- Na, rágádzi, rohádt életbe, nem hiszem el, hoj hívő kátolikusként ennek a cégnek votam reklámacca idájig! Ezek mind sátánista okkultisták vaj erköltstelen diszkos partiacok! - fakadt ki Gianni Annoni , Pannonföld olasz sztárszakácsa a LIDL áruházlánc szilveszteri akciós termékeit bemutató tévéreklám forgatásakor. Elmondása szerint csak a helyszínen értesült róla, hogy a katalógusban az egyértelműen a pogány hiedelemvilágban jósláshoz használt ólomöntőszettet éppúgy megtalálni, mint a különböző méretű és típusú diszkógömböket, illetve a roppant népszerű karaoke-hoz szűkséges műszaki felszereléseket vagy az örödög bibliájának zsetonokkal kiegészített pókerváltozatát. Ezek a termékek pedig nem tesznek jót sem a közerkölcsnek, sem a hívők lelki békéjének, vallotta a mélyen vallásos chef, aki elárulta már felvette a kapcsolatot a Vatikánnal.
Megkerestük Tacskó Muki közírót, vallástudóst, aki szeptemberben publikált egy komoly tanulmányt a LIDL üzletlánccal kapcsolatosan. Elemzése kiterjedt az áruház kellemesen kicsi alapterültétől a vonzóan szegényes árukínálaton és a saját márkák névadásán keresztül egészen a középen végig futó zsibvásárig. Ám érezhetően kerülte munkájában a LIDL nyilvánvaló spirituális hátterét. Mivel Gianni úr félmondataiból kiderült, hogy vélhetően egy nemzetközi spiritiszta összeesküvés állhat a zsibvásár termékeinek különös felhozatala mögött, Tacskó urat - eddigi tudományos kutatásai okán - erről kérdeztük telefonon.
- Ha a LIDL-ről van szó, többnyire szóba kerül a felvágottas pult (gazdag kínálata, viszonylag frankó minőség) és a tejtermékek viszonylag olcsó és rendben lévő felhozatala, jót lehet röhögni az idétlen zsibvásár vackai közt turkáló, gyakran egy-egy német nyelvű társasjátékért vagy csíkos pontyoláért pankrátorkodó kisnyugdíjasokon meg azon, hogy a fenébe juthatott valakinek eszébe, hogy Yamaha villanygitárt lehessen venni zacskóstejvadászat közben. De a felszín alatt tényleg van a dolognak egy komolyabb oldala is, ezek tényleg le akarják rombolni mindazt, amit a kereszténység felépített. Én minderre akkor jöttem rá, amikor megláttam a szerencsehozó cserepes négylevelű lóhere reklámot a szilveszteri katalógus hátulján, az az apró kobold, illetve a cserépen látható okkultszimbólumok egyértelmű üzenetet hordoztak! Ezek rettenetes és sötét praktikáikkal olyan erőket kívánnak Mária országára szabadítani, melyekkel senki nem dacolhat, szóval... Elnézést, most le kell tennem! Itt va... (rettenetes vonyítás, majd csend)
Mivel Gianni úr azonnali hatállyal felbontotta szerződését az érintett üzletlánccal, megkerestük István Kovácsot, a Berlini Magyar Televízió (BMT) budapesti tudósítóját, hogy mit gondol az esetről, Kovács úr elmondta, hogy felháborítja a LIDL magatartása, ő már régóta gyanította, hogy valami nincs rendben "á kedvhessen mosogó lidlisenél", ő maga ezért is jár inkább az ALDI-ba, s mindenkit csak arra tud bíztatni, hogy válassza az ALDI zsibvásárának garantáltan építőjellegű, keresztyén termékeit. - De ákik pápista erehklyékre áhítanak, azok jobbán teszik, ha elkergülik a birodalmámát! - üzente Kovács a sztárszakácsnak.
A CBA és a Honi illetékesei egyelőre kivárnak, bár arról hallani, hogy nagyarányú mozgosításba kezdtek, illetve berendelték a tartlaékos raktárosokat is, hátha fegyverrel kell megvédeniük a magyar érdekeket. A KDNP azonnali parlamenti vizsgálóbizottság felállítását kezdeményezte.