerencsére ez ma már inkább nevetséges és szánalmas mint veszélyes.

veracity 2013.03.07. 10:53:23

Török Zolt egy nagyon intelligens ember. Olyan okosan válaszolgatott. Szimpatikusan mosolygott. Orbán Viktor irigykedik is, hogy milyen kiváló szóvivője van az MSZP-nek. Meg be is van pánikolva. Megmondta ezt a Zsolt is a HírTV-ben.

Édes Istenem! :)

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2013.03.07. 11:02:08

@lyia: Ezek után, majd visszamenőlegesen megváltoztatják ezeket a paragrafusokat. Az RTL klub pedig csak azért tiltakozott, hogy a Fidesz nehogy szárazon megbassza a Zsiga Marceles interjúért. Tényleg nagyon gyenge a Fidesz és a lakájmédiájának a siralmas védekezése a videó miatt. Jellemző módon tényekkel nem tudnak védekezni, ezért kicsinyes szerzői jogi kifogásokat keresnek. Néztem a Hír Tévé videóját is Török Zsolttal. A Hír tévés liba sem tudott érdemben válaszolni a Török Zsolt által felhozott tényekre, csak egy gyenge próbálkozása volt a 2009-es GDP adattal. Azt már elfelejtette hozzátenni jó Hír tévés módon, hogy ez az adat a válság eredménye volt, és 2010-re a gazdaságot sikerült emelkedő pályára állítania a Bajnai kormánynak. A 13. havi nyugdíjjal is bepróbálkozott, de ott meg azt felejtette el, hogy az imádott vezére egy ország nyugdíj megtakarításait lopta el egy az egyben.

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2013.03.07. 11:05:12

@orgoványi erdőjáró: Menj a Közgép Zrt. székháza elé, és kérdezd meg a Simicskától, hogy eddig mennyi pénzt sikerült ellopnia, és ezért mi épített az országnak. A nagy vasút felújításokról tudunk már valamit, vagy csak annyit, hogy a Közgép jó drágáért csinálgatja? És ez csak a jéghegy csúcsa.

mim 2013.03.07. 11:07:23

Szerintem a kormánypárti hívők reakciója a legviccesebb :-)
Nem arra reagálnak, ami a filmecskében van, hanem beindítják a möbius szallagon told mantrát a támadókról, az állítólagos szinvonalról..
Höhöhö :-)

safranek 2013.03.07. 11:10:15

A 2010-es választások előtt a Fidesz is kampányolt például a 2006-os felvételekkel. Ők vajon kértek engedélyt? Lássuk a papírt!
Vagy pl kértek engedélye Széchenyi-től, Széll Kálmán-tól, hogy róluk nevezzék el a programjaikat? Lássunk papírt erről is!
A FIDESZ a tavalyi Március 15.-i ünnepség előtt kért engedélyt, hogy kimondhassa a nevüket? Stb, stb, stb.
Az ilyen viták messzire vezetnek!

Sword 2013.03.07. 11:10:49

A videóban elhangzottak jó részét elfogadnám, ha nem egy ilyen utolsó, mocskos, köpönyegforgató tolvajbanda csinálta volna, mint az mszp.
Szépen összemossák a Jobbikot a Fidesszel, holott semmi közük egymáshoz.
Másrészt pofátlanul olyan problémákat tulajdonít a jelenlegi kormánynak, ami valójában évtizedes probléma és az ő regnálásuk idején is pontosan ugyanilyen sz@r volt. Utálom az egész fideszes mocskot, de ettől még egy bukott, hazug párt ne prédikáljon, mert baromira hiteltelen és bicskanyitogató.

collateral collector (törölt) 2013.03.07. 11:11:53

Megnéztem ezt a sokat emlegetett mszp-s propagandafilmet. Meglepően korrekt (ahhoz képest, amilyen vállalhatatlan az mszp). Nem értem, mi a baj ezzel a filmmel. Összemossa a fideszt a magyar gárdával? És? Valóban annyira nagy csúsztatás lenne ez? Nem hiszen..

Mária 2013.03.07. 11:14:28

@centenárium:

Már miért lenne csürhe a baloldal?

Csürhe módon a jobboldal szokott viselkedni, nem a bal.

Gandhi szellemében 2013.03.07. 11:16:52

@wmiki:
Egy kérdésem van:
Te most a hatalom közelében vagy?

regress 2013.03.07. 11:17:31

@mim: miért csodálkozol?önálló gondolatik nincsenek,csak azt tudják ismételgetni amit beléjük vertek.@orgoványi erdőjáró: a manyup.lenyúlása volt a bemelegítés,most jön a devizatartalék.és te még mindig ezt az elavult szöveget nyomod?felakadt a tű?

Sword 2013.03.07. 11:19:35

@collateral collector:
Mondjuk csak azért hatalmas csúsztatás, mert Orbán hazazavarná őket két pofonnal.
Vagy a maffiavezér Pintér inkább a gárdát üldözi, ahelyett, hogy a bűnözőkkel foglalkoznának. Vagy azért, mert pont ugyanúgy mocskolják, mindenféle náci szervezetnek nevezik a Jobbikot, mint a szocik? Ugyanúgy sz@rnak a cigánykérdésre, csak a feszültséget szítják. Csak pár gondolat...

toronado 2013.03.07. 11:22:56

"...Volt SZDSZ-munkatársak gyártották az MSZP-kampányfilmet – írja a Heti Válasz. A lap megnézte, kik állnak a kampányfilmet készítő Weber und Mill Kft. mögött. A cég közvetett tulajdonosa a Superman művésznéven ismert Erdélyi Zsolt, aki 2004-től a liberálisok első számú kreatívjaként dolgozott Horn Gábor kampányfőnök mellett. Tulajdonostársa Koltai Péter, aki korábban a Magyar Bálint vezette oktatási tárca háttérintézményeként működő Educatio Kht.-t irányította, majd informatikai miniszteri biztos lett. A kft. ügyvezetője a Medián közvélemény-kutatót irányító Hann Endre testvére. A lap szerint mindezek megerősítik azt a politikusi körökben régóta terjedő szóbeszédet, hogy a Mesterházy Attila-féle MSZP a korábbi SZDSZ-kampánycsapattal készül a 2014-es választásokra...."

Hát ezért van az, hogy filmet látva ugyanazt a dohos ballib szagot érzi az ember, mint a Napkelte, Újságíróklub stb. esetében.

belekotty 2013.03.07. 11:22:59

@Gandhi szellemében: wmiki elmebeteg. Egy tapolcai senki.

Gandhi szellemében 2013.03.07. 11:24:14

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:
"Komcsik kisit sírnak mert szeretnék megint hazavágni a magyar gazdaságot."

Ne felejtsd ki Orbán szerepét se az elmóltnyolcévezésből.
Amit ellenzékből megvétózott, azt most maga vezeti be tripla áron. Most akkor kellett, vagy nem kellett? Nem lett volna mégiscsak jobb akkor?
Aztán azt se felejtsd ki, hogy már akkor is tett a törvényre (utcai zavargások, kordonbontás, stb.), és most is tesz, még a saját törvényeire is. Alkotmányellenes? De hisz azt is ők találták ki! Nem baj, átírják! Minden napra új alkotmányt! Ezt te hogy értékeled?

Fejesrob 2013.03.07. 11:24:53

Jó és akkor mi van?

Mert ettől még miért kellene az MSZP-re, Bajnaiékra szavazni.

"Mellesleg egy ilyen videó a szememben többet ér, mint 1000 km demagóg éhségmenet hóban, fagyban. "

Nem is lennél profi kampánymenedzser, hiszen ki a faszom néz végig egy közel 20 perces politikai videót rajtad és más balliberálisokon kívűl?

Gandhi szellemében 2013.03.07. 11:27:14

@toronado:
Történetesen engem nem érdekel, ki csinálta, csak az, hogy miről szól az a film.
Te miért nem azzal foglalkozol?

Maga a kormány is csak azt a csontot rágja, hogy kiknek a felvételeit használta jogosan vagy jogtalanul az MSZP. Csakhogy ebben épp ez az öntökönrúgás: a saját médiájukkal támasztják alá a tényeket.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.03.07. 11:31:09

@regress: Ezek nem azok a tültetők, akiket anno naracsoldalról irányítottak. Ezek csak gyerekek, akik próbálják valamire felhívni a figyelmet. Nem rombolni lettek odarendelve.

eßemfaßom meg áll 2013.03.07. 11:35:31

@lyia: amihez nem értessz arról ne irj :)

eßemfaßom meg áll 2013.03.07. 11:38:23

@Pirospöttyös seggű félázsiai The Lonewolf:

A youtube felhasználási feltételeit még Orbán se tudja átírni:

www.youtube.com/t/community_guidelines

"Ne szegd meg az előírásokat

Az alábbi egyszerű szabályok segítenek a problémák elkerülésében:
Tartsd tiszteletben a szerzői jogokat. Csak olyan videót tölts fel, amelyet Te készítettél, vagy amelynek használatára engedélyed van. Ez azt jelenti, hogy ne tölts fel olyan videót, amelyet nem Te készítettél, illetve videóidban ne használj fel olyan részleteket, amelyeknek szerzői joga másé - például zenét, a szerzői jog által védett programrészletet, illetve mások által készített videót -, anélkül, hogy rendelkeznél az ehhez szükséges engedélyekkel. További információért olvasd el a Szerzői jogi tanácsokat.

Kérjük, fogadd el és szigorúan tartsd be ezeket a szabályokat. Ne keress kibúvót alóluk, és ne próbálj jogászkodással kiskapukat találni. Csak értsd meg őket, és tartsd tiszteletben azt a szellemiséget, amit képviselnek"

Poszt Olok 2013.03.07. 11:38:27

A sok tyúkagyú droid miért képtelen az önálló gondolkodásra és a szövegelemzésre??? 2002-ben ott voltam a TF-en tartott fidesz gyűlésen, mert az akkori párom őket támogatta. Már akkor ment a csúsztatás, hazudozás. Felháborított,h 80 éves papát odaviszik aki fröcsköl a mocskos komcsikra és panaszolja,h őt majdnem megölték és pusztuljon mindegyik kommunista. Kifejezték,h aki az MSZP-re szavaz, az nem ember. Az uszításuk miatt, az ismerősi körömben több kapcsolat is tönkre ment, mert a felek különböző nézeteket vallottak. Viktátor és csatlósai alapozták meg akkor a mocskolódó és gyűlöletkeltő kampányt. Mit csodálkoznak,h az ő eszközükkel élnek mások??? A HÍR TV-s riporterre csak annyit: buta, demagóg, kulturálatlan idióta. Munkáját végzi, az utasításokat hajtja végre és egy cseppet sem foglalkozik a témával, csak a film lejáratásával, ezt nem nevezném újságírónak. Senkit sem érdekel,h ki csinálta a filmet. Az igazságtartalma a lényeg. Amennyiben TÉNYEKKEL és VALÓS SZÁMOKKAL a narancsország vezetői meg tudják cáfolni, tegyék, ha nem...az a beszédes. Most már értem 2006-ot. Viktátorunk B-középes volt?? Akkor érthető,h miért rohant a B-közép rombolni az utcákra viki felhívására. Hol is kezdődik a hazaárulás?????

toronado 2013.03.07. 11:39:36

@Gandhi szellemében:
Tudja Gandhi hogy miről szól a film az egy dolog, hogy miről nem szól az a másik dolog.
De mi tudjuk, hogy mit hagytak ki belőle, és inkább az alapján ítélünk, ugyanis az lényeg.

Psyman 2013.03.07. 11:42:48

Gyurcsány Ferenc maga a DK, Bajnai maga az E2014. Az MSZP meg nem is létezik, csak a nyugdíjas kommunizmus-visszasírók szavaznak rájuk.
Az egész magyar politika már évek óta NEM pártokra, hanem egyénekre leadott voksokról szól. Mindazonáltal gratuláció a blogírónak, hogy mindezt felfedezte.

zajos1 2013.03.07. 11:44:36

@kovi1970: Én lesz.. a Fideszt, de a ballibsiket még inkább, sajnos a fidesz így is többet ér mint a mszp, lmp, együtt2014, szdsz, milla, jobbik... ez van nincs jobb alternatíva
@pocakos focista: Webber gyerekek...@Mária: Pl?

toronado 2013.03.07. 11:44:42

@Psyman: Az egész magyar politika már évek óta NEM pártokra, hanem egyénekre leadott voksokról szól.

Ezért akar az MSZP csak listás szavazást. A kis átlátszóék.

Psyman 2013.03.07. 11:45:32

Ja, amúgy a (Megyjegyzés) rovathoz: Javaslom a blogírónak utánanézni az elmúlt 10 év ír, olasz, francia, spanyol, szlovák, és ha jól emlékszem lengyel belpolitikai eseményeknek. Aztán nyilatkozzon, totalitáriusnak tekinti-e az általam felsorolt államokat :P

Psyman 2013.03.07. 11:47:37

@toronado: Nyilván, hiszen nekik per pillanat egyetlen karizmatikus emberük sincs. A Fidesz meg azért nyomja, mert nekik van egy "aduász" vezérük, és ha ő nem lenne, akkor is ki tudnának állítani 2-3-4 olyan embert, akik, ha nem is Orbáni szinten, de el tudnának vinni egy választási kampányt a pártnak.

toronado 2013.03.07. 11:52:38

@Psyman:Nyilván, hiszen nekik per pillanat egyetlen karizmatikus emberük sincs.

Soha nem is volt. Az ő karizmatikus emberük a Vörös Hadsereg volt, no meg a konkurencia mesterséges "hiánya"

Gandhi szellemében 2013.03.07. 11:55:58

@toronado:
Pl ez is kimaradt:
www.delmagyar.hu/szeged_hirek/etelt_kert_henrietta_50_ezer_forintra_birsagoltak/2323121/

S ez akkor is jusson eszedbe, ha már egy éve se te, se a párod nem talál munkát. Az átlag másfél év..., és ebben az a pesti is benne van, aki a 2. napon már talál. A vidék más, teljesen más. A segély 3 hónap.

Igen, valóban nagyon sok minden kimaradt a filmből. Pl az is, hogy eltékozolták a nyugdíjmegtakarításokat, miközben az államadósság nőtt.
Az is, hogy infláció / munkanélküliség / árfolyamok / GDP egyensúlya felborult. Tudod, az, amikor az egyik csökken, a másik nő. Most MINDEN csökkenő pályán van.
Kimaradt az is, hogy a kormányzati intézkedések késleltetve jelentkeznek a gazdaság eredményeiben. Amit most látsz, az az egy-két évvel ezelőtti intézkedések hatása. A kemény év idén jönne, aztán lejjebb, lejjebb, lejjebb.

Gondolom, nem élted végig a 70-es - 80-as éveket, amikor mindig 2 év múlvára ígérték a jólétet. Orbánék 2020-ról beszélnek. Szerinted mi maradna addigra?

A feltételes mód azért indokolt mégis, mert idén még nem fog látszani, ugyanis az éves GDP 40%-át kitevő valutatartalékot most fogják megcsapolni. Most majd megmutatják, hogy mennyire jól kormányoztak, lesz pénz bőven. Csak 1 évig kell még kitartson az arany, és válasszák őket újra! Aztán az is elfogy...

Igen, igazad van, nagyon sok dolog kimaradt a filmből, de azért tudunk róla.

blah 2013.03.07. 12:01:58

@Poszt Olok: igen ezeket a dolgokat nagyon elfelejtik a droidok... akik itt igazán hazaárulók lehetnek az a fidesz és szimpatizánsai, ők kezdték el az árokásást, az ország megosztását és egymás ellen fordítását, a hívőknek meg nagyon tetszett. Ebből látszik, hogy a "nemzeti oldal" inkább retardáltak gyülekezete.

dadddd 2013.03.07. 12:07:03

"Európában utoljára totalitárius államokban..."

Egy kis ízelítő az európai demokrácia-felfogásból:
www.youtube.com/watch?v=tsVZ4VepQdg

room_101 2013.03.07. 12:16:27

A Fidesz egy vallás. Orbán a pápája. (Pont mint a Szcientológusoknál a Ron Hubbard.) Ha megsérted, szentséget törsz.
Csak már avatnák szentté.

Don Quixote de la Ferko 2013.03.07. 12:18:21

"demagóg éhségmenet"

Biztos más is lereagálta, de komám, nálad nagyobb állatot keresve sem lehet találni.

irógép 2013.03.07. 12:21:09

Tényleg annyira vicces olvasni, ahogy sokan magukat nagyon demokratikusnak , önálló gondolatokkal rendelkezőnek, és nem birkának tartó ember,
birka mód hajtogatja ugyan azt a pár mondatos mantrát:)
És, ahogy emberek jobb és baloldalon egyaránt lenéznek úgy komplett százezres tömegeket!
Mert igen aki jobboldali az rosszabb ember, az buta birka:)
Akik meg baloldaliak azok meg nem:)
És fordítva!!
Én azt látom oldaltól függetlenül, hogy vannak buta birka emberek, akik a saját ideológiájukhoz közel álló forrásokat hajtogatják folyton, és szidják a másikat ismeretlenül is!
És csak a másik oldal követett el hibákat, az az oldal amikre ő szavazott, ha hibázott is az más jellegű és messze nem olyan súlyos.
És aztán megy a trollkodáa!!

Stabilo 2013.03.07. 12:21:58

Gondolkodtam rajta, hogy miért lett ilyen szar ez a kampányfilm, aztán rájöttem: értelmes ember nem dolgozik a baloldalnak, hülyéktől meg ennyi telik... :)

Mttomén 2013.03.07. 12:22:02

Érdekes a tartalmát nem bírálják csak azt ,hogy sokat loptak megjelölés nélkűl.

toronado 2013.03.07. 12:24:04

@Stabilo:
Gondolkodtam rajta, hogy miért lett ilyen szar ez a kampányfilm, aztán rájöttem: értelmes ember nem dolgozik a baloldalnak, hülyéktől meg ennyi telik... :) "

Pontosan!!

zajos1 2013.03.07. 12:37:34

@Frizuravarjú: Mi van csak nem jobbikosok?

bgp 2013.03.07. 12:37:48

@zajos1: Attól hogy "lopott" még lehet hogy igaz. Sőt, mivel nem mszp saját gyártmány, hitelesebb is.

Poszt Olok 2013.03.07. 12:38:30

@toronado: Ennyi telik tőletek,h szar, mert a bal oldal csinálta?? Ez aztán a színvonalas érvelés... Meséld már el nekem,h miért ér kevesebbet egy bal oldali mint egy jobb (vagy fordítva)?? Szerinted nem az lenne az ideális,h a politikus irányítja az országot (nem LOP és HAZUDIK) a legjobb tudása szerint, az emberek pedig élnek, dolgoznak és nem a politikán fröcsögnek? Véleményed szerint, nem az a feladata egy VÁLASZTOTT (nem Isten által)politikusnak, hogy az emberek érdekeit képviselje? Illetve még egy kérdés... szerinted van ebben az országban olyan politikus aki érdemes a vezetésre (függetlenül párttól). Az értékelési szempont ez legyen: elvégzett munka, szavahihetőség, korrektség.

Kakimaki0123456789 2013.03.07. 12:39:18

@wmiki: Ezt ki mondta neked? Mert annak az embernek tobbet ne higgy!

Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.03.07. 12:39:45

@zajos1: Akkor ezek szerint Webbernél sokkal gyűlöletkeltőbb az, aki anno a TV székház ostromot rendelte?

dadddd 2013.03.07. 12:41:50

@pocakos focista: "Akkor ezek szerint Webbernél sokkal gyűlöletkeltőbb az, aki anno a TV székház ostromot rendelte?"

Gergényi? Vagy Gyurcsány?

Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.03.07. 12:43:29

@dadddd: Az ostromot, hülye.

Persze ebből úgylátom megint hitvita lesz, abba meg okos ember nem megy bele. Úgyis azt hiszel, amit akarsz, mégha az fasság is.

pástétom 2013.03.07. 12:44:02

A videó a negatív kampány része?

Igen.

Van benne olyan rész, megállapítás, amely nem felel meg a valóságnak?

Nincs.

A TEK, és a Puskásné pedig bekaphatja.

Rendíthetetlen Álamkatona 2013.03.07. 12:45:05

Én az MSZP helyében azzal érvelnék, hogy először az Ezüsthajóval szerették volna elkészíttetni, de az elsüllyedt, így kénytelenek voltak beérni ezekkel.

Farkantoán Chatpartner 2013.03.07. 12:45:43

Az, hogy mi mennyit ér a szemedben, péwé (-cé?), teljesen irreleváns. Erre magadtól is rájöhettél volna. Attól tartok, a békemenetben az fáj neked, hogy ezzel lehetett kivdeni a puccskísérletet.
Van olyan kockája a videónak, amelyik nem lopott anyag? :)
Végülis azért vagytok elkeserítőek, mert ÍGY nem lehet Orbánt elzavarni, se jövőre, se semmikor. :(

windex 2013.03.07. 12:48:59

@zajos1: úgy látom, jól megy önmagad kábítása, legjobb esetben vigasztalása :-) teheted, ettől még sajnos a hülye mszp-s film nem öngól, sőt,, ahogy a posztoló is írja, a támadt riadalomból kiderül, hogy szép kis csokréta, amitől tüsszög a fidesz. sok igazsággal, persze. ha te ezt nem ismered fel, a te bajod és magánügyed, a tények nem kérdezik a véleményedet és nem kíváncsiak az érzelmeidre. viszont volt egy pont a filmben, ahol készítői lealacsonyodtak az általuk kritizáltak szintjére: mindenről a fidesz tehet, vagy hogy mondták. hát nem, nem csak a fidesz felelős azért a szartömegért, amiben lubickolunk, hanem a maszop is :-)

windex 2013.03.07. 12:54:37

@Farkantoán Chatpartner: @Mttomén: és a jobbnak se :-)kétségtelenül egy lazán összefércelt agitprop anyag, viszont ilyeténképpen nem is érdekes, hogy mi a lopott belőle, hanem hogy az a mákja a készítőknek, hogy nem kellett csúsztatni, hazudni, amikor felsorolják a sok szart, amit kaptunk a kormányzattól. a lényeg ennyi. ám a film mélypontja, és kirívó hazugsága, amikor azt mondják, hogy a fidesz tehet mindenről. pedig dehogy, nem a fidesz tehet mindenről, azok is, akik előtte voltak, sőt, a felszíni marakodás alatt sokmindenben példás az együttműködés. a mi kárunkra, természetesen

Farkantoán Chatpartner 2013.03.07. 12:56:44

@Poszt Olok: szó sincs erről. Létező baloldalunktól sajnos tényleg ennyi telik, de ha a baloldalról nem menekültek volna el a hozzáértők, bizonyára tudtak volna valami elfogadhatót is felmutatni e helyett a siralmas, kontraproduktív satnyaság helyett.

Poszt Olok 2013.03.07. 12:58:38

@windex: Ezzel egyetértek. Palira veszik az egész országot 1989 óta. Pedig egyszerű a képlet..aki hazudik annak mennie kell. Aki lop, jogtalan előnyhöz juttat, kárt okoz, annak büntetőjogi felelősséggel kell tartoznia.

windex 2013.03.07. 13:01:21

@pástétom: van, a sok igazság ellenére van. hogymiszerint a fidesz az oka mindennek. mert nem, az előző kormány(ok) is okai, többrétűen, remélem, nem kell elmagyarázni

@Stabilo: és a jobbnak se :-)

@Frizuravarjú: de el ám! attól, hogy gáz, hogy ostoba, hadd létezzen. aki olyan hülye, hogy az kell neki, hogy headbangelni tudjon, de nem kapná meg, az talál mást. aki meg normális, az így is köp egyet :-) de nem venném aszívemre, ha hozzányúlnának. szóval ja-ja, el a kezekkel! :-)

Farkantoán Chatpartner 2013.03.07. 13:01:28

@windex: ebben a szövegben azért ócskaság búvik meg. Ha téged alpárian megrágalmaznak és ezt te visszautasítod, akkor ordít a fába szorult féreg, mert megmondták róla az "igazat"?

windex 2013.03.07. 13:08:36

@Poszt Olok: örülök :-) a fejlődés útja, ha az ember nem valamelyik kábító mellé szédül, és utálja a másikat, hanem rájön, hogy mindegy, milyen jelvény alatt, de a politikus az politikus. és az elvárás az legyen, hogy mindegy, milyen jelvény alatt, de jól tegye a dolgát. és ha jól teszi, csend van, nyugalom, viszont nincs jutalom és éljenzés. ezt vállalta, csinálja jól, és ha így van, az a normális, dicséret nem jár érte. de ha szarul csinálja, viselje a haragot. bármiylen jelvény alatt is áll

Poszt Olok 2013.03.07. 13:09:36

@Farkantoán Chatpartner: Ok, ebben igazad van. Viszont ettől még nem jobb egy grammal sem a jobb oldal "gazdaságpolitikai" rendszere. Sőt, ennél károsabb rendszert még nem láttam.

regress 2013.03.07. 13:10:20

@pocakos focista: az nem lenne rombolás,szerintem 80-100-kilót simán kibírnak.talán a városképet rondítanák kicsit

InteriorLulu 2013.03.07. 13:17:32

A posztban írottakkal kapcsolatban van két határozott ellenvéleményem.

Az időnként felbukkanó, középkorú (!) pár ugyan valószínűleg olyanokat mond, amiket a stábbal előre leegyeztettek, ám ez egyáltalán nem tűnik sem előre bemagoltnak, sem természetellenesnek. Biztos, hogy nincs súgógép, mint ahogy az is biztos, hogy az őszinte véleményüket mondják, ami mellékesen a szőke csaj esetében pláne nem kérdés.

Török Zsolt ugyan állja a beszélgetésben a sarat, ám én ezt véletlenül sem nevezném derekasnak. Folyamatosan terel, elken, minden erejével azon van, hogy a beszélgetés ne abban a mederben - t.i. a filmben felhasznált anyagok jogszerűségét illetően - folyjon, amit a riporter akar, amire a kérdései újra és újra irányulnak. A szóvivőről üvölt az utasítás, amit kaphatott: mindegy milyen áron, de a felhasznált anyagok kérdéséről minél kevesebbet, a film mondanivalójáról, az elmúlt három év csődjéről minél többet beszélni

regress 2013.03.07. 13:17:42

kiflicsücsökgabika nápolyival kínálta a tüntetőket.ezt vajon honnan nyúlta le.még nem láttam a filmet,ő is szerepel benne?

windex 2013.03.07. 13:17:49

@Farkantoán Chatpartner: mákszemnyi ócskaság nincs benne :-) gagyi, hiteltelen a általánosító hárítás, amit kommentelőnk művelt. és eszembe jutattja azt a hadonászó törpét, aki nagy pofával ordibál, mert azt hiszi, vagy tudja, hogy a háta mögött ott az óriás. nekem sem öröm, hogy igaz, ami a filmben felsoroltatik, mert én látom a kárát. nem örülök, hogy most aztán jól megmondták a fidesznek a tutit, mert arról szól, hogy én hogy szoptam meg. alpári azon a ponton a film, és ezt is sajnálom, mert kilóg a lóláb, amikor a fideszt okolják mindenért, pedig előtte is történtek cifraságok. és annak örülök, ha minél többen kijózanodnak, és nem két politikai pólust látnak a két párttal, ami mellé oda kell állni, hanem rájönnek, hogy minimum 3 pólus van, azok ketten - és én. és mindenki gyanús, aki nem az én pólusomon áll, azon, ahol azok állnak, akik szívnak, bárki van hatalmon.

Poszt Olok 2013.03.07. 13:22:31

@windex: Nem fejlődtem sehova. Mindig is ezt vallottam és igyekeztem ennek tükrében a legkisebb rosszra szavazni. MSZP-re nem tudnék többet voksot adni, mert bizonyította,h alkalmatlan a kormányzásra. Fidesz néhány politikusát ugyancsak elszámoltatnám a hazaárulása miatt. Jobbik röhej, LMP nulla. Bajnaiékkal az a gondom,h rengeteg az olyan szereplő ott akik bizonyították az alkalmatlanságukat. Szóval örülnék egy valódi forradalomnak az országban, de kétlem, hogy olyan szakemberekből álló társaság létezne az országban, akik át tudnák venni ezeknek a helyét.

windex 2013.03.07. 13:25:45

@InteriorLulu: a szemüket figyeld. a súgógép szinte biztos. inkább azt tartom valószínűnek, hogy egy előzetes, fel nem vett riportban elmondták a véleményüket, aztán azt írták le, és azt olvasták a gépen.

török meg pártkatona, mit várjunk tőle? hogy kimondja, tényleg a netről halásztuk a részleteket, legfeljebb későbbátvágjuk a filmet, vagy fizetünk jogdíjat? ami persze lényegesen jobb taktika lenne, mit amit csinált, 1, mert azzal kifogja a szelet a riporter vitorlájából, lévén megválaszolta a kérdést, és utána jöhet, amit akar, 2, nagyon antipatikus, arrogáns politikusi magatartás a saját rizsa passzírozása. szép példájáa ez is annak, hogy mindkét oldal az amerikai stílust erőltető kommunkikációs tanácsadóra támaszkodik.. nahát, így mindkettő elég gusztustalan is, lévén én úgy érzem, ezzel engem néznek hülyének, azaz köpnek szembe

Szelid sunmalac 2013.03.07. 13:25:45

Hat ezzel a filmmel az MSZP nagyon celba talalt! Nem azert, mert gagyi, vagy nem. Nem azert, mert igaz, vagy nem. Ne mazert, mert hosszu, vagy rovid, lopott, vagy nem. Egyetlen ok miatt:
A fideszen kivul senki mas nem harapott ra, viszont ok annyira, hogy most mar az is megnezte, aki eddig nem akarta. Csak gratulalni tudok nekik, jol beszopattak sajat magukat. Most is itt vannak es fikazzak, tehat VALAMI van benne, valamiert ugrani kell ra nekik, azaz sajat maguk reklamozzak a szart az MSZP-nek. Ugyes! Nagyon ugyes!

windex 2013.03.07. 13:32:00

@Poszt Olok: nem azt mondtam, hogy te fejlődtél, általánosan értendő. a közélet fejlődési útja, elnézést, ha nem volt érthető :-) amúgy leírásod a politikai "erőkről", és szavazói kilátástalansgunk ábrázolása ötös! :-)

windex 2013.03.07. 13:36:09

@Fejesrob: "ki a faszom néz végig egy közel 20 perces politikai videót rajtad és más balliberálisokon kívűl?"

sokan megnéztük :-) különösen, hogy a fidesz hisztije ilyen jól felhívta rá a figyelmet, amúgy lehet, meg se tudtunk volna :-) merthogy nem vagyunk se ő - nemistudomki - se balliberálisok. vagy ha a saját kárunkat látva kritikával illetjük a fideszt, szerinted ő, vagy balliberálisok vagyunk? :-)

Mária 2013.03.07. 13:40:19

@zajos1:

Webber-gyerekek?

Andrew Lloyd is az MSZP-nek dolgozik, cica?

toronado 2013.03.07. 13:40:34

@Poszt Olok:
@toronado: Ennyi telik tőletek,h szar, mert a bal oldal csinálta?? Ez aztán a színvonalas érvelés.."

Posztolok már valahol elmondtam, tök mindegy, hogy ki csinálta, HITELTELEN!
Hogy érzékeltessem, hogy mi is az:
"..Gyurcsányról még a korábbinál is lesújtóbb vélemény alakult ki Sólyomban.
"Magáévá tette azt a vélekedést, hogy Gyurcsány amorális ember. Nem erkölcstelen, hanem olyasvalaki, aki nem tud róla, hogy vannak bizonyos határok, és például nem csinálhatja azt, hogy hétfőn azt mondja, holnap 28 fok lesz, szerdán viszont már arról beszél, hogy persze, tegnap 18 fok volt"

Az MSZP mint forrás hiteltelen. A film meg nem jó, de nem ez a fő baj.
De maga nézegesse nyugodtan!!!

windex 2013.03.07. 13:42:38

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: igen, igen, nagyon igen! és nagyon röhögtem! :-)

windex 2013.03.07. 13:45:57

@toronado: ja, nem az a fő baj. hanem hogy sok igazság van benne, legnagyobb sajnálatomra. mert arról szól, hogy mi hogy szívunk. ha ön úgy érzi, nem igaz, ön bizonyára nem szív - ergo haszonélvezője a sok szemétségnek. vajon tényleg így van-e? nem hiszem, mert ide ír. vagy csak naiv, az erkölcsbe vetett remény lenne részemről, hogy a haszonélvezők minimum kussolnának, csak hogy rájuk ne mutogasson senki?

Poszt Olok 2013.03.07. 13:50:44

@windex: A közélet fejődése esetén nem ülne az a 3xx politikusnak nevezett szégyenfolt a parlamentben. Nem egy megmondóember takony vezetné a BKV-t, nem barát és család közeli cégek kapnák az összes állami megbízást.

Viszont viktátorék elértek valamit.... az építőiparban nincs már körbetartozás...mondjuk építőipar sincs. :DDDD

_most_ 2013.03.07. 13:53:14

@eßemfaßom meg áll: xd, te direkt égeted magadat, a youtube törölni szokta a szerzői jogokat sértő videókat, az mszp-s videót nem törölte, tippelj miért nem.

Gatinho 2013.03.07. 13:53:43

ez a poszt az amúgy szar maszop videó reklámja. annyit is ér mint a videó maga.

windex 2013.03.07. 13:55:00

@toronado: ja, és még valami. zavart érzek az erőben :-) idézném:

"már valahol elmondtam, tök mindegy, hogy ki csinálta, HITELTELEN!"

illetve:

"Az MSZP mint forrás hiteltelen"

na most, ha ezt mint jobboldali fidesz hívő állítja, akkor mégiscsak azért állítja, mert a baloldal, ill. a maszop csinálta a filmet. ha baloldaliként, netán maszop hívőként állítja, akkor meg...?

nem mellesleg poszt olok kommentje az elfogult állásfoglalásra vonatkozik, miszerint ha valami oké, vagy nem oké, nem azért az, vagy sem, mert x, vagy Z készítette. hanem tartalmilag miről szól, és nem kompetens partner, aki az elfogultság talaján látszatérvel. így aztán, mivel úgy tűnik - bár nem állítom, hogy úgy is van, de mindenesetre úgy tűnik, ön is elfogult, nincs alapja, hogy kioktassa poszt olok-ot. nemde egyetért velem?

arról nem is beszélve, hogy lehet, hogy a maszop, mint forrás hiteltelen, de a filmben elősoroltakat sajnos más forrásból ismertük meg elébb, és ők csak kis csokrétába szedték nekünk. vagyis nem a maszop a forrás. vagy önnek igen? na, akkor nagy baj van az ön háza táján :-)

centenárium 2013.03.07. 13:55:12

@Gandhi szellemében: Természetesen kis barátom érezzük a Fidesz tevékenységét.
Megosztotta az embereket? Júúúúj hát
legyen mindenki komcsi,balos,ateista
nemzetellenes,buzi,liberális.Tanítassa
a gyerekét Németországnak,ÁÁÁngliának,Norvégiának.
Éltesse Viktor Pontát meg a kis-Antantot.
Értékelje át Munkácsit,a doni hadsereget,
Tovább kussoljon a zsidók általi véráldozatban kivégzett Solymosi Eszter
emlékét illetően. Faggyon szarrá a magyar ha egy focimeccset meg akar nézni. Elég a libalegelő.Mert kell a píz
segílyre.Ez a szocliberális össztartozás
meg a hitel. Vegyetek fel hitelt s fulladjatok bele!!! Ja és antiszemita az ország!!?? Nem barátom,majd ha évente nem ezer zsidó hanem 100000 hagyja el az országot akkor elmondhatjátok. De ez ne legyen éljenek dolgozzanak a romákkal együtt.S mi soha nem nyaljuk ki Ron Werber seggét. S nézzek hallgassak Rékosit! Volt részem benne fiatal barátom..............

centenárium 2013.03.07. 13:57:20

@Gandhi szellemében: Természetesen kis barátom érezzük a Fidesz tevékenységét.
Megosztotta az embereket? Júúúúj hát
legyen mindenki komcsi,balos,ateista
nemzetellenes,buzi,liberális.Tanítassa
a gyerekét Németországnak,ÁÁÁngliának,Norvégiának.
Éltesse Viktor Pontát meg a kis-Antantot.
Értékelje át Munkácsit,a doni hadsereget,
Tovább kussoljon a zsidók általi véráldozatban kivégzett Solymosi Eszter
emlékét illetően. Faggyon szarrá a magyar ha egy focimeccset meg akar nézni. Elég a libalegelő.Mert kell a píz
segílyre.Ez a szocliberális összetartozás
meg a hitel. Vegyetek fel hitelt s fulladjatok bele!!! Ja és antiszemita az ország!!?? Nem barátom,majd ha évente nem ezer zsidó hanem 100000 hagyja el az országot akkor elmondhatjátok. De ez ne legyen éljenek dolgozzanak a romákkal együtt.S mi soha nem nyaljuk ki Ron Werber seggét. S nézzek hallgassak Rákosit! Volt részem benne fiatal barátom..............

windex 2013.03.07. 13:59:55

@Poszt Olok: véleményed a történelmi türelmetlenség példája :-) sajnos a történelem nem az emberi életekhez igazodik. társadalmi fejlődésről azért lehet szó, fent említett és jogos érved ellenére mégis, mert a fidesz kormányzás kevés jó hozadékából az egyik az, hogy többeknek kinyílik a szeme, és felhagynak a szekértábor politika pártolásával, és kialakulhat - persze csak lassan - a, mondjuk, polgári politizálás, amelyben magunkhoz mérjük, viszonyítjuk a dolgokat. természetesen minél nagyobb szart hagy maga után egy kormány - úgy anyagilag, mint erkölcsileg és szellemileg - annál gyorsabb ez a fajta fejlődés. mert minél több embernek fáj, annál többen tanulnak meg valamit :-) kedélyes, nem?

windex 2013.03.07. 14:04:23

@_most_: a youtube nem törli a szerzői jogokat sértő videókat, csak ha a szerzői jog tulajdonosa kéri. miért nem kéri ezt a youtube-tól a tek, az rtl, ill. petőfi, kossuth és puskás jogutódja? bogarászd ki, melyik esetben mi az ok, aztán oktass ki másokat :-)

stark (a fideszre szavaztam 2010ben) 2013.03.07. 14:08:34

@wmiki: Ezt annyira biztosra mered mondani, mint ahogy a világrend megdőlését 2012-ben???

windex 2013.03.07. 14:10:02

@centenárium: összemos felette rossz dolgokat, melyek egy része igaz, egy részét igaz felháborodás kíséri, más része inkább propaganda. ön nem lát tisztán, de ez nekem nem igazán baj, ahogy az se nekem baj, ha ön influenzás, különösen, ha otthon gyógykezeli magát. a tárgyilagos ember élete mindig jobb, nyugodtabb, kiegyensúlyozottabb, mint az indulatoktól tépázott, felhergelt, indulatos emberé, csak szólok. választhat is, ha akar

stark (a fideszre szavaztam 2010ben) 2013.03.07. 14:12:40

@kovi1970: Nem csak hogy fideszes, hirdette a 2012-es mizériát, meg van róla győződve, hogy az orvosok titokban gyilkolják az embereket, és hogy a teljes orvostudomány hatástalan ellentétben a keleti mágiával, az ősmagyar praktikákkal, virgáterápiával, stb. szemben, illetve még magyarázott valamit a korlátlan energiaforrást jelentő atlantiszi energiakristályokról is...

Túl troll ahhoz, hogy igaz legyen...

_most_ 2013.03.07. 14:12:45

@windex: honnan veszed, hogy nem kérték a videó törlését? Ha meg nem kérték, nyilván azért, mert nem sért szerzői jogokat, de ha tévednék kérlek világosíts fel.

toronado 2013.03.07. 14:35:22

@windex: arról nem is beszélve, hogy lehet, hogy a maszop, mint forrás hiteltelen, de a filmben elősoroltakat sajnos más forrásból ismertük meg elébb, és ők csak kis csokrétába szedték nekünk. vagyis nem a maszop a forrás. vagy önnek igen? na, akkor nagy baj van az ön háza táján "

No igen, így már jobb.A más forrásból megismerés érdekes, csak attól válik hiteltelenné az MSZP film, hogy más forrásból mást is megismertünk. A kis csokréta amit az SZDSZ szedett össze az MSZP-nek és maguknak, nagyjából Gyurcsány izlése szerint van, vagyis "nem bontották ki a a valóság minden szeletét"
Mi pedig szintén más forrásból tudjuk, hogy milyen sok szeletet nem bontottak ki, ezért HITELTELENNEK tartjuk.

blah 2013.03.07. 14:37:21

@toronado: basszus ilyen zavaros érvelést... inkább mond azt, hogy az mszp kurva anyját olyat te nem nézel amit ők csinálnak. Azt még meg is érteném mert elég furán is hangzik a szájukból ez az egész. De azt ne jelentsd már ki, hogy a film tartalma hiteltelen mert a tartalma valóságos. Most kivételesen nem próbáltak össze vissza hazudgálni meg ferdíteni. Megjegyzem nem is volt rá szükségük mert ez a fidesz ennyire alantas egy képződmény.

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2013.03.07. 14:44:43

@toronado: bizonyára az a legfontosabb hogy a videó készítői között kik vannak. elképesztő megdöbbentő. A szabad döntésük. Megbízták, adtak számlát, kifizették. Miért ne azzal dolgoznának akikkel akarnak. Nem zavar hogy a film pont arról szól, hogy jelenleg a Fidesz, mint a magyar kormány nem teheti ezt meg, és ő mégis megteszi - lásd közgép és társai? Mi a bajod neked ember? Szerinted ez így van jól? Már ott tartunk hogy odaítélt pályázatokat vonnak vissza, ha nem az nyert akit szerettek volna. Ilyen országban akarsz élni? Nem lehetsz ennyire elfogult. Aki szerint a videóban foglaltak jelentős része igaz, az nem feltétlenül mszp szimpatizáns. Elég ha reálisan látja a jelenlegi fideszt. Én például nem szavaznék az mszp-re, de pont leszarom hogy aki a videót csinált, az korábban kiknek dolgozott totál nonszensz szerintem

Kakimaki0123456789 2013.03.07. 14:57:36

Jobb lenne a video allitasait cafolni mint az alkotoit tamadni....
Ja hogy a video az utolso szoig igaz?

Kövér László akinek ömlik a fos a szájából. 2013.03.07. 15:02:17

@centenárium: "S mi soha nem nyaljuk ki Ron Werber seggét. S nézzek hallgassak Rákosit!
Igazad van! Ti most orbán seggét nyaljátok ezerrel és hallgatjátok is, mint a Messiást! Rákosi különb volt, mint orbán. Ő hozzá se mert nyúlni az Alkotmányhoz, pedig volt olyan 2/3-a, mint orbánnak.

deruyter 2013.03.07. 15:14:39

Az MSZP-SZDSZ nyolc évig lopott, volt némi gazdasági fejlődés, aztán a válság idején visszaesés, nőtt az adósság, viszont nem pofáztak bele az élet minden szegmensébe, nem tettek meg mindent a jogaink elvételére.
A FIDESZ-KDNP 3 éve lop, nincs gazdasági fejlődés bár némi válság most is van,az adósság nem nőtt viszont a kamatterhe igenis nő, az élet minden szegmensébe belepofáznak, elveszik a jogainkat.
Az MSZP-SZDSZ hátrahagyott aknája az adósság volt, a FIDESZ-KDNP-é a kamatteher, kilátástalan fiatalság, beruházni nem merő vállalkozók és egy csomó egyéb rejtett akna. Pl. a tervezett diákhitel kamatkedvezményének költségvetési tervei stb. stb. stb.
Érdemi különbséget nem látok, viszont amit látok, hogy a kétharmados "nemzeti " oldalnak nem sikerült csökkenteni az adósságterhet nem sikerült növekedést generálni(és ne tessék külpiaci hekyzetre hivatkozni, mert az exportunk, köszöni jól van, viszont idehaza nem ruház be és fogyaszt senki) viszont három éve folyamatos kommunikációját látom a nagy semminek. Kérem a kedves fideszes hozzászólókat, hogy legalább egyszer nézzenek már rá a számokra és úgy mondják, hogy ezt akarták 2010-ben. Mert ha igen, akkor az nagyon szomorú.
Viszont a 2/3 sikeresen megszavazott kivétel nélkül minden olyan ötletet, ami árt az országnak. Minden szart belepakolnak az alkotmányba. Ezt sikerült??? Végtelenül szánalmas és gyomorforgató.

Szavazzatok kis pártokra, akik még nem sározódtak be. Ja, hogy polgári oldalon nincs ilyen, mert mindet felfalta a narancsgömböc? Ott a jobbik, tessék ízlelgetni...

kutyás majmok vagytok (törölt) 2013.03.07. 15:17:47

@toronado: "Amit a filmben felvonultat, azt már ezerszer elmondták, eljátszották, eleve unalmas."

Neked igen, de ez senkit nem érdekel, az a saját egyéni szociális problémád. Az a baj, hogy IGAZ, akkor is ha több ezerszer mondják el. Akkor is igaz lenne, ha te mondanád el. Ugye, nem érted?

"Ráadásul olyan figurák tapadnak az MSZP mindenkor mondandójához, akik önmagukban is hiteltelenek, Bajnai, Gyurcsány, Paul Lendvai, Michnik, Cohn Bendit stb. stb. "

Az, hogy te hiteltelennek nevezel néhány embert, akiknek lába nyomába sem érhetsz egyébként, nem ér semmit (egyenlő a nullával). Nyilván, a te bolsevik hited a szoláriumban felejtett vezéredhez köt, legyél vele boldog. Ez is egyéni szoc. prob.

deruyter 2013.03.07. 15:18:28

Ja és ez a szánalmas ronwerberezés... ugyanmár ez már óvoda. Olyan fideszesen-jobbikos burkolt zsidózás idegen-érdekezés.

Ébredjetek már fel, vagy jobban érzitek magatokat, ha Simlicske és társai lopnak ki 1000 ft-t a zsebetekből, mintha egy multi 100-at? És hogy a Simlicske még ipari kultúrát know-how-t se hoz ide, csak egyszerűen ellopja. Ne legyetek már ennyire hülyék

deruyter 2013.03.07. 15:23:56

@Stabilo: ez azért nagyon ovi szint ....

hümhüm 2013.03.07. 15:28:15

@pástétom: "A videó a negatív kampány része?
Igen.
Van benne olyan rész, megállapítás, amely nem felel meg a valóságnak? "
Igen, van: rengeteg.
Ebben a filmecskében (amely egyes szocik szerint "műalkotás", más szocik szerint "dokumentumfilm"), mint minden filmben, nem csak az elhangzottakat kell hatásként és üzenetként értékelni (bár azok között is van bőven csúsztatás, hazudozás, szándékos félreértelmezé), hanem a képi üzeneteket is.
Nézzétek meg ilyen szemmel.
A képi hatások tekintetében tele van hamis, hazug snittekkel, kép és szöveg összerendelésekkel.
Pl. A magyar gárda masírozik, utána a kép: Orbán tapsol. A néző azt hiheti, hogy Orbán a gárdának tapsol.DE:Mikor is masírozott a gárda? Orbán soha nem volt gárdaavatón, mindig ellenszenvvel nyilatkozott, és soha nem tapsolt nekik. Akkor ez most igaz tartalmú képi üzenet? Nem, hanem hazug manipuláció.
Vagy a szövegbemondás: "a Fidesz mindig , mindenkit megtámad..", a hozzá vágott képsor: a rohamrendőrök intézkednek a zsidózó szélsőjobbos csoporttal szemben. Igaz tartalmú az audiovizuális üzenet? Nem, hanem hazug módon manipulatív. És ilyenekkel tele van a "dokumentatív műalkotás". Láthatóan egyik jelző sem igaz, amit a szocik mondtak: se nem dokumentatív a hazug, manipulatív audiovizuális üzenetei miatt, és egyáltalán nem műalkotás, hanem egy összelopkodott szarság.
Nos, ezek az alapvető bajok a filmecskével szemben.

7esbusz 2013.03.07. 15:40:08

Én is ez úton szeretném megköszönni a fityesz propaganda gépezetének, hogy megnéztem ezt a demagóg szart, főleg mivel ha nem rinyálnak, az életben meg nem néztem volna. Valahol vicces a dolog, hogy az egyik szar szemét tolvaj geci a másik szar szemét tolvaj geci pofájába vágja ezt a tényt és a másik ezen megsértődik. Persze közben tudjuk, hogy mindketten ugyan azt csinálják másik máz alatt....

que le 2013.03.07. 15:41:39

Az egyetlen baj ezzel a filmmel az az, hogy az MSZP csinálta.

Gandhi szellemében 2013.03.07. 16:02:59

@centenárium:
Sajnálom, hogy benyalod a propagandát, s ahogy te fogalmaztál, kis barátom, Arthur Finkelstein seggét nyalod. Merthogy az amerikai tanácsadókat a fidesz sokkal régebben kezdte alkalmazni, mint az MSZP.

Aztán abban is megvezettek, hogy ha Rákosiról szólsz, nem teszed mellé, hogy ki az, aki rendszerint tömeg előtt beszél. Aki elbukott eddig minden politikai vitát, mert nincs egyetlen gondolata mögött sem vállalható tartalom, de a tömeg nem kérdez vissza. A szónok elkiáltja magát: "nem leszünk gyarmat!",és a tömeg skandálja utána. Közben pedig nem veszed észre, hogy 40 éven át ácsingóztunk, hogy leszakadjunk a nagy Szovjetunióról, és a nyugathoz tartozhassunk, most meg jön egy legényke, aki a korábbi állambiztonsághoz ügyesen bedolgozta magát, és visszavezeti az országot. Kinek nem leszünk mi gyarmata? Fogalmazd meg KONKRÉTAN, és magad is rájössz, hogy butaság.

Téves a liberális szó használata is a gondolataidban. Liberálisnak lenni annyi, mint elfogadni és tisztelni más embereket, mások vallását, mások hitét, gondolatait. Annyit tesz, hogy érvekkel vitatkozzunk, és ne dühből. Ez nem azonos a latexban való fetrengéssel.
Amúgy azzal sincs bajom, aki szereti a latexet, és azzal sem, ha valaki a saját nemében találja meg a szerelmet. Téged vajon miért érint ennyire érzékenyen, miért érzelmi kérdés számodra?

Ponta egy szomszédos ország vezetője. A te megfogalmazásodnak nincs érdemi tartalma vele kapcsolatban.

A megosztást pedig szintén félremagyarázod. Nem vitatod, Orbán megosztó... a baj ezzel az, hogy az emberek nem állnak ki egymásért. Így az oszd-meg-és-uralkodj elve kiválóan érvényesülhet. Ha a tanárokon húznak, a többség örömködik, mert azok a szemét tanárok... Ha a rendvédelmisek szívnak, akkor a rajtuk kívül álló többség örömködik. S így tovább, előbb-utóbb mindenkire sor kerül.

Oda jutottunk, hogy már az is ráfizet erre a kormányzásra, akit az egykulcsos nyerőnek hozott ki. A pénz pedig elúszik a semmibe. Felélik, elverik.

Te eddig személy szerint mit nyertél az Orbán-féle kormányzással?

HaCS 2013.03.07. 16:59:09

A videó totál demagóg.

Csakhát a rá adott válaszok is azok egytől-egyig.

Megpróbálhatná már valaki tényekkel, adatokkal cáfolni a benne elhangzottakat ahogy az egy demagóg videó esetében szokás.

A "mer'bezzegaGyurcsány" -hoz csak annyit:
Ha a FIDESZ-t hozzá hasonlítgatják, akkor ne legyen meglepődés, hogy mások is egy lapon emlegetik vele!

malanya 2013.03.07. 17:06:10

Tudja a fene, szerintem tökmindegy, Magyarországon lehetne egy csimpánz is miniszterelnök, teljesen lényegtelen, mert nem sok dolog múlik rajta. Maximum bűnbaknak jó, mint Gyurcsány, vagy most az Orbán, ezek a lózungok arra jók, hogy a sok csőcselék magyarázatot kapjon arra, hogy bár egy egész társadalom lop, csal, hazudik, gyűlölködik, kiközösít - mégis miéképpen lehet ezt mindig 3-500 politikusra ráfogni, akik persze épp olyanok mint a közeg, ahonnét előmásztak és cserébe azért, hogy többet lophatnak mint az átlag "kisember" elvállalják a szerepüket. Na persze mindez nem igaz... a kisember soha nem hibás, mindenről a politikusok tehetnek... ugyebár. Fogadunk, hogy ebben az országban 50 év múlva ugyanilyen lesz minden?

zajos1 2013.03.07. 17:07:12

@windex: @Kakimaki0123456789: utolsó szóig hazugság, mert semmi részt nem akarnak felvállalni, pedig minden negatív folyamat a mszp alatt kezdődött, 2002-ben a térség államai között a 2. helyen álltunk, de 2010-re az utolsók lettünk, és nem sikerült a kakit ellapátolni 2 év alatt, amit 8 év alatt összehoztak...

zajos1 2013.03.07. 17:11:15

@Mária: Tévedtem, a következők voltak ott: Úgy látom Bajnai demokrata követői, a törvényeket felrúgják..., kik is vannak ott? Misetics Bálint, Bajnai Gordon budapesti szervezője, Rózsa Milán melegjogi aktivista, aki Bajnai előtt szólalt fel a Milla tüntetésen, Füzessi Károly hallgatói hálózat szervezője

centenárium 2013.03.07. 17:49:28

@Gandhi szellemében: Nem nyalom be a propagandát.Csak már unom,hogy seggfejek
külföldre irogatva járatják le az országot.Megosztás....Igen nektek meg csak a ballibsenkikomcsi irányzatok az elfogadhatóak. Igen Ponta egy olyan szomszédos ország államfője akinek gyökér
népe még az országunkat is eltüntetné.
Igen a LIBERÁLIS, bizony az nem a mai mocskokra illik. Valaki itt nehezményezte a Békemenetet. Igen megyünk s nem szállítanak,nem szerveznek,nem etetnek.Vegyétek tudomásul annyira nem hülye a magyar hogy újra azt a hazaáruló ballibet választaná. Olasz barátom mondta,hogy nekik két év elég volt a ""szakértő ""
Montiból. Le is szavazták.

centenárium 2013.03.07. 17:55:43

@Gandhi szellemében: Ja,hogy mit nyertem.
Nincs IMF hitel. Végtörlesztettem a saját hitelemet. Nyugdíjba ment a nejem.(40 éves munka)
Normális kormányunk van.

centenárium 2013.03.07. 17:58:23

@Kövér László akinek ömlik a fos a szájából.: Nem fétis az alkotmány.
Embereknek kell alkotni. Van ahol nem is alkotják.

_most_ 2013.03.07. 18:11:06

@centenárium: ne, egy igazi békemenet résztvevő, azt hiszem ezzel sikerült tökéletes jellemképet adni magadról :D

toronado 2013.03.07. 18:23:19

Ne bőszítse itten ballibákat. Itt nyomorogni, éhezni illik.

@centenárium: Ja,hogy mit nyertem.
Nincs IMF hitel. Végtörlesztettem a saját hitelemet. Nyugdíjba ment a nejem.(40 éves munka)
Normális kormányunk van.

Con Storm · http://pszichohistoria.uw.hu/ 2013.03.07. 18:26:55

Világ Proletárjai Egyesüljetek!

Előre! Ma a baloldalt a proletárok ellenségei irányítják! Farkasok vannak a Bárányok közt!

Még nincs minden veszve! Meg lehet tisztítani a szocialista pártokat az oda alantas módon, hazugságokkal beszivárgó nagytőkés kapitalista burzsóá elemektől, akik a dolgos munkásnépet félrevezetve, imperialista abszolutista egyeduralomra törnek, az emberek vad nacionalista érzelmeit felkorbácsolva és egymás ellen uszítva az elvtársakat!

Ki a szoci pártokból a gyártulajdonosokat, a bankárokat a kereskedő élősködőket! Ma ezeket a pártokat a dekadencia és protekcionizmus posványos mételye fertőzi! A tisztességes dolgos verejtékből élő munkásembernek érdekeit elnyomó népirtó terroristák, foglalják el az őket megillető helyeket a parlamentben(gulágban)!

Világ Proletárjai egyesüljetek! Ne hagyjátok, hogy az érdek-képviseleti egyesületeitekbe olyanok szivárogjanak be, akiknek az az érdeke, hogy minél jobban kihasználjanak benneteket!

Előre! Rendületlenül! Elő a sarlót és kalapácsot!

Munkásököl vasököl, oda csap, ahova köll!

Ezek az anti szociális elemek, társadalmunkra bomlasztóan hatnak! A politikai hulliganizmus biztosítja a korrupció melegágyát és az erkölcstelenség elharapózását!

Nincs más megoldás! Fel kell számolni az imperialista törekvésekre törő fasiszta nézeteket valló szubcensziákat a szocialista életben!

Társadalmunk szociális létbiztonságának megőrzése érdekében, érvényesíteni kell a proletár testvériség szellemét, a társadalmi egyenlőséget!

Bolsevik nép! Egyesüljetek a mensevik burzsoá elnyomók ellen!

Idézem dicső nagy vezetőinket! Ez a harc lesz a végsőőő!

Mindenkinek joga van a munkához! Ezért a kapitalista szempontú automatizáció ellensúlyozni kell, tehát társadalmi létbiztonságú munkaelosztást kell ki eszközölni!

A szükségletek állandóak, de a munka mennyisége lecsökkent a termelés felgyorsulásával!

Újra internacionálé kell! Már nem elég a 3x8 óra! Mától proletár testvéreim, a 4x6 órát kell bevezetni, hogy eltűnjenek az éhező munkanélküli naplopó tömegek!

Testvéreim! A megoldás a kezetekben van! Munkás ököl vas ököl, oda sújt ahova köll! Nincs más megoldás jövőnk és jogaink biztosítása érdekében, mint a munkás osztály hatalmát visszaállítani!

Előre! Rendületlenül és rettenthetetlenül!

Pomegájcse...

_most_ 2013.03.07. 19:34:57

@centenárium: hát lehet te jól jártál, de el tudod azt képzelni, hogy nem mindenki? El tudod képzelni, hogy van olyan devizahiteles, akinek nem volt annyi pénze, hogy egybe kifizesse a hitelét, nekik biztosan sokat segített a kormány a 300ft-os euróval. El tudod képzelni, hogy valakinek nem az az életcélja, hogy nyugdíjba menjen, hanem dolgozni akar, nekik is biztos sokat segített a kormány.

centenárium 2013.03.07. 20:08:29

@_most_: Igen Magyarországot elkerülte a válság.(GYURCSÁNY mondta).Igen szakmával aki dolgozni akar az tud is. S keres is.
Nem kell Ausztriába menni. Ja hogy hitel..
Az eszetlenek vettek fel annyit, hogy most meg nem bir vele.De hát próbálkozni lehet
a mediterrán országokban is.

centenárium 2013.03.07. 20:18:20

@toronado: Igen meg veszélyben az alkotmányos demokrácia. Fasizmus lesz vagy már van. Romba dőlt az oktatás.
Éheznek az emberek. Stadionok épülnek
amikor nincs pénz segílyre. Nincs sajtószabadság. A 211-edik BALOS szennyBLOGRA nincs engedély.Nem tanulni akarunk az egyetemen csak bekerülni.
Inni,dugni stb....majd diplomázni pénzért aztán irány egy angol melegbár.

Gandhi szellemében 2013.03.07. 20:55:27

@centenárium:
Valamit te nagyon nem értesz...
Ha az egyetemről azt gondolod, hogy "inni, dugni" járnak oda, akkor te nem tudod, hogy a tudás az egyetlen, ami egy országot előrevisz.
Végtörlesztettél, mert volt miből. De a segítség csak azoknak volt segítség, akik az teljes hitelösszeget elő tudták teremteni. Szóval nem a leginkább rászorulóknak segítettek, hanem azoknak, akik még korántsem voltak bajban.

Kisajátítani a "nemzet" szót önmagában is nemzetellenes. Kisajátítani a "magyar" szót önmagában is magyarságellenes. Azt mondani, hogy a kormány ballövéseit kritizálni Magyarország ellen van, önmagában is az országunk ellen van.

56-tal kapcsolatban az az emberek egyik nagy bánata, hogy a nyugat nem védett meg bennünket. Mitől is? A diktatúrától. Ez így utólag elég egyértelmű. Miért a nyugattól vártuk a védelmet? Mert ott már több évszázados hagyományai vannak a demokráciának, azok az országok demokratikusan működtek, és működnek azóta is.
Vannak ott is visszaélések, vannak ott is zsiványok, de a demokrácia mélyen gyökerezik.

Most mi van?
Beléptünk a hőn áhított EU-ba. Aztán pártunk és kormányunk beletojik a közös alapelvekbe. Melyikekbe? A demokrácia alapelveibe, amit mi is elfogadtunk magunkra nézve.
Ha pedig a nyugat szól miatta, akkor a "béke"menet kivonul kormányt védeni.

www.youtube.com/watch?v=Hh30TEKatkk
Gondolom, 57 május elsején is ott tapsoltál volna, és zúgott volna az "éljen a párt!" a te szádból is.

A párhuzam világosan látszik.

centenárium 2013.03.08. 10:47:07

@Gandhi szellemében: "Nem dugni járnak az egyetemre". Barátom te illóziókban élsz.Akkor randalírozni. Embereket háborgatni.
"KISAJÁTÍTANI A NEMZETET."Nektek nem tetszik sem a hagyományőrzés sem a magyarságtudat sem identitás sem revíziós gondolatok.
Dermokrácia -zsidó-roma-betelepült aljanép uralma többség felett. Lásd Párizs,Amszterdam,NÉMET VÁROSOK EGY RÉSZE.
Ki lehet menni abba a kibaszott unióba Tanulni is, nem csak dolgozni próbálgatni.
De inkább csak pénzt kapni. Rajta! nem a
a többség pénzéből tanulgatni 10 évig is egyeseknek. Erről a Békemenetről is meg megvan a kis szoclib fajankó véleményetek. Mintha ezt valami Nagy Szervezéssel oldanák meg. Sok magyar ember már várja a TV híradásokban,hogy mikor mehet védeni ezt az egyetlen, 20 év óta normális magyar kormányt a kőkomcsi utódoktól.

centenárium 2013.03.08. 10:49:08

@Gandhi szellemében: 56-ban már sorköteles voltam kisbarátom.

toronado 2013.03.08. 14:27:57

@centenárium: .majd diplomázni pénzért aztán irány egy angol melegbár. "

Angol? Hát itt van a ballib szvingerklub.

centenárium 2013.03.08. 15:06:40

@toronado: Van itt minden.Diktatúra,elnyomás,Fasizmus,Nácizmus,Földbedöngölt sajtószabadság.Az Alkotmány porbatiprása.
Irja a LUnita a La Republica,A Die Welt
meg stb.....magyar honpolgárainktól szives
felhasználásra frissen küldött anyagból.
Külföldön már jobban """értik"" az Alkotmányt mint itthon.Egyébként egy sütödére gondoltam melegbárként.

centenárium 2013.03.08. 15:06:40

@toronado: Van itt minden.Diktatúra,elnyomás,Fasizmus,Nácizmus,Földbedöngölt sajtószabadság.Az Alkotmány porbatiprása.
Irja a LUnita a La Republica,A Die Welt
meg stb.....magyar honpolgárainktól szives
felhasználásra frissen küldött anyagból.
Külföldön már jobban """értik"" az Alkotmányt mint itthon.Egyébként egy sütödére gondoltam melegbárként.

toronado 2013.03.08. 15:31:37

@centenárium: Az Alkotmány porbatiprása.
Irja a LUnita a La Republica,A Die Welt
meg stb.....magyar honpolgárainktól szives
felhasználásra frissen küldött anyagból."

No persze:
J. M.: Nem Orbán személyét védem, hanem a valóságot. Az ellen hadakozom, hogy egyfajta virtuális Magyarországot építsenek fel, ahol fasiszták uralkodnak, a Jobbik kormányon van, ahol nincs sajtószabadság, ahol állandóan cigánygyilkosságok vannak napirenden – mert sokszor így próbálják beállítani az országot Nyugaton. Én nem egy ilyen Magyarországon élek, hanem egy normálisban, ahol van sajtószabadság, meg ahol, persze, sok a gazdasági és politikai probléma, amikről beszélni kell és lehet. Az Orbán-kormány nehéz helyzetben van, nehéz helyzetben is vette át az országot, sok jót és kevésbé jót tesz. Ezeket is szóvá teszem: a Budapester Zeitung tele van a Matolcsy-féle gazdaságpolitikát bíráló cikkekkel vagy már bírálatra való témákkal. Van sajnos bőven benne.

No és a fő informátor:
"---De sajnos olyan újságok, mint a Süddeutsche Zeitung vagy a Spiegel nem keresnek, nyilvánvalóan azért, mert nem tartozom a differenciálatlan Orbán-gyűlölők közé, így már nem vagyok érdekes. A Berliner Zeitung is csak Konrád Györgyöt és társait kérdezi, ez felel meg a politikai vonaluknak. Így működik a médiavilág Németországban..."

centenárium 2013.03.08. 16:32:10

@toronado: Reálisan látod a dolgokat.
Nem veszik észre,hogy a válságot is saját
maguk okozták,amiből most nem tudnak-
tudunk kikecmertegni.
Mi magyarok birkatürelműek vagyunk. Tette
ezt középkori történelmünk és Trianon majd
a 45 utáni békeévek. Lásd a mediterreán
vehemenciát-Monti 1,5 év alatt bizonyította ""szakértelmét"" Itáliának.
Sajnos elkorcsosodtunk. Baljaink ezzel a politikájukkal kinevelnek valakit
aki majd tényleg fasiszta lesz.
Ez kellene nekik,nekünk?

toronado 2013.03.08. 18:07:32

@centenárium: Ja Monti, a szilikonkormányfő.

Frizuravarjú 2013.03.08. 22:07:04

@windex: Így van. Akinek a zsidó katyvasz kell, az szívja magába az ATV-műsorát vagy az rtltv2 fost HVG-népszabistól.
De az értelmes ember úgyis csak köp egyet ezek láttán. Ő felkeresi a kuruc.info-t és tájékozódik a valódi problémákról. Ott névvel, telefonszámmal kint van a gennyládák tevékenysége. Nem véletlenül nem tetszik a férgeknek.

Én elolvasom a szaros zsidók okádását is, hogy röhögjek a primitív fajtájukon.
Felsőbbrendű választott fasiszta barmok. Isten szopásra kiválasztott barmai... :)
süti beállítások módosítása