Az amerikai fiú

Blogunkon Az amerikai fiú című regény részleteit, véleményeket és álhíreket olvashattok.Itt találkozik a '80-as évek csukamájolaj-ízű valósága paranormális mindennapjaink részleteivel. A fejlécben szereplő kép Jan Erik Paulsen munkája.

Eddigi látogatóink száma

Csatlakozz hozzánk a fészbukon!

Sorok Között

Nincs megjeleníthető elem

Figyelj csak, ez érdekes!

Minimum 140 százalékkal csökkenjen a rezsi!

2013.05.21. 09:58 Herkules Irma

kezcsok.jpgÖnnek nincs még elege abból, hogy fizetni kell az áramért, a gázért meg egy csomó minden másért is? Miért ne lehetne megfordítani a dolgot? Eddig a nép fizetett, mostantól fizessen a...a...a... tőke, a... a... a... nagyurak, a multik, az idegenek, akik eltapossák a népünket vagy egyszerűen bárki más, csak ne mi! Ez egy nagyon szép elképzelés ugye, hiszen mindenki örül, ha kevesebbet kell fizetni, ha meg egyáltalán nem, akkor végképp boldogok vagyunk, lennénk. Én egyébként szívesen élnék 130 évig (az örök élet azért kicsit nagyzolásnak tűnne), kerülném el a betegségeket, kapnék fizetést, tízszer ennyit, úgy, hogy negyed ennyit (se) dolgozom, ha pedig ehhez alá kell írni valamit, akkor jöjjenek az aluljárókban, a templomokban, az akárhol strázsáló párt aktivisták! Ami rossz, azt természetes, hogy nem szeretnénk, a kérdés azonban leginkább az, hogy vagyunk-e annyira hülyék, hogy az újabb, a valóságtól minden eddiginél elrugaszkodottabb ígéretekkel, nagyot mondásokkal meg lehessen vásárolni bennünket?  VÉLEMÉNY

A rezsicsökkentés, mint fegyver, szerintem eléggé ciki. Ennek több oka is van. A népért harcoló kormány a gaz nagytőkéseket úgy vámolja meg, hogy a lakossági fogyasztás eddig is ráfizetéses volt, a hiányt pedig a nagyfogyasztókon keresztül pótolták a cégek. A kizsákmányolásra hivatkozva asztalt döngetni egyszerűen hazugság. Sajnos az is, mikor a rezsicsökkentésre mutatnak, hogy "na, jól megcsináltuk nektek a tutit, elvtársak!", mert az állam a mi adóforintjainkból kompenzálja a cégeket. Szóval csökken a csekken szereplő összeg, emelkednek az adók, mi pedig boldogok leszünk. Vagy nem?

Németh Lászlóné: 30 százalékos is lehet a rezsicsökkentés Index A nemzeti fejlesztési miniszter szerint a további tíz százalékos rezsicsökkentés már biztosra vehető, de szerinte akár harminc százalékos lakossági árcsökkentést is el lehet érni a gáz és az áram tekintetében.

 

A rezsicsökkentés harminc százalékos megvágásának lehetőségéről szóló kormányzati propaganda nekem nagyon a Magyar Népköztársaságot juttatja az eszembe. A hiteltelen kommunista propagandánál kevés visszásabb dolog van. Különösen igaz ez egy magát konzervatívnak és a keresztény értékekre üresen hivatkozó, egyetlen pártból álló kormánykoalíció esetében. Ha Chávez beszélt volna erről, akkor még azt mondom, rendbe van, ha az országot kisajátító, felosztó hatalmas vagyonokon ülő szabadságharcosok, akkor azért ideje észrevenni mindenkinek, hogy itt valami nincsen rendjén. És ezzel nem azt mondom, hogy az "előző nyóc év" maga volt a Paradicsom.

Úgy érzed, hogy Magyarországon komoly zavar van az erőben? Csatlakozz hozzánk a (klikk) fészbukon, ha az gondolod, ideje lenne, ha végre rólunk, egyszerű polgárokról is szólna ez az ország, ha bontás helyett végre építkezés kezdődne!

Ha tetszett a bejegyzés, megköszönjük, ha ajánlod ismerőseidnek!

Fontos: Ha van valami, amit szívesen megosztanátok velünk, akkor azt elküldhetitek erre a címre: azamerikaifiu@gmail.com


Mi is ez Az amerikai fiú? Néhány kölyök története a '80-as évekből folytatásokban... Szóval nindzsák és dobócsillagok, cowboyok és igazi western, úttörők, bicajok, krinolin és irodalom, némi mágikus realizmus meg egy kondér málnaszörp (klikk)... Az egykori szocreál, vöröscsillagos vidéki Magyarország. Meg persze vélemények és álhírek, időnként.

143 komment

Címkék: politika orbán fidesz szocializmus rezsi

A bejegyzés trackback címe:

https://azamerikaifiu.blog.hu/api/trackback/id/tr445309514

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Elijah_Baley 2013.05.21. 20:22:34

felemelik a minimálbért-
baj.
csökkentik a rezsit-
az is baj
van, akinek nem lehet a kedvére tenni

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2013.05.21. 20:35:23

enni kő a zemigrácijó keserű kenyerét ótt ámerikában...
de értem már, hogy ott savanyú a szőlő...

vicces lesz így kampányolnia a cuciknak...rezsicsökkentést megszüntetjük, egykulcsos (sosemvoltilyenalacsony) adót megszüntetjük..
sok sikert.

Rodolfo63 2013.05.21. 20:36:53

@De gustibusaut bene, aut nihil:

ha az összképet nézed és nem az egyes lépéseket, az látszik, bármit tesznek, azzal rontanak az egészen - mert nem a hatékonyság és a fejlődés a cél, hanem kizárólag a politikai (és saját pénzügyi) haszonszerzés

Rodolfo63 2013.05.21. 20:38:52

@FILTOL: nem tisztességesebb az igazsággal kampányolni, azzal, amit a lehetőségek megengednek?

Elijah_Baley 2013.05.21. 20:42:33

@Rodolfo63: ja, tökre igaz.
és ez az aljas gazember csoport még mindig a legkevésbé rossz a jelentkezők közt :)

Józsi bá' · http://jozan-parasztok.blog.hu/ 2013.05.21. 20:45:28

Az áthárítás és kompenzáció korántsem olyan egyértelmű, mint amilyennek beállítod.

Ahogy a bankszektor is maximum a töredékét hárította át a bankadónak/csekkadónak, úgy az energiaszektor is a profitjából ad lejjebb (és hosszú távon a beruházásokból).

A bankok olyannyira nem tudták áthárítani az adókat, hogy összességében veszteséges volt tavaly a szektor. Ezt nem a fogyasztók fizetik meg, hanem a tőkés.

Aki persze többet a büdös életbe nem hozza ide a pénzét, ha ebből rendszert csinálunk.

Jaffar 2013.05.21. 20:45:52

Pedig ez kell a népnek és müködik.

Elijah_Baley 2013.05.21. 20:57:15

amúgy, a rezsicsökkentés miatt én már márciustól töltöm a medencét és fűtöm is, mer annyira azért nem volt még meleg.
ti meg állandóan rinyáltok, ahelyett h kihasználnátok a lehetőségeket.

Elijah_Baley 2013.05.21. 21:03:47

ha lacinéni betartja a szavát, decemberig feltöltve hagyom

komplikato 2013.05.21. 21:10:10

@De gustibusaut bene, aut nihil: Azért emelték, mert nagyon lecsökkent volna az új adózási szabályok miatt.
Így sikerült 4 év alatt kemény 4.000-rel emelni.
Ez idő alatt mennyit is nőttek az árak?
Avagy hogyan lesz 20% áremelkedésből a híradóban már csak 3%?

Hány ember lett leépítés áldozata ez miatt? Mennyivel többen kapnak mostanában minimálbért mint régen?

A rezsicsökkentés miatt mennyi termék ára nőtt? Vagy az új útdíj miatt?

Nem összefüggéseiben kell nézni a dolgokat vagy mi?

Elijah_Baley 2013.05.21. 21:17:13

@komplikato: mindenki más összefüggéseket lát a dolgokba
jön bajnai, felnyomja az eszjéát, visszaemeli a rezsiket, az árak mitől csökkennének?
ki nyer?
senki.
ki veszít?
mindenki.
akkormeg?

exkalibur 2013.05.21. 21:17:37

@De gustibusaut bene, aut nihil: a minimálbér emelést legkevésbé a minimálbéres dolgozók érezték meg. Nettó 3000 Ft-al kapnak többet 3 év emeléseinek hála. Annál nagyobb gond ez a vállalkozásoknak akiknek több 10000 Ft-al nőtt a terhe dolgozónként.

Elijah_Baley 2013.05.21. 21:24:34

@exkalibur: hadd morzsolak el egy könnycseppet a szegény vállalkozásokért itt európa közepén, európai árakkal, európai nyereséggel, az
európai minimálbér ötödét nem tuggyák kigazdálkodni bérkölcségnek

berczy04 2013.05.21. 21:31:42

@exkalibur: Azért amikor azt látom, hogy egy kisebb étterem tulajának 3! luxusautója van, meg szép kertesháza, telke, minden nyáron (télen is) a karibi térségbe jár pihenni, de az összes! dolgozóját minimálbéren jelenti be, ha egyáltalán, akkor azért hadd ne szakadjon már meg a szívem, hogy egy pöppet kisebb lesz a profit! Persze demagóg vagyok, meg irigy is, de ez valahol akkor is vérlázító. Persze, apám is vállalkozó volt, de sosem ment jól neki és neki szopás lett volna egy ilyen, de akkor is vérlázító ez valahol!

exkalibur 2013.05.21. 21:32:26

@De gustibusaut bene, aut nihil: akkor az lenne helyes kommunikáció, hogy jelentősen emeltük a minimálbér terheit, növelve ezzel az állami bevételeket es a dolgozóknak is hagytunk 3000 Ft-ot.

komplikato 2013.05.21. 21:34:45

@De gustibusaut bene, aut nihil: "európai nyereséggel,"
Ja, te is Tündérországban laksz? Itt Magyarisztánban ilyen biztos nincsen a kétszer akkora bértömegnek, meg a k*rva maga járulékoknak köszönhetően.

exkalibur 2013.05.21. 21:35:39

@berczy04: ha ez igy van, akkor arra az a megoldás hogy a minimálbér növekmény nagy részét el is vesszük, a kizsákmányolt dolgozóknál pedig morzsákat hagyunk, majd kiplakátoljuk öles betűkkel, hogy minimálbér emelés?

Elijah_Baley 2013.05.21. 21:35:58

@exkalibur: ezt mindenki vágja, csak a nagyon naív munkavállalók harcolnak idehaza a teljes és legális bejelentésért :)

kennyking 2013.05.21. 21:36:07

Én liberális vagyok ! Az én álmom az, hogy növeljük a rezsit, csökkentsük a béreket! ( Nem csak a minimálbért).Ettől lesz fejlődés, jólét, miegymás.

ob.szerver 2013.05.21. 21:39:21

"Eddig a nép fizetett, mostantól fizessen a...a...a... tőke, a... a... a... nagyurak, a multik, az idegenek,"

A cégek eredménytartalékának kifosztásával éppen ez történne. Kirabolták az alacsony jövedelműeket, a leendő nyugdíjasokat, a parasztokat, a trafikosokat és most jönnének a német kisbefektetők. És itt a probléma. Európa ugyan csodál és irigyel minket, de még nem tudtak mindenben utánozni. Többek közt, ott - eléggé el nem ítélhető módon - még a jog uralkodik a szervezett bűnözés helyett. A veszteséges működésre kényszerített a cégek pedig a gatyát is leperlik majd az államról. Amit ki fog visszafizetni, na ki? Persze csak jóval a 2014-es választások után.

berczy04 2013.05.21. 21:43:42

@exkalibur: Én most csak arra reagáltam, hogy írtad: "szegény" vállalkozások. Tisztában vagyok a dolgokkal, hogy végső soron a dolgozókra, emberekre üt vissza minden ilyen, pl. hogy inkább a profit és menjen a dolgozó, szóval mi szívjuk meg.

A témához: faszán hangzik ez a rezsicsökkentés, mindenképp támogatandó lenne, csak a másik oldalon pedig pl. a kaja olyan iszonyatosan drága, hogy szart sem ér a rezsicsökkentés, így összességében csak hangzatos. Persze ez még mindig jobb, mint ha +10%-ot kellene fizetni. Szóval valahol azért jó is. A fentiek igazak az szja-csökkentére is. De azért csak érzem, hogy több marad nálam.

ob.szerver 2013.05.21. 21:47:49

@kennyking:

"Az én álmom az, hogy növeljük a rezsit, csökkentsük a béreket!"

A fidesz agitprop osztályán olvassák a kommentjeidet, és boldogok, hogy nem dolgoztak hiába. Ma is a jól végzett munka örömével térhetnek nyugovóra és holnap azzal a biztos tudattal kezdhetnek ismét a népbutításba, hogy munkájuk ismételten értő fülekre fog találni.

exkalibur 2013.05.21. 21:52:13

Persze az ember mindig örül ha valaminek alacsonyabb lesz az ára. Csak olyan hihetetlennek tűnik, hogy ez tényleg igy működik? Az állam rámutat valamire hogy legyen olcsóbb akkor az úgy lesz? Es ha igy működik akkor miért nem lett olcsóbb hamarabb? Es miért pont 10 %-al? Miért nem 8 vagy 15. Es miért nem mutat rá valami másra is? A benzinre vagy az elektromos sövény nyíróra. Tényleg úgy működik hogy egy miniszter asszony betekint egy pénzügyi jelentésbe es megállapítja hogy van ott még tartalék bőven tessék együttműködni?

komplikato 2013.05.21. 21:54:08

@De gustibusaut bene, aut nihil: Állítólag a magyar vállalkozások 38%-a nem éli meg az első adóéve végét, hanem becsődöl.
Szerinted ott egyetlen pór melós sem dolgozik? Senkinek a pénze sem fekszik benne?

Most nyilván nem a direkt csődre játszó nyerészkedő arcokra gondolok.

2013.05.21. 21:55:10

Idejön a német, betol az energetikába 100 milliárd forintot, majd hazavisz évi 10-15 milliárdot, akkor annak a qrva anyját.
Ha egy magyar pártkatona épít egy nemzeti dohányboltot 5 millióért, akkor neki persze jár az évi 2 ugye?
Gratulálok!

berczy04 2013.05.21. 21:55:57

@exkalibur: Nyilván nagyon otromba komcsi tempó ez, de itthon az embereknek valahogy nagyon nagy szívás volt a piacgazdaságba belekóstolni, és ez megy 23 éve. Mit csodálkozunk annyira, hogy a tökük is tele vele és tapsolnak, ha, az állam által bár, de végre olcsóbb valami?
Az okokat most hagyjuk!

Elijah_Baley 2013.05.21. 22:00:05

@komplikato: ja, épp kérdezni akartam, van-e olyan, aki csak úgy, úri jókedvéből és nem konkrét anyagi és büntetőjogi megfontolásból dől be:)
amúgy nemtom, sose volt vállalkozásom, kkv-t is csak ismerőseim elbeszéléséből ismerem

ob.szerver 2013.05.21. 22:02:07

@De gustibusaut bene, aut nihil:

"amúgy nemtom, sose volt vállalkozásom"

Az előbbi okos kommented után efelől senkinek nem volt kétsége.

milyen szép a Vértes, ó 2013.05.21. 22:06:59

@Teddyke:

Gondolod, hogy a fideszes nemrokon trafikosok boltokat fognak maguknak építeni, amikor sokkal egyszerűbb megszerezni a kigolyózottakét? ;-)

Miért nem gátak épültek stadionok helyett? 2013.05.21. 22:14:40

Sokadik fideszes aljasság, ezért is el kell menned szavazni!

Adócsökkentés nincs, szociális gyermekétkeztetés alig, de a pécsi cégvezetők busás prémiumoknak örülhetnek idén is, az orbáni intelmek ellenére.

Mint ismert: nem is olyan rég Orbán Viktor arra kérte az önkormányzati cégvezetőket, hogy olyan városban, amely bajban van, ne történhessen prémium felvétel.

Ám Pécs már nincs bajban. Tavaly bajban volt, mégis kaptak prémiumot a városi cégvezetők. Idén nincs bajban, mert az állam átvállalja a hitelek 70 százalékát. Ez nem elég a népnyúzó ingatlanadó csökkentésére, és nem elég arra sem, hogy a rászorult gyermekek több mint 8,6 százaléka nyáron szociális étkezésben részesüljön. Elég viszont a többmilliós prémiumokra. A cégek tavalyi és idei üzleti tevékenységéről és a vezetők prémiumáról a héten az önkormányzat gazdasági bizottsága tárgyal.
PL.
Az előterjesztések szerint a Pécs Holding Zrt. 34,6 milliárdos mérleg főösszeggel és 22,5 milliós mérleg szerinti eredménnyel zárta 2012-őt, míg 2013-ra 6,8 milliós veszteséget várnak. A társaság vezérigazgatója, Barna Béla fizetése 100 %-át veheti fel prémiumként a 2012-es évre.

A Tettye Forrásház Zrt. 2012-őt 2,7 milliárdos főösszeg mellett 116,2 milliós adózott eredményt produkált 2012-ben. A társaság vezérigazgatója, Sándor Zsolt fizetése 70 százalékát veheti fel prémiumként.

A Pécsi Városfejlesztési Nonprofit Zrt. vezetője, Merza Péter is fizetése 70 százalékát viheti haza pluszban bére mellett a tavalyi év után. A cégvezető prémiumfeladatainak 70 százalékát a regionális hulladékkezelő program menedzselése tette ki.

Merza már az EKF alatt is komoly vagyonra tett szert, mit tud ez a nyúlbéla?

Aljas fidesz takarodj!

milyen szép a Vértes, ó 2013.05.21. 22:15:00

@exkalibur:

Azért 10, mert a célszemélyek nagy részének ennyi ujj van a kezén, ismerős a szám. Esetleg lehetett volna még a 7, MERT 'a hét vezér', de a tíz mégiscsak jobban rögzül. A 3x10 meg a magyarigazság szorozva az ujjak számával.

Azt meg nem gondolod komolyan, hogy a miniszternéni pénzügyi jelentéseket olvas, de azt sem, hogy megértene bármit, ha megpróbálkozna a dologgal, ugyi? :) Az már az első körben kiderült, hogy a dologban részt vevő fideszes káderek egyikének sincs halvány fogalma sem arról, hogyan működik az ágazat.

kennyking 2013.05.21. 22:16:03

@ob.szerver: Én liberális vagyok.A kicsi állam az álmom.Semmi szükség állami alkalmazottakra.Vesszenek a rendőrök, vasutasok, mentősök.Addig csökknetsük a béreket, amíg nem lesz bér.Haljon éhen aki gyenge.Éljen az ötmillió vállalkozó országa.De addig is, amíg kihal az utolsó alkalmazott is, hetente egyszer vezényeljék ki az alkalmazottakat és ebédidejük alatt tartsanak Könnyhullató félórát.Öt percben csak simán a Magyar Vállalkozóért, majd a fennmaradó időben a saját munkaadójáért, mert mérhetetlen szenvedést, kiadást , költséget okoz neki az alkalmazása.Tovább a liberalizmus útján !

kennyking 2013.05.21. 22:33:50

@berczy04: Mert látens liberális vagy ! :)

na4 2013.05.21. 22:36:21

Ebből piszkos nagy szívás lesz. Én ezt alighanem már nem várom meg.

pánpéter 2013.05.21. 23:11:02

akinek nem tetszik, az fizessen többet. és kész is. kérd el a szolgáltatód számlaszámát, és utald át havi rendszerességgel ilyen-olyan összegeket.
esetleg add el a házad/lakásod/autód, és azt is utald át a szolgáltatóknak.
nem rinyálni kell, jujujuj rezsicsökkentés. ha kevesled a rezsit, küldj többet.
idióta.

_Wasp_ 2013.05.21. 23:36:22

@pánpéter: látom te az összefüggések átlátásának címzetes nagymestere vagy, szinte nem is lehet hibát találni veretes érvelésedben.

ottomoll 2013.05.21. 23:38:39

@pánpéter: Tényleg!. Javaslom a ballib szimpatizánsoknak, hogy rendezzenek gyűjtést az energiaszolgáltatók számára, elmaradt hasznuk pótlására, csakhogy nehogy az ingyenkonyhára kelljen már járniuk szegényeknek:)))
"Védjük meg szolgáltatóinkat a zorbáni diktatúrától!"

sárkányfő 2013.05.21. 23:39:18

Aki egyetért a rezsicsökkentés maffideszes módjával, az egyszerűen kommunista. Evvan.

És aki egyetért ezzel a mesterségesen és megalapozatlan, kommunista típusú árcsökkentéssel, az egyetért a követezőkkel is (fideszes stílusban írom):

1. háború a magyar gazdaság kiszámíthatósága, tervezhetősége ellen
2. háború az ipari fogyasztók, a gazdasági szektor ellen
3. a fenti kettő miatt: háború a magyar gazdaság ellen, a magyar cégek versenyhátrányának fokozása
4. háború a munkahelyek, a foglalkoztatás ellen
5. háború a magyar nemzeti szigetelőipar ellen
6. háború a magyar nemzeti megújuló-energia ipar ellen
7. háború a magyar nemzet energiatudatosságának fejlesztése ellen
8. gazdagok támogatása

A fidesztrollok majd hisztérikusan bizonygatják, hogy ennek csak jó oldala van, és hazudják majd hogy semmi ára, negatív következménye nincs (vagy már el is kezdték, nem olvastam a kommenteket). De túl sok gógyi nem kell az átlátásához. Azért szép látni milyen mély, zsigeri vonzódás van a virtigli kommunista módszerek iránt a maffidesznek.

Ja, egy jó oldala azért van: a megspórolt rezsin lehet venni cigit a maffia boltjaiban :)

sárkányfő 2013.05.21. 23:43:51

Ja, kihagytam, hogy háború a tőkebefektetések ellen. meg üldözi el a nemzeti tőkét is. meg még pár dolgot lehetne említeni, de mindegy is. egy okosabb kisgyerek is képes kettőig számolni.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2013.05.22. 00:03:54

Ezen a németnén látszik, hogy egy tanulatlan ember. Az igazán profik már a 75%-os rezsicsökkentést ígérik.

ottomoll 2013.05.22. 00:44:39

A szocialista kormányok a lakossági gáz köbméterének árát 2005 és 2010 között 47 ft-ról 120 ft-ra növelték. Ez több mint 150%-os növekedés, miközben az adott időszakban a földgáz világpiaci ára kb. 50%-kal emelkedett. A gázüzletág privatizációjának éve 2005 volt. Teljesen nyilvánvaló, hogy a baloldali kormányok a gázszolgáltatók profitjának növekedése érdekében cselekedtek, amelyből -az áfa bevételek növekedése révén- persze ők is részesültek.

rozsomák 2013.05.22. 00:57:32

@ottomoll: "A gázüzletág privatizációjának éve 2005 volt."
Ezt honnan vetted ? A gázüzletág 2005 előtt is magánkézben volt.

komplikato 2013.05.22. 01:07:43

@ottomoll: Csak megjegyezném, hogy valamelyik agitprop szóvivő minap hebegte a kamrákba, hogy 2 éve "sajnálatos módon" irreálisan megemelkedtek az energia árak. Érted, "sajnálatos módon" a HATÓSÁGI ÁRAK. Arról biztos a kis szürke földönkívüliek, a kínaiak, meg az északi boszorkány tehetett. Csak is!
Mert hát az ugye nem lehet, hogy a hatósági árat aktuális KORMÁNY hatáskörében emelték ugye.
Vagy de?

komplikato 2013.05.22. 01:14:14

@ottomoll: Esetleg nem akarod kielemezni mitől van 70% adótartalom és más állami bevétel az energia árakban? Gáz, villany, benzin, gázolaj?

Hunor Levente 2013.05.22. 02:01:36

@De gustibusaut bene, aut nihil: és például ennek a jótevő csudálatos kormánynak az áfaemelését hogyan magyaráznád ki?

nemecsek ernő áruló 2013.05.22. 04:41:54

@Teddyke: Kihagytad, hogy a magyar politikus a nemzeti dohánybolt építése közben 40ezer magyar családot ítél lényegében halálra, és segít fellendíteni a maffia bizniszét.

nemecsek ernő áruló 2013.05.22. 04:46:04

@De gustibusaut bene, aut nihil: Mennyi volt a nettó minimálbér 2010-ben, és mennyi most?

bandigyerek 2013.05.22. 05:47:04

ugyan már, senki nem látja a lyukat a szitán? Ez a rezsicsökkentés csak a szolgáltatók ellehetetlenítéséről szól, addig csinálja a vezér, míg itt nem hagynak mindent, aztán állami kéz, szabad rablás...

Link elek 2013.05.22. 06:22:07

Kivancsi vagyok melyik agyilag kommunista fideszes jon elo, hogy 100%-al csokkenjen a rezsi!

Nzoltan 2013.05.22. 06:36:03

Azért a rezsicsökkentés nem ördögtől való, olyan stratégiai szektorokban, ahol gyakorlatilag monopol helyzet van. Vagy az állam határozza meg az árat, vagy a szolgáltató.
Ne gondolja már senki, hogy ez máshol másként van. Olyan ágazatokról beszélünk, aminek még mindig állami monopóliumnak kellene lennie. Nem is lett volna szabad eladni őket.

Tahó Sandokan 2013.05.22. 06:38:45

Az ugye meg sem fordul senkinek a fejében, hogy miért épp kampányidőszakban dobják be ezt a mézesmadzagot? 13. 14. és 15. havi nyugdíj is volt az igéretek közt kampánykor. A magyar nép de facto hülye. Ha te nem vagy az, de magyar vagy, akkor sajnos te sem vagy más, mint egy extrém érték a statisztikában. Mindent beszop a magyar nép. Az ő érdekében nyitják a nemzeti trafikokat, 5000 család megélhetése múlik rajta (meg 20000 másiké, akik eddig ebből éltek). Rezsicsökkentés két pofára. És pont kampányidőszakban. Mekkora véletlen!

Mondok én valamit. Miért 27% az áfa a vizen? A sima csapvízen? Miért 27% az áfa a gázon? Ezt ugye senki nem feszegeti. Ebből lehetne normálisan csökkenteni, a szolgáltatók is jobban járnak, te is. Csakhogy az államnak befolyt kevesebb pénzből kevesebb a mutyi. Úgyhogy a szolgáltatók fa©ával könnyebb a csalánt verni. Ugye mindenki érezni fogja a törődést, amikor valamelyik nagy szolgáltató egyszer azt mondja, hogy pardon, de én ilyen országban nem szolgáltatok. Nem a Mikulás szolgáltat, hanem profitorientált cégek. Lehet őket kényszeríteni valami kisebb profitra, de ha átlép a kormány egy határt, akkor bizony cuccolnak és itt hagyják a pöcegödröt. Nem fog senki szolgáltatni csak úgy, mert a szavazó bociszemekkel megszavaz egy bandát, akik 10-20-40%-al alacsonyabb árakról papolnak 27% áfa mellett. Tessék ezt végig gondolni azoknak, akik itt szabadságharcolnak.

Ha azt csinálják, hogy beszélnek a szakmával, és megegyeznek abban, hogy 10%-ot engednek az áraikból, cserébe a kormány is 18%-ra csökkentik az áfát, akkor azt mondom, fair play. Ha teszik ezt a ciklus elején, akkor azt mondom, ez intézkedés.

Ez a te beetetésed. És te beszopod. És majd felvonulsz békemenetezni. És gyűjtesz aláírást a rezsicsökkentésért. Mert zombi vagy.

Nzoltan 2013.05.22. 06:39:09

@bandigyerek: És az baj? Sokáig állami volt a gáz, a villany, még akkoriban sem fizetett érte senki reálértéken annyit mint ma.

Kalmár 2013.05.22. 06:42:06

Nem nagyon van már épkézláb ötletetek igaz?

:)

Öröm látni, ahogy egyre nyomorékabb támadásokat vezettek, az egyre erősödő Fidesz ellen.

Balfaszok!

Egyben kapták meg a szolgáltatók a feladatot. Egyben kell a profitot is kezelni. A lakossági nélkül nem jár a zsíros közület sem.

Ennyi.
1000 milliárd profitjuk volt.
Nem mennek ezek sehová.

Nzoltan 2013.05.22. 06:49:09

@Tahó Sandokan:

"Az ugye meg sem fordul senkinek a fejében, hogy miért épp kampányidőszakban dobják be ezt a mézesmadzagot?"

De és? Ez nem egyedi eset. Mindig is ez volt.

"Mondok én valamit. Miért 27% az áfa a vizen? A sima csapvízen? Miért 27% az áfa a gázon? Ezt ugye senki nem feszegeti. Ebből lehetne normálisan csökkenteni, a szolgáltatók is jobban járnak, te is."

Ugyanmár. Kinek az érdeke hogy jobban járjon a szolgáltató? Csakis a szolgáltatónak. A lakosságnak tökmindegy hogy a csökkentett ár mekkora része az adó. Sőt, ha az adó magasabb, közvetetten is jobb a lakosságnak. Hiszen több jut közszolgálatra.

Amúgy meg Én nagyon ellene vagyok a fölösleges adóztatásnak. De az , hogy én mit gondolok, az tökmindegy. Ha rajtam múlna, a jóléti rendszer nálam csak 18 évig járna. Utána nem járna semmilyen szoc ellátmány csak ha gondoskodsz magadról. Sokkal jobban is menne minden, mert ma arra rendezkednek be sokan, hogy a markukat tartják, de nem tesznek magukért semmit.

Kalmár 2013.05.22. 06:50:21

@Tahó Sandokan: Kedvas Tahó!

Érdekes, hogy nem tudsz helyes következtetést levonni a saját észrevételedből.

27% az áfa , de nem ezt csökkentik, hanem a szolgáltató profitját.

Eddig ok.

Következtetés?

Az áfát kellene csökkenteni, mert azzal én is jobban járok meg a szolgáltató is, de akkor nem tunak lopni az áfából.......

Kár volt ekkora zöldséget idehámozni.

Ha az áfát csökkentenék, az adókiesést okozna, amit mindenképpen pótolni kellene. Nem hiszem, hogy a pénznyomda pótolná. Új adók, emelt járulékok vagy bármi hasonló.
Azzal én tényleg jól járnék....nem?

A mutyi pedig nem egy nyilvános, követhető költségvetési tételnél keletkezik, hanem akkor például, amikor a csirkefogó szocik, nem csak a gázüzletágat és az infrastruktúrát adták el, hanem az árról való tárgyalás jogát is, egy fix 8% profit mellett.

Na az milyen lehetett, amikor az Eon alkuszik az orszokkal az árról?
Pont leszarja a fix profitja mellett.
Na, ha így adunk el valamit, azért háls szokott lenni a vevő.

Tahó Sandokan 2013.05.22. 06:51:55

@Kalmár: honnan az 1000 milliárdos adat? És mennyi az annyi? Mennyi a bevételük és a kiadásuk? Mert például lehet, hogy 1 milliárd Ft soknak tűnik profitnak, de ha 800 milliárd a bevételed és 799 milliárd a kiadásod, akkor ez nem sok. Tessék utána olvasni, mert nem én írok hasból számokat, én megírom, ha valamit példának szánok.

BA2017 2013.05.22. 06:52:07

@Józsi bá': Nagyon el vagy tévedve. :) A bankszektor teljesen áthárította a terheket, belenyugodhatsz. Mondjuk ők, veled és a nemzeti kormánnyal ellentétben értenek a pénzhez. ...és mivel a többség cégcsoport és az anya nem ebben a "fény"országban van, így az itteni leányok mind veszteséget mutattak ki. Azért nézd meg az anyacégek eredményeit is, mielőtt írkálsz itt hülyeségeket.

Nzoltan 2013.05.22. 06:53:21

@Kalmár: Biztos vagyok benne, hogy még bőven megéri, hiszen a cégek nem mennek sehová. Ha nem így lenne, már felajánlották volna eladásra a szektort.

BA2017 2013.05.22. 06:54:40

@Nzoltan: Te milyen közszolgálatról írsz? ...csak mert a klasszikus közszolgálta erőteljes leépítése zajlik. Igaz, a stadionépítés felpörgött és a kormányzati kommunikáció is drága. Sajnos ez utóbbi kettő egyike sem közszolgálat, hanem pártérdek.

Nzoltan 2013.05.22. 06:56:51

@Bullshit generátor: Persze hogy áthárították. Egy időben. De a verseny miatt ismét megjelentek a teljesen ingyenes szolgáltatások.

Tahó Sandokan 2013.05.22. 06:58:26

@Kalmár:

1. Látom nem érted a következtetést. Az állam beszedi a 27% áfát érte, és nyúlja belőle a saját pribékjeinek a pénzt. Azt ne mondd, hogy nem megy el minden baromságra a lóvé. Már jó ideje (nem a fityisz alatt kezdődött) az van, hogy bemondásra kapnak költségtérítést a képviselők. Teljesen rendben van, hogy bemondás alapján naponta megteszik pusztaröcsögéből az 500 km-es utat a parlamentig, de emellett bérelnek lakást is. És ez csak a jéghegy csúcsa. Az áfa oda kerül, ahova a többi adó. Zsebekbe. Méghozzá kormányzati és kormányközeli zsebekbe.

2. Én egy büdös mukkal sem mondtam, hogy a szocik jól csinálták. Azért tart itt Magyarország mert balfaszabbnál balfaszabb, és korruptnál korruptabb kormánya volt az elmúlt 23 évben. Az egyetlen mázlink a földrajzi fekvésünk, különben olyan szinten élhetnénk, mint Szomália.

Nzoltan 2013.05.22. 06:59:54

@Bullshit generátor:
" Te milyen közszolgálatról írsz? ...csak mert a klasszikus közszolgálta erőteljes leépítése zajlik."

Jól teszik. Végre valami megmozdul. Sajnos ahhoz, hogy ez elinduljon, kellett egy majdnem csőd.

Nzoltan 2013.05.22. 07:05:07

@Tahó Sandokan: Tételezzük fel, hogy a köcsög politikusok mindent ellopnak. Akkor sem értem, hogy a fogyasztónak miért nem mindegy, hogy Jürgen vagy Pistajóska veszi belőle a nyaralót.(És akkor ebbe még belefér, hogy a politikusok mind egy fillérig külföldön költik el a zsét)

Tahó Sandokan 2013.05.22. 07:06:11

@Nzoltan: "A lakosságnak tökmindegy hogy a csökkentett ár mekkora része az adó. Sőt, ha az adó magasabb, közvetetten is jobb a lakosságnak. Hiszen több jut közszolgálatra."

Na ez kiüt. Igen, most hogy mondod, minden közszolgáltatás sokkal jobb, mint volt, hogy az adók az egekben vannak. Lóf€t. Az adók már szinte csakis az adósságot próbálják rendezni, meg finanszírozni az aktuális kormány mutyijait. Ennyi. Nézz rá az országot sújtó deviza hitelekre.

www.akk.hu/object.0ce0305b-9290-4bfe-92f7-a3c2719359d0.ivy

Ne mondd nekem, hogy indokolt 4-7%-ot fizetni USD-re, EUR-ra meg mindenre. És igen, hős, nemzetmentő kormányunk devizában adósodik el, jóval afelett a kamatráta felett, amivel más országok operálnak.

www.bloomberg.com/markets/rates-bonds/government-bonds/us/

tessék átnézni, és gondolkodni, mert nem biztos, hogy az isteni császári magyar keresztény anyaszent Viktorunk és más hasonlóan züllött szoci és együttes megfelelője mindig igazat mond.

BA2017 2013.05.22. 07:07:02

@Kalmár: A rezsicsökkentés mindenképpen adókiesést okoz. Te vagy az, aki nem tud helyesen következtetni. 1000*1,27 a több vagy 900*1,27 ? Ráadásul most már az energiaszektor is menekíti a vagyonát, nem csak a pénzügyi. Lassan nem marad más itthon, csak a kolbásztöltő elvtárs és pártja...meg a hülye hívek, mert ez a párt egyben egyház is.

Tahó Sandokan 2013.05.22. 07:08:57

@Nzoltan: Jaaaaaaa, ok, bocs nem szóltam. Ha neked mindegy, ki lop meg, csak lopjon, akkor te tökéletesen megfelelő pozícióban vagy. Fizess adót, mint én, és ne zavarjon az, hogy meglopnak. Látom ám, hogy vannak még elégedett emberek. Riszpekt, te Grönland északi részén is el lennél, mert úgysincs jobb élet.

BA2017 2013.05.22. 07:09:14

@Nzoltan: Jól, remélem a szüleid életéért ez a közegészségügy "kűzd" majd teljes erőbedobással.

Te annyira buta vagy, hogy az már fáj. Akár meg is maradhatott volna a nullás számlacsomag, máshol hárították át. A nullás eltüntetése csak üzenet az egyszerű embereknek, az olyanoknak, mint te. Mindegy, nem talált célba. :)

Buga.Jakab 2013.05.22. 07:29:50

ennek örömére énekejjük el Rozika nénivel az Orbán-hím-nuszt! csuhhaja

www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=r-UHlXz3Qqc

Egyéves Önkéntes 2013.05.22. 07:42:09

@Nzoltan: azért nem mindegy, hogy ki lopja el, mert a magántulajdonos eteti az aranytojást tojó tyúkot, hogy tojjon sokat, a mohó és ostoba állam pedig a pillanatnyi haszon reményében azonnal levágja.
nekünk van önkormányzattal közös cégünk és akkor is osztalékot szavaznak meg a közgyűlésen, amikor mínusz 200 millió a mérleg szerinti eredmény...

Member · http://lehetvelem.blog.hu 2013.05.22. 07:54:07

@De gustibusaut bene, aut nihil: Növeli a minimálbért, de az árakat is szinte minden területen. Parasztvakítás.

Gyurcsany F. 2013.05.22. 07:54:28

Igenis MEGSZÜNTETJÜK A REZSICSÖKKENTÉST !!!

Nem csak hogy megszüntetjük, hanem kamatostul fizetettjük vissza az összes, tolvaj fasisztával, akik ELLOPTÁK a multinacionális válallatok profitját.
Mi továbbra is biztosítani fogjuk ezen cégek TELJES ADÓ mentességet, és az alkotmányban fogjuk rögzíteni a GARANTÁLT EXTRAPROFITJUKAT.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2013.05.22. 07:56:00

hát majd ha 2014-be hatalomra kerültök felvesztek sok imf hitel, csökkenthetitek a minimálbért, és növelhetitek a rezsit

biztosan 3/3-dal nyertek, hisz aki nem erre a pogromra szavaz, az nem demokrata

sok sikert elvtársak
xd

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2013.05.22. 08:21:50

@Tahó Sandokan: az áfa a legigazságosoabb adó.
aki sokat fogyaszt sokat fizet. a zsebbekapott fizu is fizeti az áfát, az elcsalt osztalékból vett 600as merci után is fizetik.

2013.05.22. 08:27:37

@kennyking:
Amit leírtál, az a kommunizmust jellemzi. Tehát nem liberális vagy, hanem Kádárista. Abból is a rosszabb fajta.
Amúgy miért van az, hogy egyetlen épkézláb, adatokkal, érvekkel alátámasztott hozzászólást nem olvastam a fidesz szimpatizánsoktól? Kalmár még próbálkozik, bár tőle sosem vártam logikus érvelést.

BA2017 2013.05.22. 08:28:10

@Gyurcsany F.: "Mi továbbra is biztosítani fogjuk ezen cégek TELJES ADÓ mentességet, és az alkotmányban fogjuk rögzíteni a GARANTÁLT EXTRAPROFITJUKAT. "

Erről lemaradtál feri, ezt viktor már teszteli a trafikokon.

Tahó Sandokan 2013.05.22. 08:28:58

@FILTOL: Nem vitatom, de magyarázd el nekem, hogy miért úgy van, hogy például 5% az áfa azon, ha bulit tartasz, és meghívsz a privát partira egy együttest. Ők 5%-os áfával lépnek fel. De ha csapvízről van szó, akkor 27% az áfa. Mi a fene indokolja ezt?

Nem vitatom a fogyasztási adók létjogosultságát, de pont az lenne a lényegük, hogy a kevésbé szükséges dolgokat jobban sújtsák. Ellenkező esetben csak szívatásra valók. Mellesleg a 18% meg fog szűnni, és a liszt alapú élelmiszerek is mennek 27%-ra.

BA2017 2013.05.22. 08:30:51

@wmiki: Miki, nem feszít semmi fej tájékon? Viktor éppen most adósodik el...

2013.05.22. 08:35:25

@Nzoltan: Zolika, az E-On már eladta a Tigáz részét.
Zolika, az is elég, ha nem megy sehová, csak nem fejleszt, kiveszi még, amit lehet. Aztán majd bedől magától.
Zolika, van egy közkeletű megoldás: a cég üzletágainak veszteségeit egy üzletágra tolják rá, majd azt eladják, vagy bedöntik.
Milyen jó is lesz az, ha az állam, az ellátás biztosítása érdekében "mélyen paiaci ár alatt", hogy te is örülj, megveszi a leamortizálódott hulladékot, ami valamikor áramellátási rendszer volt!

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2013.05.22. 08:35:55

@Bullshit generátor: :0

tényleg?
és az igaz, hogy a összes többi országban meg egyre csökken az adósság, ugye?

akkor téged semmi nem feszít...
lol

2013.05.22. 08:39:01

@wmiki: Ezzel szemben az IMF hitelnél magasabb kamaton veszünk fel soha nem látott mértékben hitelt, Mert az jóóóóóó, hisz a piacról van, sose volt még ilyen magas az adóterhelés, de a lényeg, hogy ne az egykulcsos szent tehén nőjön, és a rezsid úgy csökken, hogy nőtt....
Miki, hozod a szintedet. Konvergál a nullához.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2013.05.22. 08:41:32

@Könnyen elkaptuk, uram!: jaja, minden országnak imf hitelt kéne felvennie, mint a görögöknek, vagy argentínának ugye?

a hülye amcsik mégsem teszik :((

de majd ha 2014-ben eljő demokrata dopeman, akkor eljő a ti országotok is, ugye?

lol

2013.05.22. 08:44:34

@wmiki: Igaz. Sok országban csökken. Vagy a GDP nő. Viszont Viktorod az idén a szükségesnél több hitelt vett fel, mert most olcsó. És ha olcsó, akkor jóóóóóóó.....
Miki! Hidd el, a legkeményebb bíráló a piac. Ha jobbat tud, azonnal kiviszi a pénzét. Orbánék a szakadék szélén pengeélen táncolnak. Az a kurvanagy mázlink, hogy a válságkezelést más országok a kamatcsökkentéssel akarják megoldani.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2013.05.22. 08:47:35

@Könnyen elkaptuk, uram!: felsorolnád azt a sok országot, aminek a sok imf hitel segítségével, már nincsen adóssága?

köszi **

2013.05.22. 08:47:55

@wmiki: Legalább tájékozódj, te f....sz!
Argentína VISSZAUTASÍTOTTA az IMF hitelt, majd bedőlt, és most koncsorog pénzért!
Argentína azért tehette meg, mert kötöttek egy megállapodást a brazilokkal. Vám mentesen kereskedtek.
Aztán ezt meg kellett szüntetni, mert a többi ország megorrolt Brazíliára miatta.
Erre Argentína összezuhant...

Tahó Sandokan 2013.05.22. 08:50:53

@wmiki: Mi ez a fetis Dopeman iránt, az csak egy vidékiből városivá lett bunkó (legalább képviselni fog egy réteget, ha bekerül). Miért használja rögtön mindenki azt a hibás érvelést, hogy "ha nem a fidesszel vagy, akkor tuti Dopemannel, és ezért hülye is vagy". Ez a lényege a mondatnak. És igenis vannak olyanok, akik szarnak tartják a többi alternatívát. És nem. Nincsen sem pénzem sem időm pártot alapítani. Nekem meg kell élnem valamiből addig amíg el nem jutok a mézesbödönig.

Tahó Sandokan 2013.05.22. 08:56:23

@wmiki: aha... sorry, ha jól látom troll vagy. Storno, nem akartam neked írni, és javaslom más se tegye.

2013.05.22. 08:58:40

@wmiki: Miki, te nagyonhülye! Görögország azért került csődbe, mert a felvett pénzt felélték.
Hogy mást ne mondjak, volt egy törvény, amely szerint akkor kell megfizetni az adót egy építkezésnél, ha azt befejezték. Mit gondolsz, hány épületet fejeztek be???

nnnnnnnn 2013.05.22. 09:00:22

szegény kis ballibek, nem tudnak még mindig mit kezdeni a rezsicsökkentéssel.

berczy04 2013.05.22. 09:02:29

@Tahó Sandokan: szeretem az ilyen leereszkedő stílust, jól megmondtad a hülye magyarnak...

2013.05.22. 09:03:47

@wmiki: Hülyegyerek, az amcsik azért nem teszik, mert az övék a dollár. Tudod, az a fizetőeszköz, amit a világon mindenki elfogad, és használ. Te annyira buta vagy, hogy nem tudsz rákeresni a neten az államadósság alakulására?

Tahó Sandokan 2013.05.22. 09:07:34

@berczy04: talán ha érvelnél... ja az nem megy, csak mindenkinek írsz 1 sort, vagy egy szmájlit. Aha, na az a szint. Igen, a tied a jövő.

Netuddki. 2013.05.22. 09:08:31

A rezsicsökkentés azért ciki mert a fidesz kormány gyakorlatilag elismeri a fizetések a béka segge alatt vannak, és nincs is szándékában olyan lépéseket tenni amitől változna ez a helyzet...

Mad Mind 2013.05.22. 09:10:46

@De gustibusaut bene, aut nihil:
Csak az a ciki, hogy buta vagy, de mégis osztod az észt.

sárkányfő 2013.05.22. 09:12:16

@Kalmár:
"1000 milliárd profitjuk volt."

Értem, hogy kommunista vagy, de ekkorát hazudni? Belinkelnéd a forrásod? Nem fogod belinkelni, mert nincs :)

A valóság a hazugságoddal szemben:

2011, energetikai szektor, éves eredmény:
21 mrd ft.
forgalom: 1500 milliárd.
A nyereségük tehát másfél százalék sincs...
meg se közelítik pl. a Simicska-cégek profitrátáját...

Mindez persze neked nem számít. Az agyad kimosva, érveid nincsenek csak az ideológiádat alátámasztó hazugságok.

Kommunista vagy.

nnnnnnnn 2013.05.22. 09:13:22

@kovi1970: a fizetések nincsenek a béka segge alatt, csak tanulnod kellett volna pubi, akkor jobb állásod lenne.

berczy04 2013.05.22. 09:14:41

@Tahó Sandokan: Hát, ez egy ilyen világ.
Mit csodálkozol, ha már eleve így nyitottál? Részemről Te csak ennyi válaszra voltál méltó.

sárkányfő 2013.05.22. 09:14:50

@$$$=$$$:

Szép tőled, hogy már a neveddel is vállalod, hogy a maffide$$ tagja vagy.

Te hogy lettél magyargyűlölő? Miért akarod tönkretenni Magyarországot?

oribori 2013.05.22. 09:16:18

"Kudarcsztoriból sikersztori: a nemrég még bóvli államkötvénynél is bóvlibbnak tartott argentin államkötvényeket világszerte veszik, mint a cukrot, a gazdaság szárnyal. Matolcsy receptje, többek között a kis- és közepes vállalatok masszív támogatása, az erőteljes exportorientáció, Argentínában már bevált – sugallja a Frankfurter Allgemenine Zeitung cikke alapján a szerző." (HVG)

A Frankfurter Allgemeine nyilván hülye. Te tudod jobban.

Mad Mind 2013.05.22. 09:17:42

@$$$=$$$:
Barom. A nővérem a PHD-vel nem tud Magyarországon elhelyezkedni. A hülyeségeket nem kénye nyomtani.

nnnnnnnn 2013.05.22. 09:18:21

@sárkányfő: viszonylag korán van még de látom te már egész jól elkészültél.

safranek 2013.05.22. 09:18:37

Nézzük a kéményseprési díj csökkentését.
Itt aztán végképp nem mondhatják, hogy az aljas multikat rövidítik meg. A kéményseprést magyar kéményseprők végzik, akiknek Magyar Családjuk van. Tehát? Magyar Kéményseprő Családokat tesznek tönkre.

safranek 2013.05.22. 09:22:28

A magyar emberek többsége nem lát tovább a mai napnál. Elég, ha Orbán Viktor tesz pénzt a pénztárcájukba, amit aztán viszenek a kocsmába. Nekik szól a rezsicsökkentés. Ezzel fizetik ki a szavazataikat. Az értelmesebb réteggel már nem is foglalkoznak, mert nem számottevő a szavazatuk. Kevesen vagyunk és még kevesebben mennek szavazni.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2013.05.22. 09:22:59

@Könnyen elkaptuk, uram!: értem, tehát egyetlen országot sem tudsz mondani, amit kisegített a bajból az imf hitel, de mocskolódni tudsz

te még a rajzokkal alátámasztott evoelméletet is bekajálod, és köpködsz arra, aki kételkedik a mesédben, ugye?

igazi szektás vagy, legalább a hited rendületlen :x

sok sikert 2014-hez elvtársak, biztosan 3/3addal nyertek, minden kutatás ezt igazolja

xd

sárkányfő 2013.05.22. 09:23:13

@$$$=$$$:
Na, most komolyan, miért gyűlölsz minket magyarokat?

Miért támogatod a háborút a magyar nemzeti szigetelőipar ellen?

Miért támogatod a háborút a magyar nemzeti megújuló-energia ipar ellen?

Miért támogatod a háborút a magyar nemzet energiatudatosságának fejlesztése ellen?

Miért támogatod a háborút a magyar gazdaság kiszámíthatósága, tervezhetősége ellen?

Miért támogatod a háborút az ipari fogyasztók, a gazdasági szektor ellen?

Miért támogatod a magyar cégek versenyhátrányának fokozását?

Miért támogatod a háborút a munkahelyek, a foglalkoztatás bővülése ellen?

nnnnnnnn 2013.05.22. 09:26:18

@sárkányfő: úgy látom a gyógyszeredet is elfelejtetted bevenni.

sárkányfő 2013.05.22. 09:30:39

@$$$=$$$:
Miért vagy gyáva válaszolni?
Miért támogatod a magyar gazdaság elleni háborút?
Élvezed, hogy tönkremennek a szigetelésből, megújuló energiából élők?
Élvezed, hogy tovább romlik az amúgy is gyászos energiatudatosság?
Élvezed, hogy az ipari fogyasztókra terhelt hiány miatt csökken a magyar gazdaság versenyképessége?

2013.05.22. 09:31:22

@wmiki: CEFTA sikerei és az EU
kulker.uw.hu/.../Mo.%20kulgazd.%20-%20kidolgozot...‎
Translate this page
Az IMF-hitelek kamata alacsonyabb, mint az egyéb pénzpiaci kamatok; bizalmi tőkét ..... demonstrációs hatást alakít ki: 1. pozitív képet mutat fejlett világnak, ..... Algéria, Nigéria, Dél-afrikai Közt.; Latin-Amerika: Brazília, Argentína, Mexikó, Peru ...

Lehet olvasgatni.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2013.05.22. 09:33:33

@Könnyen elkaptuk, uram!: :0
az előbb nem azt hazudtad, hogy argentina fel se vett hitelt?

most melyik hazugságodat vegyük komolyan?
a reggelit, a délit, vagy az estit?

:((

2013.05.22. 09:38:36

@$$$=$$$: a fizetések nincsenek a béka segge alatt, csak tanulnod kellett volna pubi, akkor jobb állásod lenne."

Istenem, mekkora egy segg vagy! Gondolkozz, tudom, nehéz: ha mindenki annnnyira képzett lenne, mint te , akkor neked sem lenne kiemelkedő a fizetésed. Tehát amit írtál, hülyeség. Ha mindenki diplomával rendelkezne, nem volna munkaerő az alantasabb munkákra, ergo felértékelődnének, és a takarító nem a segédmunkás többet keresne, mint te!!!
Nem világos? Nem csodálom. Az MNO mást ír. Ugye?

kennyking 2013.05.22. 09:40:25

@Könnyen elkaptuk, uram!:
" Tehát nem liberális vagy, hanem Kádárista. Abból is a rosszabb fajta. "
Na, ugye, hogy liberális vagyok.Megerősítettél.

kennyking 2013.05.22. 09:42:55

@Könnyen elkaptuk, uram!:
" Hidd el, a legkeményebb bíráló a piac."
Bizony , így van.Csak a mi érdekünkben lesz ideges a piac.Akkor , csak is a mi érdekünkben, megnyugtatjuk a piacot egy kis kórház, iskola bezárásokkal.Ettől a piac megnyugszik átmenetileg és ettől jobb lesz nekünk.

djpeter 2013.05.22. 09:45:42

A viccet felreteve olyan cegnel meloztam ahol a tulaj 150 embert alkalmaz ami azert mar nem kis ceg es fel milliard forint a leadozas utani nyeresege.A pad alatt levo keresetet ne szamoljuk.A dolgozok havi netto 80 ezerert meloznak es sir a vezetoseg,hogy nem tud tobbet adni.Konnyu kiszamolni,mondjuk +20-40 ezer mit jelentene neki.
A masik oldalon meg veszi az olcso autokat.Utolso fel ev termese:BMW 6,4db sprinter,tuareg,volvo,passat,valami kia terepjaro meg amit meg nem lat az ember.
Szoval en elhiszem,hogy nem mindenhol megy ugy a vallalkozas,de azert van ahol ez mar tulzas szerintem es megvagnam az ilyent picit.Ja,a nyaralasaikrol es a hazukrol nem irok inkabb,de gondolhatjatok milyen...

kennyking 2013.05.22. 09:46:08

@wmiki:
" felsorolnád azt a sok országot, aminek a sok imf hitel segítségével, már nincsen adóssága?"
A mai ismeretek szerint erre a kérdésre nincs válasz.

Egyéves Önkéntes 2013.05.22. 09:53:46

@djpeter: akkor neked is vállalkoznod kellene, ha ilyen könnyű a meggazdagodás

Lencsés István 2013.05.22. 10:00:59

A lényeg hogy csökken a rezsi , aki ezt sem tudja értékelni , az nem ember .... Mondjuk egy amerikai anonimnak nincs köze semmihez .... A jó dolog miért ciki ? Kiváncsi vagyok lesz e magyarázat , de ne fosva legyen ....

Fejesrob 2013.05.22. 10:04:20

Orbánnak kellett volna biztosítania annak lehetőségét, hogy csak arra vonatkozzon a rezsicsökkentés, aki ezt aláírja.

Így a ballibsik is boldogon élhetnének a változatlan rezsijükkel.

Én szeretem, ha mindenki boldog:)

ob.szerver 2013.05.22. 10:09:04

hvg.hu/karrier/20130522_edfdemasz_munkahelyek_megszuntetes

1000%-os rezsicsökkentést!

Orbán minden kibaszott, 50 munkahelyet teremtő vállalkozáshoz háromszor megy el: alapkőletételre, bokrétaünnepségre, avatásra, és minden alkalommal a munka alapú társadalomról és Magyarországról, mint termelési központról szónokol.

Vajon lemegy-e Szegedre (ha ott a központ), hogy elbúcsúztassa a 200 kirúgott embert?

Tahó Sandokan 2013.05.22. 10:09:30

@berczy04: őőő. Na ez egy szép kerek mondat volt. Visszaolvasva az itt tett hozzászólásaidat, nagyítóval kell keressek 20 karakternél hosszabbat. A hozzám intézett megjegyzésed arról árulkodik, hogy elolvastad az első két-három mondatomat és rájöttél, hogy abban kereken kijelentem, hogy messzemenőkig elégedetlen vagyok a saját fajtámmal (gyk: magyarokkal). Erre te reagálsz, és a teljesség igénye nélkül le is szarod, hogy a bekezdés folytatódik, sőt van még kettő. Ennyi. Összefoglalom: ez alapján te nagyon felszínesnek tűnsz. És ha felháborodsz ezen, akkor olvasd el a nicknevemet.

berczy04 2013.05.22. 10:13:43

@Tahó Sandokan: Dehogy háborodok fel. Egyébként tévedsz, elolvastam az egészet, de higgy, amit hinni akarsz, a látszat néha csal.

Fejesrob 2013.05.22. 10:32:28

@ob.szerver: Nem, oda leküldi Bajnait.

Blogger Géza 2013.05.22. 10:51:57

Okés, nektek ciki a rezsicsökkentés, mi meg örülünk neki, ez van. Ezzel gyakorlatilag biztosa behúzta a 2014-es választásokat magának a Fidesz, ezt nyilván nehezen tudjátok megemészteni, törődjetek bele.

Ha valaki szerint meg rezsicsökkentés = kommunizmus, az menthetetlenül hülye. Nem véletlen, hogy Barroso már európai szinten is elkezdte pedzegetni a kérdést, valószínűleg más országok is követni fogják ebben is a magyar példát.

Fejesrob 2013.05.22. 10:56:59

@Blogger Géza: Szerencsétlenek nem tudják mit mondjanak.

Az egyik MSZP-s szerint kommunizmus, a másik szerint nem harminc, hanem 50%-al kell csökkenteni, persze, hogy itt meg vannak zavarodva.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2013.05.22. 11:03:05

@Kalmár:

"1000 milliárd profitjuk volt.
Nem mennek ezek sehová."

Hablaty.

Ellenben az MVM (egy tisztán állami tulajdonú cég) profitja valóban 43 mrd Ft volt.

logikusan@ · http://logikusan.blogspot.hu 2013.05.22. 11:40:30

Örülök a rezsicsökkentésnek, de logikusan:
1. A kormány kötelezi az energiaszolgáltatókat 10%-os lakossági árcsökkentésre.
2. A szolgáltatók megemelik 10%-kal a közüzemi áraikat, hogy fedezzék a kieső bevételt.
3. A közüzemek beépítik az áraikba a megemelkedett energia költségeket.
4. A lakosság kevesebb rezsit fizet, de más javakért többet.
5. Anyagilag nem jár jobban senki, se rosszabbul, a kormánypárt viszont nyer: népszerűséget, amit a következő választáson ismét anyagi előnyökre konvertálhat.

Elijah_Baley 2013.05.22. 11:58:29

monnyuk még a sör meg a cigi árát csökkentenék, és felőlem örökre maradhatnának a parlamentben

Mad Mind 2013.05.22. 11:58:47

@Blogger Géza:
Te vagy a hülye. A rezsicsökkentés ebben a formában csak egy populista maszlag. Miért jó dolog támogatni a medence fűtést?

Elijah_Baley 2013.05.22. 12:04:15

@Egyéves Önkéntes: vagy alkalmazottknt többet keresnie, most az egykulcsossal tiszta nyereség hétszámjegyű fizut kapni :)

Elijah_Baley 2013.05.22. 12:10:50

@Mad Mind: hogy decemberben is átugorhass hozzám sörözni a kerti medencébe, azért :)

Blogger Géza 2013.05.22. 12:12:47

@Mad Mind: A medencefűtés bedobásnál nagyobb populista lózung aligha van. :) Szerinted a háztartások rezsikiadásainak hány %a megy el medencefűtésre?

ottomoll 2013.05.22. 12:51:08

@komplikato: Én ezt nem hallottam. Ha így volt rosszul mondta.Az én gázszámlámon az a 2010-es 130 ft körüli alapár van.
Az általad említett adótartalmak az alapárra rakódnak. Az általam írott árak,(a 2005-2010-es emelkesére vonatkozóan), alapárak, ezekre rakódtak még a különböző adók, alapdíjak.

ottomoll 2013.05.22. 12:57:17

@rozsomák: 2005-2006 táján voltak a legjelentősebb E-on felvásárlások,ahol állami tuajdonrészeket szereztek meg. Ezért írtam a 2005-ös dátumot.

bandigyerek 2013.05.23. 06:00:36

@Nzoltan: amennyiben majd vitya kezeli a kasszakulcsot az energiaszektorban, és egy személyben ő határozza meg az energiaárakat, akkor kurva nagy baj... egyre inkább fokozódik bennem a deja vu- érzés... mintha anno Mátyás király is ugyanígy csinálta volna...

Mad Mind 2013.05.23. 07:54:26

@Blogger Géza:
Kedves fidesz!
Nem mondd már, hogy az átlag magyarnak az 1500 forint megtakarítás, amit ebből kap, akkora megváltást jelent. A differenciált segélynek haszna is lenne, meg nem dobná meg mindennek az árát, amikor a szolgáltatók átterhelik a közüzemi díjakra.

Mad Mind 2013.05.23. 07:57:09

@De gustibusaut bene, aut nihil:
Ezzel nem is vitatkozom, csak pont emiatt nincs sok értelme. Bár szerintem eleve jobb fedettre építeni a medencét, mert nem kell belőle a leveleket kiszedni.

Blogger Géza 2013.05.23. 08:40:45

@Mad Mind: Én nem a segélyezésben hiszek, minél kisebb szerepet kell szánni bármiféle egyedi elbíráláson alapuló segélynek, már csak a hatalmas járulékos költségei miatt is (elbírálás miatti felesleges idő, utánajárás, papírozás, hiánypótlás, költségek, apparátus, korrupció stb.), az emberek ne segélyben gondolkodjanak, hanem munkában, amiért kapott tisztességes bérből ki tudják fizetni a tisztességes áru rezsit.

Elijah_Baley 2013.05.23. 14:49:45

@Mad Mind: az, elhúzható műanyag kupola, de nyáron is telemegy minden bogár, virág, macskakakával...

Mad Mind 2013.05.24. 07:59:56

A macskakakát nem igazán értem. Szeret úszni a macskátok?

Mad Mind 2013.05.24. 08:01:51

@Blogger Géza:
Ebben egyet is értünk, pont ezért lenne felesleges a rezsicsökkentés. De sajna a túlzott adóztatásnak "hála" nincsenek meg a tisztességes bérek.

Józsi bá' · http://jozan-parasztok.blog.hu/ 2013.05.30. 13:17:27

@Bullshit generátor:
Nem tudom értelmezni, amit mondtál.

Az anyacégek eredménye a konszolidált beszámolóba kerül bele, azaz konszolidálásra (jelen esetben csökkentésre) kerül a magyar leány veszteségével.

Az, hogy amúgy a Raiffeisen AG nyereséges, nem a magyar piac eredményéből származik. Nem olyan könnyű trükközni PSZÁF felügyelet és egyéb szigorú szabályozókkal, ezt azért állítom, mert könyvvizsgálóként nem egy bank számait nyálaztam már végig.

Amit írsz, nettó hülyeség.
süti beállítások módosítása